DISKUZE K ČLÁNKU Alonso: Vozy F1 jsou na vrcholnou disciplínu motorsportu příliš škaredé (+foto)

Fernandovi Alonsovi se letošní monoposty Formule 1 moc nelíbí - na královské odvětví motorsportu jsou podle něj příliš škaredé.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alonso: Vozy F1 jsou na vrcholnou disciplínu motorsportu příliš škaredé (+foto)

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 27, poslední 08.02.2014 10:14 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Plecháček (Hlasovalo 13 lidí) 07.02.2014 09:22
A propo, jakoby se debata posunula na začátek… »
» Lord Mystic (Hlasovalo 8 lidí) 07.02.2014 09:55
různé koncepce přijde mi že mercedes a ferrari… »
» Petr (Hlasovalo 7 lidí) 07.02.2014 08:16
Mercedes se mi taky líbí, McLaren je hezký -… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • odin

    odin

    77.240.96.XXX
    nosy Mně se absolutně nelíbí nos RedBullu. Připadá mi jako účelový. Autoři okopírovali loňský nos a přidali zlomeného pindíka.
    Naopak nos McLarenu se mi celkem líbí.
    Mezi zvláštní nosy řadím Ferrari, Caterham a chybějící Lotus.
    Ostatní řešení mi připadají více-méně podobná.
    Ale co člověk, to názor. Naštěstí při závodech půjde o rychlost a spolehlivost. A nikliv o estetiku jako při krasobruslení. Tak že subjektivní hodnocení tento sport kazí minimálně.

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • oriešok

    185.23.113.XXX
    Ferari mi pripomína jesetera. :-)

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • zeto

    89.102.65.XXX
    Hm... Tak podle mne je nejhezčí nos u Mercedesu a o nejhorší soutěží FI a Cat. Těsně před nimi je pro mne Ferko, vím, že to asi schytám, ale mně se prostě hlavně při pohledu z boku ten zvadlej chobot hrozně nelíbí.
    Ale tak hlavní stejně je, jak to komu pojede. 03

    + 6 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Zahradnik

    109.80.86.XXX
    Otázka Ta otázka na konci článku mě fakt pobavila 08 01

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001000

    uzivatel001000

    46.39.185.XXX
    Čím to asi je? Monoposty jsou díky nosům hnusné a předjíždět se bude zase blbě. Má to jeden společný jmenovatel - difuzor. Zakažte difuzory a F1 bude zase záživná i krásná.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.255.168.XXX
      Nějaké argumenty, proč by tomu tak mělo být? Experti na aerodynamiku tvrdí, že křídla generují víc "špinavého vzduchu" než podlaha/difuzor. A jsou to opět křídla, která jsou na turbulence nejcitlivější než difuzor. Takže vlastně křídla brání předjíždění víc než difuzor. Auta bez křídel ale nikdo nechce - to by byl teprve hnus. 04

      Obecně každý složitý problém má aspoň jedno jednoduché řešení, které je ovšem zpravidla nefunkční. 03

      + 5 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Bango

        46.13.2.XXX
        Mě osobně se nejvíc líběj efjedničky z druhý poloviny šedesátejch let těsně před přidáním křídel. Za hnus naopak považuju soudobou radlici vpředu a poličku vzadu. Kolik lidí, tolik chutí.

        + 4 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001000

        uzivatel001000

        46.39.185.XXX
        No stačí se podívat na záběry v dešti a je mi hned celkem jasné, co dělá difuzor se vzduchem za monopostem. Za monopostem ten zduch musí být tak řídký, že se vůbec nelze divit, že přední křídlo auta jedoucího v závěsu v podstatě nefunguje resp. funguje minimálně. Další věc je množství vzduchu, které se dostane pod podlahu a k difuzoru toho druhého vozu. Opět minimum. Takže se skutečně nelze divit, že monopost jedoucí v závěsu se nemá šanci v zatáčkách udržet toho předního. Nepovažuji se v aerodynamice za odborníka, pokud mi mou teorii vyvrátíš, budu jedině rád.

        + 6 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • mi88ki

          mi88ki

          165.72.200.XXX
          Matin: No spíš než difuzor ho rozhodí zadní křídlo, které pokud vím, žene ten vzduch nahoru. Difuzor ho pouští rovně za vůz, takže tam problém nevidím.

          + 1 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001000

            uzivatel001000

            46.39.185.XXX
            No já ti nevím, nemůžu s tvým názorem souhlasit. Podívej se třeba na toto video. Příjde ti, že vzduch z difuzoru jde rovně za vůz? A to si vem, že ten monopost v tomto případě nejede ani nijak rychle.

            [odkaz na stránku]

            + 2 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • mi88ki

        mi88ki

        165.72.200.XXX
        Přesně tak. Pro lepší závodění je důležité co nejvíce přítlaku získat přes difuzor a co nejméně na křídlech. Docela by se mi líbilo řešení, neustále a postupně zmenšovat křídla. Jednou jsem viděl dokonce studii, dvou malých zadních křídel pouze nad samotným kolem a přišlo mi to docela zajimávý.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • majod

    185.26.182.XXX
    ferari a mercedes Dizajn ohnuta ponožka alebo fusakla

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • *04*

    141.170.129.XXX
    Dle fotek v článku si dovolím řadit do první lajny:
    Sauber, McLaren, Williams, Mercedes, Toro Rosso, Red Bull,
    a třeba i v tomto pořadí, a to pro určitou kompaktnost až snad eleganci...

    další řada:
    Caterham a Ferrari,
    pro jejich jinakost (sem snad půjde i Lotus?)

    a nakonec:
    Marussia a Force India,
    pro jakousi nijakost...

    ps:subjektivní názor
    04

    + 0 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • *04*

      141.170.129.XXX
      ...a vám mínusníci se líbí co??
      04

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Bango

        46.13.2.XXX
        Já Ti mínus nedávám, proč taky? Ale tady máš moje pořadí od nejmíň hnusnejch po tragický:

        1. Sauber, Red Bull, Mc Laren - to se snad ještě po třech pivech dá
        2. Lotus, Caterham - znepokojivý, ale tak nějak exoticky přitažlivý
        3. TR, Williams, Marussia, Mercedes - standardní hnus
        4. Ferrari, FI - zločin proti estetice


        + 7 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • *04*

          141.170.129.XXX
          ani se moc nerozcházíme ...04

          mínusníky myslím ty, co mi mínus dali, ale sami nenapsali, co se jim a proč líbí.....
          04

          + 1 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Lord Mystic

    Lord Mystic

    79.110.38.XXX
    různé koncepce přijde mi že mercedes a ferrari volí trochu jinou koncepci než všichni ostatní, co myslíte je v tom podstatný rozdíl? a bude jim to fungovat?

    + 8 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Tomas77

    213.81.203.XXX
    Najhorsi nos Ferrari, cely je nejako poprehybany, pripominami mi nos boxera, ktory bol zlomeny. Ostatne nie su uzasne (z este nemenovanych sa mi paci aj Sauber), ale aspon nevyzeraju ako nieco co sa nepodarilo a bolo to treba napasovat.

    + 5 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama