DISKUZE K ČLÁNKU Týmy mohou na tiché motory doplatit, Ecclestone jim to možná spočítá na odměnách

Bernie Ecclestone varuje týmy, že kvůli nespokojenosti pořadatelů v důsledku příliš tichých motorů mohou přijít o pořádný balík peněz.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Týmy mohou na tiché motory doplatit, Ecclestone jim to možná spočítá na odměnách

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 56, poslední 19.03.2014 18:07 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Prokop S. (Hlasovalo 9 lidí) 18.03.2014 08:54
to je tak když jeden podnik řídí dva orgány.. »
» skejpa (Hlasovalo 7 lidí) 18.03.2014 10:17
Velkou změnu asi těžko uvidíme. Ani bych asi… »
» Pepan (Hlasovalo 6 lidí) 18.03.2014 13:55
Já teda nevím, ale současnou verzi motorů si… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • kakaa

    85.71.39.XXX
    no nejvíc jsem se pro letošek bál zrovna toho zvuku, ale zbytečně, co se mě týče a to jsem dlouholetej fanda f1, tak ten zvuk je fajn, zní to trochu jako velkej šicí stroj, ale to turbo je dobrý, co vidim jako největší problém je ten jejich autokers nebo co to je, to je uplně šílený, jsem si užíval kers v f12013(g27) lol a teď tohle 11 trapný, dost možná nebezpečný(jestli mu to pokaždý brzdí trochu jinak), já bych přivítal normální kers na třeba 15sekund a nechat díru v drs jako loni nebo cokoli, ale aby to mohl manuálně ovládat a ne aby si to žilo vlastním životem

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    178.23.219.XXX
    F1 dneska se řeší hluk a za pár let si sice vzpomeneme, ale na druhou stranu to tak prostě bude....
    F1 by měla být ta co určuje směr vývoje a technologickou špičkou a to atmosféry doopravdy nejsou...

    + 0 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • äirwar

    176.74.128.XXX
    Vytuněné výfuky Vždycky když si nějakej usoplenec dal na Škodu 120 výfuk co dělal děsnej hluk, jsme si ťukali na čelo, ale koukám že podobných pubošů asi chodí na Formulï 1 spousta. Sám jsme na živo byl na přelomu století asi na 10 závodech Formule 1 a pokud mě něco vydila tak ten hluk co dělali motory. Opravdu nevidím žádné terno v tom mít dvě hodiny v uších špunty na ztlumení hluku.

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kronos

    93.185.2.XXX
    Doplatit by měl kdo ty nesmysly prosazuje ... Moc jsem se těšil na první závod a bohužel jsem velmi zklamán . Není to jen tichými motory to by se ještě dalo se skřípěním zubů akceptovat , ale jak moc je to vše přetechnizované jasně ukázala nehoda Kobyho . Příště by takové selhání brzd které nemá pilot šanci ovlivnit nemuselo skončit tak šťastně pokud by takový vůz částečně nezbrzdilo jiné auto (Massa) a dostatečně dlouhá úniková zóna. Argument že s tím pilot musí počítat je naprostý nesmysl to by o té závadě musel dopředu vědět. Ono toho bylo víc , ale nechci se moc rozepisovat.

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      62.209.192.XXX
      Ale tyhle změny prosazovali hlavně týmy... Resp výrobci motorů...

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.23.219.XXX
      Selhání brzd??
      Proč se mu zablokovali kola??
      Možná bude chyba někde jinde nebo je systém týmu špatně zajištěn.
      Jak je zajištěno selhání regulace??

      + 0 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Chasnik

        217.117.213.XXX
        Problém bude v odladění systému BBW, resp. brzdná síla na zadních kolech a z toho vyplývající balance brzd. Zřejmě s tím měl problémy i Kimi během závodu.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          178.23.219.XXX
          Odladění bude určitě problém...
          Ale tým řekl, že brzdy selhali, ale nakonec se zablokovali brzdy.
          Pokud selhala regulace,tak trvalo moc dlouho než zareagoval záložní systém.
          V rychlostech F1 není času nazbyt...

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Já teda nevím, ale současnou verzi motorů si vymyslela FIA. Takže FIA by měla být první, kdo by měl na to doplatit

    + 6 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Chasnik

    217.117.213.XXX
    Ale Bernie, copak ty si necháš šáhnout na peníze? Když nějaký promotér nechce nebo nemůže platit, co si řekneš, tak ho přece nemilosrdně odstřelíš z kalendáře, nehledě na to, jak je ten okruh pro fanoušky atraktivní.
    A teď najednou bereš ohledy na to, že organizátoři pláčou nad věcí, která dozajista není zakotvena ve smlouvě (divil bych se, kdyby FOM garantovala minimální úroveň hluku nebo minimální otáčky motorů).
    Vážně by mě zajímalo, co tím zamýšlíš. Že by třeba to, že promotérům odpustíš milión a týmům potom sebereš 3? To by ti bylo podobné 12

    + 10 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    82.119.113.XXX
    motory ale no, páni (a dámy?)
    mne vôbec nevadí motor, mne vadí to, že sezóna ešte ani poriadne nezačala, a už známy tím znova hľadá spôsoby, ako byť najlepší! čo tam po tom, že existujú nejaké pravidlá ...
    počkajte s kritikou motorov aspoň pár VC, pokiaľ sa vyladia jazdné vlastnosti a možno si zvykneme ... 03

    + 6 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • wrt

    88.80.244.XXX
    . Ktorý ... kúpil hluk od Eclestona? Má to v zmluve?
    Příspěvek byl redakčně upraven.

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Na nedostatok hluku nových motorov,... ...si môžu sťažovať len hlupáci, lebo to doniesla doba a technický pokrokj závodného automobilizmu a hluk ako vieme je škodlivá zložka, ktorá neprospieva ľudskému zdraviu a preto jeho nedostatok, nie je možné napadnúť v súdnom spore, ako nedostatok vitamínov v nejakom produkte, ktorý ľudia konzumujú. Je jasné, že usporiadatelia hľadajú únik, ako znížiť poplatky, lebo Bernie ich zdiera čím ďalej tým viac, ale ak poukazujú na nízku úroveň hluku nových motorov, tak sú úplne vedľa. Čo potom, keď v F1 budú za 5 rokov elektromobily ? 11 18

    + 9 / − 29

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • stanly01

      85.237.227.XXX
      Kapor- sa mylis a nemas pravdu v tom co tvrdis! Neviem o tom, ze bol sudny spor pre skodlivy hluk F1. Ani pripadny spor pre slabý zvuk nikomu nepomoze. Cele to vyriesime my- fanúšikovia. Ked prestanú navštevovať zavody, ked klesne sledovanosť bude to problém pre každého z F1. Osobme som zvedavý na reakciu fanúšikov na VC USA....

      + 12 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • zatracene

      195.12.133.XXX
      Panove, vite co je to ironie?

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • kronos

      93.185.2.XXX
      První kdo si stěžoval a to už při testech byl nějaký Bernie Ecclestone (lze dohledat). S těmi hlupáky být tebou šetřím už jen třeba ze slušnosti .

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      194.228.20.XXX
      pro hlupaka kazdy hloupy...03

      + 24 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris ve Velké ceně Kanady

Red Bull si stěžuje na přední křídlo McLarenu: ohýbá se až příliš

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama