DISKUZE K ČLÁNKU Adieu, V8! Renault se loučí se svými 2,4litorvými motory RS27 (+ foto)

Tento víkend si budeme moci naposledy vychutnat zvuk 2,4litrových V8 atmosférických motorů, které pohánějí vozy F1. Příští rok je nahradí přeplňované V6 o objemu 1,6l. Renault se statistikou a obrázky loučí se svými pohonnými jednotkami, které v posledních letech patřily k těm nejlepším v poli - vždyť Sebastian Vettel a Red Bull s nimi získali čtvrtý titul v řadě.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Adieu, V8! Renault se loučí se svými 2,4litorvými motory RS27 (+ foto)

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 21, poslední 24.11.2013 12:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovalo 15 lidí) 23.11.2013 13:31
Otázka zní. Byl tento motor opravdu lepší než… »
» Ferda (Hlasovalo 12 lidí) 23.11.2013 15:18
Pro diváky u televize stačí zvukařům trochu… »
» Ferda (Hlasovalo 10 lidí) 23.11.2013 14:05
Velice adresný příspěvek.01 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Adam

    85.239.228.XXX
    Počet motorů No mě hlavně zaujal počet motorů – pro dynamometr skoro stejný počet jako na dráhu. To je snad žert ne? Když je zmrazený vývoj?
    Potom není divu, že si skoro každý v padoku stěžuje, že jsou problémy s prachama.
    Ale asi to tak chtějí no… ale potom ať si nestěžují.
    S takovou tam ty náklady nikdy dolů nepůjdou.
    Jsem zvědav, jak dlouho vydrží pravidla co jsou na 2014.

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • FWMonty

    80.82.145.XXX
    Je škoda,že se atmosféry loučí ve F1,protože jejich zvuk je fenomenální čím více válců a větší objem motorů je to opravdový koncert04 A bylo velkou chybou zmražení těch motorů05
    Turbo mě nikdy moc nenadchlo,tak jsem zvědaví jak budu F1 další rok snášet20

    + 2 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Určitě dobře, na zvukový projev se velice rychle zapomene a všichni se budou dívat především na výkony nových motorů a jejích závady.

      + 10 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • FWMonty

        80.82.145.XXX
        na zvukový projev se velice rychle zapomene......tak to asi těžko,když v autě mám atmosféru a v závodních hrách mám taky atmosféru03 Navíc budu prodávat auťák z velkým obsahem,když už to tak nefrčí a budu jezdit ve Felicii 1,3mpi12 další rok nastupuje ladění toho motoru12

        + 4 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Pro diváky u televize stačí zvukařům trochu přidat zvuk ve studiu a divák žádný zásadní rozdíl nepozná. Něco jiného bude na okruhu, tak bude rozdíl jasně zřetelný, ale divák bude mít tolik jiných působivých vjemů, že se žalem taky nezhroutí.

          + 12 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • FWMonty

            80.82.145.XXX
            mezi přeplňovaným a nepřeplňovaným motorem je ve zvuku velký rozdíl03

            + 2 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Otázka zní. Byl tento motor opravdu lepší než konkurenti, nebo těžil hlavně z gum na které se nesmělo tlačit a proto byl maximální výkon zcela nepodstatný.

    + 15 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jens

      78.157.160.XXX
      A ostatní jezdili bez gum nebo jak? Takové blbiny se ptej Kapora, ten ti to vysvětlí. 12

      + 10 / − 14

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Jezdit na půl plynu, nebo bez gum je trochu rozdíl.

        + 9 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jens

          78.157.160.XXX
          Aha, takže Caterhamy, Lotusy, Red Bully a Williamsy jezdí na půl plynu? 06

          + 4 / − 10

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Neviděl jsi minulý závod jak tam někomu říkali, že nejedou na rychlost, ale na výdrž pneumatik?

            + 8 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Jens

              78.157.160.XXX
              1. Jezdit na půl plynu nebo si hlídat gumy není totéž.
              2. Tento pokyn nedostávali i piloti jiných týmům než mnou výše zmíněných čtyř? Pokud dostávali i jiní, jak jsem to zaznamenal, pak nechápu tvůj první příspěvek, co to má společného s motorem Renault.

              + 5 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Myslím, že to říkali Hamíkovi. Pokud bych to bral Tvým pohledem, tak by to znamenalo, že motor Merglu je mnohem silnější, než Renaulťácký. Ale o to se mi až tak nejedná. Z minulosti víme, že Renault má o něco slabší výkon než konkurence, ale má jiné plusy. Menší spotřeba a lepší možnost mapování má taky své nesporné výhody. Surová síla prostě není všechno a s pneu Pirelli možná i na škodu, když se se současnými gumami musí zacházet hodně jemně. A tímhle směrem směřoval můj příspěvek jehož význam jsi zřejmě správně nepochopil.

                + 9 / − 7

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Jens

                  78.157.160.XXX
                  1. Můžeš mi říci, kde tvrdím, že "je motor Merglu mnohem silnější?" Nikdy, to sis vycucal z prstu a snažíš se mi podstrčit něco, co by mě v životě nenapadlo.
                  2. Když to říkali i Hamíkovi, proč zmiňuješ při hodnocení motorů gumy, když tedy na jejich porovnávání nemají vliv? Protože gumy jsou pro všechny stejné.
                  Ani jeden argument, jen uhýbání a překrucování! Co kdyby sis za svým názorem stál a dokázal ho trochu vysvětlit? Ale chápu, že to dost dobře nejde, když člověk plácne úplnou kravinu.

                  + 5 / − 10

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Ferda

                    Ferda

                    46.47.176.XXX
                    Kraviny plácáš Ty a vůbec nechápeš souvislosti. Copak já psal, že někdo jezdí na ráfcích?
                    Sám si vytváříš vlastní iluze, ale vnímat to co jsem se Ti snažil poměrně jednoduše vysvětlit odmítáš. Hlavně že si dokážeš kliknout plusový paleček hned po napsání svého příspěvku je pro Tebe důležitější než vlastní chápaní.

                    + 9 / − 5

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Jens

                      78.157.160.XXX
                      Vážně? Tak proč jsi nedokázal odpovědět ani jednou na jednoduchou otázku a nepřišel ani s jediným argumentem, krom tvých iracionálních výstřelů doblba? 11
                      A na plusový paleček jsem si ani jednou neklikl, o čem tohle podezření svědčí? 03

                      + 3 / − 10

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
    • rock

      46.33.96.XXX
      Kdo ví, možná i lepší je, ale...

      Williams Cosworth 2010 - 6., 2111 - 9.
      Williams Renault 2012 - 8., 2013. - 9.
      Lotus Cosworth 2010 - 10.
      Lotus Renault 2011 - 10.
      Caterham Renault 2012 - 10., 2013. - 11.

      Ani jeden se po přechodu na Renault z Cosworthu nijak nezlepšil. Motor je holt nevýznamný, důležitý je aero...

      + 12 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        erdedy

        178.41.92.XXX
        To neni uplne tak - motor je pre aero (to RedBull-acke) "megadolezity"! 03
        Ze ho nevedeli u Willikov, Caterhamov atd. vyuzit "uplne", neni na margo toho motora...

        A tym by som ukoncil jednu eru ako taku... 09 Ideme dalej, uvidime. Uz sa mi to nebude zrejme uplne pacit, ale... Uvidime.04

        + 5 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Velice adresný příspěvek.01

        + 10 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama