DISKUZE K ČLÁNKU Marko: Todt po kritice uvažuje o změně pravidel v F1
Prezident FIA, Jean Todt slíbil, že popřemýšlí nad některými z návrhů, které dostal od týmu Red Bull a které kritizují aktuální pravidla v F1.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Marko: Todt po kritice uvažuje o změně pravidel v F1
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel001478
20:05 13.04.2014 77.240.96.XXXNo nazdar bude přemýšlet.... to zas bude týmy stát nehorázný peníze.... teda pokud to nedopadne že odvolá co slíbil a slíbí to co odvolal. -
Biblbrox
10:49 11.04.2014 94.138.104.XXXvenku se ochladilo, tak jsem si pustil záznam F1 a jsem rád, že jsem neseděl přes víkend u TV. Kdysi mě bavilo i Moto GP, ale po "modernizaciů se už na to nedalo koukat. S F1 je to teď totéž. Neříkám, že se ještě někdy nepodívám, ale musí to být večer nebo musí být venku psí počasí. Lituji teď ty, co sedí za krásného počasí přes víkend doma v potemnělém pokoji a koukaj na něco tak nepřirozeného jako "nové" závody omezené F1.
-
-
Kapor
09:21 11.04.2014 194.160.178.XXXTak sa mi vidí,... ..., že v tejto koncepcii auta, v ktorej dominuje Mercedes, niečo nie je po chuti tímu Red Bull, lebo je aerodynamicky veľmi čisté a preto si to chcú obrátiť v ich prospech, pričom sa vyhovárajú na nosy, ktoré vôbec nemusia byť mrzké, o čom svedčí nos Mercedesu, ktorý je úplne čistým riešením, aby človeka napadlo niečo, že by mal k nemu odpor. Preto nikomu nič nebráni, aby si urobil nos, taký, ako má Mercedes. Predsa to riešenie nie je chránené priemyselným vzorom. A pokiaľ sa týka trestu Daniela, mal Marko pravdu, bola to chyba tímu a mali im dať pokutu, lebo by z toho FIA mala aspoň Euri a pohla ich rozdeliť na konci roku ako bonus svojim komisárom, za zaparené rite a prepotené košele pri monitoroch.-
Chasnik
10:56 11.04.2014 217.117.213.XXXSamostatná pokuta bez ničeho dalšího je nesmysl, bohaté týmy netrápí pár desítek tisíc dolarů pokuty, pokud je šance získat body nebo body navíc.
I když je to nespravedlivé pro jezdce, na výsledku se to prostě musí projevit, aby ta sankce byla účinná.
Společně vyhrávají, společně prohrávají. Někdy zase udělá pilot chybu, přestože tým funguje bezchybně. Tak to prostě chodí, totální spravedlnost je utopie.
-
-
-
anonym
23:05 10.04.2014 85.237.224.XXXSalto Gutiérreze nezpůsobil nos, ale kontakt pneumatik, byly doby kdy boly nosy ještě níže
. Vypuštění jezdce bylo nebezpečné v principu, protože při větším návalu v pitu by zablokoval provoz, anebo by jel dál a kolo mohlo odlítnout. Pravidla a tresty byla jasná dopředu, nemohou řešit každou situaci jednotlivě. Krom toho trest za nebezpečné vypuštění mělo zabránit hlavně šílenému ztlačování času zastávek a donutit týmy k tomu aby věnovali péči spíš kvalitě výměny kol a ne její rychlosti.
Ricciarda mi je rovněž líto, ale vina bez jakýchkoliv pochyb leží pouze na bedrech týmu.
Marko nepromeškal příležitost držet hubu a potvrdil svou pověst tlučhubu odtrženého od reality.-
-
uzivatel001000
20:21 12.04.2014 46.39.185.XXXNo Marko si neodpoustil přihodit polínko do ohně ani při této kolizi. Za vystřelení vozu do vzduchu samozřejmě mohl kontakt pneumatik, dokud nebudou mít monoposty krytá kola, tak toto nebezpečí hrozí neustále. Nos nenos. Ale abych byl zcela objektivní, konkrétně tato kolize nemusela vyústit v salto, kdyby byl nos Lotusu výše. Po kontaktu pneumatik Gutierezovo auto nadskočilo a v okamžiku, kdy bylo ve vzduchu jej Maldonado podebral právě nosem. Být ten nos výše, pravděpodobně by do něj jen z boku strčil.
Myslím, že je to celé zbytečná debata, najde se milion situací, kdy bude bezpečnější vyšší nos, stejně tak se najde další milion situací, kdy by byl bezpečnější právě nižší nos. Spíš bych ale řekl, že jim nízký nos nevyhovuje z aerodynamických důvodů a snaží se prosadit změnu z "bezpečnostních" důvodů.
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek