DISKUZE K ČLÁNKU Proč "plný plyn" už nebude znamenat "plný výkon"
Technický ředitel Renaultu Naoki Tokunaga vysvětluje, proč už letos plný plyn nebude odpovídat požadavku na plný výkon pohonné jednotky.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Proč "plný plyn" už nebude znamenat "plný výkon"
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001000
(Hlasovalo 15 lidí)
07.02.2014 10:38
Dříve pilot musel mít cit, musel umět točit… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
anonym
13:49 08.02.2014 178.23.219.XXXJasně udělali to i jiní, ale Rosberg to udělal opakovaně a velice agresivně...
Co se týká MSC tam šlo i oblbost ze strany Barika, on viděl že auto předním se konstatně přibližuje bariéře a stejně tam vlítnul. Navíc se tam bariéra stáčí do trati.
A pokud by někdo vyjížděl z boxů nechtěl bych vidět co by stalo..
Mínus nemáš ode mne
-
-
-
uzivatel001000
15:58 07.02.2014 46.39.185.XXXSouhlasím, že k mnoha kolizím ani nemuselo dojít, kdyby trochu borci přemýšleli. Já jsem měl hlavně na mysli potrestání manévrů typu vyjetí Grosjeana 10 cm za čáru při předjíždění Massy (teď už přesně nevím kde to bylo). Kdyby se nedávaly takto dementní tresty, tak by do toho předjíždění ti piloti možná (opakuji možná) šli častěji.
-
-
-
-
kronos
13:09 07.02.2014 93.185.2.XXXLépe bych to asi nevyjádřil. Taky mám pocit že se závody staly příliš sterilními kdy i velká chyba pilota znamená ve většině případů jen zkrácení tratě a v podstatě se nic neděje. To v minulosti možné nebylo a asi to nejlépe vyjádřil co si pamatuji Carlos Reutemann - malá chyba a jsem mrtvý .... Něco takového samozřejmě nikdo nechce , ale asi by bylo dobré zvážit hluboké unikové zóny kde když už tam někdo zahučí aby se odtamtud nedostal a když už tak z takovou ztrátou aby si to příště dobře rozmyslel .-
uzivatel001000
14:12 07.02.2014 46.39.185.XXXPřesně toto jsem ještě zvažoval do toho příspěvku napsat, ale nechtěl jsem, aby byl moc dlouhý. Prostě ty půlkilometrové asfaltové únikové zóny to hodně zabíjí. Dříve se pilot snažil za každou cenu udržet na trati, dnes se raději stáhne do únikové zóny, cutne zatáčku a vrátí se v pohodě na trať na pozici, na které se předtím nacházel. Jinak samozřejmě také nikomu nepřeji žádné zranění, to je jasné.
-
-
-
Chasnik
22:58 08.02.2014 217.117.213.XXXLord Mystic: a kdy to bylo jasně patrné, že předjetí bylo "díky umu pilota" Cožpak až doteď neměly na výkon vozu vliv jiné faktory než pilot? Co konstruktéři a samotná stavba vozu? Co výkon a spolehlivost motoru? Co správné naladění auta na závod? A spotřeba paliva se nikdy neřešila? Drobná, na první pohled neznatelná poškození, která měla vliv na rychlost vozu, také doteď neexistovala??? atd. atd. atd.
Zkrátka a dobře: i v dobách, kdy auta neměla KERS, DRS a rychle opotřebovávané pneu, se udávalo, že vliv pilota na celkový výkon je cca 10% - 20% (bavím se od 80. let dále, ve formulovém pravěku to mohlo být více). A proto se už mnoho let nacházíme v situacích, kdy je těžko poznat, zdali bylo předjetí díky umu pilota nebo jiným okolnostem ;)
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek