DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone by kvůli zvuku rád upravil motory, ošklivé nosy či prohry Vettela mu nevadí

Šéf Formule 1 - Bernie Ecclestone - by rád zasáhl do technických pravidel týkajících se motorů. Nelíbí se mu jejich zvukový projev, který je dle jeho názoru příliš tichý. Ošklivé nosy mu nevadí, na ty si fanoušci údajně brzy zvyknou.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ecclestone by kvůli zvuku rád upravil motory, ošklivé nosy či prohry Vettela mu nevadí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 06.03.2014 20:59 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pavel A. (Hlasovalo 13 lidí) 06.03.2014 10:34
sluch a zrak Zřejmě Bernie špatně vidí a slyší,… »
» Pepan (Hlasovalo 8 lidí) 06.03.2014 11:52
Chápu že Ecclestonovi Vettelovy prohry nebudou… »
» uzivatel001249 (Hlasovalo 6 lidí) 06.03.2014 09:20
málo kdy se s ním dá souhlasit ale v tomto na … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    188.75.128.XXX
    zvuk Jenom by mě zajímalo, kdo z vás, co si stěžujete na zvukový projev nových turbomotorů, je už slyšelo opravdu naživo na dráze. Pak teprve srovnávejte se staršími V8. Skutečné porovnání bude až na trati se všemi 22 vozy v Austrálii. Během testů se na trati pohybovalo pouze několik F1.

    + 1 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jens

      78.157.160.XXX
      To chceš jako říct, že když se prožene kolem mě jen jeden vůz, že nemůžu posoudit zvuk nového turbomotoru? 02

      + 6 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • E430

    90.183.214.XXX
    zvuk Tak ať vrátí třílitrové desetiválce a 19 000 ot/min a všichni budem spokojení. 11

    + 10 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Chápu že Ecclestonovi Vettelovy prohry nebudou vadit. On je naopak bude vítat. Loni kvůli Vettelově dominanci poklesla sledovanost F1 a Ecclestone kvůli tomu přišel o peníze. A protože ani on nerad prodělává, tak současnou situaci v F1 vítá. Nedá se dopředu říct, kdo vyhraje a ani kdo dojede do cíle, proto bude sledovanost růst a Bernie bude mít větší příjmy.

    + 8 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Tom

    90.182.20.XXX
    Prostě Bernie.. No dle mého ty motory dost propagoval 06
    Ačkoliv ho nemám rád, souhlasím s tím průtokem a otáčkami.
    Otázkou je, co by z toho vylezlo za monstra .. megawatt? 14

    + 9 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Gregorius

    78.80.41.XXX
    Jen jestli náhodou ten pán není už trochu nahluchlý... :-)

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pavel A.

    Pavel A.

    94.199.40.XXX
    sluch a zrak Zřejmě Bernie špatně vidí a slyší, proto mu škaredý vzhled nevadí a chce hlučnější motory...

    + 13 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Inej cesty už niet Bernie,... ...lebo bola zvolená tá, ktorá je teraz a nebola to cesta najšťastnejšia, čo som už tu uviedol v predošlom, lebo viedla k vysokým imvestíciám na vývoj pohonných jednotiek, ktoré nemajú nikde uplatnenie, len v F1. Namontovať také monštrum do osobného auta, by bolo choromyselné a neúčelné. So zvukom sa treba vyrovnať, lebo je to dôsledok zníženia rýchlosti výfukových plynov v turbe, ktoré odstráni brutálnu kulisu tohoto typického zvuku klasiky, kde plyny opúšťajú koncovku pri vysokých otáčkach rýchlosťou vzduchu a tento efekt je doprevádzaný obrovským hlukom, ktorý je počuť na diaľku. S tým žiadne pravidlo nič nenarobí, lebo sú to zákonitosti novej techniky, ktoré predpisy nemôžu zmeniť, pri súčastnom usporiadaní pohonnej jednotky, lebo nik nemá v tímoch čarovný prútik Bernie, aby pohonnú jednotku pošibal a ona revala ako ty, keď sa ti sníva, že ťa zavreli do basy. Nechystá sa na to ani "Pán prsteňov", lebo išiel na rozdiel od teba do dôchodku. 18 11

    + 8 / − 16

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jens

      109.81.245.XXX
      Jak to myslíš, že "opúšťajú koncovku pri vysokých otáčkach rýchlosťou vzduchu?" Jakého vzduchu? Podle Renaultu to bylo max. 240 m/s, což je o 100 m/s méně než ve vzduchu o teplotě 15 °C na výškové úrovni hladiny moře.

      + 12 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Rýchlosťou zvuku ! 11 Jensy !

        + 6 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Záleži na tom,... ...ako je vyhotovené výfukové potrubie, ako totiž využíva impulznú odrazovú vlnu, od ktorej je potom závislý aj zvýšený výkon motora a ako je modifikovaná koncovka, ak v tvare Lavalovej dýzy, tak je tam rýchlosť blížiaca sa rýchlosti zvuku, u V8 atmosferického. Tú rýchlosť, čo udávaš ty, je rýchlosť plynov spalín z traktora. 18 11 Nedaj sa vysmiať chlapče ! 02

        + 6 / − 9

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jens

          78.157.160.XXX
          Vysmát se nedej hlavně ty, když si pleteš rychlost zvuku a rychlost vzduchu, odborníku! 02 To, co jsem udal já, je totiž rychlost zvuku. Teď honem do knihovny a studuj. 11

          + 9 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • anonym

    77.48.245.XXX
    Zvuk nových motorů je otřesný..

    + 10 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.143.137.XXX
      Hlavne Mercedes pri rozbiehani ma chraplavy ale tlmeny zvuk, je to skutocne otras.

      + 4 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Nie je podstatný zvuk,.. ...ale výkon a spoľahlivosť, Mývale. 11 18

        + 4 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001249

    uzivatel001249

    193.86.110.XXX
    málo kdy se s ním dá souhlasit ale v tomto na 100%

    + 6 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama