DISKUZE K ČLÁNKU Týmy mohou na tiché motory doplatit, Ecclestone jim to možná spočítá na odměnách
Bernie Ecclestone varuje týmy, že kvůli nespokojenosti pořadatelů v důsledku příliš tichých motorů mohou přijít o pořádný balík peněz.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Týmy mohou na tiché motory doplatit, Ecclestone jim to možná spočítá na odměnách
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
kakaa
10:06 19.03.2014 85.71.39.XXXno nejvíc jsem se pro letošek bál zrovna toho zvuku, ale zbytečně, co se mě týče a to jsem dlouholetej fanda f1, tak ten zvuk je fajn, zní to trochu jako velkej šicí stroj, ale to turbo je dobrý, co vidim jako největší problém je ten jejich autokers nebo co to je, to je uplně šílený, jsem si užíval kers v f12013(g27) lol a teď tohle trapný, dost možná nebezpečný(jestli mu to pokaždý brzdí trochu jinak), já bych přivítal normální kers na třeba 15sekund a nechat díru v drs jako loni nebo cokoli, ale aby to mohl manuálně ovládat a ne aby si to žilo vlastním životem -
äirwar
18:17 18.03.2014 176.74.128.XXXVytuněné výfuky Vždycky když si nějakej usoplenec dal na Škodu 120 výfuk co dělal děsnej hluk, jsme si ťukali na čelo, ale koukám že podobných pubošů asi chodí na Formulï 1 spousta. Sám jsme na živo byl na přelomu století asi na 10 závodech Formule 1 a pokud mě něco vydila tak ten hluk co dělali motory. Opravdu nevidím žádné terno v tom mít dvě hodiny v uších špunty na ztlumení hluku. -
kronos
15:20 18.03.2014 93.185.2.XXXDoplatit by měl kdo ty nesmysly prosazuje ... Moc jsem se těšil na první závod a bohužel jsem velmi zklamán . Není to jen tichými motory to by se ještě dalo se skřípěním zubů akceptovat , ale jak moc je to vše přetechnizované jasně ukázala nehoda Kobyho . Příště by takové selhání brzd které nemá pilot šanci ovlivnit nemuselo skončit tak šťastně pokud by takový vůz částečně nezbrzdilo jiné auto (Massa) a dostatečně dlouhá úniková zóna. Argument že s tím pilot musí počítat je naprostý nesmysl to by o té závadě musel dopředu vědět. Ono toho bylo víc , ale nechci se moc rozepisovat. -
Chasnik
13:05 18.03.2014 217.117.213.XXXAle Bernie, copak ty si necháš šáhnout na peníze? Když nějaký promotér nechce nebo nemůže platit, co si řekneš, tak ho přece nemilosrdně odstřelíš z kalendáře, nehledě na to, jak je ten okruh pro fanoušky atraktivní.
A teď najednou bereš ohledy na to, že organizátoři pláčou nad věcí, která dozajista není zakotvena ve smlouvě (divil bych se, kdyby FOM garantovala minimální úroveň hluku nebo minimální otáčky motorů).
Vážně by mě zajímalo, co tím zamýšlíš. Že by třeba to, že promotérům odpustíš milión a týmům potom sebereš 3? To by ti bylo podobné -
anonym
10:55 18.03.2014 82.119.113.XXXmotory ale no, páni (a dámy?)
mne vôbec nevadí motor, mne vadí to, že sezóna ešte ani poriadne nezačala, a už známy tím znova hľadá spôsoby, ako byť najlepší! čo tam po tom, že existujú nejaké pravidlá ...
počkajte s kritikou motorov aspoň pár VC, pokiaľ sa vyladia jazdné vlastnosti a možno si zvykneme ... -
Kapor
09:38 18.03.2014 194.160.178.XXXNa nedostatok hluku nových motorov,... ...si môžu sťažovať len hlupáci, lebo to doniesla doba a technický pokrokj závodného automobilizmu a hluk ako vieme je škodlivá zložka, ktorá neprospieva ľudskému zdraviu a preto jeho nedostatok, nie je možné napadnúť v súdnom spore, ako nedostatok vitamínov v nejakom produkte, ktorý ľudia konzumujú. Je jasné, že usporiadatelia hľadajú únik, ako znížiť poplatky, lebo Bernie ich zdiera čím ďalej tým viac, ale ak poukazujú na nízku úroveň hluku nových motorov, tak sú úplne vedľa. Čo potom, keď v F1 budú za 5 rokov elektromobily ?-
stanly01
10:24 18.03.2014 85.237.227.XXXKapor- sa mylis a nemas pravdu v tom co tvrdis! Neviem o tom, ze bol sudny spor pre skodlivy hluk F1. Ani pripadny spor pre slabý zvuk nikomu nepomoze. Cele to vyriesime my- fanúšikovia. Ked prestanú navštevovať zavody, ked klesne sledovanosť bude to problém pre každého z F1. Osobme som zvedavý na reakciu fanúšikov na VC USA.... -
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek