DISKUZE K ČLÁNKU "Dejte nám čas," brání se šéfové týmů před hněvem fanoušků kvůli příliš tichým motorům

Jedním z hlavních témat po úvodním závodě letošního ročníku F1 je zvuk nových 1,6 litrových šestiválcových turbo motorů. Mnozí (nejen) fanoušci nešetří kritikou, představitelé několika týmů však žádají o strpení.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Dejte nám čas," brání se šéfové týmů před hněvem fanoušků kvůli příliš tichým motorům

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 21.03.2014 17:20 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001447 (Hlasovalo 10 lidí) 20.03.2014 18:49
pod toto sa s radostou podpisem a mozete ma tymi… »
» uzivatel000792 (Hlasovalo 7 lidí) 20.03.2014 19:23
Mne je jedno ze to nemalo ziaden hluk. To mi… »
» uzivatel001447 (Hlasovali 4 lidé) 20.03.2014 19:43
ale no tak...vzhladom na vsetky okolnosti je… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    83.240.59.XXX
    ten zvuk motoru je obludnej tak jako vzhled aut.

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Huhukoktejl

    193.228.234.XXX
    Hmm... Pánové, nerozumím detailům, ale z mého laického pohledu mi vadí, že auta nejedou naplno, když se závodí (slovo závodí bych zdůraznil). Ale tak alespoň doufám, že ušetřené palivo týmy zašlou do nějaké rozvojové země, kde ho mohou místní projezdit. Hned bude svět lepším místem pro život..

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Treba v prvom rade povedať vy odborníci,.. ...z F1, že ten ostrý zvuk u motorov 1,6 V6 Turbo chýba preto, lebo motory točia len okolo tých 10 500 ot../min. a chýbajúci deficit výkonu dodáva trakčný jednosmerný elektromotor o o výkone 12é kW, lebo aby točili viac a zrýchľovali až do 15 000 ot./min. chýba mu na to potrebné palivo. Ak to FIA s predpísaním paliva v predpise prestrelila, lebo F1 nie je taxík, treba, aby predpis aj prietok jednoducho opravila, podľa reálnej spotreby, ktorá je nutná na to, aby sme s turbomotora dostali maximálny výkon a tak zabezpečili aj jeho ostrý zvuk, ak F1 ešte nedospela do štádia, že jeho dodávatelia motorov vedia vyrobiť a použiť v závodnom športe pseudoadiabatické motory. Spotrebu treba upraviť na 125 kg, s prietokom na 125 kg/hod. + 0,000
    - 0,001
    a bude všetko v najlepšom poriadku, lebo valce nebudú vynechávať, monoposty podstatne zrýchlia a aj zvuk bude výrazne ostrejší. 01

    + 5 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ladič pián

    77.236.195.XXX
    Stačí naladit hustovejfuk a je to.. ..

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Sabre

    88.101.169.XXX
    Není to jen o zvuku To co dělají dnes z F1 je naprosto neakceptovatelné. Kdybych chtěl vidět jak lépe šetřit palivo v hybridu tak se jdu podívat na nějaké PriusGP nebo podobnou eco kravinu. Ta technologie si stejně najde cestu z MotorSportu i když to nebude ničit závody, stejně jako se dostane technologie NASA mezi obyčejné lidi. Co přijde příště? To co se děje je naprosto postavené na hlavu a, dle mého názoru, to zcela postrádá ducha závodění a ničí to královnu MotorSportu, kterou pro mne už prostě není. Stala se z toho pouze žďímačka na prachy a na nějaké diváky se z vysoka kašle. Jdu koukat na závody skupiny B....

    + 8 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001447

    uzivatel001447

    188.123.100.XXX
    pod toto sa s radostou podpisem a mozete ma tymi minuskami aj ukamenovat07
    jednoducho take strasne rozhorcenie a staznosti co tu vsetci mate je po prvej velkej cene neprimerane a zda sa ze si to okrem jedneho fanusika na slovensku myslia aj sefovia tymov. tak snad nas casom pribudne trosku viac. netreba hned chrlit lavu a siru.

    + 10 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000792

      uzivatel000792

      88.212.36.XXX
      Mne je jedno ze to nemalo ziaden hluk. To mi ani tak nevadilo. Skor mi vadilo, ze som sa pocas pretekov nudil... Velmi nudil.

      + 7 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001447

        uzivatel001447

        188.123.100.XXX
        ale no tak...vzhladom na vsetky okolnosti je snad pochopitelne ze nikto nechcel velmi riskovat a hlavne ti co mohli aj chceli dojst do ciela. Navyse prva polovica pretekov bola atraktivna snad pre vsetkych! ja som si uzil aj druhu polovicu, ale pochopim uz skor ak sa niekto nudil v tejto casti pretekov....

        + 4 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • zeto

      89.102.65.XXX
      Srovnáváš se se šéfy týmů? 12
      A říkáš kromě jednoho - čili Dlhý Kapor? 13

      Je potřeba si uvědomit, že šéfové týmů nikdy nebudou mluvit proti tomu, co jejich týmy udělaly a vyrobily, zvlášť když vědí, že to v podstatě nemohou změnit. Zkus se nad tím zamyslet.

      + 3 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001447

        uzivatel001447

        188.123.100.XXX
        napisal som niekde ze sa porovnavam s niekym? mne je jasne ze si nezacnu kritizovat svoju vlastnu pracu a co si tym chcel povedat? co to ma spolocne s tym ze s nimi suhlasim?

        + 3 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Mick Schumacher potřebuje zvláštní přístup ohledně závodní sedačky v kokpitu

Schumacher se konečně dočká nové závodní sedačky

McLaren je na rovinkách velmi rychlý

Nejhůře se předjíždí McLaren, posteskl si Sainz. Co je příčinou?

Alexander Albon a Lewis Hamilton v závodě v Turecku

Zničil Albonovi kariéru, tepe Marko do Hamiltona

Stoffel Vandoorne v Brazílii

Vandoorne vzpomíná na protrápené roky u McLarenu: Bylo to asi nejhorší období

Sebastian Vettel v barvách Aston Martinu

Vettel je nejdražším zaměstnancem Aston Martinu, majitel Stroll je ale spokojený i se svým synem

Kimi Räikkönen - kvalifikace v Monaku

Rozčílený Iceman roztál a zpražil vlastní tým: Musíme se zlepšit!

Fernando Alonso s Alpine A521

"Komisaři nic nedělají," zlobí se Alonso. Mění kvůli tomu svůj přístup k závodění

Valtteri Bottas po kvalifikaci v Barceloně

Blíží se Bottasův konec u Mercedesu? Wolff mu chce hledat angažmá

Daniel Ricciardo byl po závodě v Británii spokojený

Ricciardo popisuje, co mu pomohlo k jeho nejlepšímu výsledku s McLarenem

Fernando Alonso při čtvrteční tiskovce v Bahrajnu

"Spolupracuje se mi s ním skvěle," chválí Alonsa šéf Alpine a chystá mu novou smlouvu

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:30 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. HAMILTON, 3.... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama