DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes: Míra utrácení v F1 je neudržitelná

Z dlouhodobého hlediska je pro velké týmy jejich utrácení neudržitelné, domnívá se výkonný šéf Mercedesu, Toto Wolff.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes: Míra utrácení v F1 je neudržitelná

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 14.01.2014 08:11 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000190 (Hlasovalo 15 lidí) 07.01.2014 17:36
asi je to pravda Podle mě je to pravda a ve… »
» Pavel A. (Hlasovali 5 lidé) 08.01.2014 00:57
Kontrola výdajů nejde. Všichni vědí, že… »
» Prokop S. (Hlasovali 3 lidé) 07.01.2014 22:55
už to tu bylo mnohokrát.. nezabrání to tomu aby… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pavel A.

    Pavel A.

    85.70.8.XXX
    Kontrola výdajů nejde. Všichni vědí, že kontrolovat výdaje nejde. Kdyby to šlo, tak už je to dávno zavedené. Ušetřit se dá pouze na tom, co se dá kontrolovat. Kdyby byla předepsána maximální cena za motor, každý výrobce by dal do výzkumu jen tolik, aby na tom neprodělal, Nikdo nebude vyrábět něco, čeho výrobní cena je vyšší než prodejní. Zakažte aerodynamické tunely, jejich použití se dá kontrolovat. Zjednodušte aerodynamiku, je nesmysl vydávat miliony na tvar nepatrných křidélek u předního křídla. Kdyby byl předepsán tvar předního křídla, odpadnou výdaje na jeho vymýšlení.

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • XR

      109.81.245.XXX
      Já bych do toho motoru dal více, kdyby z něj pak byl motor vítězný. Skvělá reklama, vyhrát šampionát v F1, byť bych jej dotoval. Pokud by mi to zvedlo prodeje silničních vozů, proč ne?

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pavel A.

        Pavel A.

        85.70.8.XXX
        Opravdu si myslíš, že vítězství Red Bullu zvedlo prodejnost vozů Renault tak, že to nejen pokrylo výdaje na vývoj motoru, ale přineslo to zisk? Určitým přínosem může být využití technologie F1 v cestovních vozech, ale to jde minimálně.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • XR

          109.81.245.XXX
          Samozřejmě. Nemusí to pokrýt celé náklady na vývoj, něco zaplatí další zákazníci. Navíc to přispěje k vyšším povědomí mezi lidmi a prodejům silničních vozů, což je na vyostřeném automobilovém trhu k nezaplacení, pokud nemusíš krachnout jako ostatní.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        62.209.192.XXX
        Tak hurá do toho...

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • XR

          109.81.245.XXX
          Přečti si Achardův příspěvek ještě jednou a všimni si slovíčka kdyby. Pokud nechápeš jeho význam, pak ti jej rád vysvětlím 04

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • dLHY

    188.123.100.XXX
    KOEFICIENT? ako fanusik McL som sklamany z takychto clankov, je to pravda a je to smutne. navrhol by som - spravit na par sezon priemerny rozpocet vsetkych teamov a potom body rozdelovat koeficientom = vyhral si? no ale minate 4x viac ako je priemer, nech sa paci , polovica bodov...atd

    + 1 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      89.29.32.XXX
      bohuzel tady je problem v tom, jak zajistit skutecne dostatecnou kontrolu nad rozpocty tymu. Pokud by to slo jednoduse, tak uz by s tim FIA davno neco udelala.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Andrej

    109.230.13.XXX
    preco FIA nezalozi pre kazdy tym ucet, ktory bude mat FIA pod dohladom. ziaden tym by si nemohol bez zvolenia FIA vybrat peniaze. stanovil by sa max. vklad a problem by bol daleko lahsie kontrolovatelny.

    alebo si myslite ze som moc naivny a nemoze to fungovat?

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Prokop S.

      Prokop S.

      89.102.94.XXX
      už to tu bylo mnohokrát.. nezabrání to tomu aby si jedna stáj založila společnost co pro ně bude vyvíjet a jim to prodávat "pod cenou"

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ropočtový strop má význam vtedy,... ...ak sa zároveň zavedie aj jeho nezávislá kontrola zo strany FIA, ktorá na to vytvorí odborný tím, ktorí to bude zabezpečovať, lebo získavanie elektronických dát z jednotlivých tímov z účtovníctva je možné a kto tomu rozumie, tak vie, že je to dobre takto sledovateľné a po prekročení postihnuteľné. 01

    + 5 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    109.80.56.XXX
    kdyby fia nechala regule platne delsi dobu a kazdy rok je nemenila, usetrily by se velke penize, ktere se cpou02

    + 9 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000190

    uzivatel000190

    194.228.20.XXX
    asi je to pravda Podle mě je to pravda a ve finále to f1 škodí (úzká špička) . Rozpočtový strop asi řešení není, ale mělo by se vydat cestou homologace a povolením jen např. maximální počet vezí za sezónu, tuším že už to tu nedávno bylo u šasi. Takže mít třeba místo 15 verzí předního křídla jen max. 5 nebo i 3 a to samé u všeho nákladného: zadní křídlo, podlaha, zavěšení, brzdy a jejich kanálky atd.
    Myslím, že by to hodně pomohlo a zároveň to podporuje inovátorské postupy, protože těm ostatním se to bude hůře kopírovat.
    Třeba je podle mě super cesta s převodovkou, kde už nepůjde skládat převodovku podle okruhu.01

    + 15 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • MeVo

      90.176.53.XXX
      To zní jako plán.Jen aby týmy nesoustředili do těch 5ti inovací tolik peněz jako do těch 15ti :-(

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000190

        uzivatel000190

        194.228.20.XXX
        Určitě by si na tom dali více záležet, ale odpadlo by to co se teď dělá a to je ten aero balík na každý okruh, protože na něm jsou jinak dvě zatáčky. Navíc by to přidalo i do šampionátu prvek, že každá formule by byla dobrá jinde, což by také pomohlo atraktivitě/vyrovnanosti.
        Ještě mě napadá, že by zase redaktoři f1news začali psát články jako se tu dříve dělo o tom co kdo přivezl nového. 03

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama