DISKUZE K ČLÁNKU Prezident Ferrari se sešel s Alonsem za zavřenými dveřmi - řešili krizovou situaci

Luca di Montezemolo se v Bahrajnu sešel za zavřenými dveřmi v Bahrajnu, aby si pohovořili o současném trápení Ferrari a o tom, jak se ze svízelné situace dostat.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Prezident Ferrari se sešel s Alonsem za zavřenými dveřmi - řešili krizovou situaci

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 37, poslední 16.04.2014 17:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000968 (Hlasovalo 22 lidí) 09.04.2014 19:52
... tak Lojzko, teraz si ma, ako technický… »
» Pepan (Hlasovalo 15 lidí) 09.04.2014 09:08
Teď by se jim testovač Massa hodil A určitě… »
» uzivatel000968 (Hlasovalo 14 lidí) 10.04.2014 23:55
... Lojzko, Dalmácia a decimálka nie je to isté… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000968

    uzivatel000968

    78.99.155.XXX
    ... 12 12 12 ...

    ... Lojzko, to že Ty napíšeš pol strany technických pojmov, ktoré pospájaš krížom krážom, takže to pre "trulkov" vyzerá na prvý pohľad odborne... neznamená, že Ty tomu rozumieš...

    Apropo : ... o akom kompresore to splietaš...?

    Článok 5.1.6 Preplňovanie môže byť dosahované iba použitím jedného jednostupňového dúchadla spojeného s jednou jednostupňovou výfukovou turbínou hriadeľom, ktorý je rovnobežný s kľukovým hriadeľom motora a vzdialený maximálne 25 mm od stredovej osi vozidla. Hriadeľ musí byť navrhnutý tak, aby zabezpečil, že zostava hriadeľa, dúchadlo a turbína sa vždy otáčajú okolo spoločnej osi a rovnakou uhlovou rýchlosťou. K hriadeľu môže byť priamo pripojený elektrický motorgenerátor (MGU-H).

    ... 12 03 12 ...

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Turbodúchadlo je názov Český,.. ...a turbokompresor Slovenský, si pozri slobník, ty popleta. Motorom nerozumieš ani zamak. Aldo mi totiž potvrdil moju hypotézu ale konkrétne hodnoty mi nepovedal. 14

    + 2 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000968

      uzivatel000968

      78.99.155.XXX
      ... Lojzko, opäť vedľa...

      ... Turbodúchadlo, nie je český názov ... česky to je "turbodmychadlo" ...

      ... len pre Tvoj technický rozhľad...

      -- Turbokompresor je mechanicky poháňaný kompresor (spravidla remeňom od kľukového hriadeľa motora)...

      -- Turbodúchadlo je poháňané energiou výfukových plynov...

      ... 12 03 12 ...

      + 14 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • mi88ki

    mi88ki

    86.49.79.XXX
    10 min 10 minut pracovali ? Hmm, tak to pěkně rozjeli :D

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    212.109.191.XXX
    Alonso je naprosto mimo Po letošní sezóně konečně zacvakne kufry a povalí pryč od rudých. Bez něj to bude mnohem lepší. Konečně skončí ty pohádky o plečce.

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • enzo

    enzo

    89.177.132.XXX
    Pracovali? Já bych řek, že Monte šel preventivně zpracovat Alonsa, protože vidí, jakej je to průser a Alík rád občas něco veřejně řekne. A je jasný, že tento vývoj se Alonsovi moc nelíbí.

    + 12 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • kronos

      93.185.2.XXX
      Možná máš pravdu , ale i kdyby měl kvůli tomu Alonsa "zpracovat" tak je to naprosto zbytečné a to z toho důvodu že je to do očí bijící jak na tom jejich monopost je. Za chvíli je tifosi a tisk roznesou na kopytech což je docela pochopitelné . Možná by měli méně mluvit a více konat . Vzhledem k tomu že jim fandím a hlavně Kimimu jsem v šoku z toho jak si vedou .20

      + 7 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Chasnik

        78.24.10.XXX
        Mno, poměr vložené prachy / získané body je u Ferka fakt žalostný. Že by rybička smrděla od hlavičky?03

        + 8 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          178.143.216.XXX
          .....myslíš aj Alika ktorý sa podieľal na vývoji..../som fanda Ferrari/20

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Panek

      89.24.149.XXX
      Tak hlavně slib pro Alíka zněl: Potop McL a máš jistou budoucnost v rudém super teamu. Jenže jaksi 4 roky a nic. Zhola nic. A taky by se mohlo stát, že se bude prát špinavé prádlo. Tak raději zvednout Alíkovi příjem pomocí fiktivních teklamních akcí.

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Nabel

    193.86.109.XXX
    Nekompetentní vedení Můžou se takhle scházet třeba každý den, ale dokud Monte nevymění Domenicaliho a nezačne se k Alonsovi chovat jako k jezdci, tak se tam nic nezmění. Alonso není ani konstruktér, ani aerodynamik, jenom pilot, který se má soustředit na ježdění. Všude jinde to jde i bez keců o tom jak se na to soustředí, makají a chtějí vyhrávat. Schumi by taky nevyhrával, kdyby běhal po továrně a plácal všechny po ramenou, ale neměl za sebou Todta, Browna, Byrneho atd.

    + 9 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • kik

      165.72.200.XXX
      Jenomze Schumi (ackoliv jsem ho nemel rad) dokazal rict co na voze nefunguje uplne idealne. Nevim jak je na tom Fernando, ne kazdy pilot mel nebo ma tuhle schopnost. Navic v dobach Schumiho prichodu k Ferrari nebylo omezene testovani a tymy mely vice casu otestovat vsechny zmeny. A moc dobre je znamo ze to co funguje treba v aerodynamickem tunelu nemusi uz tak dobre fungovat na draze.

      + 8 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001112

        uzivatel001112

        212.80.64.XXX
        Myslím že dnes už je bohužel trochu jiná doba a zpětná vazba od pilota není až tak důležitá jako v "Schumiho" době.

        + 0 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Nabel

          193.86.109.XXX
          Zpětná vazba pilota je sice důležitá, ale spíš pro nastavení auta na konkrétní okruh, případně menší změny v aerodynamice jako křídla atd. Síla motoru, jeho spotřeba, náročnost vozu na pneu a další věci jsou ale v rukou technického týmu a tam prostě Ferrari již delší dobu neumí odvést lepší práci než ostatní špičkové týmy.

          + 1 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • anonym

    77.48.245.XXX
    Vypadá to, že Ferrari má asi slabší motor než Renault. Naopak Mercedes si asi něco schoval pod pokličku. Aby takhle ujel konkurenci i s jejich motory je bez fíglu nemožné. A ať mi někdo přestane tvrdit, že to není možné, že by se na to přišlo. Ono to vždy chvilku trvá, než se něco odhalí.

    + 9 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kapor

      194.160.178.XXX
      Ja som ihneď hovoril o tom,... ...že to je len vďaka nejakej vychytávke v pohonnej jednotke, ak z nej dostávajú viac ako konkurencia a pritom je z nich tá pohonná jednotka Mercedesu najľahšia. Komisári FIA ale o tom musia vedieť, ak sú veci znalí, lebo majú od toho veškerú dokumentáciu k homologácii a ja si osobne myslím, že to niekto skôr alebo neskôr odhalí, ak tomu aspoň trochu rozumie. Ak nie, tak to ostane nedostupné, ako to, čo je v Pandorinej skrinke. 11 18

      + 9 / − 21

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • JaroB

      88.212.40.XXX
      Ale však na to už prišli...je to veľmi jednoduché a pritom geniálne...majú turbo a kompresor ďaleko od seba, na oboch stranách motora prepojené hriadeľom cez celý motor...tu je podrobný článok ...
      Příspěvek byl redakčně upraven.

      + 4 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        To je odlišnosť riešenia,.. ...ale nie podstata, na ktorej základe majú vyšší výkon, ty mysliteľ, lebo ak by to bolo tak, tak to tak majú už aj Renaul a Ferrari. 18 11 Inak jde o motorgenetátor, nie len motor, aby si bol v obraze.

        + 4 / − 17

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama