DISKUZE K ČLÁNKU Přijde Ricciardo o druhé místo kvůli překročení omezeného průtoku paliva?

Skvělé druhé místo Daniela Ricciarda při jeho prvním startu za Red Bull v domácí Velké ceně Austrálie je ohroženo.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Přijde Ricciardo o druhé místo kvůli překročení omezeného průtoku paliva?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 178, poslední 19.03.2014 21:35 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovalo 18 lidí) 16.03.2014 11:01
To budou mít Grglavky radost. Nevěřím, že bylo… »
» Petr (Hlasovalo 12 lidí) 16.03.2014 10:50
Pleteš dohromady dvě rozdílné věci: - limit… »
» uzivatel001112 (Hlasovalo 12 lidí) 16.03.2014 10:54
Protože se tímto opatřením podařilo zachránit… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                                                      • Jens

                                                        109.81.245.XXX
                                                        Aha, tak to se ti omlouvám, to jsem prvně nepochopil. Nějak si zvykám, že tady do mě všichni šijou. 04

                                                        + 4 / − 0

                                                        ohodnotit kladně záporně

                                                        Reagovat Nahlásit
                                                  • odin

                                                    odin

                                                    77.240.96.XXX
                                                    Miku to bys musel být kouzelník. Chodí mi na mail reakce. A hned jak mi přišla na příspěvek McMatěje už tu byl i příspěvek Jense s pluskem. A toho jsem si všiml nejednou. Leda že by ti posílal své příspěvky ke schválení.03 12 Pak to je docela dobře možné.

                                                    + 2 / − 2

                                                    ohodnotit kladně záporně

                                                    Reagovat Nahlásit
                                                    • Mike17

                                                      Mike17

                                                      93.99.87.XXX
                                                      Nevím o kterém komentáři zrovna mluvíš, ale nějaká + jsem mu skutečně v posledních dnech dával.

                                                      + 3 / − 0

                                                      ohodnotit kladně záporně

                                                      Reagovat Nahlásit
                                                      • Jens

                                                        109.81.245.XXX
                                                        Prostě když Odin něčemu nerozumí, tak jsi podvodník. Opakuji, nemám potřebu jako ty si klikat na pluska, jestli to chceš omílat klidně dál, dělej to. Totéž jsem si všiml totiž u tebe, ale nepodezíral jsem tě. Bláhově jsem si totiž myslel, že emaily mají vždy nějaké zpoždění a stránky zde najednou navštěvuje více než jeden člověk. Nevěděl jsem, že jejich server neumožňuje obsloužení více požadavků najednou.

                                                        + 2 / − 2

                                                        ohodnotit kladně záporně

                                                        Reagovat Nahlásit
                                                      • Jens

                                                        109.81.245.XXX
                                                        Myšleno na Odina, než mě Mike17 zase chytne za slovo. 04

                                                        + 2 / − 2

                                                        ohodnotit kladně záporně

                                                        Reagovat Nahlásit
                                                      • odin

                                                        odin

                                                        77.240.96.XXX
                                                        Mluvím o (včera McMatěj 14,04 Jens14,07). Ale neřeš to. Je to malicherné. Jens si rýpnul do nás, já si rýpnul do něho. To je celé.03
                                                        A vzniká tu diskuze na další dva dny18

                                                        + 3 / − 2

                                                        ohodnotit kladně záporně

                                                        Reagovat Nahlásit
                                      • Jens

                                        78.157.160.XXX
                                        Čteš si po sobě ty hlouposti nebo jsi F1 začal sledovat minulou sobotu?

                                        Tým průtok paliva měří, protože musí. Průtok vzduchu je vůbec nezajímá z pohledu pravidel. Průtok měří přímo homologovaným senzorem, výstupy z něho má i FIA. Průtok dokáží týmy určit velmi přesně, přesněji než FIA, navíc bez nepřesnosti, která souvisí s náročnými podmínkami a ultrazvukovou technologií.

                                        Tvůj odkaz ignorujeme proto, že nemáš pravdu. Výrobce a FIA tvrdí, že to je přesné, tam je to pořádku. Jenže se ukazuje, že stále mají na čem pracovat. Proč se náhle měnila frekvence měření o víkendu? Protože jsou stále problémy. Motoráři mají přesnější metody. Víš, jak tvrdě FIA a Gill včera zkritizovalo Ferrari? [odkaz na stránku] aneb vyhněte se jim.

                                        + 2 / − 2

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                                • odin

                                  odin

                                  77.240.96.XXX
                                  Zareaguji na tebe tvým stylem z něděle. Nemáš pravdu.02

                                  + 2 / − 2

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • Jens

                                    109.81.245.XXX
                                    Ano, reaguješ pořád stejně. Já na rozdíl od tebe předložil argumenty. Chápu, že ... nemáš slov, tak ti nic jiného než taková ... reakce nezbývá. 14
                                    Příspěvek byl redakčně upraven.

                                    + 2 / − 2

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • odin

                                      odin

                                      77.240.96.XXX
                                      Argumenty jsi předložil stejné jako já, nebo Nasir. A jak jsem napsal dříve, ty neuznáváš naše argumenty, já neuznávám tvoje. Lišíme se v chápání a tím pádem máme každý jiný pohled.
                                      Mně nedělá problém připustit Hornerovi jeho pravdu, ale stejně tak potom musím připustit jejich pravdu McLarenu, musím připustit svou pravdu každému ze zdejších diskutujících atd.
                                      Pokud si např. vybavuji okolnosti okolo vyloučení McLarenu z Q a jejich pravdy. Tam vůbec nešlo o změření zbytku paliva. McLaren množství nepopíral. Jen tvrdili, že měli poruchu na tankovacím zařizení. A v té době (před vyjasněním, jak k tomu došlo), jsem přesvědčen, že nelhali.
                                      Ale tady nejde o pravdu každého. Jde o spravedlnost o fair-play. O dodržování pravidel, o respektování dohod. V atletice také nemá každý závodník svého časoměřiče a nezpochybňuje oficiální výsledky, tak jak to dělá RedBull. A i kdyby čidla nefungovala stoprocentně přesně, měli je přeci všichni stejná, nebo ne? A všichni se jimi řídili. Vlastně všichni ne. RedBull jezdí podle vlastních pravidel a pro ně respektování oficiálních měřidel neplatí. Co tu chceš obhajovat? Aroganci RedBullu?
                                      Kde máš jistotu, že jejich měření je přesnější? Kdyby tomu tak bylo, tak FIA bude přebírat měření od všech týmů, tak jak jim ho týmy dají k dispozici. Proč tomu tak není? Protože se s tím dá krásně čachrovat. Byly tu o tom články. V zájmu jednotného měření průtoku paliva, jsou používány čidla Gill všemi týmy povinně. Tak tu nepiš hovadiny. Tak hloupej nejsem.

                                      + 0 / − 1

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                      • Jens

                                        78.157.160.XXX
                                        Aroganci nikoho nechci obhajovat, vždyť jsem psal, že bylo špatné, že Red Bull ignoroval pokyn FIA. Jenže proč? Protože ty oficiální měřiče neměří přesně. Měření výrobců motorů je už z principu přesnější, protože své motory vyvíjely, stejně jako veškeré nástroje, diagnostiku, elektroniku, čidla. Když něco zhomologuješ, pro všechny, nikdy to nebude tak malé, přesné, na míru, efektivní. Gill má problém, tohle neuznáváš?

                                        Co říkáš na ten důkaz, že si stěžovalo i Ferrari - protože jsi plácl něco v tom smyslu, že si stěžoval jen Red Bull (stěžovala si drtivá většina, mimochodem)? A ještě pořád chceš tvrdit, že si tam Red Bull namontoval něco svého?

                                        + 2 / − 2

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                                        • odin

                                          odin

                                          77.240.96.XXX
                                          Gill má problém to uznávám. Stejně jako mělo problém Pirelli, dokud neudělalo pneumatiky podle přání RedBullu. Také od té doby RedBull nenašel přemožitele. Tady to bude počítám podobné. Ale to jsem tu psal už na začátku testů, že očekávám podobný scénář. Jen jsem nevěděl že se tentokrát RedBulláci vrhnou na Gill. Trochu jsem předpokládal, že to odnese Renault.

                                          Bohužel ty nechápeš principy a tudíž ani oč mi jde. Pokud si stěžovala drtivá většina, OK. Ale nikdo z této drtivé většiny se nechoval jako Red Bull. A pokud jsem prapůvodně napsal, že RedBull podváděl, pak mám na mysli právě ono chování. Je totiž rozdíl mezi tím, upozornit na problémy s údajně nepřesným čidlem, podat stížnost na údajně nepřesné čidlo a ignorovat údajně nepřesné čidlo. Všichni ostatní si nedovolili ignorovat údaje homologovaného měřiče. Až na jediný tým. Já toto jednání považuji za pokus o podvod. Jak jsem napsal výše, v atletice také nemá každý závodník svoji časomíru a neuznává pouze své měření, ale řídí se oficiálním časem. A je jedno, zda je tento čas takový, nebo makový. Důležité je, že je pro VŠECHNY stejný. A i kdyby oficiální stopky měřily pomaleji, tak měří pomaleji všem stejně. V případě čidel od Gill to vnímám podobně. Prostě Red Bull nebyl nijak poškozen oproti ostatním. Naopak snažil se nerespektováním schváleného měřidla získat pro sebe výhodu, nad ostatními. Což je PODVOD. Ty to tak necítíš, já ano. Tak že si piš a okecávej jejich podvodné jednání jak chceš. U mne jsou podvodníky.

                                          + 0 / − 2

                                          ohodnotit kladně záporně

                                          Reagovat Nahlásit
                                          • Jens

                                            109.81.245.XXX
                                            Gill má problém, uznáváš. Tak to je u tebe velká změna, najednou to už není pouze jeden tým, který má problém, aspoń něco jsi pochopil, to mám radost. Na Gill se nevrhl jen Red Bull, ale skoro všechny týmy. Po krůčcích se dobíráš pravdy. I když příklad s pneumatikami je úplně mimo mísu - tady nejde to udělat podle představ Red Bullu, ale podle představ všech: zpřesnit měření.

                                            Žel principy chápu, ty nerozumíš psanému slovu, což u tebe v posledních letech nic výjimečného. Zopakuji to potřetí, co jsem psal i jinde: Red Bull se nezachoval správně. Ano, nikdo se nechoval jako Red Bull, že by neposlechl FIA. To jsem tvrdil od počátku, tak nevím, co tady meleš o nějakém nechápání principů.

                                            Problém je v tom, že nechtěl podvádět - zašel více na hranu, protože byl v dobré víře, že jejich čidlo vykazuje horší parametry než jiná nepřesná čidla. Proto přešel na metodiku měření, kterou schvaluje FIA - jenže k tomuto pokynu musí dát povel ona. A žádného podvodu se nemusel dopustit, z toho jej ani FIA neobvinila. ostatně tohle je jen výplodem tvé bujné fantazie a zaslepeného tvrdohlavého postoje si kdykoliv kopnout do stáje, která nikdy nevyhrála s nelegálním vozem .

                                            A už ani tu blbost, že si tam Red Bull namontoval něco svého. Hodně jsi pochopil, to jsem rád, a to je důvodem toho, že jsi otočil. Teď už jen filozofuješ, pouze z principu.

                                            + 2 / − 2

                                            ohodnotit kladně záporně

                                            Reagovat Nahlásit
                                            • odin

                                              odin

                                              77.240.96.XXX
                                              Gill má problém asi stejný jako všichni piloti, stáje a konstruktéři letos. Totiž naučit se pracovat s novou technikou, tuto techniku vyladit a zdokonalit. Bude jim to chvíli trvat, stejně jako to bude chvíli trvat RedBullu, než vyladí své auto, tak aby podávalo maximální výkon při téměř dokonalé spolehlivosti. Připadá mi trapné, když někdo kdo má problémy sám se sebou (RedBull) hází špínu na druhé za totéž. Podle mne je to přirozené, že v začátku sezóny, kdy je tolik změn, leccos ještě nefunguje dokonale. Ale to není důvod dělat si co chci a nerespektovat dohody. A znovu opakuji, v tomto případě nejde o pravdu, ale o spravedlnost, princip a fair-play.
                                              Po sáhodlouhé diskuzi mi tu napíšeš to, co jsem psal na začátku. Že RedBull zkouší kam až může zajít a že podvádějí, ale tentokrát jim to už FIA přestala tolerovat. 11 Lišíme se v názoru na tresty. Nejspíš i ty vidíš, že některá kontroverzní úpravy, jednání RedBullu v minulosti byly "na hraně/za hranou" a záleží pouze na interpretaci FIA a případného postihu. Podle tebe, když nedostali postih, bylo vše OK, když postih dostali nebylo vše OK. Já to vidím jinak. Dovedu si představit, že za stejné jednání, kterého se RBR dopustil nyní, mohl být pouze napomenut a ty bys tu obhajoval jeho legálnost. Tak jak to děláš v případě ostatních "prohřešků" s odkazem na šedou zónu.
                                              Horner psal o jejich měření, tudíž jsem odvodil, že mají svůj měřák kterým se řídí. Ale ono šlo o jejich výpočty, protože v protokolu o přestupku se mluví o metodice měření, což chápu jako výpočet podle nějakého vzorce ze získaných údajů nekolika různých čidel.
                                              Tvrdohlavý postoj ale mám a mít budu, protože tým, který se nehodlá podřídit pravidlům, potažmo upozorňování komisaře, podvádí. To je vědomé porušování pravidel, tedy podvod. Žádná dobrá víra. Když tě chytí policajti a upozorní tě na přestupek aniž by tě pokutovali, také to neznamená, že jsi se ničeho nedopustil. A dyž tě chytí podruhé za stejný přestupek dostaneš flastr, protože vědí, že jsi je podvedl. Vědomě jsi nedbal napomenutí a zkoušel zda ti to projde. Chtěl bych tě vidět jestli bys uspěl s odvoláním na dobrou víru. A to je rozdíl mezi tvým morálním kodexem a mým. Já přestupek vnímám jako přestupek, bez ohledu zda jsem za něj postižen. Tobě dojde přestupek jen, když tě za něj někdo osolí. To se pak nedohodneme nikdy.13

                                              + 3 / − 1

                                              ohodnotit kladně záporně

                                              Reagovat Nahlásit
                                              • McMatej

                                                McMatej

                                                212.79.110.XXX
                                                Pěkně se to čte a naprosto souhlasím. Ale plus jsem ti nedal, abys nebyl obviněn, že si ho dáváš sám. 12

                                                + 2 / − 2

                                                ohodnotit kladně záporně

                                                Reagovat Nahlásit
                                                • odin

                                                  odin

                                                  77.240.96.XXX
                                                  11 18 18

                                                  + 3 / − 2

                                                  ohodnotit kladně záporně

                                                  Reagovat Nahlásit
                                                • Jens

                                                  109.81.245.XXX
                                                  Ty se na nic jiného nezmůžeš, než jen opět Odinovi trochu polechtat uši? Původně jsem měl mylný dojem, že se v technice trochu vyznáš, ale začalo mi svítat u nepochopení základního principu generování přítlaku a teď, když jsi tvrdil, že FIA umí pomocí unifikovaných zařízení měřit průtok přesněji než samotní výrobci motoru. 12 Ale pravda, už je to přesnější než na konci minulého roku (+/- 20%).

                                                  + 1 / − 4

                                                  ohodnotit kladně záporně

                                                  Reagovat Nahlásit
                                              • Jens

                                                109.81.245.XXX
                                                "Po sáhodlouhé diskuzi mi tu napíšeš to, co jsem psal na začátku"
                                                Páni, ty jsi vážně komik. Na začátku jsi psal, že si Red Bull namontoval vlastní zařízení, že měl problémy jenom on a že si stěžoval pouze on. 11 To už jsi nyní v tichosti poznal sám, jakou blbost jsi řekl a jak ses za ní byl. Teď se hádáš už jen z principu a vlastní chybu pochopitelně nepřiznáš.

                                                Já od začátku tvrdil, že Red Bull šel více do rizika a nahranu a že nemusel nikdy překročit průtok 100 kg/h kvůli nepřesným měřičům. Provinil se tím, že přešel na záložní metodu výpočtu průtoku z vlastní iniciativy, nikoliv na pokyn FIA. Tedy žádný podvod. 14

                                                + 1 / − 4

                                                ohodnotit kladně záporně

                                                Reagovat Nahlásit
                                                • odin

                                                  odin

                                                  77.240.96.XXX
                                                  Pro ujasnění mých názorů:
                                                  16.03.2014 15:03 odin - Red Bull
                                                  Že Red Bull podvádí, není nic nového pod sluncem. Novinkou je, že jim to komisaři a FIA přestali tolerovat. Tedy alespoň doufám.
                                                  Můj příspěvek o tom, že RBR zkouší, kam až může zajít, jsem nenašel - asi byl smazán.05
                                                  Včera, 12:04 odin - RE:
                                                  ... Jak je možné, že byli upozorňováni na překračování limitů průtoku paliva komisaři a vůbec na to nebrali zřetel? Jak je možné, že si do vozu montují své nehomologované měření? Jak je možné, že za používání neschválených součástek nejsou nijak potrestáni?...

                                                  Dokážeš při své inteligenci porovnat dvě čísla, respektive dvě data? A vyvodit ze srovnání, který příspěvek byl dřív a který později? (pozn. včera je míněno 18.3.2014)
                                                  Zkopíroval jsem údaje, aby jsi to zase nepřekrucoval.
                                                  Já jsem komik, ty jsi tragéd. Chytáš se tu nesmyslů v zoufalém pokusu obhájit neobhajitelné. Převádíš podstatu věci a sice, že RedBull se pokoušel o podvod na své soupeře nerespektováním pravidel a upozornění komisaře. Hledáš zástupné výmluvy na dobrou víru RedBullu ve vlastní metodiku, která opět musí být posvěcena FIA, aby se podle ní mohli řídit. Už na začátku jim muselo být jasné, že takovéto jednání, nemůže mít šanci na úspěch, protože postupovali proti všem platným pravidlům. Čili se dopouštěli VĚDOMĚ přestupků a tedy podvodu.
                                                  Můžeš si tu léčit komplexy a urážet mě jak chceš, ale hlupáka děláš akorát sám ze sebe.
                                                  Já nazývám věci pravými jmény podvodníkům říkám podvodníci a nic na tom nezmění nějaký Jens se svými pindy. Pro mne i nepotrestané přestupky jsou pořád přestupky. Pro tebe teprve trest je důkazem provinění.02

                                                  + 4 / − 1

                                                  ohodnotit kladně záporně

                                                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama