DISKUZE K ČLÁNKU Webber vysvětluje své špatné starty - nešlo o problém s reakcemi
Mark Webber byl často kritizován za horší starty. Problémem podle něj ovšem často nebyly jeho reakce, ale jiné věci.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Webber vysvětluje své špatné starty - nešlo o problém s reakcemi
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000208
(Hlasovalo 9 lidí)
28.11.2013 13:17
keca, od zacatku az do konce. mel by se podivat,… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Biblbrox
11:13 30.11.2013 94.138.104.XXXVysvětlení Vettel trávil maximum času v garážích, chodil pěšky po trati a koukal co a jak, pomáhal mechanikům uklízet aj. Webber trávil svůj čas na večeřích s protivníky, na sociálních sítích, hladáním záminek, proč mu to tak nejede a dožadoval se dohod, aby mu darovali vítězství a vyvolával kritiku své stáje. To asi je ten důvod, proč to s ním dopadlo tak jakto dopadlo a proč zkušeného mazáka vystrnadil ze stáje svými výkony naprostý bažant. Vzhledem k uvedeným vlastnostem by Webbera nevzali ani do Marussie, tak teď musí jezdit oblastní přebor. -
uzivatel000208
13:17 28.11.2013 109.80.56.XXXkeca, od zacatku az do konce. mel by se podivat, jak startoval Vettel, ze Seb jen udrzel posici, halt, kdyz startujes prvni, nemas koho predjet. to, ze mu to mladej kluk namastil, neprezije do smrti-
anonym
17:27 28.11.2013 188.120.195.XXXJsme viděli v Brazílii...
Hele, vážně už jsi s tím navážením se do Webbera trapná. Že líp ppacuje s Pirellkami a mohem víc mu vyhovuje utěsňování zádě pomocí výfukových plynů, to nikdo Sebovi nebere, ale start je z hodně velké části dílem inženýrů (správné nastavení momentu záběru spojky).
Jestli Mark do smrti nepřežije, že mu to mladej kluk namastil (taková blbost! ), tak ty koukám asi do smrti nepřežiješ, že je Mark oblíbenou osobností, ...
Příspěvek byl redakčně upraven. -
Biblbrox
11:19 30.11.2013 94.138.104.XXXCo ti říká heslo "překonej sám sebe"? Vettel měl prostě předjet sám sebe a byl by klid. Tak vždy jen ujel ostatním. Jinou možnost neměl, je totiž o třídu lepší než ostatní. Něco mi ale říká, že Riccarda v 2014 zostudí a v 2015 dostane rovnocenného protivníka Květa.-
uzivatel001378
14:01 30.11.2013 88.100.224.XXXNo Riccardo byl v testech jen o malý fous pomalejší na autě které neznal. Sice to párkrát přehnal a skončil v kačírku, ale myslím si, že se bude hodně snažit.
-
-
-
-
Arnoux
18:33 28.11.2013 217.66.164.XXXNení to o žádném systemu,(pokud tedy nebereme mapování motoru samotné jako systém) ale o záběru spojky a hlavně průběhu kroutáku.Ferrari ho má vynikající ve spodních otáčkách, proto získává tolik ihned po záběru.
V otáčkách je ale Renault jako střela a pak už na něj není nárok.Mark to podle mně vždycky zadusí a než se motor roztočí je jen divák.
-
anonym
05:23 29.11.2013 188.120.195.XXXJak to může vždycky zadusit, pokud má spojku správně nastavenou? Navíc on říká něco úplně jiného - nikoliv zadušení, ale naopak prokluz. Ale i ten je v prvotní fázi z větší části daný správným nastavením spojky. Plus Red Bull začal mluvit o potřebě řešit Markovy špatné starty někdy letos v létě, přestože problémy má několik let (!). O čem to svědčí? Možná jsem moc paranoidní, ale mě z toho v lepším případě vychází nezájem Red Bullu poskytnout Markovi individuální špičkový servis, v horším nezájem o možnost, že by se mohl na startu přiblížit Sebovi.
I s horšími starty měl Mark dostatečně dobré výsledky, aby s přehledem získali PK, tak proč riskovat další Turecko 2010? Pirellky Markovi evidentně nikdy nesedly a v podstatě se to dá říct o všech veteránech, viz. např. Michael. Starého psa novým kouskům nenaučíš, že? Ale jediný, kdo měl v posledních třech letech notorické problémy se startem byl právě Mark. Přesto na něj kvůli tomu nikdy Red Bull nedělal bububu. Jsem jediný, komu to přijde celé nějaké podezřelé?
Asi jsem odhalil, co se Markovi nepodařilo za celou dobu u Red Bullu - roli Helmuta Marka v týmu. :p-
odin
09:56 29.11.2013 77.240.96.XXXNejsi jediný. Je nás tu daleko více. Jenom jsme obviňováni z konspirací. Tak že tato témata, která tu např. Nasir probíral už před cca třemi roky, nechceme donekonečna omílat. ALe potěší to a zahřeje u srdce, když i Mark potvrdí problémy s technikou a nikoliv problém se svojí reakcí. A že tyto problémy RedBull začal řešit až v době, kdy bylo jasné, že Mark odejde a Vettel měl takový náskok, že jej nemohl ohrozit, je jen další důkaz, jak to u RedBullů chodilo.
Ono toho postupně vyplave na povrch ještě více. Osobně si myslím, že Helmut Marko dělá pro Seba podobnou práci, jako dělal Hamilton senior pro svého synka. Čili špinavou zákulisní politiku plnou podrazů a očerňování stájového kolegy.-
Mike17
13:33 29.11.2013 93.99.87.XXXNo správně píšeš, že se to tu řeší dlouho. Vzpomínám si, jak jste Markovy starty spojovali s údajnou snahou RB poškozovat Marka v roce 2010. A kupodivu Mark o tom tvrdí, že v roce 2010 se starty vůbec žádné problémy neměl. Citace: " Za doby Bridgestonů to bylo fajn, rok 2010 byl vlastně velmi dobrý...". A pak se divíš, že mluvíme o konspiračních teoriích a ještě máš pocit, že jste měli pravdu.
A stejně tak Mark nikde nemluví o tom, že by měl Vettel k dispozici jiný systém. Což vás nijak neodradí od teorií, že se tím RB snaží dostat Mark od Seba. Doslova mluví i o svém problému: "Ve vyrovnávání se s nekonzistencemi spojky asi nejsem tak dobrý, jak bych mohl být". A dále tam tvrdí, že podobný problém měl i Seb. No a vy z toho děláte konspiraci výhradně proti Markovi.
A další úprava: Tvrdíš, že něco řešili až po tom, co měl Vettel jistý titul. Ale jediné zmínky o řešení problému jsou v tom článku spojované s Kanadou a Německem. To měl Seb jistý titul??? Fakt???
To je přesně náš problém. Bereš jako důkaz věci, které ani nebyly vyřčeny. Jen si z toho vybereš co se ti hodí a dáš tomu svůj význam. To, že se Mark ani náznakem nezmínil o nějakém jeho technickém poškozování, bereš jako důkaz, že tomu tak bylo. A pak se divíš, že ti vyčítám "konspirační" povahu. A nejedná se jen o RB.-
Nasir
16:04 29.11.2013 188.175.189.XXX2010 - podle mě se Mark jenom spletl v roce, protože on mluví obecně o éře Bridgestone.
Ve skutečnosti měl RB v roce 2010 největší problémy se starty v celé historii (!), protože je měly OBA vozy. Ano, pokud na to už někdo zapomněl včetně Marka - Vettel startoval stejně špatně jako Webber. To si může každý ověřit na záznamu. Dokonce si pamatuju, jak si z toho nějaký komentátor dělal srandu, když před startem prohlásil něco jako "vsadíme se, že RB na startu opět prohraje?"... Ale pozor - po cca 2 třetinách sezony se Vettel náhle rapidně zlepšil. On sám pak řekl, že se na to tým (logicky) zaměřil. "Záhadou" je, že toto zaměření neproběhlo u Webbera. Opravdu to nešlo? Nebo byl ten pravý důvod to, že Webber měl v té době víc bodů a hlavní zájem byl jet na jedničku Vettela...
To jenom k roku 2010. Neříkám, že do 2013 s tím RB nic nedělal.
Jinak sotva Mark Webber odjel své poslední kolo, už vystrkuje růžky. Jeden článek o jeho startech (jedno tabu), druhý rozhovor o lidech z F1, kde si rýpl do Helmuta Marka a o Hornerovi řekl něco ve smyslu "snažil se mi vyjít vstříc, ale zároveň chtěl zůstat u týmu dlouho, takže to někdy nešlo..." Co řekne příště?-
Mike17
17:02 29.11.2013 93.99.87.XXXNo nevím, jeslti se spletl. Ale do jeho hlavy nevidím, tudíž to nemůžu komentovat. Kdybys měl nějaké statistiky o jejich startech v roce 2010, pak je o čem diskutovat. Takhle si můžu jen vybírat, jestli si jeho starty pamatuješ líp ty nebo on sám.
O Markovi řekl (stručně), že ani neví co dělá a že byl k němu kritický. Tudíž naprosto nic nového, to víme už několik let.
O Hornerovi řekl toto: "...takže se snaží zajistit, aby šlo vše tak hladce, jak jen to je možné. V některých případech to ale nebylo něco, co hrálo v můj prospěch." Ano věřím, že některé věci hlavně v roce 2010 (zmiňované křídlo, nehoda s Vettelem...) se Markovi nelíbily (ani mě). A nejspíš čekal na konci sezony pozici jedničky (logicky a oprávněně). Horner se nejspíš snažil uklidňovat vody. Ani to není nic nového a je to známé několik let. Opět není jediný náznak, že by měl horší vůz, měl úmyslně Seba pouštět, nebo cokoliv co ho připravilo o body nebo titul.
Po tom, jak vysvětloval proč byl Seb rychlejší a co mu nesedělo nečekám, že by řekl že se spletl a že to bylo horším vozem. To jsou věci, které říkat nemusel a žádná smlouva mu určitě neříká, že musí chválit kolegu, stěžovat si na gumy a kritizovat sebe.-
anonym
07:07 30.11.2013 188.120.195.XXXS tímhle v podstatě souhlasím. Také si nemyslím, že by Mark až na výjimky dostával horší nebo jinou techniku. Spíš mám pocit, že prostě neměl ten individuální přístup, který měl Seb nebo Kimi, či po příchodu do Mercedesu Lewis.
Jen si vemte, jak Lotus pro Kimiho upravoval závod od závodu řízení nebo Mercedes pro Lewise brzdy. Měl Mark takový servis při řešení startů? Můj dojem je, že ani omylem. Prostě nemůžu uvěřit tomu, že by takhle dobrý tým nedokázal za 4 (!) roky tyto problémy vyřešit, pokud by o to opravdu stál, nebo že by celou dobu nic nevytkl pilotovi, pokud by byla chyba evidentně na jeho straně.
Tento dojem nakonec Red Bull umocnil oním letním prohlášením, že se budou muset zaměřit na Markovy špatné starty. Cože?! Po třech letech, co vyřešili stejné problémy u Seba? Komedie...-
odin
14:06 30.11.2013 77.240.96.XXXNaprostý souhlas !!! Když totiž vezmeš v úvahu, že i sám Newey označil Webbera za citlivějšího k vnímání vozu, pak určitě Mark není tím neschopným pilotem, jež si neumí říci co potřebuje. A pokud by tým měl zájem vyřešit jeho špatné starty, určitě by se jim to muselo během čtvrt sezóny podařit. Ale tento zájem týmu byl jen v případě Seba.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Kapor
10:04 28.11.2013 194.160.178.XXXÁno Mark,... ...uznávame, mal si snahu a zlepšil si sa a budeme na teba vždy spomínať v dobrom a dúfam, že sa u Porsche dobre uchytíš a prídeme ťa na závody povzbudiť, ako starého známeho, ktorý nás zabával svojimi kúskami nielen na tratiach F1, ale aj mimo nich.
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek