DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone by kvůli zvuku rád upravil motory, ošklivé nosy či prohry Vettela mu nevadí

Šéf Formule 1 - Bernie Ecclestone - by rád zasáhl do technických pravidel týkajících se motorů. Nelíbí se mu jejich zvukový projev, který je dle jeho názoru příliš tichý. Ošklivé nosy mu nevadí, na ty si fanoušci údajně brzy zvyknou.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ecclestone by kvůli zvuku rád upravil motory, ošklivé nosy či prohry Vettela mu nevadí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 06.03.2014 20:59 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pavel A. (Hlasovalo 13 lidí) 06.03.2014 10:34
sluch a zrak Zřejmě Bernie špatně vidí a slyší,… »
» Pepan (Hlasovalo 8 lidí) 06.03.2014 11:52
Chápu že Ecclestonovi Vettelovy prohry nebudou… »
» uzivatel001249 (Hlasovalo 6 lidí) 06.03.2014 09:20
málo kdy se s ním dá souhlasit ale v tomto na … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Jens

78.157.160.XXX
To chceš jako říct, že když se prožene kolem mě jen jeden vůz, že nemůžu posoudit zvuk nového turbomotoru? 02

+ 6 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

pidro

88.100.206.XXX
Ať taky neomezují počet válců!

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

188.75.128.XXX
zvuk Jenom by mě zajímalo, kdo z vás, co si stěžujete na zvukový projev nových turbomotorů, je už slyšelo opravdu naživo na dráze. Pak teprve srovnávejte se staršími V8. Skutečné porovnání bude až na trati se všemi 22 vozy v Austrálii. Během testů se na trati pohybovalo pouze několik F1.

+ 1 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

78.157.160.XXX
Vysmát se nedej hlavně ty, když si pleteš rychlost zvuku a rychlost vzduchu, odborníku! 02 To, co jsem udal já, je totiž rychlost zvuku. Teď honem do knihovny a studuj. 11

+ 9 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Nie je podstatný zvuk,.. ...ale výkon a spoľahlivosť, Mývale. 11 18

+ 4 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Záleži na tom,... ...ako je vyhotovené výfukové potrubie, ako totiž využíva impulznú odrazovú vlnu, od ktorej je potom závislý aj zvýšený výkon motora a ako je modifikovaná koncovka, ak v tvare Lavalovej dýzy, tak je tam rýchlosť blížiaca sa rýchlosti zvuku, u V8 atmosferického. Tú rýchlosť, čo udávaš ty, je rýchlosť plynov spalín z traktora. 18 11 Nedaj sa vysmiať chlapče ! 02

+ 6 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Eddmund

147.228.187.XXX
at neomezují otáčky to by pro začátek stačilo

+ 4 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

E430

90.183.214.XXX
zvuk Tak ať vrátí třílitrové desetiválce a 19 000 ot/min a všichni budem spokojení. 11

+ 10 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Chápu že Ecclestonovi Vettelovy prohry nebudou vadit. On je naopak bude vítat. Loni kvůli Vettelově dominanci poklesla sledovanost F1 a Ecclestone kvůli tomu přišel o peníze. A protože ani on nerad prodělává, tak současnou situaci v F1 vítá. Nedá se dopředu říct, kdo vyhraje a ani kdo dojede do cíle, proto bude sledovanost růst a Bernie bude mít větší příjmy.

+ 8 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Tom

90.182.20.XXX
Prostě Bernie.. No dle mého ty motory dost propagoval 06
Ačkoliv ho nemám rád, souhlasím s tím průtokem a otáčkami.
Otázkou je, co by z toho vylezlo za monstra .. megawatt? 14

+ 9 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Gregorius

78.80.41.XXX
Jen jestli náhodou ten pán není už trochu nahluchlý... :-)

+ 4 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pavel A.

Pavel A.

94.199.40.XXX
sluch a zrak Zřejmě Bernie špatně vidí a slyší, proto mu škaredý vzhled nevadí a chce hlučnější motory...

+ 13 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Rýchlosťou zvuku ! 11 Jensy !

+ 6 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

109.81.245.XXX
Jak to myslíš, že "opúšťajú koncovku pri vysokých otáčkach rýchlosťou vzduchu?" Jakého vzduchu? Podle Renaultu to bylo max. 240 m/s, což je o 100 m/s méně než ve vzduchu o teplotě 15 °C na výškové úrovni hladiny moře.

+ 12 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Inej cesty už niet Bernie,... ...lebo bola zvolená tá, ktorá je teraz a nebola to cesta najšťastnejšia, čo som už tu uviedol v predošlom, lebo viedla k vysokým imvestíciám na vývoj pohonných jednotiek, ktoré nemajú nikde uplatnenie, len v F1. Namontovať také monštrum do osobného auta, by bolo choromyselné a neúčelné. So zvukom sa treba vyrovnať, lebo je to dôsledok zníženia rýchlosti výfukových plynov v turbe, ktoré odstráni brutálnu kulisu tohoto typického zvuku klasiky, kde plyny opúšťajú koncovku pri vysokých otáčkach rýchlosťou vzduchu a tento efekt je doprevádzaný obrovským hlukom, ktorý je počuť na diaľku. S tým žiadne pravidlo nič nenarobí, lebo sú to zákonitosti novej techniky, ktoré predpisy nemôžu zmeniť, pri súčastnom usporiadaní pohonnej jednotky, lebo nik nemá v tímoch čarovný prútik Bernie, aby pohonnú jednotku pošibal a ona revala ako ty, keď sa ti sníva, že ťa zavreli do basy. Nechystá sa na to ani "Pán prsteňov", lebo išiel na rozdiel od teba do dôchodku. 18 11

+ 8 / − 16

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.143.137.XXX
Hlavne Mercedes pri rozbiehani ma chraplavy ale tlmeny zvuk, je to skutocne otras.

+ 4 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

77.48.245.XXX
Zvuk nových motorů je otřesný..

+ 10 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001249

uzivatel001249

193.86.110.XXX
málo kdy se s ním dá souhlasit ale v tomto na 100%

+ 6 / − 11

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama