DISKUZE K ČLÁNKU Ricciardovi průtokoměr opět selhal, proč se problémy opakují u vozů s motorem Renault?

Dva týdny poté, co by Daniel Ricciardo diskvalifikován, měl v Malajsii opět problémy s průtokoměrem paliva ve svém Red Bullu. Proč potíže pronásledují pořád stejná auta?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ricciardovi průtokoměr opět selhal, proč se problémy opakují u vozů s motorem Renault?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 76, poslední 03.04.2014 15:07 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000190 (Hlasovalo 22 lidí) 31.03.2014 09:59
čidla na nic Ještě vyjde najevo, že to… »
» Hr3bec (Hlasovalo 19 lidí) 31.03.2014 09:35
:-D Tak čemu se diví :-D To je jako bych si… »
» erdedy (Hlasovalo 15 lidí) 31.03.2014 09:54
Jasné :-) FIA vyda doporucenie, aby sa nemohlo… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    FIA mala presne v predpise uvieť aj to,... ...kde majú byť čidlá umiestnené a potom by to bolo úplne jednoznačné. Nevyriešilo by to ale ich presnosť, ktorá je aj pri 1% nízka, ak je to + -0,5 %, lebo je to množstvo 1kg/hod., čo je veľa, ak si uvedomíme, že palivo je do valcov vstrekované tryskami v mikrogramoch/milisekundu a tento proces sa dá omnoho presnejšie sledovať z dát, kde na strane číslicovo-analógového prevodníka, jednosmernému napätiu, ktoré trysku ovláda odpovedá presný ekvivalent paliva v mikrogramoch/milisekundu, ktorý sa v rámci každého tímu presne eviduje tým, že hlavná riadiace jednotka o tom zasiela, okrem iných dát, presný údaj o spotrebe paliva a teda tie braky, ktoré sa tam montujú, sú úplne zbytočné, lebo je to plytvanie prostriedkami a tieto údaje sa dajú načitávať aj do počítača FIA na hlavnom stanovišti, na adresu každého vozidla, kde na konci závodu, by komisári mali o tom krásny a podrobný prehľad a nestálo by to nič, oproti tomu, čo vyprodukovali vo svojej neschopnosti a predpísali niečo, čo je nepresné, za opicami a nefunguje spoľahlivo. 02

    + 8 / − 18

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jens

      109.81.245.XXX
      Souhlas s tím, že si výrobce motoru umí měřit průtok mnohem přesněji, než to dělá homologovaný velký a těžký bazmek - ten to zas musí zvládat u všech, takže jsou jeho rozměry i váha pochopitelné, jak už to u nějakých jednotných unifikovaných zařízení bývá.

      Loni například Renault přesně věděl, kolik do V8 stříká. Např. při 18 000 ot/min každých 6,6 ms na 2,7 ms při naplno otevřené škrticí klapce každá tryska 0,049 cm3 paliva.

      + 7 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Áno Jenú,.. ...za to máš jednotku s viezdičkou a pernamentku na lyžovanie na budúcu sezónu, ak napadne sneh. 01

        + 6 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jens

          109.81.245.XXX
          A vezmeš mě i na prohlídku archívy té Matice, kde prý pracuješ? Odpoledne bychom si pak šli zalyžovat na Martinské hole. 11

          + 6 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kapor

            194.160.178.XXX
            Áno, na budúcu sezónu,.. ...to takto spojíme, jedno z druhým, lebo už táto pominula a nie je sneh. Ja ti dám včas vedieť a zabezpečím ti bývanie na týždeň, aby si si prišiel na svoje. 01

            + 6 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • erdedy

            erdedy

            195.80.165.XXX
            prinesiem gril? Dohaduje sa tu nejaka party? 18

            + 6 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Kapor

              194.160.178.XXX
              Áno,.. ...zorganizujeme priaznivcov F1 na lyžovačke. Takto je to lepšie, ako si nadávať. 01

              + 6 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Jens

              109.81.245.XXX
              Ano, exkurze v Matici a pak lyžovačka se samotným všeznalým kápem Kaporem. O sníh se nebojte, bude ho dost po celou zimu - myslím tím po oba dva dny. Pouze pro členy klubu "Výrobce-svým-prodktům-rozumí-lépe-než-FIA" 12

              + 3 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Kapor

                194.160.178.XXX
                Aj korčuľovanie na zamrzlom jazere,.. .. Ontário. ktoré tu máme (to ste určite nevedeli) a ktoré je plné kaprov a tak si môžeme vysekať aj do ľadu dieru, ako to robia Inuiti a dákych dvoch, troch chytiť, aby sme využili ten gril. 11

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Jens

                  78.157.160.XXX
                  Lojzko, ty jsi univerzál.. já Ontário znám, je hned vedle Krpelianského kanálu.. ale na lede opatrně, ať tě z něho nemusíme pak sekat 11 Těším se na lyžování zadarmo a besedu o F1. Je by mě ještě zajímalo, co děláte v té Matici? K čemu je ta instituce vůbec? Sbíráte matky, abyste měli při opravách rychle po ruce tu správnou matici a nemrhali čas? 11 Páč my tady asi nic takového nemáme..

                  + 2 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Kapora

                    194.160.178.XXX
                    Matica Slovenská,... ...je inštitúcia, ktorá združuje Slovákov na celom svete a je to odddávna kultúrna a spoločenská organizácia, ktorá zohrala najväčšiu úlohu pri sebeurčení Slovenského národa a má stále a bude mať rozhodujúcu úlohu pri vdelávaní a napredovaní Slovenského národa. Ale niečo podobné máte aj vy, keď ste sa odtrhli od Rakúska a nastolili ste vlasnú menu (Rašin).Tam ale rozhodujúcu úlohu zohral prezident Masaryk. Nie ?

                    + 2 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
              • Nasir

                188.175.189.XXX
                Ale před lyžovačkou bude Kaporova přednáška o technologii výroby lyží, tak pozor, aby nepřišlo jaro, než skončí. 03

                + 6 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Jens

                  109.81.245.XXX
                  Tak on výklady ve vlastním zájmu určitě zkrátí, jinak by na hospodu a lyžování ani nedošlo.

                  Doporučuji během lyžovačky zakázat některá témata: pseudoadiabatické motory, turbodmychadla a hydrodynamická ložiska, počty vysokoškolských titulů a sekretářek v zaměstnání, úroveň FIA a Ecclestona a systémy pro rekuperaci energie. 04

                  + 3 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Eddie

                    83.240.95.XXX
                    Mě by ty přednášky moc zajímaly, není mi třeba jasný, kde mezi řj a tryskama je ten D/A převodník a hlavně k čemu, jak psal inženýr z Matice. Nevěděl jsem, že už je F1 tak v předu a trysky se ovládají velikostí ss napětí. Obávám se, že se odpovědi jako vždy nedočkám, protože je to nesmysl.. 14

                    + 2 / − 3

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Kapor

                      194.160.178.XXX
                      Ak ti to nie je jasné,.. ...ako riadiaca jednotka môže riadiť analogovým signálom trysku, teda menovitým napätím jednosmerného prúdu, ktoré deformuje blok Turmalínu narezaný na plátky, pevne spojenýs ihlov vstrekovača, ktorá sa v dôsledku privedeného napätia deformuje a otvára rysku. Tryska sa takto môže otvárať a vybrovať kadenciou až 1000 krát za sekundu a tak dodať aj vysokootáčkovým motorom palivo per-pártes 5 až 7 krát za zdvih. Číslocovo-analogový prevodník je tam v riadiacej jednotke ako rozhranie analogových vstupov a výstupov a určite sa dá ich počet rozšíriť podľa potreby, čo na tie vstupy a výstupy chceš pripojiť. Ak sa mýlim, tak mi povedz kde, Mývale. 08

                      + 3 / − 2

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Eddie

                        83.240.95.XXX
                        nevím, proč tady plácáš o turmalínu? To že s největší pravděpodobností používají piezoelektrické vstřikovače, ještě neznamená, že ve vstřikovači je zrovna turmalín, ikdyž má piezoelektrické vlastnosti! 14 D/A převodník není určitě na analogových vstupech! Napřed jsi psal, že se přes ně ovládají vstřikovače, tak jsem se ptal, kde a na to tam jsou a ty napíšeš na vstupech. Přijde ti to normální??? Takže už se prosím konečně vzpamatuj a neplácej pátý přes devátý, když je vidět, že o tom absolutně nemáš páru. Doporučuju, abys si napřed ujasnil dojmy, pojmy a průjmy, protože v tom máš evidentně těžkej chaos. Pro tvoji informaci, když už.. Tak na analogových vstupech je A/D převodník a ne D/A. D/A převodník je na výstupech - na analogových, ale určitě ne na výstupech, co ovládají vstřikovače. Když jsi takový odborník, tak nepiš kraviny a neblbni hlavu těm, kteří to tu čtou a nemaj technický znalosti a chtěj se dovědět třeba něco navíc. Takže být tebou, napřed si to nastuduj, než zase začneš psát dlouhosáhlé splácaniny, které nedávají smysl a většinou jsou technicky naprosto špatně.
                        Nebo by se ti líbilo, kdyby tu redakce začla dělat články stylem, jak píšeš do diskuze?? To znamená, že by si otevřela řekněme 5 náhodných stránek na webu a co by ji padlo do oka nějak semleli dohromady. Protože přesně takhle to děláš ty.
                        Doufám, že jsem to napsal dost slušně, měl jsem dojem, že tohle je seriózní web, včetně pokud možno seriozní diskuze, ale už mám fakt dojem, že jsi záměrně nastrčený troll, protože jinak to není možný..

                        + 1 / − 2

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Kapor

                          194.160.178.XXX
                          Ja som nepísal konkréne ale obecne,.. ...že súčasťou každej riadiacej jednotky je vstupno/výstupný modul A/D a D/A s počtom vstupov a výstupov podľa potreby tímu a ty si to prekrútil, že ja som niečo niekde pripojil na vstup, čo je úplná blbosť a splietaš nezmysly, lebo o tom, ako to má kto urobené nevieš ani ty a ani ja. Bol to len obecný popis ako to funguje a je to popísané podľa najnovších poznatkov, ktoré boli zverejnené a ja som sa o tom zmienil. Kakže tak ... 02
                          Příspěvek byl redakčně upraven.

                          + 2 / − 3

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                      • Eddie

                        83.240.95.XXX
                        A ještě jedna věc, hodně důležitá.. To, že ten tvůj turmalínovej vstřikovač může chodit na frekvenci až 1000Hz myslíš skutečně vážně?? To znamená, že by nejkratší délka vstřiku byla podle tebe 1ms? Uvědomuješ si to, co by to dělalo při otáčkách motoru třeba 10000 rpm, nebo dokonce povolených 15000 rpm?? A jaká by byla dávka paliva, odborníku na adiabatické motory?? Uvědom si, že ta čísla, kterými tu poučuješ ostatní, jsou minimálně 10x, spíš 100x, ne-li víc špatně??
                        Když to vezmu tvým slovníkem, tak jsi se asi nedočetl, že se běžně používají turmalínové výškové reproduktory nebo turmalínové ultrazvukové měniče, které jsou na trochu jiné frekvenci, než ten tvůj výplod "až 1000 krát za sekundu".
                        P.S. nevěděl jsem, že v SK se píše vybrovať s "y", asi jsi odborník i na slovenčinu
                        02

                        + 1 / − 2

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Kapor

                          194.160.178.XXX
                          Ja som napísal,.. ...aká je maximalna možná kadencia, jazykovědče a že sa používajú aj iné systémy je zrejmé z tvojho výkladu tu, preto si to čitatelia radi prečítajú a ak ťa stretnú, určite ti potrasú pravicou, ale skôr zakrútia krkom, pri tvojom správaní. 18 11

                          + 2 / − 3

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama