DISKUZE K ČLÁNKU Prohlášení týmů po závodě v Malajsii: U Williamsu to vře, mohl Bottas předjet Buttona?
Jak hodnotí piloti a hlavní zástupci týmů Velkou cenu Malajsie?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Prohlášení týmů po závodě v Malajsii: U Williamsu to vře, mohl Bottas předjet Buttona?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
odin
12:58 02.04.2014 77.240.96.XXX
Prohlášení Grosjeana lze pochopit. Každý slušný pilot ví, na co má a na co nemá potenciál jeho auta. A podle toho může hodnotit svůj výkon.
Mě zaráží prohlášení Vettela, který ani neví, jak odstartoval. Nejdříve si myslel, že dobře a pak, když se vedle něho objevil Nico, tak to přehodnotil na špatně?
Přeci solidní pilot musí poznat jak odstartoval. A to bez ohledu na ostatní. Prostě musí vědět zda měl ještě rezervy a kde. A nebo zda už tam žádný prostor pro zlepšení nebyl.
S dominantním autem je lehké zvítězit i pro nemehlo. Tak jsem zvědav, co bude předvádět, když nebude mít v rukou auto o 2 sec. rychlejší, než ostatní.
Mě zaráží prohlášení Vettela, který ani neví, jak odstartoval. Nejdříve si myslel, že dobře a pak, když se vedle něho objevil Nico, tak to přehodnotil na špatně?
Přeci solidní pilot musí poznat jak odstartoval. A to bez ohledu na ostatní. Prostě musí vědět zda měl ještě rezervy a kde. A nebo zda už tam žádný prostor pro zlepšení nebyl.
S dominantním autem je lehké zvítězit i pro nemehlo. Tak jsem zvědav, co bude předvádět, když nebude mít v rukou auto o 2 sec. rychlejší, než ostatní.
odin
23:21 30.03.2014 77.240.96.XXX
Tak jsem si Belgii 2012 pustil, abych se přesvědčil, jak si vše pamatuji. On totiž obrázek ještě nemusí být vypovídající.
Kobajaši se Sauberem měl na startu problémy. Startoval také z levé strany, za ním Peréz na druhém Sauberu a na nimi Maldonado a Grosjean. Po startu odjížděl Kobajaši hodně pomalu, zprava ho předjel Maldonado a pak udělal to samé Peréz. Grosjean chtěl nejspíše následovat Peréze, ale nestihl to.
To, že na tvém obrázku jsou oba Saubery v momentě kontaktu dost vpředu, ještě nevypovídá o rychlostech jednotlivců. Po havárii, Grosjean skalpoval Perézovi zadní křídlo a Kobajaši projížděl "vrakovištěm" později s poškozeným předkem.
Vůbec se nedohaduji o tom, čí to byla vina. V tom se asi shodneme. Hamilton také neměl žádným pravidlem nařizeno uhýbat magorovi. Opět ale podotýkám. V případě Vettela dnes to bylo hodně podobné, jen s jiným výsledkem. Mně se tyhle přejezdy napříč trati nezamlouvají ani trochu a připadají mi nebezpečné i když se nic nestane. Posuzování je však silně ovlivněno důsledky, zda se stane, nebo nestane kolize.
Kobajaši se Sauberem měl na startu problémy. Startoval také z levé strany, za ním Peréz na druhém Sauberu a na nimi Maldonado a Grosjean. Po startu odjížděl Kobajaši hodně pomalu, zprava ho předjel Maldonado a pak udělal to samé Peréz. Grosjean chtěl nejspíše následovat Peréze, ale nestihl to.
To, že na tvém obrázku jsou oba Saubery v momentě kontaktu dost vpředu, ještě nevypovídá o rychlostech jednotlivců. Po havárii, Grosjean skalpoval Perézovi zadní křídlo a Kobajaši projížděl "vrakovištěm" později s poškozeným předkem.
Vůbec se nedohaduji o tom, čí to byla vina. V tom se asi shodneme. Hamilton také neměl žádným pravidlem nařizeno uhýbat magorovi. Opět ale podotýkám. V případě Vettela dnes to bylo hodně podobné, jen s jiným výsledkem. Mně se tyhle přejezdy napříč trati nezamlouvají ani trochu a připadají mi nebezpečné i když se nic nestane. Posuzování je však silně ovlivněno důsledky, zda se stane, nebo nestane kolize.
anonym
22:06 30.03.2014 85.237.224.XXX
Prosím tebe...Grosjean startoval z levé straně šrotu a Hamilton z pravé, přičemž Grosjean jel jak šílenec přes celou šířku vozovky k Hamiltonovi.Ten i kdyby vyjel na trávu, tak by to možná nestačilo. Vyhledej si ten start z pohledu na který se odvoláváš....a najdi si kde byl Sauber
[odkaz na stránku]
[odkaz na stránku]
odin
18:29 30.03.2014 77.240.96.XXX
Možná jsem to špatně napsal. Ale z vrchního pohledu je vidět, jak Grosjean ve snaze předjet jeden ze Sauberů uhýbá hodně vpravo a naraží do Hama. Jinak cos napsal je fakt. Lewis, kdyby chtěl uhnout tak tam měl cca půl metru a pak trávu.
Jen jsem srovnal stejné počínání pilotů, kdy to jedněm projde bez povšimnutí (díky lépe zvládnutému manévru soupeře) a druhým díky kolizi totéž neprojde.
Jen jsem srovnal stejné počínání pilotů, kdy to jedněm projde bez povšimnutí (díky lépe zvládnutému manévru soupeře) a druhým díky kolizi totéž neprojde.
Mike17
16:28 30.03.2014 93.99.87.XXX
1.Kritizoval jsem ho za to, že neposlechl. Ale to ještě neznamená, považuju následné předjetí za nefér. Ano, o tom byla následná diskuse. Tvrdil jsem, že se Mark mohl bránit (a bránil). A doufám, že už to rozebírat nebudeme. Taky jsme pak měli diskusi o tom, že Mark udělal v Silverstone něco podobného. Proto ti to nejspíš zaniklo.
2. Taky jsem nereagoval na přímo na Odina, což dokládá slovo "jim". Myšleno neustálým kritikům (za cokoliv) Vettela. Myslím, že jsem už mnohokrát prokázal, že pokud chci vyčíst něco přímo Odinovi, tak reaguju přímo na něj.
2. Taky jsem nereagoval na přímo na Odina, což dokládá slovo "jim". Myšleno neustálým kritikům (za cokoliv) Vettela. Myslím, že jsem už mnohokrát prokázal, že pokud chci vyčíst něco přímo Odinovi, tak reaguju přímo na něj.
Nasir
16:08 30.03.2014 188.175.189.XXX
Konečně normální odpověď.
1. to je sice fajn, ale před chvílí jsi reagoval stylem "jde o Vettela, takže oni budou vždycky proti němu"... To by sis mohl odpustit. Proto jsem reagoval, jak jsem reagoval.
Odbočím k té loňské Malajsii - ty jsi kritizoval Vettela? Za to, že neposlechl tým, nebo za co? Nechce se mi to hledat., byla tam dost plodná diskuze. Ale pamatuju si z ní například vlákno, kde jsi tvrdil pravý opak, v tom smyslu, že předjel Webbera ve "férovém" souboji. Tehdy jsem ti vyčítal, že jsi zcela pominul, že Webber byl oklamán a přinucen zpomalit, aby ho Vettel mohl dojet. To jenom na okraj k té loňské Mal. Ale možná tam tvoje kritika zanikla, takže si ji nepamatuju.
2. Ok. Jenže tu větu o nacpání tehdy asi neřekl Odin, nebo snad jo? Pokud ne, proč to vytahuješ a děláš z něho hatera na základě toho, co kdosi kdysi plácl nebo plácli v diskuzi? To je jen taková tvoje ublíženecká reakce, nebo co si o tom mám myslet?
1. to je sice fajn, ale před chvílí jsi reagoval stylem "jde o Vettela, takže oni budou vždycky proti němu"... To by sis mohl odpustit. Proto jsem reagoval, jak jsem reagoval.
Odbočím k té loňské Malajsii - ty jsi kritizoval Vettela? Za to, že neposlechl tým, nebo za co? Nechce se mi to hledat., byla tam dost plodná diskuze. Ale pamatuju si z ní například vlákno, kde jsi tvrdil pravý opak, v tom smyslu, že předjel Webbera ve "férovém" souboji. Tehdy jsem ti vyčítal, že jsi zcela pominul, že Webber byl oklamán a přinucen zpomalit, aby ho Vettel mohl dojet. To jenom na okraj k té loňské Mal. Ale možná tam tvoje kritika zanikla, takže si ji nepamatuju.
2. Ok. Jenže tu větu o nacpání tehdy asi neřekl Odin, nebo snad jo? Pokud ne, proč to vytahuješ a děláš z něho hatera na základě toho, co kdosi kdysi plácl nebo plácli v diskuzi? To je jen taková tvoje ublíženecká reakce, nebo co si o tom mám myslet?
Mike17
15:41 30.03.2014 93.99.87.XXX
OK, tak já ti odpovím:
1.Sám jsem kritizoval Vettela NAPŘÍKLAD loni po Malajsii, nebo v souvislosti s "odvetou" po Monze 2011 na stejném místě o rok později. Takže jsem NETVRDIL, ŽE NIKDY NIC NEPROVEDL!!! Jasná odpověď?
2.Samozřejmě, že šlo o souboj AloxVet na druhé rovince, kdy byl Vettel označován za toho, kdo se cpal kam neměl (ne tebou!!!!!!!) a byl v podovné pozici jako dnes Rosberg. Podle mne velmi podobná situace, jen Rosberg nemusel jet po trávě. Jasná odpověď?
1.Sám jsem kritizoval Vettela NAPŘÍKLAD loni po Malajsii, nebo v souvislosti s "odvetou" po Monze 2011 na stejném místě o rok později. Takže jsem NETVRDIL, ŽE NIKDY NIC NEPROVEDL!!! Jasná odpověď?
2.Samozřejmě, že šlo o souboj AloxVet na druhé rovince, kdy byl Vettel označován za toho, kdo se cpal kam neměl (ne tebou!!!!!!!) a byl v podovné pozici jako dnes Rosberg. Podle mne velmi podobná situace, jen Rosberg nemusel jet po trávě. Jasná odpověď?
Nasir
15:22 30.03.2014 188.175.189.XXX
O Monze 2011 jsi mluvil ty, takže bys měl paměť osvěžil ty nám. Nebo snad nevíš, co jsi tím chtěl říct? A nepsal jsi, že "jde o Vettela", aniž bys uvedl jediný argument k věci? Takže opět překrucuješ a zapomínáš na to, co jsi tvrdil před chvílí?
odin
14:13 30.03.2014 77.240.96.XXX
Jak píše anonym výše. Na trati nenechal místo nikdo z trojice Vettel, Grosjean, Schumacher. Nico i Rubbens byli nuceni vyjet mimo trať, aby odvrátili nebezpečí srážky. Zatímco Hamilton v Belgii vůbec mimo trať nevyjel (až když se srazil s Grosjeanem). Tak že naopak Grosjean nechal místa Hamíkovi mnohem více, než zmínění dva. Navíc vybočoval protože se vyhýbal jednomu Sauberu, nikoliv proto že by chtěl někoho blokovat.
Jinak souhlas, že lze srovnávat postartovní incidenty s postartovními (bere se to jinak) a podobné manévry v závodě s podobnými...
Chtěl jsem jen říci, že se trestají následky a nikoliv příčiny. Protože toho místa na dráze (ohraničené bílými čarami) nechal Grosjean zdaleka nejvíce. Bohužel Hamík mu neuhnul, tak jako to udělali Nico a Rubbens, došlo ke kontaktu a pak k havárii. Čímž neomlouvám Grosjeana (byla to jednoznačně jeho vina), ale stejně tak by měly být posuzovány manévry Schumachera a Vettela. Byly stejné, ne-li horší.
Jinak souhlas, že lze srovnávat postartovní incidenty s postartovními (bere se to jinak) a podobné manévry v závodě s podobnými...
Chtěl jsem jen říci, že se trestají následky a nikoliv příčiny. Protože toho místa na dráze (ohraničené bílými čarami) nechal Grosjean zdaleka nejvíce. Bohužel Hamík mu neuhnul, tak jako to udělali Nico a Rubbens, došlo ke kontaktu a pak k havárii. Čímž neomlouvám Grosjeana (byla to jednoznačně jeho vina), ale stejně tak by měly být posuzovány manévry Schumachera a Vettela. Byly stejné, ne-li horší.
Chasnik
13:48 30.03.2014 217.117.213.XXX
Claire to řekla diplomaticky, Není třeba eskalovat napětí v týmu. Přece jen šlo o 7. a 8. místo, loni se TR projevila jak v boji o vítězství, tak 3. místo, tam šlo o víc.
U Merglu myslím, že Nicovo auto nastavili spíše na mokré podmínky, aby měl Mercedes možnost bojovat o vítězství, i kdyby více zapršelo. Ale přiznávám, že to je jen moje domněnka... ;)
U Merglu myslím, že Nicovo auto nastavili spíše na mokré podmínky, aby měl Mercedes možnost bojovat o vítězství, i kdyby více zapršelo. Ale přiznávám, že to je jen moje domněnka... ;)
Fanda.LH
12:46 30.03.2014 194.228.13.XXX
Ale houby... Po startu se takovéhle věci berou jinak... Uvědom si, že je tam pohromadě spoustu aut a všechny se snaží dostat dopředu... Vettel se po startu snažil dostat před Hamiltona, který zvolil defenzivní stopu a zajel ke zdi... Seb. se ho snažil následovat, ale překvapil ho Noco, který se tam stihl nacpat... To je celé...
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek