DISKUZE K ČLÁNKU Prezident Ferrari se sešel s Alonsem za zavřenými dveřmi - řešili krizovou situaci
Luca di Montezemolo se v Bahrajnu sešel za zavřenými dveřmi v Bahrajnu, aby si pohovořili o současném trápení Ferrari a o tom, jak se ze svízelné situace dostat.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Prezident Ferrari se sešel s Alonsem za zavřenými dveřmi - řešili krizovou situaci
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000968
(Hlasovalo 14 lidí)
10.04.2014 23:55
... Lojzko, Dalmácia a decimálka nie je to isté… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
uzivatel000968
19:52 09.04.2014 78.98.65.XXX... tak Lojzko, teraz si ma, ako technický líder tejto stránky riadne sklamal...
... predsa, ak oddelíš obidve turbíny ďalej od seba, tak je logické, že teplo, tej časti turbíny, ktorú poháňajú vysoko horúce výfukové plyny sa neprenáša na tú časť turbíny, ktorá ženie vzduch do motora...
... tým pádom, nepotrebuješ taký veľký intercooler (chladič stlačeného vzduchu)...takže môžeš monopost "tesnejšie zaobaliť"... a keďže za motorom je len "polovica" turba, tak Ti ostane viac miesta pre prevodovku...môžeš ju posunúť dopredu a "zlepšiť" tak ťažisko...
... keďže v F1 rozhodujú milimetre, tak v neposlednej miere, je to zrejme aj o dĺžke "potrubia vzduchu"...
... ...-
-
Kapor
18:54 10.04.2014 194.160.178.XXXJe to hlúposť,... ...čo hovoríš, lebo turbokompresor je smerovaný rovnako aj u Renaultu a Ferrari, lebo z otvoru nad jazdcovou hlavou smeruje vzduchovod do kompresora a odtiaľ ide do valcov turbomotora a aj keď je vcelku, tak jeho horúca časť smeruje do zadnej časti a je obtekaná vzduchom a ako dobre vieš ten je jednak chladnejší a redší, čiže lepšie prijíma teplo, ktoré smeruje po prúde, ako proti nemu, do kompresora, kde je ešte žiarupevná prepážka, ktorá tam je, len taký truľko ako ty o tom nevie, lebo Turbokompresor nemal v živote rozobratý. U Mercedesu je medzi ním ocelový plášť turbogenerátora, ktorý akumuluje teplo a platí, čím väčší kus hmoty zahreješ, tak tým väčšie teplo vzduch prijíma sálaním ***, ty to ale nevidíš, lebo je to v oblasti nevyditeľného svetla a prúdenie vzduchu je v turbe také rýchle, že prestupom z turbín, pri Twin-scroll sa nezohrieva vzduch v kompresore, ale stláčaním, preto interkoler a jeho veľkosť je funciou počtu barov, na ktorých vzduch stláčaš. To by ti malo biť ty truľko malo byť jasné. Nemá to žiadne výhody, čo má Mercedes, lebo je to na úkor životnosti motorgenerátora, má totiž vyššie tepelné zaťaženie, ako keď je pružne prepojený s turbokompresosom, lebo nie je namáhané kmitmi a tolerancie nie sú ovplyvnené tepelným tokom, ako je to od Mercedesu, lebo obruba turbín prečnieva pášť motorgenerátora. Možno sa s tým v Mercedese vyhrali a fnguje toi, ale toto nie je podstatná výhoda Mercedesu, je to skôr na zahmlievanie mysle takým snílkom, ako si ty. V Renaulte a Ferrari nie sú praštený, aby to nevedeli. Sú to rovnako chytrí ľudia ako v Mercedese, to mi ver. Skôr sa mi zdá, že pre to s množstvom paliva nemajú problémy, lebo používajú vysooktanový benzín, nižžší plniaci tlak ako 5 barov, ale vyšší kompresný pomer, ako konkurencia a tým nemusia do toho vzduchu dať toľko paliva , hoci majú pri tom vyššom kompresnom pomere a dobrej mape motora, ešte vyšší výkon, ako konkurencia, ktorá tam cpe vzduch pri nižšom kompresnom pomere a má podstatne nižšiu prácu na piest a tým aj výkon a krútiaci moment, chlapče. A keby si ***, tak by si to vedel nakresliť aj do Carnotovho obehu ! Igen !
Příspěvek byl redakčně upraven.-
uzivatel000968
23:55 10.04.2014 95.105.152.XXX... Lojzko, Dalmácia a decimálka nie je to isté ...
... to platí aj o turbodúchadle a turbokompresore ... aj keď oboje slúžia na prepĺňanie valcov vzduchom ...
... ... -
uzivatel000968
16:18 11.04.2014 78.99.155.XXX... ...
... Lojzko, to, že Ty napíšeš na pol strany odborných pojmov, ktoré krížom krážom posplietaš, neznamená, že tomu rozumieš viac, ako my, "bežní smrteľníci" ...
Apropo : ... o akom kompresore to vravíš...?
Článok 5.1.6 Preplňovanie môže byť dosahované iba použitím jedného jednostupňového dúchadla spojeného s jednou jednostupňovou výfukovou turbínou hriadeľom, ktorý je rovnobežný s kľukovým hriadeľom motora a vzdialený maximálne 25 mm od stredovej osi vozidla. Hriadeľ musí byť navrhnutý tak, aby zabezpečil, že zostava hriadeľa, dúchadlo a turbína sa vždy otáčajú okolo spoločnej osi a rovnakou uhlovou rýchlosťou. K hriadeľu môže byť priamo pripojený elektrický motorgenerátor (MGU-H).
... ... -
-
-
-
-
-
-
-
Kapor
09:08 09.04.2014 194.160.178.XXXNo, veď aj doteraz ste pracovali,... ...ale ak práca nie je efektívna a na konci tunela nie je vidieť svetlo, tak je to úplne nanič. Lebo pracovať bez cieľa, len preto, aby sa to nazývalo prácou, je zbytočné, lebo neprináša nikomu úžitok, tímu ani jazdcom. Je to len mlátenie slamy, ako našich ministrov, že bude lepšie a je stále horšie ! -
-
Pepa
08:30 09.04.2014 78.45.168.XXXTak hlavně aby jste nedělali jenom ty dva dny, Alfons. Tohle není o spolčení, IceFanynko. Tohle je o průseru jménem Itálie, který trvá několik let a jen tak neustane. A Kimi, tomu je u zadku úplně všechno, takže je asi zbytečný ho s tím vůbec obtěžovat. Kimi je tu pro nás, pro lidi aby nás bavil. Na práci musíš hledat jinde, i když v práci je Španěl asi taková výhra jako Ital. -
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek