DISKUZE K ČLÁNKU Honda přiznává, že jim sezona 2014 může při vývoji motoru pro následující rok chybět

Honda přiznává obavy, že ostatní dodavatelé motorů mohou z následující sezony získat řadu poznatků a to je postaví do nevýhodné pozice před jejich návratem do F1 k McLarenu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda přiznává, že jim sezona 2014 může při vývoji motoru pro následující rok chybět

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 08.12.2013 15:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 10 lidí) 05.12.2013 12:50
Před pár roky měla celá řada lidí tentýž pocit… »
» uzivatel001385 (Hlasovalo 6 lidí) 05.12.2013 11:51
Honda Tak trochu se obávám, aby to neohrozilo… »
» Pepan (Hlasovali 4 lidé) 05.12.2013 12:07
Taky s obávám že by je to mohlo poškodit. Pořád… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • viking

    93.153.124.XXX
    Hodna umi postavit spickovy zavodni motor Myslim, ze je to pro Hondu vyzva, kterou zvladnou. Mozna je to vetsi vyzva pro McLaren samotny, nez pro Hondu, protoze po roce budou muset dost auto upravit potrebam novymu motoru zatimco ostatni uz budou jen ladit zajete koleje. Ale o vykon a spolehlivost samotnyho motoru bych se tolik nebal... :o) ... Takze pokud bude McLaren zpocatku mene konkurenceschopny, nebude to ani tak motorem samotnym jako spis tim vse sladit... Ale to nechci vestit z kristalovy koule, je to spis jen takovej jeden z moznejch celkem logickejch scenaru (mejlit se samozrejme muzu)... :o)

    + 6 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • TLA4ENKA

    109.80.16.XXX
    Honda Myslim, že Japonci věděj dost přesně co dělaj.

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Taky s obávám že by je to mohlo poškodit. Pořád nechápu McLaren, proč se nepokusil vyvázat ze smlouvy s Mercedesem ke konci tohoto roku. Ten rok vývoje bude Hondě určitě chybět. Navíc si mohou být u McLarenu jisti že Mercedes jim dá to nejhorší, co vyrobí. I když to bude z jedné série, dostanou určitě ty nejméně výkonné motory a asi nebudou mít totéž knowhow jako ostatní odběratelé Mercedesu.

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.40.234.XXX
      a co by to bolo mclarenu platne ked honda nebola pripravena dodavat motory uz buduci rok?

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • B2SoS

        B2SoS

        193.165.69.XXX
        Nepamatuju si to detailně, ale v hlavě to mám uloženo tak :-), že McLaren smlouvu prodlužovat nemusel. V diskusích se objevil i názor, že tím dali jakýsi prostor usnadnit Hondě práci.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001385

    uzivatel001385

    89.103.251.XXX
    Honda Tak trochu se obávám, aby to neohrozilo konkurenceschopnost McLarenu v sezóně 2015. Rozhodně to podle mě není dobré řešení. Ideální by bylo, kdyby Honda přišla už v sezóně 2014, a měla tok rovnocenné podmínky s ostatními dodavateli pohonných jednotek. Bohužel jsou tady asi smlouvy, které prostě McLaren musí dodržet, a tak je postaven do velice nevýhodné pozice. 17

    + 6 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      88.83.176.XXX
      Pro McLaren by to bylo lepší ale jinak si myslím že tím že může Honda vyvýjet motor i během příštího roku je pro ně určitá výhoda kterou snad využijou a motor věřím že bude skvělej. doufám.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • eR

      62.245.107.XXX
      Nemyslím si, že by McL jezdil příští rok s Mercedesem kvůli smlouvám. Honda prostě v současné době ještě žádný motor pro F1 nemá. Zatímco ostatní výrobci své V6 začali zkoušet na testovací stolici už téměř před 2 lety a mají tak odjeto už desítky tisíc kilometrů, tak Honda je pořád ve fázi návrhu motoru. Honda se prostě pozdě rozhodla, že chce dodávat motor do F1, a ostatní výrobci na ni mají léta náskok. Ty roky vývoje se jen tak dohnat nedají.

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    90.176.238.XXX
    výhoda,nevýhoda? Tak mě tak napadá. nemůže si jet Honda v roce 2014 "svůj vlastní závod neomezeně" třeba s 2 roky starým autem od MCL? - účastníkem závodu bude až od roku 2015, tak se jí v roce 2014 pravidla o testování netýkají, nebo se pletu?...14

    + 3 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • eR

      62.245.107.XXX
      Berte to tak, že každý výrobce motorů v F1 bude dodávat motory třem týmům ( jeden čtyřem). Takže mluvíme o datech z 19 závodů u 3 týmů a z 12 motorů pro každý tým na sezónu + předsezónní testy, to je tolik dat a zkušeností co každý z výrobců nasbírá, že tomu se nemůže Honda ani vzdáleně přiblížit, i kdyby to dělala tak, jak navrhujete. A co je na tom nejlepší, že výrobci motorů za ty motory dostanou zaplaceno a data budou mít zadarmo, kdežto Honda by musela vše platit z vlastní kapsy: formuli, pneu, benzín, okruh, svůj testovací tým atd. a i přesto by měla data jen z jedné formule.

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Nasir

        188.175.189.XXX
        11 Aby to nedopadlo tak, že Ferrari 2014 bude mít lehce nadprůměrné auto, 2015 přijde Alonso do McL a zjistí, že sice design auta je dobrý, ale "pro změnu" zaostává ten motor.... 03

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Arnoux

          217.66.164.XXX
          No možná to samý zjistí Alonso už při zimních testech. 12 Zatímco zkouší Ferrari motor v nákym kapotovanym fáru, kdoví jak dlouho ho Renault prohání v některým monopostu Dallara při trénincích World series by Renault.

          Jen se bojim aby z F1 nebylo mistrovství vozů stáje RB a tím myslím i Toro Rosso, protože letos nasadí vlastně 4 auta.Budou téměř stejný vč.agregátů.

          O Hondu nemám strach-kde závodí nikdy nejsou do počtu a patří do špičky.

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Môžu to konzultovať,.. ...s technikmi od McLarenu. Na intímnom mieste a potich. 11

    + 4 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama