DISKUZE K ČLÁNKU Adieu, V8! Renault se loučí se svými 2,4litorvými motory RS27 (+ foto)
Tento víkend si budeme moci naposledy vychutnat zvuk 2,4litrových V8 atmosférických motorů, které pohánějí vozy F1. Příští rok je nahradí přeplňované V6 o objemu 1,6l. Renault se statistikou a obrázky loučí se svými pohonnými jednotkami, které v posledních letech patřily k těm nejlepším v poli - vždyť Sebastian Vettel a Red Bull s nimi získali čtvrtý titul v řadě.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Adieu, V8! Renault se loučí se svými 2,4litorvými motory RS27 (+ foto)
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Adam
16:01 23.11.2013 85.239.228.XXXPočet motorů No mě hlavně zaujal počet motorů – pro dynamometr skoro stejný počet jako na dráhu. To je snad žert ne? Když je zmrazený vývoj?
Potom není divu, že si skoro každý v padoku stěžuje, že jsou problémy s prachama.
Ale asi to tak chtějí no… ale potom ať si nestěžují.
S takovou tam ty náklady nikdy dolů nepůjdou.
Jsem zvědav, jak dlouho vydrží pravidla co jsou na 2014. -
FWMonty
14:43 23.11.2013 80.82.145.XXXJe škoda,že se atmosféry loučí ve F1,protože jejich zvuk je fenomenální čím více válců a větší objem motorů je to opravdový koncert A bylo velkou chybou zmražení těch motorů
Turbo mě nikdy moc nenadchlo,tak jsem zvědaví jak budu F1 další rok snášet-
-
FWMonty
15:08 23.11.2013 80.82.145.XXXna zvukový projev se velice rychle zapomene......tak to asi těžko,když v autě mám atmosféru a v závodních hrách mám taky atmosféru Navíc budu prodávat auťák z velkým obsahem,když už to tak nefrčí a budu jezdit ve Felicii 1,3mpi další rok nastupuje ladění toho motoru -
-
-
-
-
-
-
-
-
Jens
22:38 23.11.2013 78.157.160.XXX1. Jezdit na půl plynu nebo si hlídat gumy není totéž.
2. Tento pokyn nedostávali i piloti jiných týmům než mnou výše zmíněných čtyř? Pokud dostávali i jiní, jak jsem to zaznamenal, pak nechápu tvůj první příspěvek, co to má společného s motorem Renault.-
Ferda
23:16 23.11.2013 46.47.176.XXXMyslím, že to říkali Hamíkovi. Pokud bych to bral Tvým pohledem, tak by to znamenalo, že motor Merglu je mnohem silnější, než Renaulťácký. Ale o to se mi až tak nejedná. Z minulosti víme, že Renault má o něco slabší výkon než konkurence, ale má jiné plusy. Menší spotřeba a lepší možnost mapování má taky své nesporné výhody. Surová síla prostě není všechno a s pneu Pirelli možná i na škodu, když se se současnými gumami musí zacházet hodně jemně. A tímhle směrem směřoval můj příspěvek jehož význam jsi zřejmě správně nepochopil.-
Jens
23:35 23.11.2013 78.157.160.XXX1. Můžeš mi říci, kde tvrdím, že "je motor Merglu mnohem silnější?" Nikdy, to sis vycucal z prstu a snažíš se mi podstrčit něco, co by mě v životě nenapadlo.
2. Když to říkali i Hamíkovi, proč zmiňuješ při hodnocení motorů gumy, když tedy na jejich porovnávání nemají vliv? Protože gumy jsou pro všechny stejné.
Ani jeden argument, jen uhýbání a překrucování! Co kdyby sis za svým názorem stál a dokázal ho trochu vysvětlit? Ale chápu, že to dost dobře nejde, když člověk plácne úplnou kravinu.-
Ferda
23:49 23.11.2013 46.47.176.XXXKraviny plácáš Ty a vůbec nechápeš souvislosti. Copak já psal, že někdo jezdí na ráfcích?
Sám si vytváříš vlastní iluze, ale vnímat to co jsem se Ti snažil poměrně jednoduše vysvětlit odmítáš. Hlavně že si dokážeš kliknout plusový paleček hned po napsání svého příspěvku je pro Tebe důležitější než vlastní chápaní.
-
-
-
-
-
-
-
-
rock
13:49 23.11.2013 46.33.96.XXXKdo ví, možná i lepší je, ale...
Williams Cosworth 2010 - 6., 2111 - 9.
Williams Renault 2012 - 8., 2013. - 9.
Lotus Cosworth 2010 - 10.
Lotus Renault 2011 - 10.
Caterham Renault 2012 - 10., 2013. - 11.
Ani jeden se po přechodu na Renault z Cosworthu nijak nezlepšil. Motor je holt nevýznamný, důležitý je aero...-
erdedy
14:03 23.11.2013 178.41.92.XXXTo neni uplne tak - motor je pre aero (to RedBull-acke) "megadolezity"!
Ze ho nevedeli u Willikov, Caterhamov atd. vyuzit "uplne", neni na margo toho motora...
A tym by som ukoncil jednu eru ako taku... Ideme dalej, uvidime. Uz sa mi to nebude zrejme uplne pacit, ale... Uvidime. -
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek