DISKUZE K ČLÁNKU Honda přiznává, že jim sezona 2014 může při vývoji motoru pro následující rok chybět
Honda přiznává obavy, že ostatní dodavatelé motorů mohou z následující sezony získat řadu poznatků a to je postaví do nevýhodné pozice před jejich návratem do F1 k McLarenu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Honda přiznává, že jim sezona 2014 může při vývoji motoru pro následující rok chybět
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001385
(Hlasovalo 6 lidí)
05.12.2013 11:51
Honda Tak trochu se obávám, aby to neohrozilo… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
viking
13:12 05.12.2013 93.153.124.XXXHodna umi postavit spickovy zavodni motor Myslim, ze je to pro Hondu vyzva, kterou zvladnou. Mozna je to vetsi vyzva pro McLaren samotny, nez pro Hondu, protoze po roce budou muset dost auto upravit potrebam novymu motoru zatimco ostatni uz budou jen ladit zajete koleje. Ale o vykon a spolehlivost samotnyho motoru bych se tolik nebal... :o) ... Takze pokud bude McLaren zpocatku mene konkurenceschopny, nebude to ani tak motorem samotnym jako spis tim vse sladit... Ale to nechci vestit z kristalovy koule, je to spis jen takovej jeden z moznejch celkem logickejch scenaru (mejlit se samozrejme muzu)... :o) -
-
-
Pepan
12:07 05.12.2013 89.24.157.XXXTaky s obávám že by je to mohlo poškodit. Pořád nechápu McLaren, proč se nepokusil vyvázat ze smlouvy s Mercedesem ke konci tohoto roku. Ten rok vývoje bude Hondě určitě chybět. Navíc si mohou být u McLarenu jisti že Mercedes jim dá to nejhorší, co vyrobí. I když to bude z jedné série, dostanou určitě ty nejméně výkonné motory a asi nebudou mít totéž knowhow jako ostatní odběratelé Mercedesu. -
-
uzivatel001385
11:51 05.12.2013 89.103.251.XXXHonda Tak trochu se obávám, aby to neohrozilo konkurenceschopnost McLarenu v sezóně 2015. Rozhodně to podle mě není dobré řešení. Ideální by bylo, kdyby Honda přišla už v sezóně 2014, a měla tok rovnocenné podmínky s ostatními dodavateli pohonných jednotek. Bohužel jsou tady asi smlouvy, které prostě McLaren musí dodržet, a tak je postaven do velice nevýhodné pozice.-
eR
15:00 05.12.2013 62.245.107.XXXNemyslím si, že by McL jezdil příští rok s Mercedesem kvůli smlouvám. Honda prostě v současné době ještě žádný motor pro F1 nemá. Zatímco ostatní výrobci své V6 začali zkoušet na testovací stolici už téměř před 2 lety a mají tak odjeto už desítky tisíc kilometrů, tak Honda je pořád ve fázi návrhu motoru. Honda se prostě pozdě rozhodla, že chce dodávat motor do F1, a ostatní výrobci na ni mají léta náskok. Ty roky vývoje se jen tak dohnat nedají.
-
anonym
11:26 05.12.2013 90.176.238.XXXvýhoda,nevýhoda? Tak mě tak napadá. nemůže si jet Honda v roce 2014 "svůj vlastní závod neomezeně" třeba s 2 roky starým autem od MCL? - účastníkem závodu bude až od roku 2015, tak se jí v roce 2014 pravidla o testování netýkají, nebo se pletu?...-
eR
14:47 05.12.2013 62.245.107.XXXBerte to tak, že každý výrobce motorů v F1 bude dodávat motory třem týmům ( jeden čtyřem). Takže mluvíme o datech z 19 závodů u 3 týmů a z 12 motorů pro každý tým na sezónu + předsezónní testy, to je tolik dat a zkušeností co každý z výrobců nasbírá, že tomu se nemůže Honda ani vzdáleně přiblížit, i kdyby to dělala tak, jak navrhujete. A co je na tom nejlepší, že výrobci motorů za ty motory dostanou zaplaceno a data budou mít zadarmo, kdežto Honda by musela vše platit z vlastní kapsy: formuli, pneu, benzín, okruh, svůj testovací tým atd. a i přesto by měla data jen z jedné formule.-
-
Arnoux
07:55 06.12.2013 217.66.164.XXXNo možná to samý zjistí Alonso už při zimních testech. Zatímco zkouší Ferrari motor v nákym kapotovanym fáru, kdoví jak dlouho ho Renault prohání v některým monopostu Dallara při trénincích World series by Renault.
Jen se bojim aby z F1 nebylo mistrovství vozů stáje RB a tím myslím i Toro Rosso, protože letos nasadí vlastně 4 auta.Budou téměř stejný vč.agregátů.
O Hondu nemám strach-kde závodí nikdy nejsou do počtu a patří do špičky.
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek