DISKUZE K ČLÁNKU "Dejte nám čas," brání se šéfové týmů před hněvem fanoušků kvůli příliš tichým motorům

Jedním z hlavních témat po úvodním závodě letošního ročníku F1 je zvuk nových 1,6 litrových šestiválcových turbo motorů. Mnozí (nejen) fanoušci nešetří kritikou, představitelé několika týmů však žádají o strpení.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Dejte nám čas," brání se šéfové týmů před hněvem fanoušků kvůli příliš tichým motorům

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 21.03.2014 17:20 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Treba v prvom rade povedať vy odborníci,.. ...z F1, že ten ostrý zvuk u motorov 1,6 V6 Turbo chýba preto, lebo motory točia len okolo tých 10 500 ot../min. a chýbajúci deficit výkonu dodáva trakčný jednosmerný elektromotor o o výkone 12é kW, lebo aby točili viac a zrýchľovali až do 15 000 ot./min. chýba mu na to potrebné palivo. Ak to FIA s predpísaním paliva v predpise prestrelila, lebo F1 nie je taxík, treba, aby predpis aj prietok jednoducho opravila, podľa reálnej spotreby, ktorá je nutná na to, aby sme s turbomotora dostali maximálny výkon a tak zabezpečili aj jeho ostrý zvuk, ak F1 ešte nedospela do štádia, že jeho dodávatelia motorov vedia vyrobiť a použiť v závodnom športe pseudoadiabatické motory. Spotrebu treba upraviť na 125 kg, s prietokom na 125 kg/hod. + 0,000
    - 0,001
    a bude všetko v najlepšom poriadku, lebo valce nebudú vynechávať, monoposty podstatne zrýchlia a aj zvuk bude výrazne ostrejší. 01

    + 5 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama