DISKUZE K ČLÁNKU Mercedesy nejrychlejší, Alonso ztratil téměr půl sekundy, Ricciardovi opět selhal průtokoměr

BAHRAJN - 1. TRÉNINK; Nejrychlejší časy prvního tréninku předvedli znovu jezdci Mercedesu a potvrzují roli favoritů. Nico Rosberg na Lewise Hamiltona ztratil přes 2 desetiny, Fernandovi Alonsovi s Ferrari chyběla už skoro půl sekunda.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedesy nejrychlejší, Alonso ztratil téměr půl sekundy, Ricciardovi opět selhal průtokoměr

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 70, poslední 06.04.2014 19:59 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Duncan66 (Hlasovalo 14 lidí) 04.04.2014 16:37
nevim koho k cemu premluvili, ale tentokrat s… »
» Mike17 (Hlasovalo 13 lidí) 04.04.2014 15:54
Alonso Mě zaujal výrok Alonsa ohledně pití v… »
» uzivatel001447 (Hlasovalo 11 lidí) 04.04.2014 17:19
ha-ha nechapem vobec nikoho kto sa tu na nieco… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                                • odin

                                  odin

                                  77.240.96.XXX
                                  Přidám jeden postřeh. Ricciardovi opět nefungovalo čidlo a tak jezdil s RedBulláckým měřením. Podívej se na výsledky. Po dominantních Mercedesech jasně nejlepší výsledek zajíždí Ricciardo s alternativou alá RedBull. Ani Vettel mu není schopen konkurovat, když přepne na jejich alternativu.
                                  Tady se hraje o budoucnost. Tak, jako tomu bylo v případě pneu. RedBullu jde o zlegalizování jejich alternativy a vytěžení z ní.
                                  A Mike to vyhodnotí, jako nevýhodu.18

                                  + 3 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • Mike17

                                    Mike17

                                    93.99.87.XXX
                                    Že měl Vettel problémy s vozem ti v této dedukci nijak nebrání že? To, že Vettel byl rychlejší v celé Malajsii taky ne že? Opět si vytrhneš kousek z celku a uděláš z toho závěr. S takovým přístupem můžeš udělat podovodníka z kohokoliv. 03

                                    + 0 / − 1

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • odin

                                      odin

                                      77.240.96.XXX
                                      Vettel měl problémy s vozem, které si do jisté míry zavinil sám. I nu už nemá auto, které mu jezdí jako po kolejích.03 Občas se musí potýkat s nějakými problémy.
                                      V Malajsii rychlejší byl, ale po zbývající většinu závodu byl Ricci odepsán z důvodu zdržení při pitu a penalizací.
                                      Nechtěl jsem na tomto demonstrovat podvody RBR, ale fakt, že jízda bez oficiálního měření dává RedBullům křídla.03 18 18 Čili to, co se ty snažíš popírat.03

                                      + 0 / − 0

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                • Mike17

                                  Mike17

                                  93.99.87.XXX
                                  1. Demagogie? S bodem 1 přišel ODIN, ne Duncan66 a na ODINA jsem reagoval s bodem 1. A týkal se VLASTNÍHO MĚŘENÍ RB a PROCENT o který se údajně zvýhodňuje. Kde je tam co o vrtání do čidel??? Není to demagogie od tebe? Nebo musím reagovat na to co si přeješ ty?
                                  3. Opět příspěvek ODINA byl o POUŽITÍ Ricciarda pro zvýhodnění Vettela!!! Jak byl v Austrálii zvýhodněn Vettel? Než bude po soudu, který rozhodne jestli se to RB vyplatilo nebo ne, mají týmy spoustu času případně cesty Rb využít také. Tak jakou z toho má VETTEL výhodu? O TOM BYL BOD 3!!!!!!!! Neodpověděl jsem snad na to a to už několikrát?????
                                  4. Souhlasím s tím, že je to na bodu 3 naprosto zřejmé. Tebe moje odpovědi naprosto nezajímají, pokud v jejich určité části nenajdeš něco, co bys mohl označit za hloupé. Naprosto ignoruješ text kolem, který je pro tu část podstatný, protože se ti nehodí do mé hlouposti. A pokud tě na to upozorním, uděláš z toho slovíčkaření.

                                  Řeknu to stejně: Proč překrucuješ moje výroky jen ty? S nikým jiným takové problémy nemám (občas to udělá Odin, ale když ho na to upozorním, tak to většinou uzná a omluví se). Nebude to o bodu 4? Co myslíš? 03

                                  + 0 / − 2

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • Nasir

                                    188.175.189.XXX
                                    1. Ano, a v té demagogii vesele pokračuješ. O poruchách, že to nebude náhoda, začal Duncan, pokud jsi náhodou slepý. Odin reagoval jen na tvou poznámku, že RB ze "svého měření" nemá výhodu. Tím jsem se nezabýval, reagoval jsem na tu větu k FIA. Podle následné diskuze jsi to pochopil. Tvoje reakce k bodu 1 dnes 10:26 ale příliš nedává smysl. To se na mě nezlob. Spíš jako by vypadla z mého "bodu 4" o tvém diskuzním stylu.
                                    3. Ty vážně aspiruješ na mistra demagogie. Na využití Ric jako dvojky jsem taky reagoval, včera 17:44. Ty jsi napsal včera 18:41 "Ano, tomu bych rozumněl.", žádný rozpor mezi náma nebyl, a pak jsi pokračoval tím, že by RB údajně nad soupeři nic nevytěžil. A na tuhle hypotézu jsem ti odpověděl, že vytěžili by minimálně, DOKUD by to soupeři neudělali. Což samo o sobě STAČÍ. Když přejdu do reality, RB už ze svého jednání těžil v Austrálii, protože zatímco všichni respektovali komisaře, kteří určili pravidlo (omezení průtoku), aby vyhověli měření čidla, RB jediný se na to vykašlal a průtok neomezil s tím, že je "chráněn jiným měřením". Což je v principu získání neférové výhody. Protože oni svévolně sami sebe vyjmuli z pravidel, které platily pro všechny ostatní.
                                    Ale zpátky k tvé demagogii - ohledně hypotetické výhody RB jsem pouze reagoval na to, co jsi včera 18:41 NAPSAL TY! To už jsi tak popletený? Jenom jsi potvrdil můj bod 4 o tvém diskuzním stylu.
                                    4. A není to spíš tak, že v tvých "náhodných" protitvrzeních vidím často rozpor? 03
                                    Konec - ano, i tak se to dá brát. Asi je náš styl diskuze tomu druhému proti srsti. Ale stojím si za tím, co jsem napsal. A tvé poslední reakce jako by mi dávaly za pravdu.

                                    + 2 / − 0

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • Mike17

                                      Mike17

                                      93.99.87.XXX
                                      Jasně. Demagogie znamená, že neraguju na příspěvek který bys ty chtěl, ale na pozdější, na který chci reagovat já. Hmm, jasně. Shodneme se opět na posledním odstavci.
                                      Vysvětlovat ti, že ty mé protitvrzení zásadně vznikají pouze a jedině z tebou vytrhnutých slov z textu dávající jiný význam nemá cenu. A protože se opět nebavíme o F1, ale pouze vysvětlujeme rozpor mezi mými názory a názory který si ty myslíš že mám, tak to balím. Fakt, fakt, fakt mě to nebaví. 03

                                      + 0 / − 1

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                      • odin

                        odin

                        77.240.96.XXX
                        Miku, když budu vycházet z faktu, že všechna čidla měří stejně a u RBR tvrdí, že jejich kalibrované čidlo vykazuje odchylku 4% oproti jejich vlastnímu měření. Pak když pojedou dle vlastního nekalibrovaného měření budou moci využít o 4% vyšší průtok oproti ostatním, kteří jezdí dle kalibrovaných průtokoměrů.
                        A pochybuji, že zrovna RedBull je tak čestný, že si stěžuje na výhodnější (větší) průtok. Nesnaž se tu něco zase podsouvat. Po Austrálii se jasně psalo, že komisař upozorňoval na OMEZENÍ průtoku, které RBR neakceptoval. Tak že jim kalibrované FIA čidlo vykazovalo 96% hodnoty jejich měření.
                        Z hlediska soudu je mi zatím záhada, co se bude soudit. Zda to, že čidlo neměřilo přesně a jaká byla nepřesnost, či zda RedBull (ne)postupoval podle pravidel. A zda má právo na vrácení bodů. Problém mezi námi je ten, že zatím co já ctím pravidla, dohody atd. a proto jsem přesvědčen o jednoznačné vině RBR z důvodu porušení pravidel. Ty vnímáš pravidla jako něco, co lze obejít, pokud k tomu najdeš jakýkoliv důvod.
                        Myslíš si, že RBR vytrubuje všem jak si čidla upravuje? Jak lze dosáhnout selhání čidla? Já o tom přesvědčen nejsem. Je to stejné jako se softwarem. Také jejich software nemají všichni týmy užívající motor Renault k dispozici. To jsi tak naivní, nebo ze sebe děláš hlupáka?
                        Úpravy kalibrovaného měřidla průtoku mi vadí obecně. Opět. Mě by nikdy nenapadlo do zkalibrované věci nějak zasahovat. A následné stížnosti, na nefunkčnost po kalibraci upravených čidel, považuji za drzost!!!10

                        + 4 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Nasir

                          188.175.189.XXX
                          "Ty vnímáš pravidla jako něco, co lze obejít, pokud k tomu najdeš jakýkoliv důvod." - tímhle Mikovi zase zvedneš tep. 03 On přece vždy říkal, že průtok byl v normě a čidla jsou vadná, takže pravidla porušena nebyla. To, k čemu se myslím dosud nikdy nevyjádřil, je ta důležitější část sporu a to je ignorace nařízení komisařů. Takže spíš je to o pohledu na fair play. Podle něho asi měli komisaře ignorovat všichni a soudit se. Místo toho všichni respektovali, že soutěž a pravidla neřídí oni, pouze RB ne.

                          I když uznávám, že po posledních dvou letech mohl mít RB pocit, že se vše řídí podle nich. 12

                          + 2 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            93.99.87.XXX
                            -Nezvedl se mi tep, napsal přesně to, jak to vnímá a o čem vím, jak to vnímá. Jen nechápe, že je to trochu jinak.
                            -Opět si vymýšlíš. Celou dobu se tu bavíme oVARIANTĚ, že RB PROKÁŽE, že byl průtok v pořádku. Sám jsem několikrát napsal, že si tím jistý nejsem!!!
                            -A zase si vymýšlíš.Vyjádřil jsem se k tomu MNOHOKRÁT. Ale chápu, že když řeknu, že neznám detailně pravidla a soud k tomu bude mít víc podkladů, tak jsem zaujatý fanboy. 03
                            -Tentokrát máš pravdu. Ano, můžou ignorovat komisaře a pak je na FIA, aby se k tomu postavila. Jako už několikrát v minulosti. Nevím, proč by RB tuto možnost jako jediný neměl mít. 03

                            + 0 / − 2

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • odin

                              odin

                              77.240.96.XXX
                              Pro Nasira: Mikovi jsem tep zvednout nechtěl, jen jsem možná neformuloval vše zcela adekvátně. Ty jsi to napsal lépe. Bavíme se o vnímání fair-play. A to máme s mikem odlišné. Já jsem tu před pár dny "operoval" s termínem "morální kodex", ale to si může kdokoliv vykládati dost extrémisticky (jak to nebylo myšleno), tak od toho radši upustím.
                              Ale dám příklad mého vnímání fair play. Pocházím z vesnice a jako děti jsme hrály snad všechno. A nikdy jsme k ničemu neměly podmínky. A tak když jsme chtěly hrát třeba tenis, patou jsme si nalajnovali kurt, rozměřily na stopy, natáhly provázek a hráy. Samozřejmě, že hřiště čáry nebyly rovné, ale platilo, že když míček spadl za čáru, byl aut. A už tehdá se mezi námi také našli (zřejmě budoucí řiditelé RedBullu), kteří chtěli lajny "rovnat a opravovat", zrovna v tom místě, kde jim o kousek dopadl míček mimo. Končilo to vždy hádkou a někdy rvačkou. Časem jsme s takovými přestali hrát cokoliv....
                              A od těch dob vím, že v zájmu sportu, hry, fair-play musí všichni respektovat původní pravidla a dohody.03
                              Pro Mika: Tvá první věta 01 ale jinak to není.
                              Celou dobyu se bavíme o dodržování pravidel, o postupu RedBullu , který byl v rozporu s pravidly a o oprávněnosti trestu diskvalifikace Ricciarda.

                              + 3 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                93.99.87.XXX
                                Pro mě ale o férovosti má rozhodnout soud, ne ty s Nasirem. 03

                                + 0 / − 2

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Nasir

                                  188.175.189.XXX
                                  A já trouba si myslel, že o férovosti ve sportu rozhodují především pravidla a principy stanovené předem. A na to, abys je chápal a věnoval se sportu, nemusíš být vystudovaný právník. Ostatně soud může být někdy i špatný nebo podplacený. Ale pro Mika je asi důležitější soudní razítko než podstata věci. 03

                                  + 2 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • odin

                                    odin

                                    77.240.96.XXX
                                    To jsou přesně rozdíly v našem vnímání událostí a ve vnímání Mikovém a jemu podobných (není zde jediný, kdo to takto vidí).
                                    Ne nadarmo se říká, že je spravedlnost slepá. I její symbol má zavázané oči.03 12 A právě na takto slepou spravedlnost podobní lidé jakými je vedení RBR spoléhají. A pro Mika je to důkaz jejich čistoty.03

                                    + 2 / − 0

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • Mike17

                                      Mike17

                                      93.99.87.XXX
                                      Nevěřím, že je vše čisté. Ale než někoho odsoudím, chci na to důkaz. Ne domněnky zdejších diskutérů.

                                      + 0 / − 1

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                  • Mike17

                                    Mike17

                                    93.99.87.XXX
                                    Jasně a ty je všechny znáš, ikdyž jsou neveřejné. No to je asi mezi námi ten rozdíl. 03

                                    + 0 / − 2

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          93.99.87.XXX
                          -Já vycházím z myšlenky, že ne všem ukazují čidla o 4% míň než vstřikování. Proč? Protože by si na 100% taky stěžovali. Nikdo dnes v F1 není takový dobrák, že by oželel 4% energie bez jediné poznámky. Ani RB neukazují vždy 4% míň!!! Takže podle mě se RB snaží jezdit se 100kg/h (+-0,5kg/h), stejně jako ostatní. Co ti na tom přijde nefér, nebo kde jsem v uvažování udělal chybu?
                          -Ne problém není v tom jak jsi to napsal. Rozdíl mezi námi je v tom, že ty jsi přesvědčený o svém výkladu pravidel, podle kterého je RB jednoznačně vinný. Já bych nechal výklad pravidel na soudu. Který na rozdíl od tebe nemám důvod podezřívat z podjatosti. Nechci, aby se něco obcházelo. Jen si nemyslím, že zrovna ty znáš pravidla nejlíp ze všech. Zvlášť, když jsou neveřejná.
                          -Ano vytrubuje. Čidla jsou pod kontrolou FIA. Pokud vím, jde jen o navrtávání závitu. Ten může FIA kdykoliv zkontrolovat. Jestli to může způsobit selhání netuším (to se má vyšetřit a i zakázat). Ale určitě vrtačkou na závitu uchycení nenastavíš menší průtok.
                          -Na tu úpravu měli povolení FIA. Co je na tom drzého?

                          + 0 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • odin

                            odin

                            77.240.96.XXX
                            Stejně jako my dva si pravidla vysvětlujeme jinak, tak i jednotliví lidé v jednotlivých týmech si pravidla vysvětlují jinak. V Austrálii také nebyl jediný RBR, kdo byl upozorňován na opakované porušování průtoku paliva. Ale byl jediný, kdo se podle pravidel nezachoval.
                            Pokud je v pravidlech pamatováno na to, jak řešit problém s nefunkčností čidla, pak nevidím jediný důvod k tomu, aby se VŠICHNI podle toho nezachovali. Ty důvod vidíš. A to je ten rozdíl mezi námi dvěma.
                            Nic tajného to nebylo, ale naprosto veřejná věc.
                            A věř, že kdyby takto postupoval místo RBR, Mercedes, nebo Ferrari, či kdokoliv jiný, měl bych na ně stejný názor. Podvodníci.

                            A co se týče úprav čidel, tak v poslední době bych řekl, že jde o to, zda čidlo vyřadit z funkce, či ponechat funkční. Soudím tak alespoň z toho, co se mi doneslo (co jsem slyšel, nebo četl). Dnes už není problém odchylka, ale zda funguje/nefunguje.
                            Patrně (nevím to) jim po Austrálii vysvětlili, že FIA může nařídit přechod na alternativní měření jen, když jim čidlo nebude fungovat. Nikoliv, když bude vykazovat špatné hodnoty. A tak teď Ricciardovi čidla s pravidelností "selhávají" a nefungují vůbec. A toho lze při vrtání "lehce" docílit.
                            Drzá je stížnost, na něco, co jsem mohl způsobit sám.
                            03

                            + 2 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              93.99.87.XXX
                              -Ano, máš pravdu. Zkusím ti to vysvětlit jinak. Za zabití je přísný trest. Ale v jiném paragrafu se píše, že pokud to uděláš v sebeobraně, pak tě nepotrestají. A ty v tomto případě nevíš, jestli nějaký takový paragraf o "sebeobraně" v pravidlech není. Takže bys odousdil RB za vraždu i v případě, že by se jen bránil. Chápeš o co mi v principu jde? Já ti věřím, že chceš spravedlnost (to asi oba). Ale nechal bych to na lidech co předpisy znají. Jestli RB podváděl, ať je potrestají.
                              -Pokud úmyslně RB poškozuje čidla, pak ať je potrestají dalším trestem. Pro FIA by neměl být problém to zjistit. Ty čidla jsou jejich a mají je KDYKOLIV k dispozici!
                              -POslední věta je o tom samém. Ty vůbec nevíš (pouze se domníváš), jestli si to způsobili sami. A hned jsou drzí. Co připustit možnost, že něco jednou nemusí být jejich vina? Aspoň jednou, prosím. 03

                              + 0 / − 2

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • odin

                                odin

                                77.240.96.XXX
                                My dva se prostě neshodneme. Každý máme jiné priority vnímání a chování dle fair-play.
                                Nasir to tu už před pár týdny rozváděl. To, že někdo spáchá trestný čin a pro nedostatek důkazů za něj není odsouzen, ještě neznamená, že nic neudělal. To je můj pohled. Tvůj je opačný.
                                Nechci sem tahat české politiky a jejich kauzy, i když to je v mnohém velice podobné s prostředím v F1. Nikdo z našich nejvyšších údajně nebere úplatky, nekrade a přesto stát, který spravují nemá na základní sociální a zdravotní zabezpečení občanů. A to patříme k státům s nejvyšším daňovým zatížením obyvatelstva. Tak kde ty peníze jsou? Já na to mám jednoznačný názor a vůbec ho neměním dle výsledků soudů. Rozkradeno!!!
                                Podle tebe jsou všichni poctiví. Podle mne ne.
                                Stejně tak loňský Mercedes a jejich testy pneu. I po verdiktu soudu, jsou u mne podvodníky. To, že se vše zametlo pod koberec a nikdo nikoho nepotrestal na mém názoru, nic nemění.
                                Ty po mně chceš připustit, že alespoň jedno není jejich vina. Ale vždyť právě vše nasvědčuje tomu, že jednají úmyslně. Úmysl se vždy dokazuje vůbec nejhůře v jakékoliv kauze. A tak tu budu opět za spekulanta. Ale to neznamená, že bych měl kvůli tomu, zrazovat své zásady a přesvědčení.
                                Mně to totiž až příliš nápadně připomíná loňský scénář s pneumatikami. Už jsem ti to tu psal v době testů. Jen jsem předpokládal, že hlavní útok bude veden na Renault a nikoliv na Gill potažmo FIA.
                                Vysvětli mi, jak je možné, že jeden z nejbohatších a technicky nejschopnější tým má největší problémy s provozem čidla a to pouze u jediného svého pilota? Nikdo jiný napříč startovním polem neměl tolik problémů u jediného svého jezdce. A jako napotvoru se zase jedná o týmového kolegu čtyřnásobného mistra světa. Znechucen, jim odešel jeden otloukánek, okamžitě ho nahradili jiným otloukánkem. Celá loňská sezóna se všemi "webberovými problémy" tě nepřesvědčila, že vše bylo děláno jen pro podporu Vettela. A všechny jejich praktiky plynule přešly do letoška.
                                Ale.
                                Když párkrát jeli Massa s Alonsem za sebou, hned jsi věděl, že Felippe Fernanda "musí roztahovat". Přitom to samé předváděli u Ferrari včera. Věříš tomu, že Kimi je týmovou dvojkou už po dvou závodech?
                                Ano, až tyto praktiky budou trvat rok, pak uznám, že Kimouš nesmí skončit před Alonsem. Stejně jako jsem o tom byl přesvědčen v případě RBR.
                                Já vycházím z dlouhodobějších "zkušeností", které ty u někoho odmítáš vidět. A u druhých děláš závěry aniž bys počkal dva-tři závody.
                                Ale jinak jsi mě donutil se nad sebou zamyslet.03 A je pravda, že mám dost rezolutní názory, které se většinou neshodují s těmi oficiálními. A tím mnohé možná provokuji. A my dva jsme v mnohém rozdílní, ale jedno máme společné....

                                + 2 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Mike17

                                  Mike17

                                  93.99.87.XXX
                                  No vzal jsi to důkladně a mě se už moc rozepisovat nechce. Prostě máme oba jiný pohled na svět, nebo spíš na soudní systém.
                                  Jen si neodpustím jednu poznámku na téma týmových dvojek. Vůbec ti nevadí, že ten "otloukánek" (Webber), měl za dobu společného ježdění dle statistik téměř stejné množství problémů, jako protěžovaná jednička. Ty si z toho vytrhneš jedno období, kdy se statistiky převrátí na tebou požadovanou stranu a z toho děláš závěry. A úplně stejně je to u Ricciho. Na základě jednoho závodu (Sepang) je ti jasné, že budou Riccimu škodit a samozřejmě úplně pomineš fakt, že v Austrálii a včerejší kvalifikaci měl více problémů Vettel. To se pak vůbec nedivím, že ti ty závěry vycházejí přesně tak, jak ti vycházejí. 03

                                  + 0 / − 1

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama