DISKUZE K ČLÁNKU Renault přiznává, že zaostal za svými očekáváními, Red Bull v odvolání podpoří

Jak hodnotí své výkony v úvodním závodě sezóny společnost Renault Sport F1, která své pohonné jednotky dodává týmům Caterham, Lotus, Toro Rosso a Red Bull?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault přiznává, že zaostal za svými očekáváními, Red Bull v odvolání podpoří

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 43, poslední 19.03.2014 17:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Prokop S. (Hlasovalo 13 lidí) 17.03.2014 09:46
jenže pilot, mechanici, vedoucí pracovníci atd… »
» McMatej (Hlasovalo 6 lidí) 17.03.2014 13:27
Zdravím. To neřeš, to chápe jen málokdo. 03 »
» uzivatel001447 (Hlasovali 4 lidé) 17.03.2014 18:26
..tak sa nic nezmeni12 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                  • Kapor

                    194.160.178.XXX
                    Však tolerancia,.. ...je rozpätie hodnôt, medzi hornou a dolnou medzou a určite to platí aj v Čechách. 11 18

                    + 2 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • Kapor

                    194.160.178.XXX
                    Tolerancie je ropätie,.. ...menovitej hodnoty. A tu sa jedná jednoznačne o netolerovaný rozmer, ktorý ale má rozpätie toleranciu podľ naešj aj medzinárodnej normy a aj ČSN. Alebo sa udáva menvitá hodnota v triede presnosti, čo predpis FIA pre F1 jedno-jednoznačne neuvádza, preto mi je úsmevné, podľa čoho FIA určila, že ten senzor je správny a nie meracie zariadenie, ktoré má Red Bull. 11

                    + 3 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
            • JaroB

              88.212.40.XXX
              v prvom rade senzor nieje iba jeden ale ich tam viac aby sa vylúčili zlyhania a hodnoty z nich sa priemerujú...vieš si predstaviť, že by bol jeden a ten by sa pokazil? Tak čo potom? FIA má odstaviť auto lebo ho nevedia kontrolovať??? Je ich tam viac a jeden z nich si RB vymenil za svoj /neschválený FIA/ a podľa neho sa riadili a na FIA zvysoka sr..li...boli viac krát počas víkendu aj počas závodu upozorňovaný, že prekračujú limit...oni sa na FIA vys...li a išli podľa svojho merača/ktorý meria správne hodnoty pre RB 12/ ... možno keby to prekročili raz dvakrát za závod tak by im to prešlo ale oni mali vyšší prietok konzistentne v nejakom úseku...predpokladám keď sa bránil Kevinovi a keď mu tak zázračne ušiel...

              + 1 / − 33

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Kapor

                194.160.178.XXX
                Toto nie je o senzore,... ...alebo o ich sústave, ale o chybe v predpise, lebo ten má udávať toleranciu menovitej hodnoty, lebo od toho je závislá trieda presnosti nielen senzoru, ale aj sústavy, ktorá meria odchylku od menovitej hodnoty, ktorá je v predpise zadaná len menovitou hodnotou a ja sa pýtam, ako komisári zistili a na akom princípe porušenie predpisu, keď ten neudáva toleranciu ani triedu presnosti menovitej hodnoty. Dúfam, že je jasné, že meradlo a meracia metóda pri splnených podmienkach, musia zaručovať, aby meradlo + meracia metóda + dodržané podmienky, za ktorých sa meria umožňovali presnosť o rád vyšší. 01 Ak toto preukážu tí šašovia s FIA, že tím Red Bull niečo porušil, len potom môžu Daniela diskvalifikovať. Inak je to úplná hlúposť. 02

                + 5 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mr_B

                  85.193.24.XXX
                  Ty jsi úplně mimo. V pravidlech je, že pro měření průtoku musí používat homologovaný průtokoměr, popřípadě se svolením FIA se může použít jiná, náhradní metoda. FIA jim ale žádné takové povolení nevydala, takže se podle pravidel měl RBR držet hodnot, které jim poskytoval homologovaný průtokoměr. Tečka!

                  + 3 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Kapor

                    194.160.178.XXX
                    Homologácia sa robí na základe skúšky,.. ...nezávislej skúšobne, ktorá má na to certifikované meradlo, zodpovedajúcu metódu a sú dodržané podmienky, za ktorých majú skúšky prebehnúť. Sú ti nie známe všetky veci okolo homologácie priateľu. 18 11

                    + 3 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mr.B

                      Mr.B

                      194.228.32.XXX
                      Ty ani nevíš, co znamená homologace, hlavně, že všem nadáváš do tupců.

                      + 1 / − 2

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Kapor

                        194.160.178.XXX
                        Homologácia je potvrdenie zhody,.. ...zo strany FIA, že kalibrácia všetkých senzorov pre tímy F1, bola urobená na zariadení XY, overenou metódou, za štandardných podmienok a bola u všetkých potvrdená zhoda, tak že budú môcť byť namontované do monopostov F1, aby FIA mala k dispozícii hodnoty prietočného množstva u jednotlivých tímov.
                        Chyba však mohla vzniknúť u Red Bullu odlišnosťou podmienok v labáku a v motorovom prietore auta, čo sa potvrdilo aj na aute Lewisa H., kde sú extrémne podmienky a preto aj ovplyvnené meranie presnosti prietočného množstva. 14 Takže ak niekto nevie, čo je homologácia, si to ty ! 02

                        + 2 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
    • Jens

      109.81.245.XXX
      Takže ji přestáváš sledovat a končíš tady s jejím komentováním? Co budeš dělat místo toho? 04

      + 14 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001447

      uzivatel001447

      188.123.100.XXX
      prestavas sledovat?11 11 11 11 11 KAPOR!!! budes nam chybat! kamos!12 12 fakt..tak sa teda maj..cau! ostatni ti odkazujuju ze si bol super!12 12 ale nepridu sa rozlucit..lebo musia...ehm..maju pracu..ci co..tak cau!11

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Klobása

      89.103.36.XXX
      Tak dobrou zprávu jsem od Tebe ještě nečetl.
      Doufám, že se o F1 přestaneš zajímat úplně. Tím pádem přestaneš zásobovat zdejší diskuzi Tvými moudry.
      Kéž by, ale obávám se že to nedopadne.

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    82.119.113.XXX
    Renault ... chcelo by sa pozrieť aj na riešenie Renaultu, či nepoužívajú nehomogolizované zariadenie, spoločné pre celú sériu F1! 03

    + 3 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama