DISKUZE K ČLÁNKU Panis: Ekologie ano, ale ne v F1
Olivier Panis se domívá, že F1 by měla být hlavně rychlá a patří k ní i hlasitý zvuk motorů.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Panis: Ekologie ano, ale ne v F1
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
Ferda
17:35 26.03.2014 46.47.176.XXXO jakou ekologii se jedná? Dokáže si někdo vůbec představit kolik elektráren by se muselo postavit, aby vše šlapalo pouze na elektřinu? A jak by nás mamutí podniky vyždímaly, až by jsme jim museli za každý Wat platit?
A nejedná se pouze o výrobu elektřiny, ale taky o její dodávku, nebo uskladnění v akumulátorech plných jedů a kyselin.
Elektrická síť by se natolik musela zesílit, že by jsme svět vydrancovali z veškerých surovin a své miláčky by jsme museli nechat sešrotovat, aby bylo na dráty elektrického vedení a možná odevzdat i příbory na zesílené domácí přípojky.
-
anonym
18:05 26.03.2014 178.143.7.XXXMyslim ze prvy problem je preludnenie Zeme. Co sa tyka baterii mas absolutnu pravdu, vyroba baterii je energeticky narocna a to nehovoriac o strate kapacity v chladnom obdobi a tiez vekom. MYslim ze keby sa financie investovali do novych technologii a nemali by sme tu ropne lobysticke skupiny, tak nove high-tech tu mame do par rokov. Napr. rozklad vodika efektivnejsim sposobom ako je elektrolyza, zopar informacii uz je na nete, no vsetko je este v stadiu vyskumu.-
anonym
18:18 26.03.2014 46.47.176.XXXJak píše i hixaxon, možnosti je fůra a jsou už dávno vymyšlené. Jen naftobaronům se stále vyplatí patenty skupovat a automobilkám vyplatí nám tyhle bateriové systémy vnucovat, když do nich strčili velký balík i když je to k hounu a už 120 roků slepá ulička.
-
-
Martino
16:41 26.03.2014 178.143.7.XXXF1 2015 Mna by skor zaujimalo, ako by sa dal vyriesit sucastny problem. Je mozne ze keby nebolo obmedzenia ohladom max. prietoku motory by bez problemov tocili 15 000 ot/min.
Moj osobny a skromny nazor je obmedzit len max. plniaci tlak turba (povedzme cca 3 bar - hruby odhad) a vratit dotankovavanie. Pokial by sa este upravila koncovka vyfuku myslim ze by to bolo dostatocne hlasne.
Este ma napadla jedna myslienka, obmedzit plniaci tlak ako v predchadzajucom bode a pridat max. povoleny objem nadrze (cca 70 litrov). Takze ak by niekto chcel jazdit usporne mal by tu moznost, ak niekomu vyhovuju 3 zastavky, tak pojde na 3.
Nejaky dalsie napady ako by sme sa mohli z tychto sra*iek dostat?
-
-
-
Kapor
15:50 26.03.2014 194.160.178.XXXOlivier je tuším teraz farmár,... ...a z ohrady medzi autá sa už dávno nedostal, takže milý Olivier, Formula 1 prežije ešte jedno obrodenie, kým jej pohonné jednotky budú len lelektromotory,ktoré majú najvyššiu účinnosť 97% a sú tým najjekologickejším pohonom. Lebo po "čajníkoch", príde ešte doba "pseudoadiabatických" motorov s účinnosťou turbomotora 70% a 120 kW KERS.-
Raider
16:34 26.03.2014 85.70.74.XXXDovolil bych si tvrdit, že ten nejekologičtější pohon rozhodně není elektromotor. 9 z 10 ekologů tvrdí, že ten nejekologičtější pohon je kůň - 100% z přírodních materiálů, vyrábí se bez přičinění lidské práce, spaluje výhradně obnovitelná biopaliva a po skončení životnosti se z valné části samovolně rozloží... No a z toho co se nerozloží se vyrobí živočišné uhlí, aby se Bernie nad tím výdělkem ze závodů koňských povozů neposejřil.-
Kapor
16:50 26.03.2014 194.160.178.XXXSi to v Bratilave nezažil,.. ...ako ja, keď som bol ešte dieťa, tak tu jazdili kočiare a všde bolo od tých koní bolo nasraté na koskovanej dlažbe, ktorá bola skoro všade, lebo asfalt vtedy len nastupoval. No ale poviem ti, že to najekologickejšie nebolo.
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek