DISKUZE K ČLÁNKU První den v Jerezu trápila týmy spousta problémů, Hamilton havaroval, na čele Räikkönen (+foto)

TESTOVÁNÍ V JEREZU - 1. DEN; Sledovali jsme podrobně průběh prvního dne testování v Jerezu, kde dnes v úterý 28. ledna začalo společné testování týmů Formule 1. Poprvé byly v akci nejen nové monoposty, ale také nové pohonné jednotky s přeplňovanými interními spalovacími motory a pokročilými systémy pro rekuperaci energie.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: První den v Jerezu trápila týmy spousta problémů, Hamilton havaroval, na čele Räikkönen (+foto)

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 121, poslední 29.01.2014 09:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001410 (Hlasovalo 32 lidí) 28.01.2014 17:17
.. Skvělá práce. Velká pochvala pro zdejší… »
» markoj153 (Hlasovalo 12 lidí) 28.01.2014 09:12
čo sa dá čakať, od dedka Bernieho, "keď mi… »
» Zip (Hlasovalo 12 lidí) 28.01.2014 15:23
Catterham Ahoj lidi, tak jsem velmi potěšen a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • RiLCO

        78.98.16.XXX
        Vsimnite si, ze sa turbo roztoci pri volnobeznych otackach!!
        Cize turbo roztacali pomocou ERS. 01

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kapor

          194.160.178.XXX
          A ako by si chcel natočiť turbomotor,... ...bez plniaceho tlaku do valcov, keď volobežné otáčky sú 10500 ? Najprv roztočíš turbokompresor cez MGU-H na menovité otáčky kedy dodáva kompresor motoru potrebný preplňovací tlak a až potom, cez MGU-K natočíš turbomotor. 14

          + 3 / − 10

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • RiLCO

            78.98.16.XXX
            Ja ti nerozumiem, nemam tvoje skoly. Ale pises off-topic ako vzdy, pardon to nie je off-topic, ale zavadzanie nezmyslami, nieco ako spam.
            Mimochodom, co si chcel natočiť? TEN MOTOR UZ BOL NATOCENY.

            + 5 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              178.23.219.XXX
              Turbínu může roztočit elektromotor MGU-H.
              Rozjezdy se budou odehrávat za režije elektromotoru. Tomu odpovídá i ten zvuk,
              to není turbo

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • RiLCO

                78.98.16.XXX
                Ten zvuk je urcite turboduchadlo roztocene MGU-H, pretoze MGU-H je napojene na turboduchadlo a na nic ine.

                + 3 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • anonym

                  178.23.219.XXX
                  A poslouchal jsi někdy turbo a elekromotor??
                  Pokud se nepletu,je tam ještě jeden elektromotor.
                  Podle mě ten zvuk je jasnej, i Fer při brždění má podobný zvuk.
                  Drobná odlišnost je ve výrobci a v tom zda je motor zatížen výrobou el. energie nebo ne. A nebo po odlehčení zátěže.
                  Turbo nemá hmotnost, aby se tak dlouho točilo a nemělo by kam vzduch tlačit a i to by ho zastavovalo.

                  + 1 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • ala

                    178.196.202.XXX
                    Pánové proč jen video?Zajedtě si na GP a pak diskutujte o zvuku,pak napište rozdíly12

                    + 2 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
    • Andy

      62.168.11.XXX
      Další video se zvukem, tentokrát Toro Rosso :-).

      [odkaz na stránku]

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Slimák

    194.213.42.XXX
    nosy "Adrian Newey se nechal slyšet, že Red Bull má připraveno více variant nosů pro monopost RB10."
    ...zřejmě nejen RedBull bude testovat více variant. Máme se na co těšit.

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jake HorseRadisher

      Jake HorseRadisher

      85.207.90.XXX
      Ano budou jediný tým, který má více variant :) Nevím jak menší týmy, ale myslím si, že Mercedes, Ferrari a McLaren mají určitě přichystanou minimálně 1 další variantu nosu :) 11

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • TomTom

    193.41.42.XXX
    McL Dost mě znervózňuje, že ještě nevyjel Mac a ani od nich není nic slyšet.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Je zaujímavé sledovať toto divadlo,.. ...a človek nevie, čo si má o tom myslieť. Či tí géniovia z F1 navrhli tak mizerné autá, alebo je tam fakt tak chladno. 02

    + 4 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Qay

    212.108.4.XXX
    sázka kterej motor bude 1. v plamenech? /nebo aspoň nefunkční/

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Robert

    78.157.167.XXX
    dobrá hláška Autosport: komplikovanými algoritmy jsme dospěli k výpočtu toho, že jsme v Jerezu zatím na času dvě kola za hodinu 11 11

    + 19 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Valtteri Bottas je jedním z těch, kdo si po kvalifikaci nemálo důvěřuje (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci GP Španělska: Všichni hovoří o minimálních rozdílech

Hvězda Landa Norrise stále stoupá - ve Španělsku získal druhé pole-position (ilustrační snímek)

KVALIFIKACE GP ŠPANĚLSKA: Smíšené pocity u McLarenu, Norris triumfuje, Piastri zahodil šanci

Carlos Sainz v tuenlu v závodě v Monaku

Třetí trénink byl mimořádně vyrovnaný. Nejrychlejší Sainz

Pierre Gasly se na katalánském okruhu vytáhl (ilustrační foto)

Druhý trénink kořistí Hamiltona, překvapením bezesporu Alpine

Lando Norris v závodě v Bahrajnu

První trénink pro Norrise. Alonso způsobil červenou vlajku

George Russell v GP Kanady

"Jak jsme mohli být tak hloupí?" Allison o objevu, díky kterému se teď Mercedes dotáhl na špici

Nico Hülkenberg v Kanadě

Bearman nastoupí s Haasem v Barceloně, nahradí v roce 2025 Hülkenberga? Zamíří Sainz k Williamsu?

Lando Norris ve Velké ceně Kanady

Red Bull si stěžuje na přední křídlo McLarenu: ohýbá se až příliš

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama