DISKUZE K ČLÁNKU McLarenu: Úroveň utrácení Red Bullu deformuje Formuli 1
Stává se Formule 1 kvůli dominanci Sebastiana Vettela a Red Bullu nudnou? Christian Horner si to nemyslí. Soupeři však nejsou spokojeni s tím, kolik rakouská stáj miliardáře Dietricha Mateschitze utrácí.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: McLarenu: Úroveň utrácení Red Bullu deformuje Formuli 1
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
RiLCO
12:41 29.11.2013 78.98.21.XXXMoney, money, money.... must be funny Mateschitz naleje tolko, aby stale zarobil. Je to businessman.
Je jasne ze utracaju najviac, len ten agresivny vyvoj musi nieco stat.
Ecclestone co urobil preto, aby sa utracalo menej? licencie, prava, poplatky... -
Mobil1
12:02 29.11.2013 90.177.148.XXXUž jsem to tady jednou psal.... Mě už ten Martin fakt nebaví, ať krucinál nechá politiku Ferrari (když jsou v ní tak dobří) a soustředí se na naše výsledky. Poslední dobou to jde s námi od deseti k pěti tak ať se stará sám o sebe...
Je jedno kolik utrácí RedBull nebo Ferrari, stejně to nezměníme, tak proč o tom mluvit... Sem tam nějaká sezóna nemusí být úspěšná, ale pokud jich bude víc tak se o nás sponzoři asi nepoperou.
-
Kapor
09:54 29.11.2013 194.160.178.XXXChristian tú kritiku,.. ...pochopil veľmi zle, lebo hoci sú v F1 aj silné tímy, ktoré ako Ferarri hodne investovali, lebo motory si robia sami, aj pre odberateľov, tak minuli len o zhruba polovicu menej ako Red Bull. A to už nehovorím o menších tímoch, ktoré nemajú šancu sa k nim ani priblížiť a rozdeľovanie zisku je robené tak, že na to ešte viac doplácajú a ak na rok FIA nezavedie obmedzenie zdrojov, tak Red Bull si dovolí minúť ešte ďaleko viac, lebo Toro Rosso bude ich pojazdné laboratórium, kde budú testovať všetky nové veci a preto víťaz je už dopredu v r. 2014 známy v jednotlivcoch aj tímoch ! Kto by tvrdil niečo iné, je úplne krátkozraký, preto vtrdím, že Bernie týmto spôsobom F1 nadobro pochová, lebo nik nebude závody sledovať len preto, aby vedel dopredu, kto zvíťazí.-
PC
10:58 29.11.2013 212.47.2.XXXBernie není hloupý, dobře sleduje co se kde šustne a i tu sledovanost a všechno přepočítává na zisk majitelům F1. Když by tento kšeft RedBull opravdu začal ničit, tak dostane přes prsty zvýšenou tvrdostí kontrol FIA, postihy jezdců a změnou pravidel. RedBull ale znamená i velký tahák ve smyslu čtyřnásobného mistra světa a vítěze a rekordmana kdečeho. Toto dokud zůstane v rovnováze, nic se nezmění. Pokud začnou klesat zisky, RedBull bude usměrněn.....
Jde jen o peníze.
-
-
-
-
-
-
Mike17
11:29 29.11.2013 93.99.87.XXXNo jestli ti to stačí, pak mě to nevadí. Jen ti dám malý příklad. Řekněme, že si ty 2 společnosti budou každý měsíc po celý rok dokola posílat třeba 100 mega (za služby nebo materiál). Pak každá z nich bude mít obrat 1,2 miliardy + nějaký od okolních firem. Ty to prostě sečteš a řekneš, že RB utratil na závody 2,4 miliardy + pár set milionů od ostatních?
Jak píše kolega Kimi, když sečteš hrušky s jablkama, pak nedosatneš počet jablek.-
Nasir
14:49 29.11.2013 188.175.189.XXXMáš samozřejmě pravdu, že to nelze takto sčítat, jenže i když odešteš náklady na nákup technologií od RB Technology a připočteš jen provozní výdaje týmu plus platy ap. (nevím, kolik je to procent), tak ten součet bude stejně nejvyšší ze všech týmů F1.
Tedy v rámci těch zveřejněných čísel. Přesná čísla nemáme a nejspíš ani mít nebudeme, protože to týmy nezveřejní.
-
Mike17
15:14 29.11.2013 93.99.87.XXXAno, máš pravdu. Taky neříkám, že čísla RBR jsou konečná a žádné další náklady neexistují. Pouze jsem poukázal na fakt, že se obě částky nedají pouze sečíst.
Možná, že má RB největší rozpočet, ale nemyslím si, že je v tomto přístupu RB jedinečný. Dnes jsem četl na jiném serveru článek, že Ferrari testuje svůj motor pro F1 ve voze LaFerrari. Určitě tyto náklady které se F1 evidentně týkají, nevykazuje přímo závodní tým. Prostě je v tom zmatek a myslím si, že ani týmy nevědí přesně, kolik je ta F1 stojí. A proto bych byl i opatrný ve srovnávání, kolik kdo do toho vrazí. Troufám si říct, že Marusia a Caterham na špici nejsou. Ale kdoví kolik do tho vráží Mercedes nebo Lotus.-
Kapor
10:12 02.12.2013 194.160.178.XXXDá sa to presne spočítať,.. ...ak by sa urobil audit cez učtovníctvo, čo FIA môže žiadať u ktoréhokoľvek tímu, že o to jednoducho požiada nezávislú firmu, ktorá sa tým zaoberá a ten by sa potom zverejnil, lebo vo Ferrari to testuje iná jej divízia tejto firmy a tí si to preučtovávajú medzi sebou, podľa výkonov. Ale neviem prečo poukazujete na Ferrari, keď ich výroba pohonných jednotiek musí zhltnúť automaticky vyššie náklady, ako u tímov, ktoré pohonné jednotky budú kupovať, ako súbdodávku, alebo ich dostanú grátis.
-
-
-
-
-
-
-
uzivatel000046
09:16 29.11.2013 194.228.216.XXXZ akého dôvodu tie dve čísla spočítavate?
RedBull Racing si predsa "kupuje" autá od Red Bull Technology. "Príjem" RBT je "výdajom" RBR.
Čísla sedia, len treba dať účtovné triky bokom.
Že RBT "predáva" autá so stratou 60 miliónov? Iste. To je predsa rozdiel, ktorý dotuje Mateschitz so svojich iných aktivít.
Aký je rozdiel medzi Redbullom Racing,ktorý priznáva rozpočet 170 miliónov + Mateschitzovu dotáciu 60 miliónov a Lotusom, ktorý "priznáva" rozpočet 130 miliónov + k tomu nasekal dlh ďalších 100 miliónov? Kto utratil viac peňazí na sezónu?
RedBull aspoň míňa vlastné peniaze.
Ako, tento systém je neudržateľný a v momentálnej situácii aj neobhájiteľný. Reálne hrozí, že F1 môže prísť o tri-štyri tými. Tu niet sporu.
Lenže ukazovať prstom len na RedBull je pokrytecké. Hlavne od Mclarenu, ktorý nákladovú vojnu vlastne roztočil.
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek