DISKUZE K ČLÁNKU Jak to vypadá s odvoláním Red Bull proti diskvalifikaci Ricciarda?

Daniel Ricciardo, který dojel ve Velké ceně Austrálie na druhém místě, byl dodatečně diskvalifikován za překračování maximálního povoleného průtoku paliva. Red Bull dnes Mezinárodní automobilové federaci (FIA) doručil své odvolání.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jak to vypadá s odvoláním Red Bull proti diskvalifikaci Ricciarda?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 97, poslední 24.03.2014 10:02 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001447 (Hlasovalo 32 lidí) 20.03.2014 15:19
a ty umíš číst řádky? tu konspiracnu teoriu o… »
» McMatej (Hlasovalo 27 lidí) 20.03.2014 15:17
Přesnější??? Mně by zajímalo, kde týmy berou… »
» uzivatel001447 (Hlasovalo 25 lidí) 20.03.2014 15:04
idu si tvrdo za svojim to je jasne vidiet, lenze… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    Nač měřit průtok ? Zrušit měření průtoku a je po problému. Že budou mít na kvaldu, bez omezení spotřeby, brutální výkon, komu to bude vadit, fanouškům ? Žádné speciální motory pouze na kvaldu povolené nejsou, takže je to jen otázka nastavení resp. software. A že si někdo během kvaldy zničí motor, když to budou mít naladěno na hranu, tak to je jeho problém. Aspoň pak budou zajimavější závody, když favoriti pojedou častěji zezadu a ještě pod trestem za použití dalšího motoru.

    + 0 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    195.80.165.XXX
    Otvoreny list od FIA Drahý RedBull.

    Náš ústav se vám mými ústy co nejsrdečněji omlouvá za toto politováníhodné nedopatření, ke kterému dochází maximálně jednou za deset let!

    18 06 04 03

    + 10 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • PC

    212.47.2.XXX
    Mě by zajímalo, které pravidlo má navrch - jestli nepřekročit průtok a spotřebu nebo používat k výpočtům a kontrole těchto hodnot měřící aparát FIA?
    Pokud jde o průtok a spotřebu a RedBull bude schopen doložit přesné hodnoty a to že je nepřekročil, pak by měl získat zpět druhé místo. Ale zároveň si FIA utrhne pořádný kus ostudy a vypukne křik ve všech týmech.

    + 5 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mr_B

      194.228.32.XXX
      Jenže ten průtok se musí nějak průkazně měřit a pokud je pravidly jasně dané jakým způsobem se má měřit a jak se má postupovat v případě poruchy, není možné používat něco jiného, nebo si z toho dělat holubník.
      Ke všemu ke tady precedent s ostatními týmy, kdy měly také problémy s měřením průtoku, ale doporučení FIA se přizpůsobily. Jak by potom ty ostatní k tomu přišly?

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    212.158.134.XXX
    neměl by dostat teda trest i mercedes? motorům moc nerozumím, ale myslím, že zvýšený průtok paliva klidně může znamenat víc výkonu. kterej obzvlášť v úvodu závodu mohl být klíčovej

    + 7 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      90.176.238.XXX
      mercedes byl upozorněn a uposlech- snížil průtok. RB nikoli, proto ten trest. Podle mě není co řešit14

      + 11 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        212.158.134.XXX
        to ano, ale třeba až v pátým kole, jako red bull. takže prvních pět kol mohl mít výhodu.

        + 3 / − 13

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          77.234.43.XXX
          omyl, FIA dala pokyn na úpravu průtoku už před kvalifikací...a pokyn dodrželi všichni, až na RB (jak jinak)

          + 15 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • anonym

    91.148.41.XXX
    rw rw na priklade postupu a vykonu Mercedesu vidiet ze red wúl su prasivy podvodnici ! Vzdy a vo vsetkom

    + 18 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.143.7.XXX
      Si fakt hviezda logiky! Ale na priklade postupu a vykonu Mercedesu mozes konstatovat leda ak, ze:

      1. Mercedesu sa svojim naskokom podarilo dokazat, ze RB mohol mat (a zrejme aj mal) minuly rok svoj naskok tiez bez akychkolvek podvodov...

      alebo

      2. Mercades musia byt tiez podvodnici, lebo legalnymi prostriedkami sa neda "odskocit" o dve sekundy...

      Tak si vyber a netrep tu dve na tri 11

      + 9 / − 14

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        82.119.113.XXX
        Myslím si, že anonym reagoval na súčasnú situáciu, kedy RB v testoch nič moc, a zrazu je výkonovo konkurenčne schopný, avšak za dá sa povedať nedovolenej pomoci.
        To ale aj Hamilton na 5 valcov pomaly jazdil rovnaké časy (cca 1-2 sek./kolo pomalšie) ako všetci ostatní za Nicom. 03

        + 7 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • anonym

    178.143.7.XXX
    Tak ja by som s tymi tvrdeniami o poruseni pravidiel bol radsej opatrny!

    1. kto z nas ich cital ? Nikto, ale mudrlantov je tu ako vzdy za vagon!
    2. predpisuju pravidla toleranciu prietokomera? Urcite predpisuju! Bol prietokomer v predpisanej tolerancii? Podla poslednych vyjadreni FIA nebol!
    3. je v pravidlach pre pripad zlyhania prietokomera spomenuta nahradna metodika vypoctu momentalnej spotreby? Je! Pozadoval RB jej vyuzitie? Vyzera to ze ano! Bola spotreba podla nahradnej metodiky OK? Urcite ano, inac by sa RB neodvolaval!

    Suma sumarum, nevidim to s tym odvolanim ako strateny pokus...

    + 13 / − 23

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000792

      uzivatel000792

      88.212.36.XXX
      Kde je spomenuta nahradna metoda? Evidentne ziadna nie je, kedze ho FIA diskvalifikovala. Inak by sa to nedialo. Alebo ak aj v pravidlach nahradna metodika spomenuta je, tak sa jej Red Bull nedrzal.

      + 15 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • XR

        78.157.160.XXX
        Nemáš pravdu. V pravidlech (přesněji v technické směrnici 016-14 zaslané týmům 1. března 2014) je popsána metoda, pomocí které lze zvolit alternativní metodu modelování průtoku. Red Bull se této metodiky držel, celý problém je v tom, že na ní přešel sám, nikoliv na pokyn FIA.

        + 7 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          89.102.65.XXX
          Přesně tak. Ovšem to by na dq mělo tak jako tak stačit, protože prostě nelze ignorovat "rozhodčího", byť se nám jeho rozhodnutí nelíbí.

          + 11 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • anonym

          77.234.43.XXX
          Problém je nejen to, že RB přešel na náhradnou metodiku svévolně, ale i to že do ní zasadil i jiný koeficient výpočtu podle níž by se ta náhradní metodika použila po svolení FIA.

          + 11 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Chasnik

      217.117.213.XXX
      Pravidla jsem procházel, protože mě to zajímalo, jak je celá věc konkrétně řečena. Ale nic ohledně náhradní metodiky jsem tam nenašel. Ale to neznamená, že to tam není, možná je to schováno v jiném bodě než.
      anonym: pokud jsi to v pravidlech našel, tak dej vědět číslo kapitoly, díky.

      + 3 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • seven

        85.160.52.XXX
        Jedná se o informaci z dodatku technických předpisů který FIA zveřejnila 1.března . tj. Technical Directive 016-14 (1 March 2014). Relevantní info si ale můžeš přečíst v originále dokumentu od komisařů (bod 8.)

        [odkaz na stránku]
        Příspěvek byl redakčně upraven.

        + 5 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          78.98.149.XXX
          toľko obvinení, žeby si nezajazdili niekoľko rokov ! 12

          + 6 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            78.157.160.XXX
            všechna chabá, jak vidíš.. jediné, co tam vidím, je MY MY MY - myšleno my FIA, kapitálkama. Zřejmě se dotkli něčího ega.

            + 7 / − 8

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama