DISKUZE K ČLÁNKU Red Bullu utíkají další dva vedoucí inženýři: Ellis a Wood. Ulovil je Mercedes
Mercedesu se podařilo přetáhnout z Red Bullu další dvě vůdčí osobnosti - Marka Ellise a Gilese Wooda.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Red Bullu utíkají další dva vedoucí inženýři: Ellis a Wood. Ulovil je Mercedes
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
anonym
12:48 19.12.2013 178.255.168.XXXTým je proto tým, že jde o skupinu lidí, kteří jsou (by měli být) všichni nějak přínosní. Žádný tým nestojí a nepadá s jedním člověkem. Newey je jistě obrovským přínosem, ale Red Bull není ani náhodou jenom o něm. Jak si vedl McLaren, když byl Newey tam, hmm?-
Pepan
21:26 19.12.2013 89.24.157.XXXŽádná firma nefunguje na demokratických principech a pokud má být úspěšná, měl by tam být jeden jako vůdčí osobnost, který vytyčuje směr vývoje a je odpovědný za celkový koncept projektu. Je to takzvaný vizionář a to je u Red Bullu Newey. Ten má k dispozici skupinu vedoucích, kteří řeší dílčí úkoly. Každý z těchto vedoucích má svůj tým a svého zástupce. Pokud firmě odloudím některého z řešitelů dílčích úkolů, moc firmu nepoškodím, protože jeho zástupce umí prakticky totéž co vedoucí. Je na místě zástupce, protože je obvykle mladší věkem nebo služebně. Když postoupí na místo vedoucího, dělá vše pro to, aby dokázal, že firma udělala správně a snaží se zavděčit maximálním úsilím. Z toho je celkem jasné, že tím odlivem mozků Red Bull příliš poškozen nebude. To by jim někdo musel odloudit toho vizionáře, což asi nehrozí. A pokud Newey nebyl úspěšný u McLarenu, pak je možné že mu strejda Dennis nedal tak volnou ruku při výběru pracovníků a při vývoji jako Mateschitz u Red Bullu. On totiž ten vizionář je hodně důležitý, ale potřebuje k práci podmínky. A ty asi Newey v McLarenu optimální neměl.-
anonym
11:37 20.12.2013 178.255.168.XXXAle jo, s tímhle nemám problém. +
K Neweymu asi takhle - vizionář ano, obrovský přínos ano, ale nezapomínejme, že Newey je především aerodynamik. Určitě si zaslouží obdiv, ale poloboha bych z něj nedělal, každý je nahraditelný, obzlášť kdyby konečně došlo k masivnějšímu přeskupení vlivu na konečný výsledek od aerodynamiky zpět k mechanice.
-
-
-
Kapor
09:57 19.12.2013 194.160.178.XXXBola to len otázka času,... ...kedy sa tak stane, lebo Ross veril ľuďom v oddeleniach Mercedesu, že sa s vecami budú vedieť vysporiadať a hoci aj mali veľmi dobré myšlienky, nie všetko sa dá v krátkom čase zdokonaliť tak, aby to na každej trati 100% fungovalo a ako vidieť, kradšia ale aj finančne náročnejšia cesta, je jednoducho už hotových ľudí získať tak, že si polepšia, lebo od kedy sú na svete peniaze, tak je to predovšetkým o nich. Málo kto odolá mamonu, jedine Adrian ostal verný a myslím, že už do žiadneho iného tímu ako je Red Bull nepôjde, bárs by mu sľubovali čokoľvek, lebo je tam doma a cíti sa šťastný.
Je pravda, že si Mercedes takto pomohol a nakoniec aj McLaren, ale inej cesty zrejme nebolo, ako prekonať hegemóniu Red Bullu a to, aby si Sabastian nejazdil aj v r. 2014 svoje vlastné závody, pričom jeho auto je triedu lepšie, ako to od iných tímov.
Adrian aj napriek tomu ostane osobnosť a už by mu konečne kráľovná mala udeliť hodnosť Sir, ktorá tím vedie po stránke návrhu, tvorby a vývoja auta a je to nakoniec dobre, lebo jeho skúsenosti sú neoceniteľné a určite po odinuvších špecialistoch z Red Bullu, prídu z univerzít mladí ľudia, plní elánu a nových myšlienok, ktoré budú môcť v tíme Red Bull nielen prekonzultovať s takým velikánom ako je Adrian, ale ich aj realizovať a uzrú svetlo sveta v tíme, kde Adrian napomôže tomu, že z nich určite vyrastú tvorčie osobnosti a špičkoví odborníci v tomto fachu. A to je pre F1 veľmi dobre !-
TLA4ENKA
11:30 19.12.2013 85.71.177.XXXKapore!!! Do Prčic Tvůj komentář má víc slov než samotnej článek. Konkrétně 261/186. Přestaň psát tak dlouhý komentáře a uvidíš, že lidi je i začnou číst.
A teď pro REDAKCI: Co takhle nabídnout Kaporovi možnost napsat svůj článek/pohled/cokoliv, aby se nám pořádně vypsal. Ale Kapore, ať to má hlavu a patu a nějakou POINTU hlavně. Pak si to všichni moc rádi přečteme. :-)-
Kapor
16:11 19.12.2013 194.160.178.XXXJa neviem, čo ti na pom vadí,... ...lebo ja si rád prečítam vždy aj tvoj príspevok a sú aj dlhšie, ako si dnes vypotil. Ja to vždy beriem ako tvoj názor a rešpektujem ho, pričom som na teba nikdy a ani na nikoho iného netlačil, aby si ho niekedy menil, preto nechápem snahu niektorých, tlačiť na mňa a vnucovať mi svoje názory.
Ja úplne rešpektujem, že sme každý jedinečné a neopakovateľné individuá a každý máme hold svoj názor a uhol pohľadu na vec, ale to nám vôbec nebráni, aby sme sa navzájom chápali a rešpektovali. To vše.-
TLA4ENKA
19:37 19.12.2013 85.71.177.XXXPodívej se, já tě jak chápu, tak i respektuju. Bylo to ode mě spíš jenom takové doporučení, rozhodně jsem to nemyslel nějak zle, nebo negativně - pokud to tak vyznělo tak se omlouvám.
ALE STEJNĚ: Pokud ti to neumožní redakce, tak by sis měl založit nějakej blog nebo něco, kde bys svoje pohledy na věci mohl více rozšířit. Je to jen můj tip. A až z tebe bude velkej redaktor, tak si na mě vzpoměň!-
Kapor
08:39 21.12.2013 194.160.178.XXXJa som skromný chlapec,... ...a nevyžadujem žiadne nadštandardné výhody od redakcie, ani od svojho okolia, len to, aby ľudí nesralo, že mám na všetko názor a vždy ma to napadne veľmi rýchlo a viem to prezentovať na rozdiel od iných, ktorý to silia a potom to tak vyzerá. Mne to ide od ruky som s tým spokojný, lebo ak by som bol pod tlakom, že to musím, tak by mi tak od srdca nešlo, to mi ver.
Ja vlastne tým robím redakcii dobrú službu, lebo koľkokrát reagujem na články, kde som prispievateľ len ja a oni za to dostanú zaplatené, lebo sú odmeňovaní podľa počtu prihlásených na ich internetovej stránke. Takže ja im vlastne stále pomáham a mal by som za to dostať nejakého Ježiška ! Nemyslíš ?-
FF
09:55 21.12.2013 37.221.245.XXXJenže tvůj přístup k diskuzi může řadu návštěvníků odradit od další návštěvy stránek a zapojování se do diskuze, navíc vulgarismy a urážkami v diskuzi redakci přidáváš akorát zbytečnou práci navíc. Takže v konečném důsledku poskytuješ provozovatelům těchto výborných stránek spíše medvědí službu.
-
-
-
-
-
-
-
-
eR
09:46 19.12.2013 62.245.107.XXXZdá se, že konkurence konečně pochopila, že nejjistější cestou k překonání Red Bullu, je rozbití vítězného týmu. Tolik odchodů během krátké doby může narušit chod týmu a hlavně je tu šance, že nově povýšení v RB nemají tolik zkušeností a budou dělat víc chyb, zatímco konkurence využije znalostí nově příchozích. Na auta pro rok 2014 už to vliv mít nebude, ale může to mít vliv na rychlost vývoje v sezóně a návrh aut pro 2015.-
Duncan66
16:39 19.12.2013 89.29.32.XXXby me zajimalo, kdyz muzou zacit pracovat az od cervna, jak to probiha v tom sedem pasmu. Jestli uz ted funguje nejaka tajna komunikace s novym tymem, aby je upozornili na nejake dulezite veci ohledne vyvoje auta pro 2014 apod., nebo jestli se to da uhlidat tak, ze skutecne zacnou byt prinosem az od toho cervna.
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek