DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone by kvůli zvuku rád upravil motory, ošklivé nosy či prohry Vettela mu nevadí
Šéf Formule 1 - Bernie Ecclestone - by rád zasáhl do technických pravidel týkajících se motorů. Nelíbí se mu jejich zvukový projev, který je dle jeho názoru příliš tichý. Ošklivé nosy mu nevadí, na ty si fanoušci údajně brzy zvyknou.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ecclestone by kvůli zvuku rád upravil motory, ošklivé nosy či prohry Vettela mu nevadí
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001249
(Hlasovalo 6 lidí)
06.03.2014 09:20
málo kdy se s ním dá souhlasit ale v tomto na … »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
anonym
17:56 06.03.2014 188.75.128.XXX
zvuk Jenom by mě zajímalo, kdo z vás, co si stěžujete na zvukový projev nových turbomotorů, je už slyšelo opravdu naživo na dráze. Pak teprve srovnávejte se staršími V8. Skutečné porovnání bude až na trati se všemi 22 vozy v Austrálii. Během testů se na trati pohybovalo pouze několik F1.
Kapor
15:54 06.03.2014 194.160.178.XXX
Záleži na tom,... ...ako je vyhotovené výfukové potrubie, ako totiž využíva impulznú odrazovú vlnu, od ktorej je potom závislý aj zvýšený výkon motora a ako je modifikovaná koncovka, ak v tvare Lavalovej dýzy, tak je tam rýchlosť blížiaca sa rýchlosti zvuku, u V8 atmosferického. Tú rýchlosť, čo udávaš ty, je rýchlosť plynov spalín z traktora. Nedaj sa vysmiať chlapče !
Pepan
11:52 06.03.2014 89.24.157.XXX
Chápu že Ecclestonovi Vettelovy prohry nebudou vadit. On je naopak bude vítat. Loni kvůli Vettelově dominanci poklesla sledovanost F1 a Ecclestone kvůli tomu přišel o peníze. A protože ani on nerad prodělává, tak současnou situaci v F1 vítá. Nedá se dopředu říct, kdo vyhraje a ani kdo dojede do cíle, proto bude sledovanost růst a Bernie bude mít větší příjmy.
Kapor
10:05 06.03.2014 194.160.178.XXX
Inej cesty už niet Bernie,... ...lebo bola zvolená tá, ktorá je teraz a nebola to cesta najšťastnejšia, čo som už tu uviedol v predošlom, lebo viedla k vysokým imvestíciám na vývoj pohonných jednotiek, ktoré nemajú nikde uplatnenie, len v F1. Namontovať také monštrum do osobného auta, by bolo choromyselné a neúčelné. So zvukom sa treba vyrovnať, lebo je to dôsledok zníženia rýchlosti výfukových plynov v turbe, ktoré odstráni brutálnu kulisu tohoto typického zvuku klasiky, kde plyny opúšťajú koncovku pri vysokých otáčkach rýchlosťou vzduchu a tento efekt je doprevádzaný obrovským hlukom, ktorý je počuť na diaľku. S tým žiadne pravidlo nič nenarobí, lebo sú to zákonitosti novej techniky, ktoré predpisy nemôžu zmeniť, pri súčastnom usporiadaní pohonnej jednotky, lebo nik nemá v tímoch čarovný prútik Bernie, aby pohonnú jednotku pošibal a ona revala ako ty, keď sa ti sníva, že ťa zavreli do basy. Nechystá sa na to ani "Pán prsteňov", lebo išiel na rozdiel od teba do dôchodku.
Aktuálně
Nadcházející závod 26.5.2024
GP Monaka78 kol (260.286 km)
Circuit de Monaco
-
Pátek
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
- 2. Trénink (17:00 - 18:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (12:30 - 13:30)
- Kvalifikace (16:00)
-
Neděle
- Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
dní | hod | min | sek