DISKUZE K ČLÁNKU Analýza maximálních rychlostí v Bahrajnu: Nejrychlejší Ferrari, konzistentní Mercedes

V tabulce maximálních rychlostí z předsezónních testů v Bahrajnu je na čele Ferrari. Výrobce motorů Mercedes však i tady ukazuje, že je na sezónu připraven velmi dobře.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Analýza maximálních rychlostí v Bahrajnu: Nejrychlejší Ferrari, konzistentní Mercedes

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 25, poslední 06.03.2014 22:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000624 (Hlasovalo 14 lidí) 05.03.2014 21:17
Někde jsem četl, že Ferrari používá nové… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • zlo

    94.113.8.XXX
    top speed Ty rychlosti jsou extrémní. Alonso byl rychlejší než De La Rosa v roce 2005. Tehdy si přitom nechal schválně co nejvíce snížit úhel křídel, aby mohl dobře předjíždět, pod kapotou měl motor s výkonem přes 900 koní a auto vážilo o 90kg méně.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ako vidieť,... ...Ferrari najvhodnejšie volilo prevody a jeho ERS pracoval nielen dobre, ale aj spoľahlivo, ak dosiahli uvedených rýchlostí, lebo Renault a jeho zákazníci zvolili krátke dva posledné prevody a potom motor od elektromotora dostal silný impulz (čo je ako kladivom po kľukovke) a preto tie poruchy motora u zákazníkov Renaultu. Oni miesto toho, aby vilili iné prevody, čo predsezónnych testoch mohli využiť, znížili výkon elektromotora a tým aj impulz, ale ten z dôvodu absencie výkonu, kedže nemal plný výkon, nemohol dotočiť motor na vyššiu maximálku, čo je teda lesk a bieda kurtizán.
    Ono aj v Austrálii vyhrá ten, kto bude rýchly na rovinkách a zároveň sa mu podarí vďaka aerodynamike nájsť najviac prítlaku a bude mu perfektne fungovať ERS, ktorý bude nielen na kolo plne podporovať 1,6 V6 Turbo v pomalých zátačkách a rovinkách do výšky 4 MJ elektrickej energie na kolo, ale získa pri brzdení späť 2MJ z alternátora MGU-K a z turba cez MGU-H, ďalších 2MJ pri premene z termálnej energie na elektrickú. 01

    + 7 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    217.168.213.XXX
    Já vám nevím, já si myslím, že na prvních závodech to bude stejně všechno úplně jinak, respektive pořád stejně velké stáje budou nahoře malé dole žádně výrazné překvapení ve výkonosti nečekám..

    + 3 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jens

      78.157.160.XXX
      Williams je velká stáj nebo není? Je stále nahoře nebo dole? Nepřekvapil v roce 2012 pozitivně a v roce 2013 negativně?

      + 14 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • drdol

    94.113.219.XXX
    Je zajímavé, že Ferrari dosáhlo nejvyšší maximálku a dle vyjádření G. Bergera byl Alonso nejrychlejší v prostředním sektoru, kde je nejvíce zatáček. Samozřejmě mohli v jiné dny mít jiné nastavení, ale i tak...

    + 10 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000624

      uzivatel000624

      79.127.217.XXX
      Někde jsem četl, že Ferrari používá nové chlazení, kdy chladič může být až o 15% menší. Ten chladič je prý vyrobený externím dodavatelem a ostatní týmy jej nepoužívají, protože si nejsou jisty novou technologií a její spolehlivostí. To by znamenalo, že tím chladičem musí projít míň vzduchu a tím se redukuje odpor auta a je tedy na stejný přítlak rychlejší, což by mohlo vysvětlit, proč by zároveň mohlo být Ferrari rychlé jak v zatáčkách, tak na rovince :-)

      + 14 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jens

        78.157.160.XXX
        Jj, používají na rozdíl od ostatních vodní chlazení.. je sice menší, ale zase těžší a složitější.

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          178.143.6.XXX
          Podla Teba ostatny nepouzivaju vodne? :D

          + 3 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Jens

            109.81.245.XXX
            U intercooleru? Samozřejmě, že ne. 02

            + 3 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Arnoux

              217.66.164.XXX
              Myslím Jensi,že máš pravdu, ale je sporný jestli to má nějakou výhodu.Intercooler je sice menší, ale teplo z vody musíš zase vychladit jinde.Prý je ale celková plocha chladičů menší a tím i odpor-tak uvidíme.

              V 80 letech to zkoušel Renault u R5 Turbo a neosvědčilo se to.Učinnost chladiče vzduch/vzduch byla vždy vyšší a tím i výkon motoru.

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Jens

                109.81.245.XXX
                Jenže vodou ho můžeš snadněji odebrat a přemístit do výhodnějších míst, kde se rychleji rozptýlí.. přece se teď nebudeme babrat v základních výhodách vodního a vzduchového chlazení? Samozřejmě, že je díky tomu pak celková plocha chladičů menší. A ano, Ferrari používá Mezzotech, ale nanotechnologie nejsou žádnou novinkou roku 2014.

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
      • FWMonty

        80.82.145.XXX
        a nepoužívá se náhodou ještě DRS v zatáčkách je vypnutý což je lepší přítlak a na rovince se zapne a sníží se odpor03

        + 2 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • FF

          37.221.245.XXX
          DRS snad používají všechny týmy, ne? Tady jde o to, že Ferrari má nejvyšší maximálku a zároveň má být nejrychlejší v klikatém druhém sektoru.

          + 5 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Jens

            109.81.245.XXX
            Všichni ho nepoužívali, například Force Indii nefungoval.

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • FF

              37.221.245.XXX
              OK, jeden tým jej nepoužíval, ale to nemění nic na smyslu mého příspěvku. 03

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • anonym

          178.143.121.XXX
          DRS ale pouzivaju vsetci 14

          + 8 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.143.121.XXX
        Spravne, malo by ist o nejake nano trubice :) Preto ma Ferrari este mensie chladiace otvory ako minuly rok. Oproti McLarenu su priblizne polovicne.
        Ak sa bude vyuzivat po case plny vykon ERS a motora, predpokladam ze top speed bude velmi vysoko a limitovat nas bude najskor nastavenie 8. prevodoveho stupna. Samozrejme len na par tratiach, Monza, mozno SPA.

        Forza Ferrari.

        + 13 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Chorché

          78.99.106.XXX
          Myslim ze islo konkretne o chladice mezzotech. Udajne ich mali uz na poslednej VC 2013.Polovicne oproti mclarenu sa mi zda vela, skorej tych 15%.
          Ferrari ma vraj este problemy s priehrievanim kablov a bateriami a preto nemozu ist na plny vykon ers..

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            178.143.6.XXX
            Pokial ma Ferrari top speed a Alonsovi namerali top speed aj v druhom klukatom sektore a Ferrari vyuziva ERS len na udajnych 120 HP, tak potom by boli velmi silny pri plnom vykone.

            + 5 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Chorché

              78.99.106.XXX
              Tazko povedat ako to naozaj je, ... pisali napriklad o blufovani a to tak, ze ferrari meralo cas na kolo nie na cielovej ciare, ale niekde mimo. tych detekcnych bodov na trati je vela nie len 3 ako vidime na livetimingu my.
              Ci je to pravda alebo nie uvidime v australii.
              Příspěvek byl redakčně upraven.

              + 3 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama