DISKUZE K ČLÁNKU Přijde Ricciardo o druhé místo kvůli překročení omezeného průtoku paliva?
Skvělé druhé místo Daniela Ricciarda při jeho prvním startu za Red Bull v domácí Velké ceně Austrálie je ohroženo.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Přijde Ricciardo o druhé místo kvůli překročení omezeného průtoku paliva?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001112
(Hlasovalo 12 lidí)
16.03.2014 10:54
Protože se tímto opatřením podařilo zachránit… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
odin
10:30 19.03.2014 77.240.96.XXXMiku to bys musel být kouzelník. Chodí mi na mail reakce. A hned jak mi přišla na příspěvek McMatěje už tu byl i příspěvek Jense s pluskem. A toho jsem si všiml nejednou. Leda že by ti posílal své příspěvky ke schválení. Pak to je docela dobře možné.-
-
Jens
11:10 19.03.2014 109.81.245.XXXProstě když Odin něčemu nerozumí, tak jsi podvodník. Opakuji, nemám potřebu jako ty si klikat na pluska, jestli to chceš omílat klidně dál, dělej to. Totéž jsem si všiml totiž u tebe, ale nepodezíral jsem tě. Bláhově jsem si totiž myslel, že emaily mají vždy nějaké zpoždění a stránky zde najednou navštěvuje více než jeden člověk. Nevěděl jsem, že jejich server neumožňuje obsloužení více požadavků najednou. -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Jens
22:34 18.03.2014 78.157.160.XXXČteš si po sobě ty hlouposti nebo jsi F1 začal sledovat minulou sobotu?
Tým průtok paliva měří, protože musí. Průtok vzduchu je vůbec nezajímá z pohledu pravidel. Průtok měří přímo homologovaným senzorem, výstupy z něho má i FIA. Průtok dokáží týmy určit velmi přesně, přesněji než FIA, navíc bez nepřesnosti, která souvisí s náročnými podmínkami a ultrazvukovou technologií.
Tvůj odkaz ignorujeme proto, že nemáš pravdu. Výrobce a FIA tvrdí, že to je přesné, tam je to pořádku. Jenže se ukazuje, že stále mají na čem pracovat. Proč se náhle měnila frekvence měření o víkendu? Protože jsou stále problémy. Motoráři mají přesnější metody. Víš, jak tvrdě FIA a Gill včera zkritizovalo Ferrari? [odkaz na stránku] aneb vyhněte se jim.
-
-
-
-
-
-
odin
18:29 18.03.2014 77.240.96.XXXArgumenty jsi předložil stejné jako já, nebo Nasir. A jak jsem napsal dříve, ty neuznáváš naše argumenty, já neuznávám tvoje. Lišíme se v chápání a tím pádem máme každý jiný pohled.
Mně nedělá problém připustit Hornerovi jeho pravdu, ale stejně tak potom musím připustit jejich pravdu McLarenu, musím připustit svou pravdu každému ze zdejších diskutujících atd.
Pokud si např. vybavuji okolnosti okolo vyloučení McLarenu z Q a jejich pravdy. Tam vůbec nešlo o změření zbytku paliva. McLaren množství nepopíral. Jen tvrdili, že měli poruchu na tankovacím zařizení. A v té době (před vyjasněním, jak k tomu došlo), jsem přesvědčen, že nelhali.
Ale tady nejde o pravdu každého. Jde o spravedlnost o fair-play. O dodržování pravidel, o respektování dohod. V atletice také nemá každý závodník svého časoměřiče a nezpochybňuje oficiální výsledky, tak jak to dělá RedBull. A i kdyby čidla nefungovala stoprocentně přesně, měli je přeci všichni stejná, nebo ne? A všichni se jimi řídili. Vlastně všichni ne. RedBull jezdí podle vlastních pravidel a pro ně respektování oficiálních měřidel neplatí. Co tu chceš obhajovat? Aroganci RedBullu?
Kde máš jistotu, že jejich měření je přesnější? Kdyby tomu tak bylo, tak FIA bude přebírat měření od všech týmů, tak jak jim ho týmy dají k dispozici. Proč tomu tak není? Protože se s tím dá krásně čachrovat. Byly tu o tom články. V zájmu jednotného měření průtoku paliva, jsou používány čidla Gill všemi týmy povinně. Tak tu nepiš hovadiny. Tak hloupej nejsem.
-
Jens
22:41 18.03.2014 78.157.160.XXXAroganci nikoho nechci obhajovat, vždyť jsem psal, že bylo špatné, že Red Bull ignoroval pokyn FIA. Jenže proč? Protože ty oficiální měřiče neměří přesně. Měření výrobců motorů je už z principu přesnější, protože své motory vyvíjely, stejně jako veškeré nástroje, diagnostiku, elektroniku, čidla. Když něco zhomologuješ, pro všechny, nikdy to nebude tak malé, přesné, na míru, efektivní. Gill má problém, tohle neuznáváš?
Co říkáš na ten důkaz, že si stěžovalo i Ferrari - protože jsi plácl něco v tom smyslu, že si stěžoval jen Red Bull (stěžovala si drtivá většina, mimochodem)? A ještě pořád chceš tvrdit, že si tam Red Bull namontoval něco svého?-
odin
23:47 18.03.2014 77.240.96.XXXGill má problém to uznávám. Stejně jako mělo problém Pirelli, dokud neudělalo pneumatiky podle přání RedBullu. Také od té doby RedBull nenašel přemožitele. Tady to bude počítám podobné. Ale to jsem tu psal už na začátku testů, že očekávám podobný scénář. Jen jsem nevěděl že se tentokrát RedBulláci vrhnou na Gill. Trochu jsem předpokládal, že to odnese Renault.
Bohužel ty nechápeš principy a tudíž ani oč mi jde. Pokud si stěžovala drtivá většina, OK. Ale nikdo z této drtivé většiny se nechoval jako Red Bull. A pokud jsem prapůvodně napsal, že RedBull podváděl, pak mám na mysli právě ono chování. Je totiž rozdíl mezi tím, upozornit na problémy s údajně nepřesným čidlem, podat stížnost na údajně nepřesné čidlo a ignorovat údajně nepřesné čidlo. Všichni ostatní si nedovolili ignorovat údaje homologovaného měřiče. Až na jediný tým. Já toto jednání považuji za pokus o podvod. Jak jsem napsal výše, v atletice také nemá každý závodník svoji časomíru a neuznává pouze své měření, ale řídí se oficiálním časem. A je jedno, zda je tento čas takový, nebo makový. Důležité je, že je pro VŠECHNY stejný. A i kdyby oficiální stopky měřily pomaleji, tak měří pomaleji všem stejně. V případě čidel od Gill to vnímám podobně. Prostě Red Bull nebyl nijak poškozen oproti ostatním. Naopak snažil se nerespektováním schváleného měřidla získat pro sebe výhodu, nad ostatními. Což je PODVOD. Ty to tak necítíš, já ano. Tak že si piš a okecávej jejich podvodné jednání jak chceš. U mne jsou podvodníky.-
Jens
08:20 19.03.2014 109.81.245.XXXGill má problém, uznáváš. Tak to je u tebe velká změna, najednou to už není pouze jeden tým, který má problém, aspoń něco jsi pochopil, to mám radost. Na Gill se nevrhl jen Red Bull, ale skoro všechny týmy. Po krůčcích se dobíráš pravdy. I když příklad s pneumatikami je úplně mimo mísu - tady nejde to udělat podle představ Red Bullu, ale podle představ všech: zpřesnit měření.
Žel principy chápu, ty nerozumíš psanému slovu, což u tebe v posledních letech nic výjimečného. Zopakuji to potřetí, co jsem psal i jinde: Red Bull se nezachoval správně. Ano, nikdo se nechoval jako Red Bull, že by neposlechl FIA. To jsem tvrdil od počátku, tak nevím, co tady meleš o nějakém nechápání principů.
Problém je v tom, že nechtěl podvádět - zašel více na hranu, protože byl v dobré víře, že jejich čidlo vykazuje horší parametry než jiná nepřesná čidla. Proto přešel na metodiku měření, kterou schvaluje FIA - jenže k tomuto pokynu musí dát povel ona. A žádného podvodu se nemusel dopustit, z toho jej ani FIA neobvinila. ostatně tohle je jen výplodem tvé bujné fantazie a zaslepeného tvrdohlavého postoje si kdykoliv kopnout do stáje, která nikdy nevyhrála s nelegálním vozem .
A už ani tu blbost, že si tam Red Bull namontoval něco svého. Hodně jsi pochopil, to jsem rád, a to je důvodem toho, že jsi otočil. Teď už jen filozofuješ, pouze z principu.-
odin
10:21 19.03.2014 77.240.96.XXXGill má problém asi stejný jako všichni piloti, stáje a konstruktéři letos. Totiž naučit se pracovat s novou technikou, tuto techniku vyladit a zdokonalit. Bude jim to chvíli trvat, stejně jako to bude chvíli trvat RedBullu, než vyladí své auto, tak aby podávalo maximální výkon při téměř dokonalé spolehlivosti. Připadá mi trapné, když někdo kdo má problémy sám se sebou (RedBull) hází špínu na druhé za totéž. Podle mne je to přirozené, že v začátku sezóny, kdy je tolik změn, leccos ještě nefunguje dokonale. Ale to není důvod dělat si co chci a nerespektovat dohody. A znovu opakuji, v tomto případě nejde o pravdu, ale o spravedlnost, princip a fair-play.
Po sáhodlouhé diskuzi mi tu napíšeš to, co jsem psal na začátku. Že RedBull zkouší kam až může zajít a že podvádějí, ale tentokrát jim to už FIA přestala tolerovat. Lišíme se v názoru na tresty. Nejspíš i ty vidíš, že některá kontroverzní úpravy, jednání RedBullu v minulosti byly "na hraně/za hranou" a záleží pouze na interpretaci FIA a případného postihu. Podle tebe, když nedostali postih, bylo vše OK, když postih dostali nebylo vše OK. Já to vidím jinak. Dovedu si představit, že za stejné jednání, kterého se RBR dopustil nyní, mohl být pouze napomenut a ty bys tu obhajoval jeho legálnost. Tak jak to děláš v případě ostatních "prohřešků" s odkazem na šedou zónu.
Horner psal o jejich měření, tudíž jsem odvodil, že mají svůj měřák kterým se řídí. Ale ono šlo o jejich výpočty, protože v protokolu o přestupku se mluví o metodice měření, což chápu jako výpočet podle nějakého vzorce ze získaných údajů nekolika různých čidel.
Tvrdohlavý postoj ale mám a mít budu, protože tým, který se nehodlá podřídit pravidlům, potažmo upozorňování komisaře, podvádí. To je vědomé porušování pravidel, tedy podvod. Žádná dobrá víra. Když tě chytí policajti a upozorní tě na přestupek aniž by tě pokutovali, také to neznamená, že jsi se ničeho nedopustil. A dyž tě chytí podruhé za stejný přestupek dostaneš flastr, protože vědí, že jsi je podvedl. Vědomě jsi nedbal napomenutí a zkoušel zda ti to projde. Chtěl bych tě vidět jestli bys uspěl s odvoláním na dobrou víru. A to je rozdíl mezi tvým morálním kodexem a mým. Já přestupek vnímám jako přestupek, bez ohledu zda jsem za něj postižen. Tobě dojde přestupek jen, když tě za něj někdo osolí. To se pak nedohodneme nikdy.-
-
Jens
12:47 19.03.2014 109.81.245.XXXTy se na nic jiného nezmůžeš, než jen opět Odinovi trochu polechtat uši? Původně jsem měl mylný dojem, že se v technice trochu vyznáš, ale začalo mi svítat u nepochopení základního principu generování přítlaku a teď, když jsi tvrdil, že FIA umí pomocí unifikovaných zařízení měřit průtok přesněji než samotní výrobci motoru. Ale pravda, už je to přesnější než na konci minulého roku (+/- 20%).
-
Jens
12:43 19.03.2014 109.81.245.XXX"Po sáhodlouhé diskuzi mi tu napíšeš to, co jsem psal na začátku"
Páni, ty jsi vážně komik. Na začátku jsi psal, že si Red Bull namontoval vlastní zařízení, že měl problémy jenom on a že si stěžoval pouze on. To už jsi nyní v tichosti poznal sám, jakou blbost jsi řekl a jak ses za ní byl. Teď se hádáš už jen z principu a vlastní chybu pochopitelně nepřiznáš.
Já od začátku tvrdil, že Red Bull šel více do rizika a nahranu a že nemusel nikdy překročit průtok 100 kg/h kvůli nepřesným měřičům. Provinil se tím, že přešel na záložní metodu výpočtu průtoku z vlastní iniciativy, nikoliv na pokyn FIA. Tedy žádný podvod.-
odin
14:41 19.03.2014 77.240.96.XXXPro ujasnění mých názorů:
16.03.2014 15:03 odin - Red Bull
Že Red Bull podvádí, není nic nového pod sluncem. Novinkou je, že jim to komisaři a FIA přestali tolerovat. Tedy alespoň doufám.
Můj příspěvek o tom, že RBR zkouší, kam až může zajít, jsem nenašel - asi byl smazán.
Včera, 12:04 odin - RE:
... Jak je možné, že byli upozorňováni na překračování limitů průtoku paliva komisaři a vůbec na to nebrali zřetel? Jak je možné, že si do vozu montují své nehomologované měření? Jak je možné, že za používání neschválených součástek nejsou nijak potrestáni?...
Dokážeš při své inteligenci porovnat dvě čísla, respektive dvě data? A vyvodit ze srovnání, který příspěvek byl dřív a který později? (pozn. včera je míněno 18.3.2014)
Zkopíroval jsem údaje, aby jsi to zase nepřekrucoval.
Já jsem komik, ty jsi tragéd. Chytáš se tu nesmyslů v zoufalém pokusu obhájit neobhajitelné. Převádíš podstatu věci a sice, že RedBull se pokoušel o podvod na své soupeře nerespektováním pravidel a upozornění komisaře. Hledáš zástupné výmluvy na dobrou víru RedBullu ve vlastní metodiku, která opět musí být posvěcena FIA, aby se podle ní mohli řídit. Už na začátku jim muselo být jasné, že takovéto jednání, nemůže mít šanci na úspěch, protože postupovali proti všem platným pravidlům. Čili se dopouštěli VĚDOMĚ přestupků a tedy podvodu.
Můžeš si tu léčit komplexy a urážet mě jak chceš, ale hlupáka děláš akorát sám ze sebe.
Já nazývám věci pravými jmény podvodníkům říkám podvodníci a nic na tom nezmění nějaký Jens se svými pindy. Pro mne i nepotrestané přestupky jsou pořád přestupky. Pro tebe teprve trest je důkazem provinění.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek