DISKUZE K ČLÁNKU Přijde Ricciardo o druhé místo kvůli překročení omezeného průtoku paliva?
Skvělé druhé místo Daniela Ricciarda při jeho prvním startu za Red Bull v domácí Velké ceně Austrálie je ohroženo.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Přijde Ricciardo o druhé místo kvůli překročení omezeného průtoku paliva?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001112
(Hlasovalo 12 lidí)
16.03.2014 10:54
Protože se tímto opatřením podařilo zachránit… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
odin
17:12 16.03.2014 77.240.96.XXXČili tím chceš říci, že Renault dodal chudákům RedBullákům (jako jedinným) špatný software (na kterém shodou okolností pracoval spolu s odborníky od RBR)? A ostatní jeho zákaznické týmy dostaly software dobrý? Vysvětli mi, jak se to mohlo stát, že si odborníci RBR sami nase..rou do hnízda. Kdysi jsi mne přesvědčoval o tom, že v RBR nemohou být tak hloupí. Ještě to platí? Nebo už zhloupli?
Mne jen rozčiluje tvůj názor, že za vše mohou ostatní a RBR jsou svatoušci. Ať už šlo o Pirelli, nebo teď o Renault. Měl bys více přemýšlet a ne jenom slepě přebírat názory Helmuta a spol. Protože oni jsou ochotni lhát, když mají pocit, že tím pomáhají RedBullu.
A co se týče Vettela. Že se v historii nic takového nestalo? Vždyť jsme o těchto případech svedli už mnoho sporů. Veškeré později zakázané redbullácké úpravy, jsou jasným důkazem mého tvrzení. Umím si představit, že v případě, kdyby se to stalo na Vettelově voze, skončilo by to podobně jako v minulosti. Bez potrestání a zákazem (např. takového měřáku průtoku paliva, či softwaru) pro všechny do budoucích Velkých Cen.-
Mike17
19:16 16.03.2014 93.99.87.XXXNe, chci tím říct, že si objednal RB nejspíš nějakou jinou mapu, než měly ostatní týmy. Nějak předpokládám, že každý tým si u dodavatele motorů určuje co se mu přesně hodí (svoje mapy) a RB v tom nebude vyjímkou. A Renault podle mě tu jejich mapu podělal. Nic víc.
Sice jsem nikdy netvrdil, že za VŠE můžou ostatní, ale tady to nedává smysl. Pokud samozřejmě nechceš tvrdit, že Renault si úmyslně kazí pověst tím, že nebyl klasifikován další jejich vůz (už 6-tý z 8-mi).
Mě zase vadí, že se podle tebe celý svět zbláznil do RB a všichni na světě se můžou přetrhnout, aby protlačili zrovna je. Co si pamatuju, už jsi to tu tvrdil minimálně o Pirelli, Renaultu, vedení FIA, traťových komisařích a určitě by se našly další příklady.
Můžeš mi prosím nějak srozumitelně odpovědět na 2 otázky?
1. Proč obrovské průmyslové koncerny a celosvětové organizace všech možných národností nehorázně protlačují nějakého ne zrovna gigantického výrobce limonád z maličké zemičky někde uprostřed evropy, nebo nijak zvlášť vyjímečný tým (z dlouhodobého hlediska) F1? A ještě si kvůli někomu takovému brutálně kazí pověst a přichází tím o těžké peníze? Promiň, ale mě to hlava fakt nebere.
2. Opravdu jsou u RB tak nehorázně tupí, že budou podvádět ve věci, kde je předem jasně řečeno, že se bude měřit a kde je předem jasně řečeno, že se bude po závodě kontrolovat? Nebo si mysleli, že dotyčný komisař bude naprosto dementní nebo totálně slepý, když nepozná číslo 99kg/h od 101kg/h? Vždyť by to zkontrolovat zvládl i cvičený šimpanz. Nedokážu si představit, jak neuvěřitelně neinteligentní by byl člověk, který by se takto rozhodl. Nechápu, že mají takoví tupci 4 tituly za sebou. Koneckonců není to poprvé, co vedení RB přisuzuješ takovouto inteligenci.-
odin
20:38 16.03.2014 77.240.96.XXXPatrně každý jinak chápeme napsaný text. " Už jsme poslali pracovní skupinu do Paříže. Naši lidé pomáhají Renaultu NAPSAT nový software!!!"
Příjde ti, že si RBR jen OBJEDNAL u Renaultu jinou mapu motoru, kterou ještě Renault skonil? Mně z tohoto vyplývá, že se technici RedBullu podíleli na tvorbě softwaru. A podle mne nesou minimálně stejnou odpovědnost. Ale nečekám, že se v tomto spolu shodneme.
Prosím tě, jak jsi přišel na to, že chci tvrdit, že si Renault úmyslně kazí pověst? Nikde jsem nic takového nenapsal, ani nenaznačoval. Naopak.
Celý svět se do RBR nezbláznil, to jsem také nikde nepsal. Ale mocní v F1 si více "váží" movitých týmů (kterým RBR zaručeně je) na rozdíl od těch nemovitých. A je jedno zda těmi movitými jsou RedBull, Ferrari, nebo Mercedes. Mně prostě vadí nespravedlnost, podrazy a neférovost ať už je z jakékoliv strany.
1. Nechápu, jaké koncerny máš na mysli.
2. Dementní nejsou. Jen zkouší, kam až lze zajít. To je celé. Viz. minulé kauzy, které jsem tu mockrát rozebíral.
A čtyři tituly mají právě proto, že v minulosti zacházeli za hranu "šedé zóny", bez jediného postihu.
-
Mike17
10:38 18.03.2014 93.99.87.XXXAsi to chápeme každý jinak. Osobně si to představuji tak, že RB jim dá svoji představu v jakých otáčkách má mít jaký výkon (v několika variantách) a nějakou představu o nějakých úsporných programech (pokud v průběhu závodu zjistí, že spotřebovávají moc paliva). A já si nedokážu představit, že by Renaultu RB nadiktoval, že chce v nějaké mapě použít víc než povolené množství paliva. Jsou 2 varianty:
A) Pokud by k tomu došlo, pak by si Renault úmyslně kazil pověst. Dobře, to se ti taky nezdá pravděpodobné a shodneme se, že je to blbost.
B) Pokud to RB po Renaultu nechtěl, pak asi Renault udělal chybu, když se to patrně stalo.
Žádná 3-tí varianta mě nenapadá. Pokud tebe ano, pak sem s ní. Pouvažuju nad ní.
Souhlasím s tím, že mocní mají raději velké týmy. Nic proti. Ale v tvém podání protěžují vždy ten jeden na úkor i těch ostatním mocných. Proč jsou vždy proti Ferrari či Mclarenu? Vždyť jsou to mnohem starší a populárnější týmy a stejně mocné.
1. Koncerny Pirelli a Renault. Nejsou to žádné továrničky o 5-ti zaměstnancích.
2. Pokud zkouší, kam až lze zajít v případě, že je 99,99999% šance, že je odhalí, pak dementní být musí.
Na hranu šedé zóny zkouší jít všichni, těch případů ostatních stájí jsou také mraky. Možná, že v poslední době tím RB vyniká, ale to bude asi dost povahou Neweyho.-
odin
12:04 18.03.2014 77.240.96.XXX"Typický Mike", jak píše Nasir a já se k němu přidávám.
Nevybírej si a nekličkuj. Napiš mi jednoznačnou odpověď na moji otázku. Připadá ti, že to, co řekl Helmut (kterému mimochodem věříš každou hovadinu), bylo pouhé konstatování objednávky softwaru u firmy Renault? Pro upřesnění znovu opíši citát Markových slov. "Už jsme poslali pracovní skupinu do Paříže. Naši lidé už pomáhají Renaultu napsat nový softwarový program." ...
Tak podílí se Red Bull na tvorbě renaulťáckého softwaru, nebo nepodílí? Proč najednou teď Helmutova slova ignoruješ a děláš jako by nic neřekl? A namísto toho se snažíš odklonit řeč od tématu? Proč se najednou pouštíš do "spekulací", (které ti u mě vadí) a ještě mě nutíš abych psal nějaké třetí, čtvrté, páté varianty i já? Varianta je jediná. Na tvorbě softwaru se podílel aktivně Red Bull s Renaultem, tak že za případné chyby si do značné míry mohl sám tým. Nikoliv jen dodavatel motorů. A co více. Po vyplutí na povrch dalších skutečností bych řekl, že RedBull je do podvádění namočen více, než si kdokoliv připouštěl. Jak je možné, že byli upozorňováni na překračování limitů průtoku paliva komisaři a vůbec na to nebrali zřetel? Jak je možné, že si do vozu montují své nehomologované měření? Jak je možné, že za používání neschválených součástek nejsou nijak potrestáni? Tak už je mi jasné, jak jezdili a získávali tituly v minulosti.-
Jens
12:14 18.03.2014 109.81.245.XXXNa mé argumenty ohledně legálnosti Red Bullu v minulých sezónách jste v neděli s Nasirem nenašli odpověď, ale vidím, že si nedáte pokoj a znovu přiléváte do ohně pohádkami.
Můžeš mi odine prosím říct, kdes přišel na tu hovadinu, že "si do vozu montují své nehomologované měření? Jak je možné, že za používání neschválených součástek nejsou nijak potrestáni?" Jaké neschválené součástky panečku? Vyměnili jedno homologované čidlo Gill za druhé, vše pod dohledem FIA!
Za to, že neposlechli FIA, trest možná zaslouží, ale připouštíš vůbec možnost, že by Red Bull měl pravdu a průtok 100kg/h kvůli nespolehlivým čidlům nepřekročil?-
odin
13:00 18.03.2014 77.240.96.XXXNa tvé nesmysly jsme odpověděli. Bohužel ty neuznáváš náš pohled, my neuznáváme zase ten tvůj.
Horner řekl: "Podle NAŠICH měření jsme průtok nepřekročili..." Čím změřili průtok, když homologované čidlo vykazovalo překračující hodnoty?
Buď lžou, nebo montují své neschválené součástky do aut.
Jedno čidlo jim vykazovalo špatné hodnoty, druhé čidlo jim vykazovalo špatné hodnoty, ale oni jsou přesvědčeni, že mají vše vpořádku. Opět rozehrávají aféru s jediným cílem. Zlegalizovat své řešení, své součástky a možná znovu otevřít možnost vývoje motoru. RedBull se snaží zpochybňovat vše, co hlídá možnost obcházet pravidla. Jak typické.
A ty tvoje kecy o připouštění možnosti, že by měl Red Bull pravdu, jsou stejné, jako kecy o připouštění možnosti pravdy McLarenu, když měl málo paliva a Hamík odstavil auto po kvaldě s výmluvou na poruchu, nebo Schumachera když zaparkoval v závěru kvaldy v Monaku auto v jedné ze zatáček a dalších a dalších výmluv, když někdo něco nerespektoval a choval se proti pravidlům F1, nebo fair-play.
Pokud měl Red Bull problémy s čidlem, měl si jej vyměnit za třetí a pak řtvrté, páté šesté.....ale pochybuji, že by jim jakékoliv schválené čidlo vyhovovalo. Oni potřebovali pumpovat do motoru více paliva než 100kg/h.
Je zajímavé, že ostatní týmy s průtokem problém neměly a pokud měly respektovaly upozornění komisařů. Jenom nejčestnější z čestných RedBull si s nějakými komisaři problém nedělá. Proč také, když se snaží přemístit boj z tratě do zákulisí, kde se cítí momentálně silnější, než na závodní dráze.-
Jens
13:38 18.03.2014 109.81.245.XXXNa mé argumenty jste odpověděli nesmysly, žádné vysvětlení. Red Bull zneužíval šedé zóny, podle vás jasně podváděl jako např. Sauber před 2 roky v Austrálii s konkávností horní klapky zadního křídla. Trochu vám uniklo to, že podle komisařů nikdy s nelegálním autem nejeli. Pokud by k tomu došlo, tak by ho vyloučili - jako to udělali teď v Austrálii. Ale to vám do konspiračních teorií nesedí, takže střídlet blbosti na druhé. Není to poprvé, ale to už hážu za hlavu.
Takže pojďme ke tvé dnešní demagogii. Takže když něco nevíš nebo technice nerozumíš, tak někdo musí automaticky podvádět? Red Bull nelže ani nemontuje neschválené součástky do aut - vyvaruj se takových stupidit, protože jinak se posouváš na úroveň Kapora. Zkusím ti vysvětlit, jak to je.
Tým i výrobce mají samozřejmě způsoby, jak průtok dokáži měřit - vždyť musí do válce dostat přesný poměr vzduchu a paliva, a to si myslíš dělají jak? Na základě průtokoměrů FIA? Kde pak, mají tam svá čidla, svou elektroniku, aby dokázali řídit bohatost směsi, zapalování a další nízkoúrovňové parametry běhu motoru. A tyto věci jsou mnohem přesnější než homologovaný průtokoměr FIA. Takže tam Red Bull nic ilegálního nemontuje - krom těch senzorů Gill od FIA má v motoru svou elektroniku i Mercedes a Ferrari. Takže jak vidíš, horner nelže, lžeš ty!
Ad "ty tvoje kecy o připouštění možnosti, že by měl Red Bull pravdu, jsou stejné, jako kecy o připouštění možnosti pravdy McLarenu, když měl málo paliva a Hamík odstavil auto." Nejsou. To jsou jen tvé ubohé pindy! U Hamíka to šlo tehdy exaktně změřit - přesně se uvádělo, kolik mu zbylo v kolektoru. Tentokrát FIA nedokáže žel průtok přesně měřit. Jak říkám, s trestem pro Red Bull souhlasím kvůli tomu, jak se zachoval, ale limit průtoku nemusel vůbec porušit, v tom může mít pravdu. To, že nedokážeš vůbec připustit možnost druhého argumentu, jasně dokládá tvou omezenost. Třeba ti to někdy dojde a omluvíš se.
Red Bull potřebuje do motoru napumpovat více než 100 kg/h jako všichni ostatní, protože to způsobuje velké rozdíly výkonnosti. Ale nemyslím si, že by to chtěl udělat a podvádět, jen šel více na hranu. Ostatní týmy se např. držely kolem 96 kg/h, v tom udělal možná chybu.
A lžeš i v tom, že ostatní týmy neměly problémy s průtokem - mají je zatím všechny týmy - kvůli tomu také náhle FIA změnila frekvenci měření (parametr fdmFFMFuelFilter) z 10 Hz na 5 Hz v průběhu víkendu!
Kvůli tomu taky včera ostře zareagovalo Ferrari, viz:
https://twitter.com/InsideFerrari/status/445518850449084416-
-
-
McMatej
18:08 18.03.2014 212.79.110.XXXNemáš pravdu.
Ohledně Hamiltona)
Hamilton zastavil na trati a tím se přiznal k tomu, že mají málo paliva. Kdyby chtěli podvádět, dojel by do boxů a čekal, jestli na to FIA přijde.
Nedostatek paliva vysvětloval tým selháním tankovacího zařízení nebo chybou obsluhy. Ale tuto možnost nechcete připustit vy.
Ohledně měření průtoku)
1) Tým průtok paliva neměří, protože ho nezajímá. A nezajímá je proto, že neznají průtok vzduchu, takže složení směsi takto neregulují. Složení směsi řídí lambda sonda, která měří složení výfukových plynů.
2) Průtok se měří nepřímo, podle délky otevření vstřikovací trysky. A v tom je mnoho nepřesností, průtok ovlivňuje např. tlak paliva a taky to, že skutečné, fyzické otevření trysky se nemusí shodovat s délkou otevření, kterou chce ŘJ.
Pokud budeme mít chybu (nepřesnost) v měření jedné vstřikované dávky v řádu setin mililitru, vynásobíme to počtem otáček tj. např. 10 000 a 60 minutama za hodinu, dostaneme se chybě průtoku v řádu litrů za hodinu.
3) Proč vytrvale ignorujete můj odkaz, kde se píše o tom, že měření týmů je nepřesné a proto se zavádí průtokoměry?-
-
-
-
-
-
Jens
08:06 19.03.2014 109.81.245.XXXJá si žádné plus nedal, tuhle potřebu nemám. Jde vidět, jaký jsi charakter, když každého hned viníš z podvodu či z nějakého jednání, aniž bys měl důkaz. Prozradím ti malé tajemství: kromě nás dvou možná mohou hlasovat i jiní lidé. A ne, nejsou všichni hlupáci. -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek