DISKUZE K ČLÁNKU Mercedesy nejrychlejší, Alonso ztratil téměr půl sekundy, Ricciardovi opět selhal průtokoměr

BAHRAJN - 1. TRÉNINK; Nejrychlejší časy prvního tréninku předvedli znovu jezdci Mercedesu a potvrzují roli favoritů. Nico Rosberg na Lewise Hamiltona ztratil přes 2 desetiny, Fernandovi Alonsovi s Ferrari chyběla už skoro půl sekunda.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedesy nejrychlejší, Alonso ztratil téměr půl sekundy, Ricciardovi opět selhal průtokoměr

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 70, poslední 06.04.2014 19:59 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Duncan66 (Hlasovalo 14 lidí) 04.04.2014 16:37
nevim koho k cemu premluvili, ale tentokrat s… »
» Mike17 (Hlasovalo 13 lidí) 04.04.2014 15:54
Alonso Mě zaujal výrok Alonsa ohledně pití v… »
» uzivatel001447 (Hlasovalo 11 lidí) 04.04.2014 17:19
ha-ha nechapem vobec nikoho kto sa tu na nieco… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

              • Prokop S.

                Prokop S.

                89.102.97.XXX
                5% je nyní možná jedna porucha...

                + 10 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Chasnik

                78.24.10.XXX
                Mike17: ano, máš pravdu, pár případů bylo mimo motory Renault, ale pokud by některý tým měl tolik patálií s čidlem (u RB je to prozatím ve všech závodech a v Austrálii to bylo dokonce na více čidlech), tak by se s tím určitě pochlubil a věděli bychom o tom.

                Takže RB, potažmo Ricciardovo auto, znatelně vyčnívá, o tom není pochyb. Samozřejmě svůj názor nemám podložený přímým důkazem, ale v jednom se snad shodneme: Přestože nástup nových technologií s sebou přináší různá pochybení, stále se pohybujeme v precizním světě F1, kde (a zvláště u špičkového týmu) by se třikrát stejná chyba neměla opakovat, a pokud ano, tak to přináší přinejmenším pochybnosti...

                + 11 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  Jo, Ricciho auto evidentně vyčnívá. Má z toho nějakou výhodu? Asi těžko. Prostě by měli udělat pořádná čidla.

                  + 2 / − 13

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Chasnik

                    217.117.213.XXX
                    Neustálé stížnosti na vadná čidla budou podporou pro argumentaci v odvolacím řízení. Takže výhoda může být pro Ricciho ta, že se mu třeba vrátí body za 2. flek z Austrálie.
                    Nahlášením vadného čidla a žádostí a alternativní metodu měření Ricci naopak nic neztrácí, takže proč to pořád neopakovat.

                    Po Austrálii jsem se nesvezl na té rychlé vlně, na které někteří šmahem odsoudili RB za podraz. Před sezónou si na nižší kvalitu průtokoměrů stěžovalo více týmů. Ovšem teď už na to koukám jinak, 3x po sobě to je prostě hodně divný...

                    + 4 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      93.99.87.XXX
                      Jestli byla porucha čidla v Austrálii, nebo jich bude 50 na výsledku soudu podle mně nic nezmění. Ale je mi to celkem jedno. 03

                      + 0 / − 2

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
              • Duncan66

                Duncan66

                89.29.32.XXX
                nevim koho k cemu premluvili, ale tentokrat s tebou nesouhlasim. Po diskvalifikaci jsem se jich i zastaval, ale tohle opravdu vypada hodne podivne a RB hraje s FIA pekne prasacke sachy. Chteji neco ochcat jako tolikrat v minulosti, tak radsi budou nicit vlastni cidla.

                + 14 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • zeto

                89.102.65.XXX
                Myslím, že nestačí. Zatím si nikdo mimo RBR nestěžoval. Je to technika a technika prostě občas selhává. Ale u RBR kupodivu selhává vždy.

                + 9 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  Pokud vím, tak na nesrovnalosti v měření si stěžovalo několik týmů. A u RB neselhává vždy. Kolik poruch na něm měl Vettel?

                  + 1 / − 9

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
              • zeto

                89.102.65.XXX
                Mimochodem - jaký že motor používá Lotus?

                + 3 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Duncan66

                Duncan66

                89.29.32.XXX
                a navic ty poruchy u jinych tymu mohly byt treba v patecnim treninku, ci dokonce behem predsezonnich testu apod. takze pokud 95% u Renaultu, tak to muze znamenat 90% RB+TR, jedna porucha u Lotusu a 1 porucha nejaky nahodny kus u nekoho jineho. Pokud to tak je, tak se rozhodne nejedna o nahodu, ale o umysl. At uz spatne upravene nakalibrovane cidlo, nebo dokonce umyslne poskozeni. 05

                + 8 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  Je jasný, že něco není OK. Možná opravdu něco u motorů Renault ovlivňuje ty čidla. Jen si těžko dokážu představit, že to dělají nějak úmyslně a FIA si toho na jejích zapečetěných čidlech ničeho nevšimla. Navíc je to asi těžko nějak zvýhodňuje a pokud by to dělali kvůli soudu, tak to dost flákají. Když jim to odchází jen u Ricciho.

                  + 2 / − 8

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.96.XXX
                    Ach jo. Tak za prvé, je to určitě neznevýhodňuje, když jezdí dle svého měření, které je údajně o 4-5% "přesnější směrem nahoru". Čili spíše zvýhodnění.
                    Za druhé, jaký význam by pro ně mělo, kdyby jim od Austrálie vše fungovalo? Čím by argumentovali u soudu? Že v Austrálii měli potíže, které odmítli řešit dle pravidel a od té doby vše funguje velmi dobře?
                    Za třetí, samozřejmě, že musí mít problémy Ricciardo. Jednak kvůli spojitosti s Austrálií a druhak, přece nebudou riskovat ztrátu bodů u Vettela. U RBR je ten, na kom se testují podrazy Ricciardo. Stejně jako to bylo v případě Webbera.
                    A za čtvrté, vůbec se nedivím, že jim čidla odcházejí, když do nich po kalibraci šťourají.

                    + 4 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      93.99.87.XXX
                      Za prvé: Musí jezdit do 100kg/h i podle záložní metody schválené FIA. Jestli jim čidlo ukazuje 104, pak zasluhuje výměnu. Stejně tak to může udělat každý tým!!! V čem je výhoda?
                      Za druhé: Kdyby od Austrálie vše fungovalo, nic to nemění na tom, že tam nefungovalo. Z hlediska soudu (pokud dokáží, že neměřilo tenkrát dobře) je to irelevantní.
                      Za třetí: Kdyby nahlásili chybu čidla u Vettela, přišel by o body????? Za to je nějaký trest??? Pro mě novinka. Kdyby to na Riccim jen testovali, pak je to hodně hloupé. Protože kromě Vettela by to pak mohli použít všichni piloti F1. Ach jo, zase jsou u RB totální pitomci, že dělají něco zadarmo pro jiné. 12
                      Za čtvrté: Pokud vím, tak do nich šťourají minimálně všichni s motory Renault. Vadí ti to opět jen u RB?

                      + 0 / − 4

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Nasir

                        188.175.189.XXX
                        Jen pár poznámek:
                        1. Neřekl bych, že si FIA ničeho nevšimla. Chce přece vydat směrnici zakazující zásahy do čidla.
                        2. RB vše staví na obecně špatném čidle, takže čím více údajných potíží, vím více munice pro soud. Pokud si myslíš, že to právníci u soudu nevynesou jen proto, že to snad neproběhlo v Austrálii, tak jsi velmi naivní.
                        3. S těmi body je to samozřejmě přehnané, ale v principu má pravdu Odin. Pokud budeš dělat něco riskantního, ať už na hraně nebo za hranou legálnosti, tak to budeš dělat hlavně u týmové dvojky. Svou jedničku budeš od podobných tahanic držet radši dál.
                        4. Prosím tě, umíš počítat? Kolik potíží s čidlem a kolik stížností proběhlo u Lotusu a Caterhamu? Jádlo pudla je kolem stájí patřících RB a ty si tady ublíženě stěžuješ, že někdo "málo kritizuje" taky ty ostatní? Tvoje poslední věta je tak blbá, až to nemůžeš myslet vážně. 03

                        + 1 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          93.99.87.XXX
                          1. Kde, že píšu, že si FIA ničeho nevšimla? Čti to prosím pořádně! Citace: Jen si těžko dokážu představit, že to dělají nějak úmyslně a FIA si toho na jejích zapečetěných čidlech ničeho nevšimla.
                          Ty jsi z toho pochopil, že by si podle mne FIA ničeho nevšimla? Vždyť tam píšu OPAK!!!!!!!!!!!!!!!
                          2.Já vycházím z toho, že za přestupek má přijít trest. Nemusím nic opakovat x-krát, abych dokázal že něco není dobře.
                          3. Ano, tomu bych rozumněl. Ale v tomto případě je to nesmysl. Jestli RB spoléhal na to, že jim projde něco co jim dá výhodu a FIA ŘEKNE, ŽE JE TO OK, pak to snad budou dělat všichni ne? Nebo si u konkurence řeknou: "když na to RB přišel, tak jim tu výhodu necháme?". Ne, na 100% to začnou dělat taky. Tak jakou by z toho měl výhodu Vettel, kdyby to dělali všichni? To ti blbé nepřijde?
                          4.Citace Odina: "vůbec se nedivím, že jim čidla odcházejí, když do nich po kalibraci šťourají." Podotkl jsem, že nejsou sami, kdo do nich šťourá. No to je obrovská blbost. Jak si to někdo dovolí říct!!!! (sarkasmus, kdybys to nepochopil). Není to náhodou fakt???? 03

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Nasir

                            188.175.189.XXX
                            1. Nad čím se rozčiluješ, prosím tě? Pokud si to myslel tak, že nepodvádějí, protože FIA by se už ozvala, tak ti říkám, že FIA zareagovala. Takže máš vlastně pravdu - nestalo se, že by RB "podváděl" a FIA si toho zároveň nevšimla. 03
                            Pokud myslíš, že by RB do podvodu nešel, protože by si toho musela FIA všimnout, tak to je naprosto naivní. To můžeš tvrdit o jakémkoliv případu v minulosti a přesto někteří podváděli nebo zkoušeli, co jim projde, že jo? Snad si nemyslíš, že kdyby RB podváděl, že by pro to neměl údajné vysvětlení? V roce 2012 měl na voze nelegální (nepovolené) prvky a také to komisařům nějak vysvětlil, takže odešel bez trestu.
                            2. Z čeho vycházíš ty je šumafuk. Bavíme se o tom, jak to chodí u soudu, a k čemu jim to může posloužit.
                            3. Podle tebe všichni soupeři přesně vědí, jak RB ty čidla upravoval? A když jim to doteď fungovalo, tak najednou to začnou všichni navrtávat a hlásit poruchy? Ale když už se ptáš, jakou by měl výhodu Vettel, tak já ti klidně odpovím. Měl by výhodu minimálně do té doby, než na to soupeři přijdou! To tě nenapadlo?
                            4. Ne, Miku, ty jsi nepodotkl, že to dělají i ostatní. Ty sis nesmyslně postěžoval, že Odin naráží na RB. Přitom skoro celá kauza se točí právě kolem týmů RB. Jenom Mike se šíleně diví, co si to někdo dovoluje, že? Můžeš se z toho třeba stavět na hlavu nebo nazvat svou reakci třeba "promyšlenou", ale myslet si o tom budu pořád to samé. 03

                            + 2 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              93.99.87.XXX
                              1. Možná jsem naivní. Ale shledávám přečtení hodnoty 100 (nebo 95, nebo 104) natolik triviální, že pochybuji o tom, že by to komisaři nezvládli. Zvlášť, když PŘEDEM upozorňovali, že to kontrolovat budou a během volných tréninků veřejně upozornili RB na chyby. Kdyby si po tom všem někdo řekl, že si toho v závodě nikdo nevšimne, pak není jen idiot, ale měl by se zavřít do ústavu, pro jeho bezpečí. A protože si myslím, že RB nikdo takový nevede, pak mě to dovádí k závěru, že si fakt mysleli, že jedou se 100kg/h. Je to hloupá myšlenka, nebo aspoň z části souhlasíš?
                              2. OK
                              3. Ano vědí, FIA má k tomu přístup a bylo popsáno, jaké úpravy se na tom prováděly. Kdyby na úpravě čidla bylo něco zvýhodňujícího, FIA by na to přišla. Je to jejich čidlo, které mají pod kontrolou. Pokud by RB povolili náhradní měření a ostatní si mysleli, že je zvýhodňující, nemají na co čekat.
                              4. Problém je v tom, že ty víš přesně co já si myslím a ono je to zpravidla jiné, než co si opravdu myslím.

                              + 0 / − 2

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Nasir

                                188.175.189.XXX
                                1. Tvoje demagogie. Vlákno bylo o tom, že do čidel RB zasahuje a ty pak nefungují, a že to údajně nějak způsobují sami (viz Duncanův příspěvek na který se navazovalo) Tak co se tu oháníš tím, že komisaři neumí přečíst nějakou hodnotu?
                                3. FIA by to měla vědět, ale týmy těžko. Kromě toho to není nijak v rozporu s mým tvrzením. RB z toho vytěžil v Austrálii, protože se soupeřili přizpůsobili komisařům. Viz moje hypotetická odpověď, že RB na tom vytěží do té doby, dokud to nebudou dělat i soupeři. Proč ses k tomu nebyl schopen vyjádřit? Nemáš na to argument, co?
                                4. Problém je v tom, že ty většinou neargumentuješ, jen hážeš protitvrzení, která tě zrovna napadla, nebo se "hodí" do diskuze, ale nestojíš si za nimi. Když ti to někdo zpochybní, tak svoje slova zpětně mírně upravíš, nahodíš další tvrzení, nebo se začneš zaklínat instituacemi a VIP (nechme to jim, nikdo o tom nemluvil, takže asi nemáš pravdu ap.), nebo řeč odvedeš jinam, než je podstata sporu, který se ve vlákně řeší. Protože ta je pro tebe podružná. Tobě jde o to jen nahodit "něco proti" nebo se slovíčkařením vymluvit a nereagovat na to podstatné. Tak jako jsi to předvedl třeba v bodě 3, kdy jsi nereagoval na to, co jsem napsal ohledně výhody "dokud to neudělají i soupeři". A to šlo jen o moji odpověď na hypotetickou situaci.

                                A zajímavé je, že si údajně vymýšlím jen u tvých příspěvků. Buď jsem si na tebe zasedl, nebo mi vadí to, co píšu v bodě 4, co myslíš? Ale ty asi řekneš, že jsem si bod 4 opět vymyslel. 03

                                + 1 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama