DISKUZE K ČLÁNKU Proč "plný plyn" už nebude znamenat "plný výkon"
Technický ředitel Renaultu Naoki Tokunaga vysvětluje, proč už letos plný plyn nebude odpovídat požadavku na plný výkon pohonné jednotky.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Proč "plný plyn" už nebude znamenat "plný výkon"
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001000
(Hlasovalo 15 lidí)
07.02.2014 10:38
Dříve pilot musel mít cit, musel umět točit… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
Kapor
10:02 07.02.2014 194.160.178.XXXÁno, bude to o poznanie ťažšie,... ...nielen pre tímy, ale aj jazdcov a to nielen v oblasti nastavenia a vyváženia vozidla, ale aj mapy pohonnej jednotky pre daný okruh, ktorá bude musieť byť šitá na mieru a rozhodujúca bude samozrejme situácia na trati, kde jazdec bude musieť oveľa uvážlivejšie postupovať pri stratégii jazdy najmä v premávke, aby toho miesto toho, aby ušetril jazdou za konkurenciou a potom v zóne DRS to zúžitkoval, to neprekaučoval zbytočnými, nepremyslenými a neuváženými útokmi v miestach, kde by to bolo sice možné, ale vzhľadom na to, že súperi majú dostatok energie na bránenie, málo prevdepodobné. -
Lord Mystic
09:51 07.02.2014 79.110.38.XXXjinými slovy - od letošní sezóny už opravdu nebudeme mít šanci poznat zda-li předjetí bylo díky umu pilota nebo díky tomu že druhý pilot šetřil palivo nebo neměl nabité baterie, nebo měl již vyčerpaný ERS nebo milion dalších věcí... :(-
-
Lord Mystic
10:16 07.02.2014 79.110.38.XXXano viděl jsem to dokud byli gumy co vydrželi a nebylo kers.-
-
Lord Mystic
12:46 07.02.2014 79.110.38.XXXano není to tak dávno kdy gumy vydrželi celý závod, případně půlku téměř bez ztráty výkonnosti.
-
-
-
-
uzivatel001000
10:38 07.02.2014 46.39.185.XXXDříve pilot musel mít cit, musel umět točit volantem, dobře řadit a manipulovat se spojkou a mít velké koule. Dnes k citu dopomáhají sofistikované posilovače, o řazení se stará poloautomatická převodovka, o spojku pilot zavadí jen při startu a v pitu, motor si v podstatě dělá co chce, předjíždí se prakticky díky DRS a koule polovina dnešních pilotů nemá žádné, natož tak velké. Achjo.-
Lord Mystic
11:34 07.02.2014 79.110.38.XXXano je to tak. osobně jsem fandou hammiltona protože to je jeden z posledních jezdců kteří přišli do F1 a nebáli se bojovat agresivně na trati. líbí se mi také jeho čistá rychlost, jeho cit pro max. čas na jedno kolo, tvrdá ramena v soubojích. bohužel takovéhle jezdce se snaží FIA za každou cenu potlačit, raději úplně odnaučí všechny piloty soubojům na trati aby náhodou nemuseli dva spolu svést souboj kolo na kolo - a dnes to neumí 3/4 jezdců, většinou to rozbijou protože prostě nebyli k takovým soubojům vychování když mají KERS, DRS, ERS, atd... :(-
uzivatel001000
14:18 07.02.2014 46.39.185.XXXČoveče nějak nerozumím tomu citu pro "max." čas na jedno kolo
Ale jinak souhlas, já Hama teda moc nemusím, ale to, cos napsal je v podstatě pravda. Mně se třeba dosl líbil Kobajaši v Toyotě, potom trochu zhasl resp. už nebyl tak vidět. Možná proto, že bojům ve středu pole se režie moc nevěnuje.
Jako malou obhajobu jezdců je však potřeba ale připomenout, že některé udělené tresty od komisařů byly natolik přísné, že se mnohdy člověk ani nediví, že se do toho předjíždění nijak nevrhají.-
Lord Mystic
14:25 07.02.2014 79.110.38.XXXna druhou stranu bych vše neházel na komisaře, hlavní chyba při kolizi při soubojích je podle mě v tom, že když už jde někdo předjíždět, tak ten předjížděný je totální ignorant který si slepě drží svou závodní stopu protože je v nájezdu do zatáčky třeba o půl metru před protivníkem a slepě jde klidně do kolize. tohle se musí změnit, pokud budu v nájezdu do zatáčky předními koly na úrovni zadních kol předjížděného, tak ten prostě musí nechat místo. ano nebude mít optimální stopu, ale aby se bojovalo na trati tak tohle tak musí fungovat.-
-
mi88ki
14:54 07.02.2014 165.72.200.XXXTy si můj člověk, máš naprosto shodné názory :D
Někdo si myslí, že je o čumák vepředu, že si klidně může zatáčet jako by tam ten druhý nebyl a pak se strašně divý, že ten druhý nezmizel, tak to se mi vždycky otevírá kudla.
Jinak jsem to takhle řešil v našich pravidlech.
*** ODKAZ SMAZÁN ***
Příspěvek byl redakčně upraven. -
-
Lord Mystic
15:10 07.02.2014 79.110.38.XXXtohle ale nedělá pouze rosberg, pamatuji alonsa a další. agresivní obrana k tomu patří, nebezpečné vytlačení jako předvedl schumi na bariéru už ne...
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek