DISKUZE K ČLÁNKU FIA novou směrnicí zakáže úpravy průtokoměrů paliva - bude po problému?

Mezinárodní automobilová federace po posledních problémech s měřením průtoků paliva u některých týmů vydá omezení jejich dodatečných úprav.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: FIA novou směrnicí zakáže úpravy průtokoměrů paliva - bude po problému?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 33, poslední 08.04.2014 15:10 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovalo 15 lidí) 03.04.2014 15:36
Neodborný zásah do kalibrovaného výrobku? … »
» Hr3bec (Hlasovalo 12 lidí) 03.04.2014 14:28
Docela mě zaráží, že takové pravidla se k těmto… »
» uzivatel001447 (Hlasovalo 7 lidí) 03.04.2014 16:11
nejak mi to nesedi co robili doteraz? FIA… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000968

    uzivatel000968

    91.127.252.XXX
    "Tato úprava měla zasahovat až ke skleněnému tělu..." ... myslím, že "měla" a "zasahovala"...je podstatný rozdiel...

    ... 12 03 12 ...

    + 4 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    89.24.149.XXX
    WOW! "Přišlo mi zajímavé, že jiné týmy během několika okruhů spotřebovali údajně více paliva než my. Přitom jsme řekněme využili maximální průtok během těch konkrétních kol jak to jen šlo. Buď jim protéká více paliva než nám, nebo jejich motory spalují palivo i při brždění. Odpověď vám nedám bez telemetrie konkurence."

    Tak tohle je zajímavé!

    + 6 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    178.23.219.XXX
    Úpravy Tak to mě dostali, zkuste provrtat elektroměr a budete mít průs...r, že na něj do důchodu nezapomenete...

    A oni se hrabou v ocejchovaném zařízení a ještě prskají.
    Jakýkoli zásah by měl být automaticky potrestán diskvalifikací!!

    + 14 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      78.98.149.XXX
      netušil som, že aj RB treba k mikrovlnke dávať upozornenie, že neslúži na sušenie mačiek ... 12

      + 7 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001447

    uzivatel001447

    188.123.100.XXX
    nejak mi to nesedi co robili doteraz? FIA nevedela mesiac zistit, ze manupuluju s prietokomerom?

    + 7 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Neodborný zásah do kalibrovaného výrobku? Logická by byla ztráta záruky a dištanc všech vozidel, které takové úpravy použily.

    Otázkou je zda jim tuhle úpravu FIA povolila.

    + 15 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      213.192.37.XXX
      Pokud není úprava zakázána v pravidlech, tak FIA nemůže dělat zhola nic a může pouze upravit pravidla, která budou platit za "rozumnou" dobu, aby se jim týmy mohly přizpůsobit.

      + 4 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Ani by mě nepřekvapilo, kdyby FIA na tenhle docela důležitý detail zapoměla. Ostatně by to vůbec nebylo poprvé, kdy by se přišlo na to, že FIA své pravidla a přání dělá poněkud polovičatě.

        + 6 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • achmed-cz

        achmed-cz

        86.49.105.XXX
        měřidlo musí být homologované. Stačí označit dodatečné úpravy za porušení homologace. Zkuste si doma upravovat elektroměr....

        + 5 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          213.192.37.XXX
          Elektroměr je majetkem rozvodného závodu a já si ho nemusím kupovat. Pokud si něco koupím, tak si s tím můžu dělat v rámci zákona co chci.

          + 1 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            83.240.79.XXX
            elektroměr je špatný příklad. Navíc tu nejde o homologaci, ale o kalibraci.
            Co takhle měřidla ve firmách, musí být kalibrována, jsou majetkem firem a nelze je upravovat jak se ti chce. Pokud provedeš dodatečné úpravy na kalibrované váze, která pak tímto zásahem neplní normu (vykazují odchylku), dostaneš od ČOI pokutu a basta.

            + 9 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • FWMonty

            80.82.145.XXX
            není pravda jestli si koupíš noví spotřebič nebo elektroniku se zárukou,tak do nej nemůžeš vrtat jinak o tu záruku přijde to samé platí u auta noví auto nemůžeš upravovat jinak přijdeš o bezplatný servis.
            Takže nechápu FIAu jak může mít takové díravé pravidla.

            + 7 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Oni v Red Bulle vŕtali do čidla,... ...a FIA potom do nich. Aké primitívne. Tak prečo im nevyrobia prietokomer s takým závitom, aký potrebujú ? Veď si za to platia. Či nie ? 02

    + 5 / − 12

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Nasir

      188.175.189.XXX
      Protože to byl záměr vrtat do čidla a rozvrtat ho. 12

      + 15 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Nie oni len robili to, čo bolo povolené,... ...lebo zväčšili závit, aby im to nevykazovalo v potrubí väčším odpor, ako keby ho nechali v pôvodnej veľkosti. Zrejme to nerobili zámerne, ale podľa potreby. Je to logické, prečo by mali obrazne povedané, súložiť postojačky v posteli ? 18 11

        + 6 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mr.B

          Mr.B

          194.228.32.XXX
          Jasně, na ten průtok, který potřebují, jim ten průřez nestačí. Kdyby jezdili s předepsaným průtokem, tak by to bylo v pohodě.04 04 04

          + 7 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kapor

            194.160.178.XXX
            To čidlo meria množstvo,.. ...nie rýchlosť prietoku, sk ktorého je potom objem odvodený a to sa deje v tej sklenenej trubke, ktorá je ináč nedostupná, tak tým, že si prerezali závit na telese senzoru na väčší nezmenili jeho parametre. Vieš ! 11

            + 2 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama