DISKUZE K ČLÁNKU Ricciardovi průtokoměr opět selhal, proč se problémy opakují u vozů s motorem Renault?
Dva týdny poté, co by Daniel Ricciardo diskvalifikován, měl v Malajsii opět problémy s průtokoměrem paliva ve svém Red Bullu. Proč potíže pronásledují pořád stejná auta?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ricciardovi průtokoměr opět selhal, proč se problémy opakují u vozů s motorem Renault?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
Kapor
09:47 31.03.2014 194.160.178.XXXFIA mala presne v predpise uvieť aj to,... ...kde majú byť čidlá umiestnené a potom by to bolo úplne jednoznačné. Nevyriešilo by to ale ich presnosť, ktorá je aj pri 1% nízka, ak je to + -0,5 %, lebo je to množstvo 1kg/hod., čo je veľa, ak si uvedomíme, že palivo je do valcov vstrekované tryskami v mikrogramoch/milisekundu a tento proces sa dá omnoho presnejšie sledovať z dát, kde na strane číslicovo-analógového prevodníka, jednosmernému napätiu, ktoré trysku ovláda odpovedá presný ekvivalent paliva v mikrogramoch/milisekundu, ktorý sa v rámci každého tímu presne eviduje tým, že hlavná riadiace jednotka o tom zasiela, okrem iných dát, presný údaj o spotrebe paliva a teda tie braky, ktoré sa tam montujú, sú úplne zbytočné, lebo je to plytvanie prostriedkami a tieto údaje sa dajú načitávať aj do počítača FIA na hlavnom stanovišti, na adresu každého vozidla, kde na konci závodu, by komisári mali o tom krásny a podrobný prehľad a nestálo by to nič, oproti tomu, čo vyprodukovali vo svojej neschopnosti a predpísali niečo, čo je nepresné, za opicami a nefunguje spoľahlivo.-
Jens
10:04 31.03.2014 109.81.245.XXXSouhlas s tím, že si výrobce motoru umí měřit průtok mnohem přesněji, než to dělá homologovaný velký a těžký bazmek - ten to zas musí zvládat u všech, takže jsou jeho rozměry i váha pochopitelné, jak už to u nějakých jednotných unifikovaných zařízení bývá.
Loni například Renault přesně věděl, kolik do V8 stříká. Např. při 18 000 ot/min každých 6,6 ms na 2,7 ms při naplno otevřené škrticí klapce každá tryska 0,049 cm3 paliva.-
-
-
-
-
-
Jens
20:51 01.04.2014 78.157.160.XXXLojzko, ty jsi univerzál.. já Ontário znám, je hned vedle Krpelianského kanálu.. ale na lede opatrně, ať tě z něho nemusíme pak sekat Těším se na lyžování zadarmo a besedu o F1. Je by mě ještě zajímalo, co děláte v té Matici? K čemu je ta instituce vůbec? Sbíráte matky, abyste měli při opravách rychle po ruce tu správnou matici a nemrhali čas? Páč my tady asi nic takového nemáme..-
Kapora
16:05 02.04.2014 194.160.178.XXXMatica Slovenská,... ...je inštitúcia, ktorá združuje Slovákov na celom svete a je to odddávna kultúrna a spoločenská organizácia, ktorá zohrala najväčšiu úlohu pri sebeurčení Slovenského národa a má stále a bude mať rozhodujúcu úlohu pri vdelávaní a napredovaní Slovenského národa. Ale niečo podobné máte aj vy, keď ste sa odtrhli od Rakúska a nastolili ste vlasnú menu (Rašin).Tam ale rozhodujúcu úlohu zohral prezident Masaryk. Nie ?
-
-
-
-
Jens
14:35 31.03.2014 109.81.245.XXXTak on výklady ve vlastním zájmu určitě zkrátí, jinak by na hospodu a lyžování ani nedošlo.
Doporučuji během lyžovačky zakázat některá témata: pseudoadiabatické motory, turbodmychadla a hydrodynamická ložiska, počty vysokoškolských titulů a sekretářek v zaměstnání, úroveň FIA a Ecclestona a systémy pro rekuperaci energie.-
Eddie
19:35 31.03.2014 83.240.95.XXXMě by ty přednášky moc zajímaly, není mi třeba jasný, kde mezi řj a tryskama je ten D/A převodník a hlavně k čemu, jak psal inženýr z Matice. Nevěděl jsem, že už je F1 tak v předu a trysky se ovládají velikostí ss napětí. Obávám se, že se odpovědi jako vždy nedočkám, protože je to nesmysl..-
Kapor
18:31 01.04.2014 194.160.178.XXXAk ti to nie je jasné,.. ...ako riadiaca jednotka môže riadiť analogovým signálom trysku, teda menovitým napätím jednosmerného prúdu, ktoré deformuje blok Turmalínu narezaný na plátky, pevne spojenýs ihlov vstrekovača, ktorá sa v dôsledku privedeného napätia deformuje a otvára rysku. Tryska sa takto môže otvárať a vybrovať kadenciou až 1000 krát za sekundu a tak dodať aj vysokootáčkovým motorom palivo per-pártes 5 až 7 krát za zdvih. Číslocovo-analogový prevodník je tam v riadiacej jednotke ako rozhranie analogových vstupov a výstupov a určite sa dá ich počet rozšíriť podľa potreby, čo na tie vstupy a výstupy chceš pripojiť. Ak sa mýlim, tak mi povedz kde, Mývale.-
Eddie
00:30 02.04.2014 83.240.95.XXXnevím, proč tady plácáš o turmalínu? To že s největší pravděpodobností používají piezoelektrické vstřikovače, ještě neznamená, že ve vstřikovači je zrovna turmalín, ikdyž má piezoelektrické vlastnosti! D/A převodník není určitě na analogových vstupech! Napřed jsi psal, že se přes ně ovládají vstřikovače, tak jsem se ptal, kde a na to tam jsou a ty napíšeš na vstupech. Přijde ti to normální??? Takže už se prosím konečně vzpamatuj a neplácej pátý přes devátý, když je vidět, že o tom absolutně nemáš páru. Doporučuju, abys si napřed ujasnil dojmy, pojmy a průjmy, protože v tom máš evidentně těžkej chaos. Pro tvoji informaci, když už.. Tak na analogových vstupech je A/D převodník a ne D/A. D/A převodník je na výstupech - na analogových, ale určitě ne na výstupech, co ovládají vstřikovače. Když jsi takový odborník, tak nepiš kraviny a neblbni hlavu těm, kteří to tu čtou a nemaj technický znalosti a chtěj se dovědět třeba něco navíc. Takže být tebou, napřed si to nastuduj, než zase začneš psát dlouhosáhlé splácaniny, které nedávají smysl a většinou jsou technicky naprosto špatně.
Nebo by se ti líbilo, kdyby tu redakce začla dělat články stylem, jak píšeš do diskuze?? To znamená, že by si otevřela řekněme 5 náhodných stránek na webu a co by ji padlo do oka nějak semleli dohromady. Protože přesně takhle to děláš ty.
Doufám, že jsem to napsal dost slušně, měl jsem dojem, že tohle je seriózní web, včetně pokud možno seriozní diskuze, ale už mám fakt dojem, že jsi záměrně nastrčený troll, protože jinak to není možný..-
Kapor
10:39 02.04.2014 194.160.178.XXXJa som nepísal konkréne ale obecne,.. ...že súčasťou každej riadiacej jednotky je vstupno/výstupný modul A/D a D/A s počtom vstupov a výstupov podľa potreby tímu a ty si to prekrútil, že ja som niečo niekde pripojil na vstup, čo je úplná blbosť a splietaš nezmysly, lebo o tom, ako to má kto urobené nevieš ani ty a ani ja. Bol to len obecný popis ako to funguje a je to popísané podľa najnovších poznatkov, ktoré boli zverejnené a ja som sa o tom zmienil. Kakže tak ...
Příspěvek byl redakčně upraven.
-
-
Eddie
00:56 02.04.2014 83.240.95.XXXA ještě jedna věc, hodně důležitá.. To, že ten tvůj turmalínovej vstřikovač může chodit na frekvenci až 1000Hz myslíš skutečně vážně?? To znamená, že by nejkratší délka vstřiku byla podle tebe 1ms? Uvědomuješ si to, co by to dělalo při otáčkách motoru třeba 10000 rpm, nebo dokonce povolených 15000 rpm?? A jaká by byla dávka paliva, odborníku na adiabatické motory?? Uvědom si, že ta čísla, kterými tu poučuješ ostatní, jsou minimálně 10x, spíš 100x, ne-li víc špatně??
Když to vezmu tvým slovníkem, tak jsi se asi nedočetl, že se běžně používají turmalínové výškové reproduktory nebo turmalínové ultrazvukové měniče, které jsou na trochu jiné frekvenci, než ten tvůj výplod "až 1000 krát za sekundu".
P.S. nevěděl jsem, že v SK se píše vybrovať s "y", asi jsi odborník i na slovenčinu
-
Kapor
10:46 02.04.2014 194.160.178.XXXJa som napísal,.. ...aká je maximalna možná kadencia, jazykovědče a že sa používajú aj iné systémy je zrejmé z tvojho výkladu tu, preto si to čitatelia radi prečítajú a ak ťa stretnú, určite ti potrasú pravicou, ale skôr zakrútia krkom, pri tvojom správaní.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek