DISKUZE K ČLÁNKU Ricciardovi průtokoměr opět selhal, proč se problémy opakují u vozů s motorem Renault?

Dva týdny poté, co by Daniel Ricciardo diskvalifikován, měl v Malajsii opět problémy s průtokoměrem paliva ve svém Red Bullu. Proč potíže pronásledují pořád stejná auta?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ricciardovi průtokoměr opět selhal, proč se problémy opakují u vozů s motorem Renault?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 76, poslední 03.04.2014 15:07 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000190 (Hlasovalo 22 lidí) 31.03.2014 09:59
čidla na nic Ještě vyjde najevo, že to… »
» Hr3bec (Hlasovalo 19 lidí) 31.03.2014 09:35
:-D Tak čemu se diví :-D To je jako bych si… »
» erdedy (Hlasovalo 15 lidí) 31.03.2014 09:54
Jasné :-) FIA vyda doporucenie, aby sa nemohlo… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                    • Jens

                      78.157.160.XXX
                      No dobře, možná bychom se dozvěděli spoustu novinek, přelomových věcí a toho, co jsme nikdy neslyšeli - ale: zase bychom si nezalyžovali. A erdedy bere grill!

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • erdedy

                        erdedy

                        195.91.7.XXX
                        Gril je nabeton... Ja totiz neviem lyzovat....19

                        + 1 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                      • Kapor

                        194.160.178.XXX
                        Áno,.. ...dozvedel by si sa niečo o tom, že telo a vedomie sú spojité nádoby a jedno bez druhého nemôžu existovať a zbytočné je veriť, že sa raz preftelíš do dažďovky, alebo vtáka ohniváka, ktorý stane z popola. To je zase zo súdka humanitných predmetov, na rozdiel tých technických, s ktorými vás tu trápim na týchto stránkach. 18 11

                        + 4 / − 2

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                  • Nasir

                    188.175.189.XXX
                    To už by bylo rychlejší vyjmenovat témata, která zakázaná nejsou. 12

                    + 2 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Kapor

                      194.160.178.XXX
                      Všetko je dovolené,... ...ja viem debatovať aj o možnosti osídľovania iných planét ľudmi so Zeme, ale inak ako to navrhujú tí, čo by to mali robiť racionálne. Totiž už dávno postaviť na Mesiaci, pd jeho povrchom urýchľovač väčší, ako je v CERNe (výhodou je chlad a absencia vzduch) a stavať tam vesmírne koráby na pohon reaktorom na antičastice, čo by cestu na MARS urýchlilo zhruba o polovičku času. A naopak dopravu na Mesiac zo Zeme praktizovať raketoplánmi, ktoré štartujú ako lietadlo s pohonom t.z. preplňovaného tryskového motora a potom pokračujú ako raketa. To by bolo žrádlo ! Čo ? 11 14

                      + 4 / − 2

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                • Kapor

                  194.160.178.XXX
                  Žiadne prednášky nebudú,... ...lebo bude voľná debata a tu neplatí nijaké vnucovanie názorov. Ja to ani tu nepraktizujem, len uvádzam iný uhol pohľadu. A je na každom, či bere, alebo nechá tak. 11

                  + 3 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
      • TomTom

        94.224.237.XXX
        Výrobce si to určitě umí výborně změřit, otázkou pak ale je, jestli ty přesný čísla dodá i FIA ke kontrole...

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • erdedy

          erdedy

          195.80.165.XXX
          nemusi nic dodavat, FIA ma tie cisla dispozicii bez obmedzeni.
          Ako by napr. mohli potom kontrolovat ci team nemanipuluje (nejak nedovolene) napr. s mapami?03
          Ja vlastne ani neviem presne, preco sa ma zavadzat nejake dalsie cidlo? Chapem, ze je "jednotne", ale stejne tak nadradeny system v kazdom aute (MES SECU) je jednotny. 03

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Jens

            109.81.245.XXX
            Já TomaToma chápu.. to měření dělá motorář na low-level úrovní, ještě "pod" SECU, a ty údaje FIA nedostává online, tak jako ty ze standardizovaného průtokoměru. A kdyby měla standardizovat i systém vstřikování pro různé motory, byl by velký, těžký, neefektivní atd.. výrobcům motorů by se to právem nelíbilo.

            + 3 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • Eddie

        83.240.95.XXX
        noo, pěkný info, zdá se že ty hodnoty jsou fakt reálný, 0,049 cm3 na vstřik velmi hrubým výpočtem bude odpovídat V8 cca 300Nm což máme 750 koní při 18000 rpm. ten čas 2,7ms se zdá taky reálnej 01

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          194.228.20.XXX
          [odkaz na stránku]

          + 1 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Eddide

            83.240.95.XXX
            Díky za odkaz, akorát teď je malý rozdíl a motory mají přímý vstřik, pokud se nepletu. Nevidím tam nikde ty D/A převodníky a analogové řízení vstřiků, dle expertů z východu 03

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Hr3bec

    Hr3bec

    85.135.106.XXX
    :-D Tak čemu se diví :-D To je jako bych si koupil nějaké zboží, rozmontoval ho, poupravoval a pak ho v případě že nefunguje jak má, chtěl reklamovat :-D Ještě, aby se pak u projednávání neukázalo, že chtěli získat úmyslně nelegální výhodu....že raději nemlčí.

    + 19 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama