DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes: Míra utrácení v F1 je neudržitelná

Z dlouhodobého hlediska je pro velké týmy jejich utrácení neudržitelné, domnívá se výkonný šéf Mercedesu, Toto Wolff.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes: Míra utrácení v F1 je neudržitelná

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 14.01.2014 08:11 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000190 (Hlasovalo 15 lidí) 07.01.2014 17:36
asi je to pravda Podle mě je to pravda a ve… »
» Pavel A. (Hlasovali 5 lidé) 08.01.2014 00:57
Kontrola výdajů nejde. Všichni vědí, že… »
» Prokop S. (Hlasovali 3 lidé) 07.01.2014 22:55
už to tu bylo mnohokrát.. nezabrání to tomu aby… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

XR

109.81.245.XXX
Přečti si Achardův příspěvek ještě jednou a všimni si slovíčka kdyby. Pokud nechápeš jeho význam, pak ti jej rád vysvětlím 04

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

XR

109.81.245.XXX
Samozřejmě. Nemusí to pokrýt celé náklady na vývoj, něco zaplatí další zákazníci. Navíc to přispěje k vyšším povědomí mezi lidmi a prodejům silničních vozů, což je na vyostřeném automobilovém trhu k nezaplacení, pokud nemusíš krachnout jako ostatní.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Fanda.LH

62.209.192.XXX
Tak hurá do toho...

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pavel A.

Pavel A.

85.70.8.XXX
Opravdu si myslíš, že vítězství Red Bullu zvedlo prodejnost vozů Renault tak, že to nejen pokrylo výdaje na vývoj motoru, ale přineslo to zisk? Určitým přínosem může být využití technologie F1 v cestovních vozech, ale to jde minimálně.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000190

uzivatel000190

194.228.20.XXX
Určitě by si na tom dali více záležet, ale odpadlo by to co se teď dělá a to je ten aero balík na každý okruh, protože na něm jsou jinak dvě zatáčky. Navíc by to přidalo i do šampionátu prvek, že každá formule by byla dobrá jinde, což by také pomohlo atraktivitě/vyrovnanosti.
Ještě mě napadá, že by zase redaktoři f1news začali psát články jako se tu dříve dělo o tom co kdo přivezl nového. 03

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

109.81.245.XXX
jasně, a dodnes bychom jezdili s traktory

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

MeVo

90.176.53.XXX
To zní jako plán.Jen aby týmy nesoustředili do těch 5ti inovací tolik peněz jako do těch 15ti :-(

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

XR

109.81.245.XXX
Já bych do toho motoru dal více, kdyby z něj pak byl motor vítězný. Skvělá reklama, vyhrát šampionát v F1, byť bych jej dotoval. Pokud by mi to zvedlo prodeje silničních vozů, proč ne?

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pavel A.

Pavel A.

85.70.8.XXX
Kontrola výdajů nejde. Všichni vědí, že kontrolovat výdaje nejde. Kdyby to šlo, tak už je to dávno zavedené. Ušetřit se dá pouze na tom, co se dá kontrolovat. Kdyby byla předepsána maximální cena za motor, každý výrobce by dal do výzkumu jen tolik, aby na tom neprodělal, Nikdo nebude vyrábět něco, čeho výrobní cena je vyšší než prodejní. Zakažte aerodynamické tunely, jejich použití se dá kontrolovat. Zjednodušte aerodynamiku, je nesmysl vydávat miliony na tvar nepatrných křidélek u předního křídla. Kdyby byl předepsán tvar předního křídla, odpadnou výdaje na jeho vymýšlení.

+ 5 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Duncan66

89.29.32.XXX
bohuzel tady je problem v tom, jak zajistit skutecne dostatecnou kontrolu nad rozpocty tymu. Pokud by to slo jednoduse, tak uz by s tim FIA davno neco udelala.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Prokop S.

Prokop S.

89.102.94.XXX
už to tu bylo mnohokrát.. nezabrání to tomu aby si jedna stáj založila společnost co pro ně bude vyvíjet a jim to prodávat "pod cenou"

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

dLHY

188.123.100.XXX
KOEFICIENT? ako fanusik McL som sklamany z takychto clankov, je to pravda a je to smutne. navrhol by som - spravit na par sezon priemerny rozpocet vsetkych teamov a potom body rozdelovat koeficientom = vyhral si? no ale minate 4x viac ako je priemer, nech sa paci , polovica bodov...atd

+ 1 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Andrej

109.230.13.XXX
preco FIA nezalozi pre kazdy tym ucet, ktory bude mat FIA pod dohladom. ziaden tym by si nemohol bez zvolenia FIA vybrat peniaze. stanovil by sa max. vklad a problem by bol daleko lahsie kontrolovatelny.

alebo si myslite ze som moc naivny a nemoze to fungovat?

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Ropočtový strop má význam vtedy,... ...ak sa zároveň zavedie aj jeho nezávislá kontrola zo strany FIA, ktorá na to vytvorí odborný tím, ktorí to bude zabezpečovať, lebo získavanie elektronických dát z jednotlivých tímov z účtovníctva je možné a kto tomu rozumie, tak vie, že je to dobre takto sledovateľné a po prekročení postihnuteľné. 01

+ 5 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

109.80.56.XXX
kdyby fia nechala regule platne delsi dobu a kazdy rok je nemenila, usetrily by se velke penize, ktere se cpou02

+ 9 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000190

uzivatel000190

194.228.20.XXX
asi je to pravda Podle mě je to pravda a ve finále to f1 škodí (úzká špička) . Rozpočtový strop asi řešení není, ale mělo by se vydat cestou homologace a povolením jen např. maximální počet vezí za sezónu, tuším že už to tu nedávno bylo u šasi. Takže mít třeba místo 15 verzí předního křídla jen max. 5 nebo i 3 a to samé u všeho nákladného: zadní křídlo, podlaha, zavěšení, brzdy a jejich kanálky atd.
Myslím, že by to hodně pomohlo a zároveň to podporuje inovátorské postupy, protože těm ostatním se to bude hůře kopírovat.
Třeba je podle mě super cesta s převodovkou, kde už nepůjde skládat převodovku podle okruhu.01

+ 15 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu