DISKUZE K ČLÁNKU Vettel: Red Bull má na to, aby náskok Mercedesu stáhl

V Red Bullu věří, že se jim během letošní sezóny podaří stáhnout náskok vedoucího Mercedesu, který druhému nejlepšímu Red Bullu nadělil ve Velké ceně Španělska téměř 50 sekund.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vettel: Red Bull má na to, aby náskok Mercedesu stáhl

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 19, poslední 14.05.2014 14:22 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mr.B (Hlasovalo 8 lidí) 12.05.2014 09:34
Všechny závody Jsem zvědavý, jestli letos… »
» uzivatel001480 (Hlasovalo 7 lidí) 12.05.2014 09:50
ty uz tak trepes sprostosti ja eisele na… »
» uzivatel000968 (Hlasovali 2 lidé) 12.05.2014 17:05
... Lojzko je starý pseudoodborník...máme s ním… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Kapor

194.160.178.XXX
Ja nikde neexpandujem,.. ...len hovorím, že ak to vedeli urobiť chlapci zo Senca v lepšej garáži, nie je to problém u Mercedesu, ktorý do toho zapojil celý koncern a všetky prachy, lebo princíp bol firmou RTU zverejnený ešte v r. 2012. Oni nie sú v Mercedese idioti, aby sa z toho smiali a nazvali to perpetum-mobile, lebo je to ako vidieť reálna vec, ktorá funguje aj v závodných turbomotoroch. Ak sa nad tým zamyslíš, tak ti je to dúfam jasné. Ak má niekto peniaze, za ne si kúpi všetko, čo na tomto svete existuje a nebude sa tým chváliť, lebo konkurencia nedrieme a Renault, ako ukazal Sebastian v Barcelóne, je skoro tam, lebo to auto celý závod hnal a palivo mu nechýbalo. Si si to nevšimo? Ak nie nemáš pozorovací talent. .11 18

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Aký dokonalý,.. ...ja som hovoril, že motory typu Renault a Ferrari nejdú tou cestou ako Mrecedes a Toto sa smial a hovoril, že je to preto, lebo majú iný druh turbokompresoru, čo je volovina. Ak Mercedesu nechýba palivo, tak majú dve cesty, pseudoadiabatický motor, t.j. motor, ktorý vie z paliva získať viac ako 50% mechanickej práce, alebo ísť na vzduch, čo je nezmysel a ak si myslíš, že prídeš na niečo lepšie si na omyle. Jasné, že nebudú nikde vykrikovať, ako to urobili, ale vo FIA to vedia presne, lebo videli dokumentáciu. Ak by si tam sedel, vedel by si to. Keďže tam nesedíš, vieš veľké guľové ! Ale ak by si mal aspoň za nechet rozumu, prišiel by si na to ako ja. 11 Kapišo !

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Konečne zdravý pohľad na vec ! 11

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Ja ich používať môžem,... im rozumiem, na rozdiel od teba, ... Lebo adiabatický motor by bol taký, kde by sa z paliva na mechanickú prácu premenilo 100% a taký neexistuje. U pseudoadiabatického je to viac ako 50%, čo dosahujú Mercedesy a stále to vylepšujú, lebo ak sa to podarilo chlapcom so Senca v lepšej garáži, tak sa to musí podariť aj Mercedesu, to dá rozum, aj keď nepoužívajú ešte keramiku a špeciálne krúžky s nízkym koeficientom trenia. Preto u Lewisa tá úspora paliva. Základ je totiž, že je menší objem paliva vstrekovaný do menšieho priestoru väčšieho kompresného pomeru, ty Pako. Teraz to porozprávaj aj kamarátom, aby som to takým drúkom ako ty, nemusel opakovať 100 krát !!! 18 11
Příspěvek byl redakčně upraven.

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

kakaa

85.71.39.XXX
no nevim na kolik procent jede redbull, ale mercedes na sto určitě ne, řekl bych něco jako aby jsme jim dali sekundu, zbytek bude bezpečnostní rezerva, moc velká taky nebude, jen doufám jestli omezujou výkon třeba 10% tak oběma stejně, že bude rosberg takhle silnej bych taky nevěřil, ale ham prostě trochu lepší, občas ho ros udělá spíš bude ale fasovat

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Raider

85.70.74.XXX
20% všech příspěvků napíše sám a 50% tvoří reakce na jeho komentáře. Bez něj by tu bylo tak smutno, tak bychom měli doufat, že na nás při svém tažení na západ úplně nezanevře...

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Karel

37.188.173.XXX
No ja jen aby se pres to neustale tazeni ma zapad nedostal znovu zpet k nam :-)

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Raider

85.70.74.XXX
Však to znáš, mozky cestují vždycky na západ... Kapor už teď určitě piluje svojí Deustche sprachen, aby mohl se svými komentáři expandovat na formel1.de

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

JaroB

88.212.40.XXX
A odkiaľ vieš na koľko % využíva Mercedes svoje motory??? Čo ak táto druhá špecifikácia motorov využíva iba povedzme 80% potenciálu motora a hybridu??? Načo by tlačili z toho všetkého hneď od začiatku 100% keď vidia, že ostatný sú svetelné roky za nimi? Bolo vidieť a počuť ako pred barcelonou mali rešpekt pred RB tak možno pootočili výkon o pár % vyššie aby ostal rozdiel rovnaký. Si myslíš, že v Mercedese sú sprostý a vystrieľajú všetok potenciál na začiatku hlavne keď vidia, že súperi sú nikde???

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Karel

78.157.160.XXX
Ale u vás už nepůsobí, ne? Odliv mozků 04

+ 4 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000968

uzivatel000968

95.102.26.XXX
... Lojzko je starý pseudoodborník...máme s ním bohaté skúsenosti na slovenskej stránke F1 ...

... 12 12 12 ...

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

109.164.120.XXX
Mám dojem, že Horner vykřikoval, v Barceloně musíme Mercedes porazit. Místo toho
dostali ještě větší nakládačku. Podle mého názoru je aero mercedesu ještě lepší než
Red Bullu a ve spojení s bezkonkurenčním motorem a dvěma vynikajícími piloty
je to téměř nemožné.

+ 5 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Raider

85.70.74.XXX
Počkej počkej, kde se tam ten tvůj dokonalý pseudoadiabatický motor vzal, ještě před měsícem si vykřikoval, že nové motory jsou největší omyl tisíciletí v F1 a auta se s nimi vláčí jako fichtl a ještě další měsíc si předtím všechny přesvědčoval jak jsou 1,6 V6 úžasnou budoucností závodění... Tomu říkám názorové veletoče...

Zbytek už radši komentoval nebudu, protože si evidentně zahořel "nehynoucí" láskou ke trojcípé hvězdě

+ 4 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

xinho

217.118.100.XXX
Hamilton bol genialny...este som ho tak nevidel spolupracovat s inziniermi, vedel, ze ho Nico dobieha a pytal sa na kazdy detail kde by este mohol zrychlit, ako upravit diferencial aby posetril gumy...klobuk dole...mohol vyhrat vo vacsom klude keby mu team nedomrvil zastavky v boxoch o viac ako 2s oproti Nicovi, ale zvladol to aj tak

A je dobre ze Mercedesy isli naplno, lepsie ako pozerat na Vettela v uspornom rezime po minule roky. Neviem ci to je dobre pre ostatne teamy, akurat vidia ze RB zaostava o 1s a ostatni o 2s.

+ 6 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001480

uzivatel001480

141.0.8.XXX
ty uz tak trepes sprostosti ja eisele na markize.hamilton siel na hrane a vykrikoval na inziniera co este ma spravit ked ho nico dobiehal a tie hluposti ako idu na neviem kolko percent a keby chceli tak pridaju je cira hlupost. isli obidvaja nadoraz a keby sa dalo pridat tak obidvaja by pridavali-takze pre ostatnych je to dobre lebo vedia kam sa treba dotiahnut

+ 7 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mr.B

Mr.B

85.193.24.XXX
Všechny závody Jsem zvědavý, jestli letos Mercedesy vyhrajou všechny závody. Já myslím, že na to mají. Co si tipnete?

+ 8 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

observer

78.141.120.XXX
Nemal by si používať cudzie slová, ktorým nerozumieš, Kapor...06

+ 14 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Red Bull na to jednoducho nemá,.. ...aby bol konkurenčný s Mercedesom, nakoľko ten má postavený dokonalý pseudaadiabatický motor, ktorý má navyše výkonu aj krútiaceho momentu, celému skeletu nechýba prítlak a auto sa dá vynikajúco vyvážiť na každú trať, čo jasne Mercedes v Barcelóne preukázal, hoci experti hovorili niečo úplne iné a miesto toho, aby sa mu niekto priblížil, tak sa jazdci Mercedesu ostatným vzdialili tak, že Red Bull si to môže rozdávať s Williamsom a spol, ktorí jazdia za nimi. Lewis je dominantný a jasne v čele a ak sa nič zlého z technického hľadiska neprihodí, tak jasne ide za svojim titulom. Bolo vidieť, že sa jemne pohráva s plynom a to auto ide tak rýchlo ako to potrebuje a ani Nico, ako vidieť mu nestačí z dychom, lebo mal v nádrži menej paliva a hoci na to veľmi tlačil, bol úplne bez šance. Hold stretli sa v jednom tíme, dokonalý jazdec a auto a výsledok je jasný. 01 Dokonalá divergencia !

+ 15 / − 13

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

213.194.216.XXX
Optimisté

+ 5 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama