DISKUZE K ČLÁNKU Jak by se dle Whitinga rozdělovaly body, pokud by do cíle nedojel nikdo?

Formule 1 už tento víkend vstoupí do své nové éry. I optimisté však připouštějí, že může jít o velmi bolavé začátky. Podle výsledků testů můžeme dokonce očekávat, že by do cíle nemusela dojet ani polovina pole. Co by se však dělo, kdyby cíl nespatřil vůbec nikdo?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jak by se dle Whitinga rozdělovaly body, pokud by do cíle nedojel nikdo?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 13.03.2014 15:32 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Je dobre,.. ...že FIA myslela aj na čierny scenár. No ja si myslím, že dokonca závodu dôjde väčšina jazdcov, lebo je málo pravdepodobné, že by ak sa porúcha ERS, auto nemohlo ukončiť závod len na pohon turbomotora 1,6 V6 a je len škoda, že tohotoročné F1 nemôžu samostatne ísť aj na elektropohon, lebo ak áno, mohli by dokončiť závod aj tak, že dojdú na baterky. 18

    + 4 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    46.33.96.XXX
    90% Myslím, že v pravidlech (bod 45.2), že pro získání bodů je nutné odjet 90% kol vítěze, zaokrouhleno dolů na nejbližší celé číslo.

    To by v Austrálii znamenalo 52.2 => 52 kol.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      46.33.96.XXX
      ... a když už jsme u těch procent, 75% z 58 kol je 43.5. Takže aby se vítěz dohrabal k 75%, musí mít započteno 44 kol. A to si nejsem jistý, jestli by pro plné body na trati neměl přežít další dvě kola navíc, když se pro stanovení pořadí bere stav 2 kola před ukončením závodu...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • jc

    89.190.50.XXX
    Hybridy Docela jim preju, aby se tak stalo a s velkou ostudou. Aby si vyzrali ten napad udelat z F1 usporne hybridy.

    + 13 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      212.10.71.XXX
      F1 není rozhodně úsporný hybrid. F1 je oblast, kde se zkouší poslední technologie k dosažeí co nevyšší efektivnosti... Změna motorů je jedině plus! Bohužel nová technologie a hlavně ta, kde je potřeba vše cpát na sá maxima je ze začátku poruchová... A tak to bylo i u V10 a V8 atd...

      + 12 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jc

        89.190.50.XXX
        Nova F1 neni hybrid nebo neni usporna? A ty reci o tom, ze budou muset v ruznych fazich zavodu setrit palivo jsou vymysl?

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          130.226.139.XXX
          1. Neřekl jsem že není hybrid, ale že není "úsporný hybrid". O tom, že to je hybrid jasně vypovídá soustava spalovacího motoru a elektromotorů.
          2.Jestli se ti zdá 50litru na 100km úsproné tak to klobouk dolů.
          Jsou úspornější jak V8, ale pořád je to nepředstavitelná spotřeba. Je nesmysl prezentovat F1 jako zelenou... Pozitivum pro nás plyne, že technologie a principy, které se používají dnes v F1 bude jednou i v našich autech, ale potrvá to pír let.
          3. Palivo se šetří v F1 odjakživa, protože jdou na limity možností pravidel... Jakým způsobem to už je jedno (mapováním motoru, menší odpor,...)

          + 4 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jc

            89.190.50.XXX
            Bavime se o F1. Porovnavam starou F1 a novou F1, nikoliv F1 s Priusem.

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Chasnik

              78.24.10.XXX
              jc: není to úsporná technologie, protože výše investice do takové pohonné jednotky znatelně převyšuje předpokládané úspory na palivu, čili v součtu je finančně náročnější. Odtrhnout provozní náklady od investic a plkat o úsporách je (s)prostá manipulace s fakty03

              + 4 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • anonym

      78.45.105.XXX
      Podívej se jaký je pěkný hybrid McLaren P1 (twin-turbo 3.8 L V8).
      Bohužel ve formuli šli ještě dál k 1.6 motorům. Ani mi nevadí ten objem jako ztráta zvuku.

      + 9 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama