DISKUZE K ČLÁNKU Renault přiznává, že zaostal za svými očekáváními, Red Bull v odvolání podpoří
Jak hodnotí své výkony v úvodním závodě sezóny společnost Renault Sport F1, která své pohonné jednotky dodává týmům Caterham, Lotus, Toro Rosso a Red Bull?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Renault přiznává, že zaostal za svými očekáváními, Red Bull v odvolání podpoří
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
Mil
19:58 17.03.2014 89.203.168.XXXZajímavý maglajz. Pokud pominu vypadnuvší řekněme v prvních 5 kolech, tak rozdíl kolem 20 km/hod u týmových kolegů je dost zvláštní (McL, TR). Pokud bych bral pouze výrobce motorů, tak Mercedes nahoře, Ferarri tak uprostřed a Renault spíš dole, z čehož se ovšem vymyká Kvjat.
-
-
-
AAA
14:41 17.03.2014 213.204.193.XXXAko je to tými pohonnými systémami? Znamená to, že jazdci Lotusu musia vymeniť svoje MGU-K a de facto už vyčerpali 1z5? Dúfam, že sa tu časom objaví nejaká prehľadná tabuľka kto čo vymenil a koľko mu toho ešte zostáva inak to bude po troch závodoch už poriadny guláš. -
Kapor
09:31 17.03.2014 194.160.178.XXXPre Daniela je diskvalifikácia trest,... ...ktorý nemal dostať, lebo jazdec nemá s kalibráciou prietoku paliva nič spoločné a FIA mala potrestať finančne tím a nie diskvalifikovať jazdca. Terajšia F1 je úplná debilina, preto ju prestávam sledovať. Je to závodenie, ktoré vedia je hlavičkou degenerovaného starca a na miestach komisárov FIA sedia choré mozgy !-
-
-
anonym
10:46 17.03.2014 78.45.168.XXXA co má měřič společného s průtokem? Krom toho, že ho měří? Může ho ovlivnit? Kdo vlastně ovlivňuje nastavení průtoku? FIA? Tým? Pokud byl měřič vadný, žádná diskvalifikace být neměla, protože je to vada na straně FIA, která zařizuje měřiče, když to zjednoduším. Pokud měřil a naměřil vyšší průtok než je povolená mez, je vina na straně týmu, nikoli senzoru. Ano jezdec tohle neovlivní, podal skvělí výkon. V tomto případě bohužel i on je součástí týmu. Seděl v autě které překročilo povolené limity a následovala diskvalifikace. Pokud se prokáže, že byl průtok nižší a senzor neměří přesně, měla by být zrušena. A že bych mu to ze srdce přál, protože jel parádně.-
Kapor
11:05 17.03.2014 194.160.178.XXXAko si to čítal ? ... Merač prietoku asi kalibruje nezávislý kontrolný orgán dodávateľa. Senzor o spotrebe vysiela dáta aj tímu, ale povinnosť kontrolovať ho majú komisári FIA, v ich centrálnom počítači, ktorým by to tam malo blikať, že u auta x,y sú prekročené parametre v I. tréningu a oni majú dať príkaž senzor prekalibrovať, alebo dať vymeniť, za taký, ktorý zodpovedá predpisom. Dúfam, že si to pochopil !
Příspěvek byl redakčně upraven.-
-
-
Kapor
12:15 17.03.2014 194.160.178.XXXÁno, a ak sa oprieš o to,.. ...že aj netolerované parametre majú svoje rozpätie - toleranciu, tak mi teda povedz, ako by si 100 kg/hod. presne nastavil ty, ak výrobca senzoru to urobil podľa predpisu dobre a nezávislý kontrolný orgán to prekalibroval a po zaplombovaní s tým tím Red Bull nič nerobil a bol diskvalifikovaný ?-
Mr_B
12:53 17.03.2014 85.193.24.XXXNechápu o čem píšeš, FIA hlídá pouze horní hranici aktuální spotřeby, která je stanovená na 100 kg/hod. Nižší průtok je nezajímá (například v době, kdy auto brzdí, nebo nejede pod plným plynem). FIA tento parametr hlídá on-line a několikrát RBR upozorňovala na to, že je tento parametr překračován.-
Kapor
16:22 19.03.2014 194.160.178.XXXV predpise malo byť uvedené,... ...že sa jedná o prietok 100 kg/hod. + 0,000 kg/hod. -horná medza
- 0,001 kg/hod. -dolná medza.
Inak senzor môže byť ovplyvnený vysokou teplotou v motorovom priestore a jeho presnosť je iná, ako pri kalibrácii v labáku, na základe ktorej ho FIA homologovala pre všetky tímy. Naopak prepúšťací ventil, na Danielovom vozidle je od externého dodávateľa a nezávisle certifikovaný iným subjektom, napr. Veritas a jeho tolerancia je užšia (je prenejší), preto tvrdím, že daniel bol potrestaný nezaslúžene. -
-
-
-
-
-
-
Kapor
10:17 18.03.2014 194.160.178.XXXJa sa Vás pýtam,.. ...úplne normálne, s akou presnosťou nastavíte hornú hranicu menovitej hodnoty obecne a akú má odchyku, ak predpis o tom nehovorí, len o menovitej hodnote. Ak neviete odpovedať, tak tu nepíšte hlúposti, lebo to len dokazuje, že ste takí tupci ako tí vo FIA, ktorí diskvalifikovali Daniela pre to, že predpisu a nastavovaniu menovitých hodnôt sami nerozumejú, lebo tam nie je udaná ani tolencia a ani trieda presnosti menovitej hodnoty, čo malo byť v predpise uvedené a ak nie je treba to tam doplniť, lebo po odvolaní Daniela a tímu Red Bull, on nebude diskvalifikovaný, lebo nič porušené neboloa nie je na to relevantný dôkaz. Ako vidieť, všetci ste tu okrem skladacieho metra nič v živote presne nenamerali a nemáte o metrológii ani duns !-
Mr_B
10:39 18.03.2014 85.193.24.XXX1. Pokud bys hned od začátku psal o toleranci měření a ne o nějakém rozpětí (protože rozpětí měření je něco absolutně jiného), tak by nemuselo docházet k podobným diskuzím. Takže s nadávkama do tupců začni u sebe.
2. Tolerance je dána specifikací výrobku a jsem si jist, že ji FIA zná moc dobře a ve svém měření s ní počítá.
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek