DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes: Z malé výhody musíme vytvořit větší
Tým Mercedes má respekt před závodem v Barceloně. Cílem ale není udržet náskok z Číny, ale ještě jej zvýšit.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mercedes: Z malé výhody musíme vytvořit větší
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
16:29 02.05.2014 194.160.178.XXXJa o Mercedes nemám strach,... ...lebo ak niečo mechanici neopomenú, nemalo by sa nič neočakávané stať, lebo je lepšie stále vylepšovať dobré auto, ktoré Mrecedes bezpochyby má, ako ho prestavať, ako inje tov iných tímoch a myslieť si, že tým porazia Mercedes. Tak isto je to aj s pohonnou jednotkou, lebo ak sa Renault a Ferrari dostanú na výkonovú úroveň Mercedesu, nemusí to byť to isté zas z pohľadu spoľahlivosti a tak je všetko otvorené, až do kvalifikácie a závodu, v ktorom ak budú zas oba Mercedesy štartovať z prvých dvoch miest, bude o vzrušo postarané, preto sa na tento závod veľmi teším. Viac by mal ukázať aj Red Bull a určite pozadu neostane ani Ferrari. Veď Fernando bude závodiť pred domácimi fanúšikmi.-
Arnoux
18:09 02.05.2014 217.66.164.XXXNo já jsem Kapře přesvědčen,že Mercedes má z Barcelony oprávněný respekt a jako v prvním závodě sezony nebude favoritem závodu.Tím je podle mně Redbull.
Z dat GPS po Číně bylo zjištěno,že Mercedes získával na součtu rovinek cca 100m výhodu na kolo právě proti býkům.Měl tedy podle teorie získat náskok celého kola právě proti Redbullu.
Tím,že byl náskok na Daniela v cíli "jen" 27s-je celkem jasné,že v rychlých pasážích Redbull těžce eliminoval náskok Mercedesů a byl v nich opravdu velice rychlý-jednoznačně nejrychlejším vozem pole.
Vzhledem k počtu rovinek to nemělo šanci na vítězství,ale v Barceloně by právě výhoda měla být na straně Redbullů a šance na výhru v závodě a porážku Mercedesů mají velkou.
Pozor ale i na Ferrari.jejich ztráta na rovinkách nebyla v číně tak velká jako u Redbullu-mají maximálku vyšší,přesto na Mercedes také nemají.
Ve středně rychlých a rychlých pasážích jsou ale vynikající.
Čekám tedy velký tlak na Mercedes a pevně věřím,že v Barceloně mu podlehnou.Jak to bude dál-to je otázka.Některé okruhy mu sedí na míru a jestli se nepodaří zvýšit výkon motoru Renault a Ferrari bude to zase špatný-
Kubyk002
19:19 02.05.2014 85.207.90.XXXArnouxi, podle tebe by byl Red Bull favorit i po 3 závodech které ani nedojel....
těch 100m je výpočet RedBullu, a upřímně mu vůbec nevěřím, protože když se podíváš na sektory z nejrychlejšího kola z kavlifikace na VC Činy, tak zjistíš, že RedBull ztrácel konstatně v každém sektoru, a například v druhém, který je čistě o zatáčkách byl stejně nejrychlejší Mercedes a v posledním sektoru, který je kromě 3 zatáček jen rovinka ztrácel Vettel na Rosberga jen několik tisícin... viz. [odkaz na stránku]-
erdedy
20:30 02.05.2014 178.41.23.XXXNene, neporovnavaj "len" RedBull vs Hamilton , ale pozeraj aj Rosberga. Sektor 3 je jasny ale ostatne...
Hamik je inak na Čínu (extra)specialista - ten by tam vyhral aj so slapacim autom! Myslim to s trchu s usmevom, ale je to tak.
V rychlych (tech.) pasazach je RedBull (min. Ricciardo) lepsi ako Rosberg, preto je pravda niekde uprostred - takze (aj za mna) RedBull ma realnu sancu Barcelonu vyhrat (ak teda niekto neprivezie nejaky "zazrak").-
Kubyk002
21:51 02.05.2014 85.207.90.XXXHamík je na Čínu expert? vždyť tam vyhrál poprvé! Já jen chtěl říct, že Arnoux je přehnaný optimista ohledně Redbullu a myslí si, že by vyhráli i na šlapacím autě. A ještě jsem chtěl říct, že RedBullem deklarovaných 100m na rovínce je totální bullshit, možná tak 10m, ale kdyby ztráceli 100m, tak neztratí jen pár tisícin, to na těch 3 zatáčkách nenaženou a že zase takový aero náskok taky nemají, když v druhém zatáčkovitém sektoru byli pomalejší než Mercedes. Ano plně souhlasím, že Barcelona je jeden z okruhů kde mají Red Bull za současné situace šanci vyhrát...
Ale přesto, si myslím, že to vyhraje Mercedes, protože aeropaket nemají špatný,a motorově mají stále velkou převahu, hlavně v závodech, kdy jejich pohonná jednotka asi více využívá ERS a má menší spotřebu.... Když si všimnete, tak v kvalifikacích Mercedes nějak nemá převahu, a Red Bull i párkrát Rosberga pokořil, ale v závodě Mercedes, jezdí jinou ligu, a to si myslím, že krom Bahrainu nejel vítěz nikdy na 100% a v Bahrainu (musím uznat, že tam jim ta trať sedla, což taky mělo vliv, ale přesto) udělaly Merceesy 2s na kolo na zbytek světa, takže v závodním režimu mají Mercedes zatím dle mého názoru megapřevahu, a i kdyby Red Bully vyhrály kvaldu, tak v závodě je Mercedesy zajedou, navíc i progres Rosberga v Číně z 6 na druhé místo s prstem v nose... a ještě jsem zapomně, že Mercedes zatím vypadá, že se naučili pracovat s pneutikama a zatím vypadají jako jedni z nejšetrnějších na pneumatiky.... uvidíme v Barceloně-
erdedy
22:51 02.05.2014 178.41.23.XXXHamik vyhral "len raz" Čínu???
Pokial ma pamäť neklame:
2007 - nedosiel do ciela, ale utocil na titul s Alonsom (uz nepamätam, kde jazdil pocas pretekov)
2008 - 1.
2009 - 6. (Divim sa ze s tym "křápom" dosiel na 6.)
2010 - 2.
2011 - 1.
2012 - 3.
2013 - 3. (Tu je indicia, preco si myslim o Hamikovi "to o číne")
2014 - 1.
Arnoux sice je optimista, ale to v tomto pripade aj ja (ja byvam este väcsi
)
Podstatne je, co Barcelona vyzaduje v prvom rade - a ano mas pravdu, ze Medvedi nemaju zly aeropaket. Ale - Redbull je v tomto jednoducho lepsi. Je neskutocne, co to auto dokaze dohnat (cez momentalnu nejaku mot. nevyhodu).
Tiez suhlasim, ze ten rozdiel neni "az taky velky" ako rad prezentuje Helmut - ba prave na zaklade preto vravim, ze RedBull ma v Barcelone realnu samcu vyhrat.
Co sa tyka toho vyuzivania ERS - myslim si presne to iste co pises - Medved dokaze dostat viac prave z ERS, ci vlastne z "kompletu". Tie "kecy" o vykone samotneho motora su nezmysly - ani jeden z vyrobcov sa +/- nelisi vo vykone ("spalovacieho") "zakladu" - na to tam sedia (u kazdeho) prilis velke mozgy, aby niekto "usiel druhemu" o taky kus. V dnesnej dobe je to len tazko mozne. Je dost mozne, ze ani vykonnost jednotlivych komponentov ERS, sa prilis nelisi (vyrobca od vyrobcu), len to Medvedi dokazali poskladat lepsie (hlavne SW).-
-
Arnoux
11:13 03.05.2014 217.66.164.XXXTak to je Kubyku rovnou vyhod do koše.
Vážně Redbull má topspeed opravdu o zhruba 20km nižší a když vezmeš v úvahu,že dosavadní tratě měly velké množství rovinek,tak mi vychází jedno: Redbull je ve skutečnosti rychlejší než se zdá, naproti tomu Mercedes je přesný opak.
A k optimismu.Druhé místo v PK je jasnou známkou toho,že mám většinou pravdu ne? A to vezmi v úvahu ještě jedno odebrané druhé místo.Porovnej to s prognozama odborníků na F1 po testech.
Po Jerezu jsem tvrdil,že Redbull je velmi rychlý a Williams je pomalý a podium bude problém.A jak to vypadá-je to tak.
Já přeci netvrdím,že to tak v Barceloně opravdu bude.Můžou se Renaulty přehřát a zdechnout,nebo se to může stát Mercedesu.
Jen odhaduju okolnosti a jen tvrdím,že vzhledem k topspeedu v číně je Redbull v aeropasážích neskutečně rychlý.
Psal jsem to ale už po testech,když bylo vidět jak Daniel několikrát vzal jiné auto v zatáčce 11.Nikdo jiný ji tak rychle neprojel.To sem byl ovšem za krále komiků.
Tak uvidíme,ale pozor i na rudé.Prostě sázím na první porážků Mercedesu v závodě a pevně doufám i další zápis Renaultu Turbo do statistik vyhraných PP. -
erdedy
12:00 03.05.2014 178.41.23.XXXKasli na to.
Ten "pocit" asi u Teba vyplynul z tej neohrabanosti McLarenu = oni su fakt jeden z mala teamov, co dokazu pos.at sezonu, aj ked maju pomaly najrychlejsie auto. Tych chyb co sa narobili, to uz musi mat fakt clovek "talent", nedivim sa, ze Lewis radsej zdupkal (okrem ineho sameozrejme). Este pozně jeden team, co je toho schopny - nase Lotusy (aj ked trochu inym sposobom a mozno nie "az tak" velmi...).
-
-
Arnoux
11:20 03.05.2014 217.66.164.XXXZdravím Erdedy a dodatečně i Kubu.
Za tvůj druhý odstavec .Podle mýho je to přesně trefený shrnutí všech okolností a stavu proč je Mercedes tak vpředu.
Možná ještě - mluví se o speciálním palivu,které pomáhá Mercedesu k tak vynikajícím výkonů a Renaulty by ho měly už mít taky.
Moc tomu ale nevřím,že by tohle byl ten rozdíl na váhách.Mercedes má prostě vynikající auto a jeho slabiny jsou velmi malé.Určitě ale jsou a doufám,že se soupeři ještě víc dotáhnou.-
erdedy
12:15 03.05.2014 178.41.23.XXXJj, s tym palivom (aj mazivami, resp. vsetkymi "naplnami") sa alchymizuje furt (aj predtym, len sa o tom menej pisalo), ale to dobre vies.
Medvedi nakupili schopne hlavy, takze sa to muselo prejavit (aj ked sa mne osobne to "nevyhovuje" ). Hlavne sa sustredia/dili na "vsetky" strany vykonu/vykonnosti. Asi aj dostatocne dlho. Vyzera, ze maju +/- bezproblemove auto, aj preto je to mozne (vylepsovat +/- naplno v kazdej moznej oblasti). Jedneho dna sice pride nejaky mysleny strop, ale zatial je to "ok".
Problemom ale je ten "kinder surprise***", co predvadza RedBull. Ocakavam este jeden/dva v tejto sezone.
*** - to uz mam taky "pracovny nazov" tych "skokov" vo vykonnosti, ktore asi nikto necakal.
Osobne si myslim, ze v polke sezony bude RedBull pomaly valcovat (mozno aj Medvedov?). Ale to neni z mojej hlavy - tato vec sa tu uz opakuje - v minulosti sa dostali uz do takeho masaker tempa, ze davali (pomaly s prstom v nose) Monzu apod. trate napriek svojmu "handicapu" (ak aj nejaky bol, nebol zdaleka tak priepastny, ako sa snazili vykreslit Helmuti ci dalsie individua).
Ak som hovoril v povodnom prispevku o "zazraku", to je presne to co RedBull dokaze - aj ked sa nam to nepaci. V minulosti to dokazovali tiez niektore teamy ale malo kto 4-krat za sebou...-
-
erdedy
01:29 04.05.2014 178.41.23.XXXJj, uz by sa patrilo nejake body... Ako byva zvykom, uz u mna neobstoja zoadne vyhovorky na "prevodovku", "testy", ci podobne. Tie body musia byt, onak "strielam".
Ale inak - z Grosjeana "jaky líder"... To sa mi paci! Teraz "moze" povedat/ukazat konecne "co mu lieta v hlave", alebo co sa v nom skryva.
-
-
-
-
-
uzivatel001480
09:05 04.05.2014 185.26.182.XXXabsolutne s tebou suhlasim ze mercedes je v inej lige .navyse aj po gumy chodia posledni takze sasy vyzeraju byt spickove.ross brawn odviedol opat dobru pracu a siel na ryby ani pes po nom nestekne slavny je toto a niki a pady.mi to pride trosku nefer
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek