DISKUZE K ČLÁNKU McLaren přemýšlí o testu s Hondou - dočkáme se už letos v Abú Zabí?
Honda se příští rok vrací do Formule 1 jako dodavatel pohonných jednotek. Objeví se za zády McLarenu při testu ještě letos?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: McLaren přemýšlí o testu s Hondou - dočkáme se už letos v Abú Zabí?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
anonym
15:03 14.05.2014 88.146.158.XXX
crazytunny Myslím si že Honda je silně přeceňovaná, pokud nemají letošní šasi od Mekáče a někde netestují v Japonsku do alelujá 24/7, tak je Mercedes se svýma najetýma Km a zpětnou vazbou zašlape do země. To jsou statisíce najetých km s údaji, který si Honda tak max, může vycucat z prstu. Jediné co můžou udělat je vzít si letošní Mercedes motor rozebrat ho do posledního šroubku a okopírovat...
začátek sezony bude jako u Renaultu, samá porucha
začátek sezony bude jako u Renaultu, samá porucha
Raider
20:38 13.05.2014 85.70.74.XXX
Honda rozhodně nemá bohaté zkušenosti s přeplňováním, na to jsou u šikmooček jiný přeborníci - Subaru, Toyota, Nissan a Mitsubishi vyprodukovali už spoustu turbomotorů, u Hondy si jich aspoň já moc nevybavuji...
Věc, kterou umí Honda opravdu dobře je proměnné časování ventilů, jenomže jejich vítek jim bude ve formuli tak trošku k ničemu, protože je to z nějakého podivného důvodu zakázané...
Věc, kterou umí Honda opravdu dobře je proměnné časování ventilů, jenomže jejich vítek jim bude ve formuli tak trošku k ničemu, protože je to z nějakého podivného důvodu zakázané...
Kapor
10:22 13.05.2014 194.160.178.XXX
Ja si myslím,... ...že by im ten test mali v Abú Zabí povoliť, keď už chudáci Japončici všetko obšľahli, aby sa potom pri teste potešili, ak to urobili dobre, alebo cez zimu premýšľali ako to vylepšiť, ak o obšľahli zle. Nebolo by preto dobré meniť ani jedného z pôvodných jazdcov, Jensona a ani Kevina, aby vedeli podať dobrú spätnú väzbu Japonskému výrobcovi, či to urobil lepšie, alebo aspoň tak dobre, ako Mercedes.
Eracer
22:41 12.05.2014 94.113.144.XXX
Ty si hodne velkej lojza...:-D ze nema zkisenosti s turbem...? :-D a co Honda NSX V6 Turbo? :-D a co teprve nadchazejici generace preplnovanych VTech co jsou v Type-R ,zatim nejsilnejsi ve sve kubature.:-D ach jo priste radeji ticho kdyz vedomosti nejsou...:-D
Raider
21:58 12.05.2014 85.70.74.XXX
Dnešní Mercedes je tedy vlastně taky Honda, ne?
Brawn jezdil s motorem Mercedes a od půlky sezony vymetával střed pole, kdyby měl tehdejší motor od Hondy, tak by na začátku paběrkovali a nakonec končily mimo body.
Ross byl stejně husar, z bandy zkrachovalců za "pár peněz" udělal mistrovský tým a po roce ho za těžký peníze střelil Mercedesu. Vyděláno má na tři životy dopředu...
Brawn jezdil s motorem Mercedes a od půlky sezony vymetával střed pole, kdyby měl tehdejší motor od Hondy, tak by na začátku paběrkovali a nakonec končily mimo body.
Ross byl stejně husar, z bandy zkrachovalců za "pár peněz" udělal mistrovský tým a po roce ho za těžký peníze střelil Mercedesu. Vyděláno má na tři životy dopředu...
Raider
20:30 12.05.2014 85.70.74.XXX
On by to zase nebyl zas takový rozdíl, dneska na těch baterkách sedí z části piloti a z části palivová nádrž.
Ale je to k ničemu z mnoha důvodů, např. prostě se to tam uspokojivě nevejde, tahat vysokonapětovou kabeláž skoro přes celé auto není zrovna nejlepší nápad, větší nedotáčivost, nutnost extra dovyvažovat zadní nápravu, protože rozložení hmotnost předepisují pravidla, zvedne se těžiště, protože nosový kužel je výš než podlaha atd.
Ale je to k ničemu z mnoha důvodů, např. prostě se to tam uspokojivě nevejde, tahat vysokonapětovou kabeláž skoro přes celé auto není zrovna nejlepší nápad, větší nedotáčivost, nutnost extra dovyvažovat zadní nápravu, protože rozložení hmotnost předepisují pravidla, zvedne se těžiště, protože nosový kužel je výš než podlaha atd.
Arnoux
18:52 12.05.2014 217.66.164.XXX
No přesně a navíc ta barva určitě MCL i zpomaluje.Jak by bylo jinak možný,že mu naloží i Lotus.
Musí to být barvou,když máte ten nejsilnější motor pod kapotou (samozřejmě po Hondě) a v testech byl MCL vynikající.Okamžitě přelakovat,nebo spíš já doporučuju obě auta zapálit!!!!
Musí to být barvou,když máte ten nejsilnější motor pod kapotou (samozřejmě po Hondě) a v testech byl MCL vynikající.Okamžitě přelakovat,nebo spíš já doporučuju obě auta zapálit!!!!
Arnoux
18:44 12.05.2014 217.66.164.XXX
No já sem taky přesvědčenej,že už má ted Mercedes z Hondy naděláno v kalhotách.
A jestli bude mít navíc Honda podobnou výkonost jako ve WTCC, kde má sezonu navíc a po třech závodech o 120 bodů mín než Citroen,který jezdí první sezonu. tak se už klepou všichni strachy.
A jestli bude mít navíc Honda podobnou výkonost jako ve WTCC, kde má sezonu navíc a po třech závodech o 120 bodů mín než Citroen,který jezdí první sezonu. tak se už klepou všichni strachy.
Raider
16:26 12.05.2014 85.70.74.XXX
Nezapomínejme na to, že jejich poslední produkty pro F1 za moc nestály.
Lepší očekávat málo a být potom mile překvapen než očekávat všechno a být zklamán, ani Honda netahá supermotory z klobouku na počkání.
A i kdyby postavili nejlepší motor, tak minimálně prvních pár závodů budou pozadu než doladí SW.
Lepší očekávat málo a být potom mile překvapen než očekávat všechno a být zklamán, ani Honda netahá supermotory z klobouku na počkání.
A i kdyby postavili nejlepší motor, tak minimálně prvních pár závodů budou pozadu než doladí SW.
Eracer
16:02 12.05.2014 62.168.11.XXX
Oni něco vymyslí už v na rok 2009 měli nachystaný odzkoušený revoluční KERS , který měl uložiště baterií ve špici vozu díky lepšímu vyvážení, údajně měl být i mnohem silnější než co měla konkurence. Pokud by Honda setrvala v Roce 2009 tak bychom dost možná viděli něco podobného co vidíme letos u Merglu. Já Hondě prostě věřím...
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek