DISKUZE K ČLÁNKU Caterham: Renault se musí zlepšit ve všem
Šéf týmu Caterham nebyl v Jerezu spokojen ani s výkonem ani se spolehlivostí nového francouzského motoru.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Caterham: Renault se musí zlepšit ve všem
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
14:29 04.02.2014 194.160.178.XXXJa neviem,... ...aby neboli v Caterhame prekvapený, ak výkon a spoľahlivosť bude v Bahrajne na dobrej úrovni a naopak, to ich aerodynamické riešenie, nebude sláviť žiaden úspech preto, že auto nebude mať prítlak. Tá predná časť sa mi zdá na monopost F1 veľmi neobvyklá a vôbec neviem, čo ich k tomu inšpirovalo použiť takýto excentrický tvar. Už v jeréze pri jazde sa ukázalo, že pri väčšej axcelerácii zo zátačiek im ustreľovalo zadok.-
-
-
mi88ki
10:17 05.02.2014 165.72.200.XXXSe mi líbí, že Caterham zaměstnává desítky špičkových inženýrů, mají k dispozici aerodynamické tunely, ale ty jen koukneš na obrázek a máš jasno :D
Připomínáš mi tak jednu filmovou postavu, s hlášky typu, "máte štěstí že jdu kolem", "říkaji o mne, že jsem odborník" :D
-
-
-
-
erdedy
12:25 04.02.2014 178.41.35.XXXChybaju "neviditelne" kilometre... ;-) Ferrari si zatestovalo vo Fiorane, v dobrej viere Medvedi niekde (kde urcite ani neboli) asi este viac...
Co uz... Treba kopnut Whitea aj Taffinom do zad.u, ked Renault jazdil doteraz "zas" len na brzde...-
anonym
12:58 04.02.2014 178.40.128.XXXto co predviedol renault je neospravedlnitelne a nema to nic spolocne s tym ci ten motor testovali len v tovarni na brzde alebo aj v nejakom aute
aby motor co ma vydrzat 4/5 pretekov nedokazal odjazdit ani par kol?
to na tej brzde ho museli chladit asi tekutym dusikom aby s nim dokazali odjazdit vzdialenost aspon 1 pretekov-
-
-
Arnoux
14:19 04.02.2014 217.66.164.XXXMám pocit,že budete brzo velice překvapení výkoností Redbullu a pevně doufám,že i Lotusů.
Ten náskok bude právě v tom "nezdravém" zvuku motoru jak píše Monty.
Jde totiž o systém pneumatického ovládání ventilů, který Renault vymyslel a má ho nejsofistikovanější v poli.
Dokáže s ním totiž za určitých okolnosti brzdit-jde přesně o ten zvuk,který byl u RS 27 tak zvláštní-hlavně u Vettela.
Myslím,že jde jen o to,tohle zfázovat a zapojit do systemu spolu s jednotkou "K" a "H".Mimochodem obě jsou od firmy Magneti Marelli a jsou identické s Ferrari.Včetně řídících jednotek.Není tedy důvod proč by nemělo vše fungovat jako právě u Ferrari.
Problémem je ale velké propojení motoru Energy právě s těmito systémy řízení motoru a ventilového rozvodu-což Mercedes ani Ferrari nemají.
Věřím,že to Renault do Bahrajnu vyřeší a bude s úsměvem sledovat zmrazení vývoje na konci února.
Hlavně nezapomenme,že tímhle si vlastně nechává cestu do budoucna,protože tyto systémy jsou ve zprávě pro FIA.Co tam koncem února nebude,nebude tam už nikdy.
Uznávám spolehlivost Mercedesu a Ferrari v testech, ale co ty časy? Takhle rychle bude jezdit RB a Lotus jen na baterky bez nastartování.
-
-
anonym
18:49 04.02.2014 178.23.219.XXXJá fakt nedokážu pochopit co ten Renault celou dobu na stolici testoval...
A ta roztržka s RB jenom ukazuje, že jim tečou nervy
Již dříve byli problémy s chlazením, nadělali díry a bylo to.
Proč to tentokrát nešlo, arero bylo tentokrát v testech až na druhém místě.
A pokud by to byla prkotina odstranili by to během testů.
Buď je fatální chyba v softu nebo v celkové filozofii pohonu.
-
-
anonym
13:52 04.02.2014 178.40.128.XXXano v porovnani s RB ale v porovnani s inymi timami odjazdili daleko menej
renault sa moc nevyznamenal a to bol renault najvacsim zastancom nasadenia turbomotorov a hrozil odchodom ak ich fia neschvali
su to sice len prve testy ale takuto nespolahlivost sa im nepodari vyriesit tak lahko
tych problemov ma ten motor az priliz vela a su privelke aby to do zaciatku sezony dali do poriadku-
erdedy
14:15 04.02.2014 178.41.35.XXXA kolko ich je? A ake velke su?
Ako vies, ze to doporiadku nedaju? Mas snad nieco konkretne? Ci si len cital niekde komentar (lebo ja som niekde cital tusim od nejakeho anonyma), ze "namaju sancu to stihnut"...
Keby to bolo uplne "cele zle", Caterham ani STR neodjazdi ani jedine kolo.
Ci teraz plati - "RedBull uplne vyhorel = Renault uplne vyhorel"?
Nechcem zlahcovat, problem tam urcite je, ale ci to stihnu/nestihnu, ci su tie problemy zasadne/velke/male/nenapravitelne/softwarove/hardwarove... by som si nedovolil tvrdit s takou betonovou istotou.-
anonym
14:50 04.02.2014 178.40.128.XXXnaco sa hras na nechapaveho?
ved aj samotny renault priznal ze to niesu len tak ledajake problemy
ked sa uz priznavaju problemy tak zvacsa su vaznejsie ako sa to oficialne prezentuje, nie vzdy je to pravidlom ale zvacsa ano
takze tie problemy male nebudu inak by ich uz davno odstranili
inak zda sa ti normalne ze v podstave tovarensky tim renaultu nedokaze ani z garaze vyjst pre problemy s motorom?
a ano je to cele zle-
erdedy
15:08 04.02.2014 178.41.35.XXXJaaaj a neni divne, ze netovarensky odkruzi niekolko kol?
Znova pripomeniem - nic nezlahcujem, beriem na vedomie, ze aj Renault priznava problemy (aj ked nepecifikuje detailne), len neviem kde je napisane, ze sa z toho nedostanu, prip. "vcas" nedostanu... (aj ked to nevyzera "skvele").
A s tym "tovarenskym teamom" - vies to mi uz naozaj pripada take - "sme tovarensky, ked sa nam to hodi"... Akonahle maju nejaky problem, uz je to vina "len" Renaultu...
V pripade "takychto" problemov ocakavam, ue "tovarensky" urobi aspon o 20kol viac ako netovarensky - vid Mercedes, Ferrari.
Tak su, ci niesu "tovatensky" by sa ich to trebalo opytat...
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek