DISKUZE K ČLÁNKU Proč "plný plyn" už nebude znamenat "plný výkon"

Technický ředitel Renaultu Naoki Tokunaga vysvětluje, proč už letos plný plyn nebude odpovídat požadavku na plný výkon pohonné jednotky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Proč "plný plyn" už nebude znamenat "plný výkon"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 08.02.2014 22:58 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Lord Mystic (Hlasovalo 21 lidí) 07.02.2014 11:34
ano je to tak. osobně jsem fandou hammiltona… »
» Lord Mystic (Hlasovalo 19 lidí) 07.02.2014 09:51
jinými slovy - od letošní sezóny už opravdu … »
» uzivatel001000 (Hlasovalo 15 lidí) 07.02.2014 10:38
Dříve pilot musel mít cit, musel umět točit… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                • anonym

                  178.23.219.XXX
                  Jasně udělali to i jiní, ale Rosberg to udělal opakovaně a velice agresivně...
                  Co se týká MSC tam šlo i oblbost ze strany Barika, on viděl že auto předním se konstatně přibližuje bariéře a stejně tam vlítnul. Navíc se tam bariéra stáčí do trati.

                  A pokud by někdo vyjížděl z boxů nechtěl bych vidět co by stalo..

                  Mínus nemáš ode mne
                  03

                  + 0 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
            • uzivatel001000

              uzivatel001000

              46.39.185.XXX
              Souhlasím, že k mnoha kolizím ani nemuselo dojít, kdyby trochu borci přemýšleli. Já jsem měl hlavně na mysli potrestání manévrů typu vyjetí Grosjeana 10 cm za čáru při předjíždění Massy (teď už přesně nevím kde to bylo). Kdyby se nedávaly takto dementní tresty, tak by do toho předjíždění ti piloti možná (opakuji možná) šli častěji.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • kronos

        93.185.2.XXX
        Lépe bych to asi nevyjádřil. Taky mám pocit že se závody staly příliš sterilními kdy i velká chyba pilota znamená ve většině případů jen zkrácení tratě a v podstatě se nic neděje. To v minulosti možné nebylo a asi to nejlépe vyjádřil co si pamatuji Carlos Reutemann - malá chyba a jsem mrtvý .... Něco takového samozřejmě nikdo nechce , ale asi by bylo dobré zvážit hluboké unikové zóny kde když už tam někdo zahučí aby se odtamtud nedostal a když už tak z takovou ztrátou aby si to příště dobře rozmyslel .

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001000

          uzivatel001000

          46.39.185.XXX
          Přesně toto jsem ještě zvažoval do toho příspěvku napsat, ale nechtěl jsem, aby byl moc dlouhý. Prostě ty půlkilometrové asfaltové únikové zóny to hodně zabíjí. Dříve se pilot snažil za každou cenu udržet na trati, dnes se raději stáhne do únikové zóny, cutne zatáčku a vrátí se v pohodě na trať na pozici, na které se předtím nacházel. Jinak samozřejmě také nikomu nepřeji žádné zranění, to je jasné.

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            178.23.219.XXX
            To je příklad např. SPA po první zatáčce všude afalt a ten kdo vyjede ven ještě předjede ostatní...20

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Chasnik

      217.117.213.XXX
      Lord Mystic: a kdy to bylo jasně patrné, že předjetí bylo "díky umu pilota" Cožpak až doteď neměly na výkon vozu vliv jiné faktory než pilot? Co konstruktéři a samotná stavba vozu? Co výkon a spolehlivost motoru? Co správné naladění auta na závod? A spotřeba paliva se nikdy neřešila? Drobná, na první pohled neznatelná poškození, která měla vliv na rychlost vozu, také doteď neexistovala??? atd. atd. atd.

      Zkrátka a dobře: i v dobách, kdy auta neměla KERS, DRS a rychle opotřebovávané pneu, se udávalo, že vliv pilota na celkový výkon je cca 10% - 20% (bavím se od 80. let dále, ve formulovém pravěku to mohlo být více). A proto se už mnoho let nacházíme v situacích, kdy je těžko poznat, zdali bylo předjetí díky umu pilota nebo jiným okolnostem ;)

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama