DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone: Celá věc s novými F1 motory je absurdní - jsou tiché a na trati je prázdno
Bernie Ecclestone po prvních letošních dnech testů Formule 1 s turbomotory motory tvrdě kritizuje velké technické změny a opuštění atmosférických osmiválců.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ecclestone: Celá věc s novými F1 motory je absurdní - jsou tiché a na trati je prázdno
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001000
(Hlasovalo 15 lidí)
31.01.2014 08:49
Nesdílím tento názor Podle mého názoru už začíná… »
» uzivatel000635
(Hlasovalo 10 lidí)
31.01.2014 08:37
Bernie už máš nějaké roky a stařecká hluchota k… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
Tom
10:00 31.01.2014 90.182.20.XXXbernie Nechci být neuctivý, ale senilní stařík neví co mluví, vždyť si ty změny pochvaloval.. Podle mě jsou tišší díky vysoké účinnosti a navíc jsou škrcené na 100kg za závod.. byly nám slibovány plameny z výfuku, ale buď je vážně využitá každá kapka paliva anobe je třeba uvidíme v agresivnějšm módu.. v což doufám :)-
uzivatel001000
10:47 31.01.2014 46.39.185.XXXČoveče taky si myslím, že na těchto prvních testech se ještě nikdo neodvážil to pustit naplno.
-
-
Jake HorseRadisher
09:47 31.01.2014 85.207.90.XXXPenízky No jo, aby chudák Bernie nepřišel o nějaký miliónek... O nic jiného mu nejde, kdyby se jezdilo s dvou válci a měly formule výkon 2oo koníků, ale neslo by mu to prašulky tak by si pochvaloval jak je to výborné :)
Ohledně zvuku se mi taky víc líbily V8, ale jinak se mi víc líbi hightech V6, a prostě potřebujeme nové technologie ve formuli 1 :) A i ten nápad s osmistupňovou převodovkou se mi líbí :) A myslím si, že kdyby týmy měly nyní volnou ruku (jen nějaká omezení na výkon a popřípadě spotřeby) tak by si týmy vybraly V6 s nějakým elektrickým pohonem :) (stačí se podívat na nejnovější hypersporťáky (Ferrari LaFerrari, McLaren P1 a nějaký Poršák , které aby měly co nejlepší čas na zeleném peklu tak mají taky koncept spalovacího a elektrického pohonu :)
Nebo se podívejte na Nissan a jeho ZEOD RC, který chce s tříválcem vyhrát LeMans...takže :)
Navíc se zvukem by se dalo něco udělat, dát do výfuku nějaké šidítko, tak jak to má Jaguár F-Type-
Duncan66
11:07 31.01.2014 89.29.32.XXXta "zelena uspora" jsou jen nesmyslne a kravske vymysly EU stejne jako fotovoltanika a dalsi nesmysly. Usetri za vikend 1000 kg benalu vsichni dohromady, ale na vyvoj, vyrobu a testy novych pohonnych jednotek se spotrebovalo 1000x vic energie a nevrati se to zpet ani za 100 let. To same finance. Pokud by se jezdilo s temi nejmene setrnymi motory, ale penize na vyvoj a vyrobu novych "setrnych" jednotek by se pouzil na skutecne projekty k ochrane zivotniho prostredi tak bude realny dopad znovu 100x vetsi spise o rad az dva vyssi. Bernieho nemusim, ale ta politika v F1 je stejna neli horsi, nez politika EU.-
uzivatel001000
12:12 31.01.2014 46.39.185.XXXJo no. Budeš raději vyhazovat čím dál větší peníze do kanálu za "čištění" škod způsobených zastaralými technologiemi místo toho, abys zastaralé technologie nahradil novými, šetrnějšími. Máš pravdu v tom, že k dosažení cíle se mnohdy spotřebuje více energie, než kdyby se to nechalo tak. Důležité však je, že se často spotřebuje taková energie, která je obnovitelná nebo jejíž zásoby na planetě nejsou kritické. To se bohužel o ropě z dlouhodobého hlediska říct nedá. Podívej se na to z širší perspektivy, kdy se ty nové technologie dostanou i do běžného života. To už nebude jen 1000 kg benálu za víkend.
Co je týmům F1, sponzorům, resp. celé F1 do "skutečných projektů" k ochraně životního prostředí? K tomu tady přece nejsou. Celé je to o závodění a to, že se snaží tento průmysl udělat "zelenější" je jedině plus. A pokud mají i přes vynaloženou snahu výčitky kuli ekologii, nikdo jim nebrání do nějakého skutečně ekologického projektu zainvestovat.-
Duncan66
12:39 01.02.2014 193.179.208.XXXjde o princip. Maji pnou hubu kecu o tom, ze musely prijit zmeny, protoze je treba, aby F1 byla setrnejsi. Pritom je naopak porad vice rozezrana, energeticky narocnejsi a mene setrna. Neboli ten argument FIA, proc musely prijit zmeny neni nic, nez sprosta lez. ERS a dalsi blbosti neni vymysl tymu, jak pises, ti chteji zavodit a nechteji vynakladat desitky az stovky miliony dolaru za pitome zmeny reguli, ale nic jineho jim nezbyva, kdyz chteji jezdit i nadale.
Kers a jine technologie jsou na vyvoji F1 nezavisle a v autech se budou objevovat tak jako tak. -
Duncan66
12:50 01.02.2014 193.179.208.XXXjinak milionkrat vice benzinu a nafty by se usetrilo, pokud by se vytvorily podminky, aby 70% aut nevezlo jedineho cestujiciho, jak je tomu ve svete. Tunova monstra vezou 80kiloveho cloveka. Pokud by se osetrilo tohle, tak za rok usetris tolik, co vsechny kersy sveta za milion let
Ja vubec nekritizuju tymy, ja kritizuju politiku FIA, ktera je stejne pokrytecka a slizka jako politika EU apod.
-
-
anonym
12:32 31.01.2014 178.255.168.XXXIMO nejde ani tolik o úsporu těch pár (set/tisíců?) litrů paliva, jako o aktuálnost techniky. Jestli má být F1 výkladní skříní motorsportu, měla by být technologickým tahounem, kterým byla s výjimkou poslední doby po celou svou historii.
Přesně jak říká Kubyk - dej motorářům volnou ruku a uvidíš, s čím se bude vítězit. Velké atmosféry to nebudou ani omylem, to docela jasně ukázal už rok 1988 a od té doby se vývoj složitějších motorů zase pěkně posunul.-
Duncan66
12:43 01.02.2014 193.179.208.XXXjestli ma byt F1 vykladni skrini, tak nemuzou jezdit modernejsi a novejsi vozy o tridu pomaleji, nez jejich predchudci. Vsadim boty, ze drtiva vetsina fanousku by radsi videla tisicikonova monstra, nez tyhle podivne elektricke vysavace. (ikdyz mi se z tech videi co jsou k dispozici ten futuristicky zvuk aut libi a neprijdou mi ticha).
Ja bych jim klidne volnou ruku dal a jsem si jisty, ze ty auta by nevozila sebou desitky kilogramu baterii a systemy jako KERS a ERS, ale poradne nadupane motory klidne i s turbem, to je burt.
-
-
-
-
-
Beast1186
09:11 31.01.2014 37.188.236.XXXSouhlasím s Berniem. V tomto jo!!! Na f1 jezdím od roku 2002, tak něco jsem už viděl a slyšel. Na pár akcích jsem zažil i staré V12 a tak to mělo zůstat, já jsem zastánce atmosférických motorů. Přechod na V10 byl O.K., V8 snesitelné... ale teď to tolik nechápu. Formule se nám ubírá jinam, než chtějí fanoušci... Aby to nedopadlo jako začátkem 50. let a bude dvoulitrová F2 s řadovým čtyřválcem................
Jarda Beast1186
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek