DISKUZE K ČLÁNKU Red Bullu utíkají další dva vedoucí inženýři: Ellis a Wood. Ulovil je Mercedes

Mercedesu se podařilo přetáhnout z Red Bullu další dvě vůdčí osobnosti - Marka Ellise a Gilese Wooda.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bullu utíkají další dva vedoucí inženýři: Ellis a Wood. Ulovil je Mercedes

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 30.12.2013 14:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 9 lidí) 19.12.2013 10:27
Já bych ten odchod zase tak nedramatizoval. … »
» Pepan (Hlasovalo 6 lidí) 19.12.2013 21:26
Žádná firma nefunguje na demokratických… »
» B2SoS (Hlasovali 2 lidé) 19.12.2013 21:51
Ta vlastní stránka nebo blog F1Kapor mě také… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Rovnice o dvou neznámých

    90.179.19.XXX
    Haha Já myslím, že za chvíli bude v Merglu tolik odborníků, že každý řadový mechanik bude mít svého závodního inženýra, aerodynamika a kdoví co ještě 11

    + 12 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Já bych ten odchod zase tak nedramatizoval. Zmínění dva odborníci si polepší jak platově, tak i v postavení a na chod Red Bullu to nebude mít velký vliv. To by musel někdo přelanařit Neweyho, což asi nehrozí.

    + 9 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.255.168.XXX
      Tým je proto tým, že jde o skupinu lidí, kteří jsou (by měli být) všichni nějak přínosní. Žádný tým nestojí a nepadá s jedním člověkem. Newey je jistě obrovským přínosem, ale Red Bull není ani náhodou jenom o něm. Jak si vedl McLaren, když byl Newey tam, hmm? 04

      + 9 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Žádná firma nefunguje na demokratických principech a pokud má být úspěšná, měl by tam být jeden jako vůdčí osobnost, který vytyčuje směr vývoje a je odpovědný za celkový koncept projektu. Je to takzvaný vizionář a to je u Red Bullu Newey. Ten má k dispozici skupinu vedoucích, kteří řeší dílčí úkoly. Každý z těchto vedoucích má svůj tým a svého zástupce. Pokud firmě odloudím některého z řešitelů dílčích úkolů, moc firmu nepoškodím, protože jeho zástupce umí prakticky totéž co vedoucí. Je na místě zástupce, protože je obvykle mladší věkem nebo služebně. Když postoupí na místo vedoucího, dělá vše pro to, aby dokázal, že firma udělala správně a snaží se zavděčit maximálním úsilím. Z toho je celkem jasné, že tím odlivem mozků Red Bull příliš poškozen nebude. To by jim někdo musel odloudit toho vizionáře, což asi nehrozí. A pokud Newey nebyl úspěšný u McLarenu, pak je možné že mu strejda Dennis nedal tak volnou ruku při výběru pracovníků a při vývoji jako Mateschitz u Red Bullu. On totiž ten vizionář je hodně důležitý, ale potřebuje k práci podmínky. A ty asi Newey v McLarenu optimální neměl.

        + 6 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • McMatej

          McMatej

          88.131.62.XXX
          V McLarenu měl tak volné ruce, že vyrobil auto, které bylo tak poruchové a pomalé, že se do závodu ani nedostalo.

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • anonym

          178.255.168.XXX
          Ale jo, s tímhle nemám problém. 01 +

          K Neweymu asi takhle - vizionář ano, obrovský přínos ano, ale nezapomínejme, že Newey je především aerodynamik. Určitě si zaslouží obdiv, ale poloboha bych z něj nedělal, každý je nahraditelný, obzlášť kdyby konečně došlo k masivnějšímu přeskupení vlivu na konečný výsledek od aerodynamiky zpět k mechanice.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            Já z něj poloboha nedělám. Uznávám že přes aerodynamiku je fakt dobrý, ale s řečma o tom, že když se něco povede RB, je za tím usilovná práce, pokud jiným, je to náhoda, mě fakt se.e.02

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      89.29.32.XXX
      ty budes asi dost naivni, kdyz si myslis, ze Newey ma cas a mozek na to, aby osefoval veskerou praci celeho tymu a ze 99% uspechu je jeho zasluha. 20

      + 5 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Bola to len otázka času,... ...kedy sa tak stane, lebo Ross veril ľuďom v oddeleniach Mercedesu, že sa s vecami budú vedieť vysporiadať a hoci aj mali veľmi dobré myšlienky, nie všetko sa dá v krátkom čase zdokonaliť tak, aby to na každej trati 100% fungovalo a ako vidieť, kradšia ale aj finančne náročnejšia cesta, je jednoducho už hotových ľudí získať tak, že si polepšia, lebo od kedy sú na svete peniaze, tak je to predovšetkým o nich. Málo kto odolá mamonu, jedine Adrian ostal verný a myslím, že už do žiadneho iného tímu ako je Red Bull nepôjde, bárs by mu sľubovali čokoľvek, lebo je tam doma a cíti sa šťastný.
    Je pravda, že si Mercedes takto pomohol a nakoniec aj McLaren, ale inej cesty zrejme nebolo, ako prekonať hegemóniu Red Bullu a to, aby si Sabastian nejazdil aj v r. 2014 svoje vlastné závody, pričom jeho auto je triedu lepšie, ako to od iných tímov.
    Adrian aj napriek tomu ostane osobnosť a už by mu konečne kráľovná mala udeliť hodnosť Sir, ktorá tím vedie po stránke návrhu, tvorby a vývoja auta a je to nakoniec dobre, lebo jeho skúsenosti sú neoceniteľné a určite po odinuvších špecialistoch z Red Bullu, prídu z univerzít mladí ľudia, plní elánu a nových myšlienok, ktoré budú môcť v tíme Red Bull nielen prekonzultovať s takým velikánom ako je Adrian, ale ich aj realizovať a uzrú svetlo sveta v tíme, kde Adrian napomôže tomu, že z nich určite vyrastú tvorčie osobnosti a špičkoví odborníci v tomto fachu. A to je pre F1 veľmi dobre ! 01

    + 8 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • TLA4ENKA

      85.71.177.XXX
      Kapore!!! Do Prčic Tvůj komentář má víc slov než samotnej článek. Konkrétně 261/186. Přestaň psát tak dlouhý komentáře a uvidíš, že lidi je i začnou číst.
      A teď pro REDAKCI: Co takhle nabídnout Kaporovi možnost napsat svůj článek/pohled/cokoliv, aby se nám pořádně vypsal. Ale Kapore, ať to má hlavu a patu a nějakou POINTU hlavně. Pak si to všichni moc rádi přečteme. :-)

      + 12 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Ja neviem, čo ti na pom vadí,... ...lebo ja si rád prečítam vždy aj tvoj príspevok a sú aj dlhšie, ako si dnes vypotil. Ja to vždy beriem ako tvoj názor a rešpektujem ho, pričom som na teba nikdy a ani na nikoho iného netlačil, aby si ho niekedy menil, preto nechápem snahu niektorých, tlačiť na mňa a vnucovať mi svoje názory.
        Ja úplne rešpektujem, že sme každý jedinečné a neopakovateľné individuá a každý máme hold svoj názor a uhol pohľadu na vec, ale to nám vôbec nebráni, aby sme sa navzájom chápali a rešpektovali. 11 To vše.

        + 8 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • TLA4ENKA

          85.71.177.XXX
          Podívej se, já tě jak chápu, tak i respektuju. Bylo to ode mě spíš jenom takové doporučení, rozhodně jsem to nemyslel nějak zle, nebo negativně - pokud to tak vyznělo tak se omlouvám.
          ALE STEJNĚ: Pokud ti to neumožní redakce, tak by sis měl založit nějakej blog nebo něco, kde bys svoje pohledy na věci mohl více rozšířit. Je to jen můj tip. A až z tebe bude velkej redaktor, tak si na mě vzpoměň!

          + 5 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kapor

            194.160.178.XXX
            Ja som skromný chlapec,... ...a nevyžadujem žiadne nadštandardné výhody od redakcie, ani od svojho okolia, len to, aby ľudí nesralo, že mám na všetko názor a vždy ma to napadne veľmi rýchlo a viem to prezentovať na rozdiel od iných, ktorý to silia a potom to tak vyzerá. Mne to ide od ruky som s tým spokojný, lebo ak by som bol pod tlakom, že to musím, tak by mi tak od srdca nešlo, to mi ver.
            Ja vlastne tým robím redakcii dobrú službu, lebo koľkokrát reagujem na články, kde som prispievateľ len ja a oni za to dostanú zaplatené, lebo sú odmeňovaní podľa počtu prihlásených na ich internetovej stránke. Takže ja im vlastne stále pomáham a mal by som za to dostať nejakého Ježiška ! 11 Nemyslíš ? 18

            + 2 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • FF

              37.221.245.XXX
              Jenže tvůj přístup k diskuzi může řadu návštěvníků odradit od další návštěvy stránek a zapojování se do diskuze, navíc vulgarismy a urážkami v diskuzi redakci přidáváš akorát zbytečnou práci navíc. Takže v konečném důsledku poskytuješ provozovatelům těchto výborných stránek spíše medvědí službu.

              + 4 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • B2SoS

              B2SoS

              193.165.69.XXX
              Ano, často Tě to napadne vel'mi rýchlo a umíš to prezentovat, po svém.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • B2SoS

            B2SoS

            193.165.69.XXX
            Ta vlastní stránka nebo blog F1Kapor mě také napadla...

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • eR

    62.245.107.XXX
    Zdá se, že konkurence konečně pochopila, že nejjistější cestou k překonání Red Bullu, je rozbití vítězného týmu. Tolik odchodů během krátké doby může narušit chod týmu a hlavně je tu šance, že nově povýšení v RB nemají tolik zkušeností a budou dělat víc chyb, zatímco konkurence využije znalostí nově příchozích. Na auta pro rok 2014 už to vliv mít nebude, ale může to mít vliv na rychlost vývoje v sezóně a návrh aut pro 2015.

    + 12 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      89.29.32.XXX
      by me zajimalo, kdyz muzou zacit pracovat az od cervna, jak to probiha v tom sedem pasmu. Jestli uz ted funguje nejaka tajna komunikace s novym tymem, aby je upozornili na nejake dulezite veci ohledne vyvoje auta pro 2014 apod., nebo jestli se to da uhlidat tak, ze skutecne zacnou byt prinosem az od toho cervna.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama