DISKUZE K ČLÁNKU Lopez: Lotus je na sezónu 2014 připravený možná lépe než ostatní
Lotus byl jediným týmem, který nedorazil k prvnímu společnému testování do Jerezu. Podle svého šéfa Gerarda Lopeze je ale na sezónu možná připravený lépe než ostatní.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Lopez: Lotus je na sezónu 2014 připravený možná lépe než ostatní
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001437
(Hlasovalo 14 lidí)
11.02.2014 15:12
kecy v kleci Lopez nám teď bude vyprávět něco o… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
uzivatel001437
15:12 11.02.2014 89.103.251.XXXkecy v kleci Lopez nám teď bude vyprávět něco o údajné "strategii", kterou prý zvolili, a místo testování v Jerezu se radši připravovali v továrně, ale nechápu, kdo by mu to mohl sežrat.
Prostě fatálně nestíhali, a neměli připravené auto, aby měli s čím jezdit. To je celé. Žádná strategie v tom určitě nebyla.
Lopez nemohl vědět, jak na tom Renault je, a ze strategického hlediska je VŽDY lepší testovat na trati, než stát v továrně. Takže pokud nám chce namluvit, že tak učinili čistě ze strategických důvodů, tak lže. (Ostatně by to nebylo poprvé).. -
Kapor
13:45 11.02.2014 194.160.178.XXXJa si nemyslím, že o nič neprišli,... ...lebo kilometre im rozhodne budú chýbať a možno narazia v Bahrajne na podobné problémy, ktoré trápia aj iné tímy, ktoré su tu spomenuté. Lopéz ako vidieť si to riadne takto zjednodušil a ako je známe, je ako generál pred bitkou značne optimistický. Asi tvorcovia ERS opomenuli jednu vec, že jednotka MGU-K je teraz v jednom ohni a kabeláž s ňou, lebo ak motorgenerátor nedobíja batérie ako alternátor, pri brzdení v zákrutách, kde sa vňom akumuluje brzdný moment, tak potom ako jednosmerný trakčný motor zas pomáha k lepšej trakcii 1,6 V6 turbomotoru s pomalých zákrut a pri predbiehaní v zóne DRS a to, že je v akcii zhruba 5x dlhšie na kolo a má dvojnásobný výkon, ako v minulom roku KERS, tak konštruktéri asi podcenili a zvolili kabeláž, ktorá sice šetrí na hmotnosti auta, ale potom spôsobuje kolíziu tohto systému.
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek