DISKUZE K ČLÁNKU Jak jsou na tom piloti s motory a převodovkami před posledními dvěma závody sezóny?

Jezdci mohou během sezóny volně použít v závodech celkem 8 motorů. Jak jsou na tom před posledními dvěma velkými cenami sezóny 2013?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jak jsou na tom piloti s motory a převodovkami před posledními dvěma závody sezóny?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 07.11.2013 10:52 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 9 lidí) 06.11.2013 16:29
Tyto údaje máme od FIA. »
» uzivatel000737 (Hlasovalo 8 lidí) 06.11.2013 16:18
Zdroj k článku Pěkný článek, zjistit počet… »
» uzivatel000737 (Hlasovali 4 lidé) 06.11.2013 16:38
Díky. 01 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ako vidieť,.. ...najlepší motorári sú v Mercedese, lebo motor s navyšším výkonom je najlepšie dimenzovaný na celý seriál závodov F1. To, že niekomu ostane na konci sezóny nevyužitý motor a plance sa na konci, alebo v strede štartovného poľa nie je ukazovateľom dobrej kvality a ani výkonnosti. Ak Mercedes na rok urobí aj víťazné auto k dobrému motoru, len potom môže pomýšľať na post najvyšší v jazdcoch aj tímoch. 01

    + 3 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • XR

      109.81.245.XXX
      Takže nejlepší motor je ten, který produkuje nejvyšší výkon bez ohledu na hmotnost, spotřebu, velikost a spolehlivost? Proto má Renault (811) v šampionátu letos dvakrát více bodů než Ferrari (400) a o 60 % více bodů než Mercedes (334)? Neměl by mít nejlepší motor nejvíce bodů?

      + 5 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • FF

        37.221.245.XXX
        Sice nelze určit nejlepší motor jen podle výkonu, ale na druhou stranu jej nelze určit ani podle bodů, protože aerodynamika hraje v současnosti důležitější roli než motor. Můžeme zanedbat fakt, že Renaulty pohánějí o dva vozy víc, protože je to Caterham. Ale musíme vzít v úvahu, že Renault pohání vozy dvou týmů ze špičky Red Bull a Lotus a jeden z horšího středu pole Williams a pak již zmíněny Caterham. Mercedes má tovární tým na špici a dva týmu řekněme v lepším středu pole McLaren a Force India. Ferrari má také tovární tým na špici a dva týmu ve středu pole Sauber a Toro Rosso. Kdyby rozhodujícím faktorem byly motory, tak by Williams a Caterham asi nebyly tak vzadu, ne? Navíc nejméně vzadu jsou vozy s motory Mercedes, možná i díky jejich výkonu.

        + 2 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Ty vieš sám,.. ...že počet bodov sa prideľuje za počet získaných bodov v závode, kde sa nejedná o samotný motor, ale o vozidlo v ktorom je motor zamontovaný. To že motor je namontovaný vo vozidlách, ktoré nie sú víťazné, nie je neúspech motorárov Mercedesu a zatiaľ nik nedokázal, že motor Mercedes má najväčšiu hltnosť, lebo ak je namontovaný vo vraku, ktorý je zle postavený k pneumatikám Pirelli pre sezónu 2013 a aj aerodynamicky nekonkuruje RB9, je jasné, že Nico aj Lewis to musia mať zošlapnuté väčšinou na podlahe. 18 11 To, že motor Mrecedes má najvyšší výkon je evidentné a že jeho životnosť je správne dimenzovaná, článok jasne dokazuje. 01

        + 3 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • XR

          109.81.245.XXX
          Omlouvám se, nějak jsem v něm přehlédl tabulku s porovnáním maximálních výkonů. Samozřejmě, že při bodech je důležitý celý balík - mě jen šlo o to, že v F1 není nejdůležitějším kritériem pro posuzování motoru samotný výkon, jak jsi naznačoval v prvním příspěvků, ale také celá řada dalších parametrů.

          + 5 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kapor

            194.160.178.XXX
            Áno,.. ...pochopili sme sa a to je najdôležitejšie, lebo najvýkonnejší motor, určite bude mať spotrebu zrovnateľnú s ostatnými, lebo nik nezaregistroval, že by tankovali viac ako konkurencia, alebo by im po závode nezvýšilo na odobratie vzorky, alebo zastavili po závode na trati, ako to praktizovali tímy s inými motormi, ale je fakt, že tú životnosť rozvrhli k výkonu a spotrebe najepšie, pritom Nico a ani Lewis nepatria k tým, ktorý po okruhu len krúžia, ale závodia vždy, čo to dá. 01 Tak isto je to u závodníkov Force India a nevydarenému autu Mclanu, to tiež pomáha, lebo s iným motorom by boli na tom ešte oveľa horšie. 14

            + 3 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000737

    uzivatel000737

    147.32.221.XXX
    Zdroj k článku Pěkný článek, zjistit počet použitých motorů u jednotlivých jezdců není lehké, týmy se tím obecně nechlubí. Zajímal by mě zdroj k článku, pokud je to možné. 04

    + 8 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama