DISKUZE K ČLÁNKU McLarenu: Úroveň utrácení Red Bullu deformuje Formuli 1

Stává se Formule 1 kvůli dominanci Sebastiana Vettela a Red Bullu nudnou? Christian Horner si to nemyslí. Soupeři však nejsou spokojeni s tím, kolik rakouská stáj miliardáře Dietricha Mateschitze utrácí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLarenu: Úroveň utrácení Red Bullu deformuje Formuli 1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 30, poslední 02.12.2013 10:12 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000046 (Hlasovalo 13 lidí) 29.11.2013 09:16
Z akého dôvodu tie dve čísla spočítavate? … »
» uzivatel000046 (Hlasovalo 9 lidí) 29.11.2013 09:48
Iste. Lenže to platí pre všetky tímy okrem… »
» Mike17 (Hlasovalo 7 lidí) 29.11.2013 09:29
No sčítat umíš, teď by to jen chtělo základy… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • RiLCO

    78.98.21.XXX
    Money, money, money.... must be funny Mateschitz naleje tolko, aby stale zarobil. Je to businessman.
    Je jasne ze utracaju najviac, len ten agresivny vyvoj musi nieco stat.

    Ecclestone co urobil preto, aby sa utracalo menej? licencie, prava, poplatky...

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mobil1

    90.177.148.XXX
    Už jsem to tady jednou psal.... Mě už ten Martin fakt nebaví, ať krucinál nechá politiku Ferrari (když jsou v ní tak dobří) a soustředí se na naše výsledky. Poslední dobou to jde s námi od deseti k pěti tak ať se stará sám o sebe...

    Je jedno kolik utrácí RedBull nebo Ferrari, stejně to nezměníme, tak proč o tom mluvit... Sem tam nějaká sezóna nemusí být úspěšná, ale pokud jich bude víc tak se o nás sponzoři asi nepoperou.

    + 7 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kimi

      94.113.22.XXX
      Abychom se nedivili, že jej ještě během zimy někdo vystřídá. Např. třeba Ross Brawn, anebo by se mohl vrátit Ron Dennis. Withmarsh je slabý šéf. 03

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Christian tú kritiku,.. ...pochopil veľmi zle, lebo hoci sú v F1 aj silné tímy, ktoré ako Ferarri hodne investovali, lebo motory si robia sami, aj pre odberateľov, tak minuli len o zhruba polovicu menej ako Red Bull. A to už nehovorím o menších tímoch, ktoré nemajú šancu sa k nim ani priblížiť a rozdeľovanie zisku je robené tak, že na to ešte viac doplácajú a ak na rok FIA nezavedie obmedzenie zdrojov, tak Red Bull si dovolí minúť ešte ďaleko viac, lebo Toro Rosso bude ich pojazdné laboratórium, kde budú testovať všetky nové veci a preto víťaz je už dopredu v r. 2014 známy v jednotlivcoch aj tímoch ! 02 Kto by tvrdil niečo iné, je úplne krátkozraký, preto vtrdím, že Bernie týmto spôsobom F1 nadobro pochová, lebo nik nebude závody sledovať len preto, aby vedel dopredu, kto zvíťazí. 02 02 02

    + 10 / − 14

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • PC

      212.47.2.XXX
      Bernie není hloupý, dobře sleduje co se kde šustne a i tu sledovanost a všechno přepočítává na zisk majitelům F1. Když by tento kšeft RedBull opravdu začal ničit, tak dostane přes prsty zvýšenou tvrdostí kontrol FIA, postihy jezdců a změnou pravidel. RedBull ale znamená i velký tahák ve smyslu čtyřnásobného mistra světa a vítěze a rekordmana kdečeho. Toto dokud zůstane v rovnováze, nic se nezmění. Pokud začnou klesat zisky, RedBull bude usměrněn.....
      Jde jen o peníze.

      + 8 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Tu nejde o žiadnu rovnováhu,... ...lebo o nej môžu hovoriť len krátkozrakí, ktorí do toho nevidia vôbec, lebo Berniemu je všetko jedno a vie, že tam nebude viac ako rok dva a bude musieť odtiaľ vypadnúť. 14

        + 2 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Red_Blaf

    87.197.122.XXX
    takze... 232+176=408mil. hmmm jak fikane to dat do dvou firem a tvarit se ze s tou prvni nic nemam :-D komedianti! to se pak ferka s ubohyma 230mega nemuzou divit :-D :-D by me zajimalo kolik penez do toho vali mekac a kolik merkl.20

    + 15 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      No sčítat umíš, teď by to jen chtělo základy účetnictví, aby ti nevycházely nesmyslné čísla. 03

      + 7 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        95.102.73.XXX
        ni, ešte mi nebodaj chceš nahovoriť, že RB má najnižšie náklady vývoja a prevádzky, a tie čísla sa ich vôbec netýkajú ... 03 12

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          No pokud by sis přečetl zbytek diskuse, asi bys nic takového nemohl napsat. 03 Tak se dej do čtení.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • PC

        212.47.2.XXX
        no pro orientační představu to bohatě stačí i tak......

        + 4 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kimi

          37.48.33.XXX
          Nesmysl. On sčítal jabka s hruškami. Ferrari, Mercedes a McLaren taky do toho nezapočítávají prodeje a výrobu svých silničních aut s další věci. 03

          + 4 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          No jestli ti to stačí, pak mě to nevadí. Jen ti dám malý příklad. Řekněme, že si ty 2 společnosti budou každý měsíc po celý rok dokola posílat třeba 100 mega (za služby nebo materiál). Pak každá z nich bude mít obrat 1,2 miliardy + nějaký od okolních firem. Ty to prostě sečteš a řekneš, že RB utratil na závody 2,4 miliardy + pár set milionů od ostatních?
          Jak píše kolega Kimi, když sečteš hrušky s jablkama, pak nedosatneš počet jablek. 03

          + 6 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Nasir

            188.175.189.XXX
            Máš samozřejmě pravdu, že to nelze takto sčítat, jenže i když odešteš náklady na nákup technologií od RB Technology a připočteš jen provozní výdaje týmu plus platy ap. (nevím, kolik je to procent), tak ten součet bude stejně nejvyšší ze všech týmů F1.
            Tedy v rámci těch zveřejněných čísel. Přesná čísla nemáme a nejspíš ani mít nebudeme, protože to týmy nezveřejní.

            + 4 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Ano, máš pravdu. Taky neříkám, že čísla RBR jsou konečná a žádné další náklady neexistují. Pouze jsem poukázal na fakt, že se obě částky nedají pouze sečíst.
              Možná, že má RB největší rozpočet, ale nemyslím si, že je v tomto přístupu RB jedinečný. Dnes jsem četl na jiném serveru článek, že Ferrari testuje svůj motor pro F1 ve voze LaFerrari. Určitě tyto náklady které se F1 evidentně týkají, nevykazuje přímo závodní tým. Prostě je v tom zmatek a myslím si, že ani týmy nevědí přesně, kolik je ta F1 stojí. A proto bych byl i opatrný ve srovnávání, kolik kdo do toho vrazí. Troufám si říct, že Marusia a Caterham na špici nejsou. Ale kdoví kolik do tho vráží Mercedes nebo Lotus. 03

              + 4 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Kapor

                194.160.178.XXX
                Dá sa to presne spočítať,.. ...ak by sa urobil audit cez učtovníctvo, čo FIA môže žiadať u ktoréhokoľvek tímu, že o to jednoducho požiada nezávislú firmu, ktorá sa tým zaoberá a ten by sa potom zverejnil, lebo vo Ferrari to testuje iná jej divízia tejto firmy a tí si to preučtovávajú medzi sebou, podľa výkonov. Ale neviem prečo poukazujete na Ferrari, keď ich výroba pohonných jednotiek musí zhltnúť automaticky vyššie náklady, ako u tímov, ktoré pohonné jednotky budú kupovať, ako súbdodávku, alebo ich dostanú grátis. 14

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • rock

    37.188.224.XXX
    Red Bull Tak nevím. Takže rozpočet nakonec (přiznaných) 371.6 mil liber a ne 235.5, jak psal Autosport?

    + 5 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      87.197.122.XXX
      scitat musis rozpocet, kompletni, takze 408 mega, zisk je soucasti rozpoctu, ten se neodecita! 14

      + 3 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000046

      uzivatel000046

      194.228.216.XXX
      Z akého dôvodu tie dve čísla spočítavate?
      RedBull Racing si predsa "kupuje" autá od Red Bull Technology. "Príjem" RBT je "výdajom" RBR.
      Čísla sedia, len treba dať účtovné triky bokom.
      Že RBT "predáva" autá so stratou 60 miliónov? Iste. To je predsa rozdiel, ktorý dotuje Mateschitz so svojich iných aktivít.

      Aký je rozdiel medzi Redbullom Racing,ktorý priznáva rozpočet 170 miliónov + Mateschitzovu dotáciu 60 miliónov a Lotusom, ktorý "priznáva" rozpočet 130 miliónov + k tomu nasekal dlh ďalších 100 miliónov? Kto utratil viac peňazí na sezónu?
      RedBull aspoň míňa vlastné peniaze.

      Ako, tento systém je neudržateľný a v momentálnej situácii aj neobhájiteľný. Reálne hrozí, že F1 môže prísť o tri-štyri tými. Tu niet sporu.
      Lenže ukazovať prstom len na RedBull je pokrytecké. Hlavne od Mclarenu, ktorý nákladovú vojnu vlastne roztočil.

      + 13 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        90.182.20.XXX
        Priznane peniaze su priznane peniaze.. nikto ti nepovie kolko peniazi tam protiece za zadami ...

        + 3 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama