DISKUZE K ČLÁNKU Renault homologace motorů neobává, žádá o posun?

Výrobci motorů F1 - Ferrari, Mercedes a Renault - musí do dnešního dne FIA zaslat konečnou specifikaci svých nových pohonných jednotek. Renault však tento termín starosti nedělá.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault homologace motorů neobává, žádá o posun?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 23, poslední 28.02.2014 21:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Tomur (Hlasovalo 7 lidí) 28.02.2014 08:33
Třeba šel Renault za hranu s výkonem, v testech… »
» Prokop S. (Hlasovalo 7 lidí) 28.02.2014 11:45
odchod na druhou stranu kdyby u Renaultu vážně… »
» uzivatel001000 (Hlasovalo 7 lidí) 28.02.2014 12:16
Souhlas. Kdyby férově projevili obavy a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • McMatej

    McMatej

    194.228.20.XXX
    Spolehlivost Platí pořád, že jsou zakázané úpravy zvyšující výkon, ale smí se dělat úpravy, které zlepší spolehlivost?

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Prokop S.

    Prokop S.

    89.102.92.XXX
    odchod na druhou stranu kdyby u Renaultu vážně hrozil odchod z F1, příští rok stejně přijde Honda a motorářů by mohlo být stále dost.. 01

    + 7 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • FF

    37.221.245.XXX
    Já jsem tedy zásadně proti posunu termínu homologace, termín byl určen dlouho do předu a pro všechny byly podmínky stejné. Renault celou dobu tvrdil, jak postupují rychle a jaký super motor staví a nyní chtějí odklad?

    Připomíná mi to dorovnávání výkonnosti u starých V8 nebo loňskou změnu konstrukce pneumatik.

    + 18 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001000

      uzivatel001000

      46.39.185.XXX
      Souhlas. Kdyby férově projevili obavy a zažádali odklad před třemi měsíci, tak by se o tom třeba dalo diskutovat. Mlžili, stále se tvářili, že jde jen o banality. Navíc zažádat v den homologace o odsun termínu mi příjde už trochu hodně. Ale co my víme, třeba by odklad bodnul i těm ostatním výrobcům, takže není vyloučeno, že jim to projde. Za sebe můžu říct, že bych hlasoval pro termín, který byl stanoven - tedy dnešek.

      Dva až tři měsíce mi příjde celkem dost na vyřešení nějakých dětských nemocí, nemyslíte?

      + 7 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Skull55

        Skull55

        213.226.236.XXX
        Já si myslím, že by se odsun týkal pouze motorů Renault, čímž by to byl výsměch Mercedesu a Ferrari. Osobně bych však termín neodkládal ani, kdyby byl pro všechny, pokud by to nebylo jednomyslné.

        + 4 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Shaze

    89.203.142.XXX
    Tak to doufám, že ji budou mít odloženou všichni výrobci - jak Ferrari tak Mercedes. Tohle už tu bylo s V8 když postavili slabej motor a potom dostali povolení dorovnat počet koní na úroveň ostatních.

    + 11 / − 32

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Slimák

      194.213.42.XXX
      Taky si vzpomínám. Doufám, že tentokrát už jim to neprojde.

      + 12 / − 35

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • erdedy

      erdedy

      195.80.165.XXX
      12:32 Renault ......Na pozadí některé týmy požadovaly alternativní nabídky, které se týkají některých částí a komponent. ..............."

      Toto je zaujimave, ze? Co to znamena? 04

      Hlavne, ze sa uz stihla po nete rozputat hystreria s "vynimkami renaultu" apod.
      Najlepsie na tom je, ze pani co najviac vykrikuju nemaju prakticky ani sajnu, co sa deje/dialo (v zakulisi potichucky neverejne) napr. s vynimkami/upravami (vsetkych) ostat. vyrobcov...03 Toto je spinava kampan.

      Jo a pre istotu znova opakujem - Ano, Renault mal casu habadej!

      Na druhej strane - zalezi, co vsetko budu upravovat. Presnejsie z toho textu o 12:32 mi vychadza ina otazka ---> kto vsetko chce a co chce vlastne upravovat.(?) Ferrari zrejme bude +/- nieco upravovat tiez.
      Je mozne, ze aj MB potrebuje este nieco upravit? Myslim, ze urcite. 03

      + 5 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ja tiež nie,... ...aj keď mám také tušenie, že sa pri stavbe motorov v každom stane výrobcu pohonných jednotiek postupovalo inak, lebo sú tri odlišné stratégie a teraz je otázne, či všetci výrobcovia budú mať homologáciu svojich pohonných jednotiek a hlavne, či oni zaručia vyrovnanosť štartovného poľa ak sú medzi nimi také rozdiely, že Mrcedes je výkonom oboch ďalších v nedohľadne, lebo 75 koní je teda dosť a ak mám na zreteli, že počas jazdy je turbomotor podporovaný elelktromotorom tak, ako má byť a celá pohonná jednotka Mercedesu má výbornú spoľahlivosť, tak ostatné tímy sú teda vo veľkej nevýhode a to odloženie homologácie je namieste z dôvodu, lebo tak tímyj Ferrari aj Renault môžu čas na zlepšenie zúžitkovať lepšie k priblíženiu sa Mercedesu, nakoľko to potom má pre ne veľký význam. Homologovať a zabetónovať niečo na trvalo nemá význam, keď ešte nie je jasné, či ich riešenia sú natoľko dobré, aby sa ich vývoj povolil dovtedy, kým by sa nepriblížili k štandardu, ktorý v súčastnosti predstavuje Mercedes. Takéto rozhodnutie bude v záujme dobrého napredovania F1, lebo ak by sa to zabetónovalo homologáciou zavčasu, tak už by potom nebolo inej možnosti, ako zmena dodávateľa pohonných jednotiek a v štartovnom poli by bol s pohonnou jednotkou samý Mercedes, ak by tím chcel byť konkurencieschopný. 01

    + 8 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • eR

    62.245.107.XXX
    Měli na vývoj toho motoru 3 roky, takže za mě 02 a veto. Pravidla jsou pro každého stejná a nevidím důvod jim dávat šanci navíc kvůli tomu, že odvedli špatnou práci.

    Kdyby jim fabriku vyplavila velká voda a oni na tom motoru nemohli dělat, tak by to bylo něco jiného.

    + 19 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Slimák

      194.213.42.XXX
      Máš recht, ale v F1 lítaj příliš velký peníze na to aby to půlku sezóny vypadalo jako tenkrát v USA kvůli pneumatikám.

      + 5 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • eR

        62.245.107.XXX
        Dal bych jim šanci zapracovat na spolehlivosti, aby jejich motory vydrželi kolik potřebují, ale ne aby si zvyšovali výkon na úkor Mercedesu a Ferrari, kteří svou práci odvedli dobře.

        + 6 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001000

          uzivatel001000

          46.39.185.XXX
          Tak já to chápu tak, že termín homologace by se posunul pro všechny, čili i Mercedes a Ferrari by na jednotkách mohli, zatím ještě volně, pracovat. Pokud by se mělo jednat o výjimku jen pro Renault, tak bych to hned smetl ze stolu.

          + 5 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Jaja

    217.170.102.XXX
    Motor Jestli jim motor neprojde homologací, tak co? To aby začal Seb trénovat, pokud bude muset celej závod auto tlačit. Ale snad mu ten nefunkční motor vymontujou, aby to měl lehčí.18 11

    + 13 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jens

      109.81.245.XXX
      Jak neprojde, že by měl objem 2 litrů místo 1,6? To je v podstatě jen o zaknihování zasláné dokumentace, pravidla si při jeho stavbě snad pohlídali, ne?

      + 7 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Slimák

        194.213.42.XXX
        "Dle německých médií Renault požádal FIA o odklad homologace o 2 - 3 měsíce. Jednat o tom má Bernie Ecclestone se zástupci týmů na setkání Strategické skupiny F1 dnes od 10:30 hod. Kterýkoliv ze 6 zúčastněných týmů (tj. Ferrrari, Lotus, McLaren, Mercedes, Red Bull a Williams) však požadavek Renaultu může vetovat." 18

        + 4 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama