DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes: Míra utrácení v F1 je neudržitelná
Z dlouhodobého hlediska je pro velké týmy jejich utrácení neudržitelné, domnívá se výkonný šéf Mercedesu, Toto Wolff.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mercedes: Míra utrácení v F1 je neudržitelná
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000190
(Hlasovalo 15 lidí)
07.01.2014 17:36
asi je to pravda Podle mě je to pravda a ve… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Pavel A.
00:57 08.01.2014 85.70.8.XXXKontrola výdajů nejde. Všichni vědí, že kontrolovat výdaje nejde. Kdyby to šlo, tak už je to dávno zavedené. Ušetřit se dá pouze na tom, co se dá kontrolovat. Kdyby byla předepsána maximální cena za motor, každý výrobce by dal do výzkumu jen tolik, aby na tom neprodělal, Nikdo nebude vyrábět něco, čeho výrobní cena je vyšší než prodejní. Zakažte aerodynamické tunely, jejich použití se dá kontrolovat. Zjednodušte aerodynamiku, je nesmysl vydávat miliony na tvar nepatrných křidélek u předního křídla. Kdyby byl předepsán tvar předního křídla, odpadnou výdaje na jeho vymýšlení.-
-
-
XR
08:10 14.01.2014 109.81.245.XXXSamozřejmě. Nemusí to pokrýt celé náklady na vývoj, něco zaplatí další zákazníci. Navíc to přispěje k vyšším povědomí mezi lidmi a prodejům silničních vozů, což je na vyostřeném automobilovém trhu k nezaplacení, pokud nemusíš krachnout jako ostatní.
-
-
-
-
-
dLHY
22:16 07.01.2014 188.123.100.XXXKOEFICIENT? ako fanusik McL som sklamany z takychto clankov, je to pravda a je to smutne. navrhol by som - spravit na par sezon priemerny rozpocet vsetkych teamov a potom body rozdelovat koeficientom = vyhral si? no ale minate 4x viac ako je priemer, nech sa paci , polovica bodov...atd -
Andrej
20:00 07.01.2014 109.230.13.XXXpreco FIA nezalozi pre kazdy tym ucet, ktory bude mat FIA pod dohladom. ziaden tym by si nemohol bez zvolenia FIA vybrat peniaze. stanovil by sa max. vklad a problem by bol daleko lahsie kontrolovatelny.
alebo si myslite ze som moc naivny a nemoze to fungovat? -
Kapor
18:33 07.01.2014 194.160.178.XXXRopočtový strop má význam vtedy,... ...ak sa zároveň zavedie aj jeho nezávislá kontrola zo strany FIA, ktorá na to vytvorí odborný tím, ktorí to bude zabezpečovať, lebo získavanie elektronických dát z jednotlivých tímov z účtovníctva je možné a kto tomu rozumie, tak vie, že je to dobre takto sledovateľné a po prekročení postihnuteľné. -
-
uzivatel000190
17:36 07.01.2014 194.228.20.XXXasi je to pravda Podle mě je to pravda a ve finále to f1 škodí (úzká špička) . Rozpočtový strop asi řešení není, ale mělo by se vydat cestou homologace a povolením jen např. maximální počet vezí za sezónu, tuším že už to tu nedávno bylo u šasi. Takže mít třeba místo 15 verzí předního křídla jen max. 5 nebo i 3 a to samé u všeho nákladného: zadní křídlo, podlaha, zavěšení, brzdy a jejich kanálky atd.
Myslím, že by to hodně pomohlo a zároveň to podporuje inovátorské postupy, protože těm ostatním se to bude hůře kopírovat.
Třeba je podle mě super cesta s převodovkou, kde už nepůjde skládat převodovku podle okruhu.-
-
uzivatel000190
09:20 08.01.2014 194.228.20.XXXUrčitě by si na tom dali více záležet, ale odpadlo by to co se teď dělá a to je ten aero balík na každý okruh, protože na něm jsou jinak dvě zatáčky. Navíc by to přidalo i do šampionátu prvek, že každá formule by byla dobrá jinde, což by také pomohlo atraktivitě/vyrovnanosti.
Ještě mě napadá, že by zase redaktoři f1news začali psát články jako se tu dříve dělo o tom co kdo přivezl nového.
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek