DISKUZE K ČLÁNKU Komisaři Alonsa za předjetí mimo trať trestat nebudou, Vergnemu se to nelíbí

Komisaři dodatečně Fernanda Alonsa za kontroverzní předjetí Jeana-Erica Vergneho mimo trať během Velké ceny Abú Zabí trestat nebudou.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Komisaři Alonsa za předjetí mimo trať trestat nebudou, Vergnemu se to nelíbí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 46, poslední 04.11.2013 16:22 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001385 (Hlasovalo 23 lidí) 03.11.2013 19:00
Alonsovo předjetí Tady snad ani není moc co… »
» tom11 (Hlasovalo 22 lidí) 03.11.2013 17:56
minulé závody a obdobné případy podotýkám, že… »
» hixaxon (Hlasovalo 16 lidí) 03.11.2013 18:51
zeď Nic, postavit bariéry těsně za čárou… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    Dodržování tratě Ještě mě ironicky rozesmálo, jak hlásili, že budou komisaři přísní a jak si dají pozor na výjezd na cílovku. Už v sobotu v kvaldě to bylo celkem nefér, když bylo vidět jak se někdo snaží udržet na trati i za cenu zpomalení a druhý to prostě přejel, ale stejně mu nikdo žádný čas nevzal. To jako jezdí dle dvou pravidel ?
    Nemluvě o tom, že stejnou výhodu šlo získat již o zatáčku dříve, kde se taky vyplatilo zajet až na okraj obrubníku, tedy až za čáru. Nejenže tím udržíte vyšší výjezdovou rychlost, ale taky si můžete poté najet do cílovky pod větším úhlem.

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Áno, Fernando sa rozhodol správne,... ...a v duchu pravidiel. Ak by mu Jean-Erik nechal miesto na výjazd,na šírku vozidla ako mal, tak by ho mimo trať nemusel predbiehať. Je len zarážajúce, že sa sťažoval. Týmto ma len utvrdil v tom, že ešte nedozrel a jeho kolegu do hlavného tímu Red Bull, za spolujazdca Sebastianovi v sezóne 2014, vybrali správne. 14

    + 4 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • mi88ki

      mi88ki

      165.72.200.XXX
      Tady pleteš dvě věci.
      Když Verne vjížděl do zatáčky tak nemohl předem tušit, že jí nebude moci využít v celé její šíři. Chybu na straně Jeana tedy určitě nevidím. On si nemůže v prostředku rychlé zatáčky rozmyslet, že jí pojede uzavřeněji.
      Alonso měl dvě možnosti, buď to tam pošle a děj se vůle boží nebo se zařadí až za Jeana. Prostě to díky nesmyslně řešenému výjezdu z boxu vyšlo tak, že se jejich dráhy protnuli a v tomhle případě by měl mít jezdec ve stopě skutečně přednost, tzn. že Alonso měl trošku zvolnit. Podobně jako při výjezdu z boxového stání. Když se tam protnou dráhy jezdce ve stopě a jezdce který vyjíždí ze stání, tak ten co není ve stopě musí dát přednost. Alonso to řešil po svém a to tak, že prostě využil asfalt okolo trati.

      S odkazem na to jak se podobné chování trestalo u jiných jezdců, je zcela jasné, že komisaři nevyhodnotili jednání Fernanda stejně.

      + 7 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Bandit Queen

    77.236.201.XXX
    PŘEKLAD? Nemáte trochu špatně překlad? Vždyť Vergne řekl přesný opak, že se stewardy SOUHLASÍ!04

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Nemáme.
      "The incident with Alonso? For a while now, if a driver puts a wheel outside the track when overtaking he gets a penalty and he had four wheels outside the line. In any case, he would have passed me down the next straight as I was struggling with my tyres by then.”
      [odkaz na stránku]

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • *04*

    141.170.129.XXX
    záznam Nejen dnes, ale i při jiných sporných a pro diváka zajímavých momentech,
    nechápu režii přenosu, PROČ nezařadí do opakovaných zaznamů, záběry z onboard
    kamer jednotlivých jezdců, kterých se incident týká?
    Byly by určitě zajímavé a také mnohé prozrazující o jízdě a záměrech pilotů...
    04

    + 7 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    193.86.205.XXX
    námět na článek nad právě probíhající plamennou diskuzí mne napadá velmi zajímavé ( alespoň podle mě ) téma na článek v "okurkové sezoně" po skončení letošních GP. bylo by asi hodně interesantní sesumírovat letošní prohřešky/neprohřešky, dát k nim videa ( vím, že je problém s právy ) a tresty/netresty s odůvodněním proč tomu tak bylo.
    myslím, že článek by byl dosti obsáhlý a následná diskuze asi hodně vášnivá. plánujete něco takového?

    + 9 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    94.112.101.XXX
    ale Spousta lidí si neuvědomuje, že Alonso byl vytlačen mimo trať, Vergne mu nenechal dostatek místa, i když podle pravidel mu ho dát musel. Kdyby ho Vergne nevytlačil, žádné vyšetřování by ani nebylo.

    + 12 / − 18

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      89.29.32.XXX
      Vergne jel standartni stopu v tom miste. navic mel pneu v haji, takze to nebyl zadny umysl nebo neco podobneho. Jestli netrestat Alonsa, tak by meli zrusit nekolik trestu nejen v teto sezone. Meli by si v tom konecne udelat jasno a trestat vsechny nebo nikoho. Takhle je to k bliti a je zase "nahoda" ze Alonso nedostane trest za stejny prohresek jako jini ano 20

      + 5 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Nasir

        188.175.176.XXX
        To by se dalo tvrdit i o Massovi v Indii 2011, že jel standardní stopu, přesto byl potrestán. Proč?
        Podle tebe měl Vergne gumy v takovém stavu, že nemohl jet jinou stopou nebo nemohl přibrzdit? Lepší argument sis nevymyslel? A proč do toho pleteš úmysl pilota? On taky Vergneho nikdo nesoudil, že by snad vytlačil úmyslně nebo razantně, pokud sis ještě nevšiml. 03

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001385

    uzivatel001385

    89.103.251.XXX
    Alonsovo předjetí Tady snad ani není moc co řešit. Alonso porušil hned dvě pravidla naráz. 1, Ohrozil svým výjezdem z boxů jezdce jedoucí na trati. Čili nebezpečný výjezd z boxů. 2, Předjížděl v momentu, kdy byl všemi čtyřmi koly mimo závodní trať, a tak získal nepovolenou výhodu. Opravdu ani jedno komisaři nepotrestají?! To upřímně řečeno moc nechápu. Grosjean v Maďarsku dostal tvrdý trest, když přejel čtyřmi koly mimo trať, a to ani nikoho nepředjel, a ani si trať nezkrátil. Nechápu, jak Grosjeana mohli tenkrát potrestat, a nyní Alonsa nikoliv.
    Pravidla dnes v F1 opravdu zaplakala, nad diletantismem komisařů. 02

    + 23 / − 20

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Nanifák

      62.240.189.XXX
      Byla pouze aplikována pravidla popsaná zde:
      [odkaz na stránku][0]=field_regulation_category%3A82

      Vzhledem k tomu, že FIA je francouzská organizace nelze se nedivit, že měnící se sestava tří komisařů dojde vždy k rozdílným verdiktům, než ta předchozí/minulá.



      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      85.70.91.XXX
      To tvoje pravidlo ad 1) platí pro oblast výjezdu z boxů ohraničenou bílou čárou. Ten incident byl až za ní. ad 2) Alonso nevyjel z tratě kvůli získání výhody, ale kvůli tomu, že mu Verne nenechal vůbec žádné místo.

      + 13 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001385

        uzivatel001385

        89.103.251.XXX
        Podle mě jasnou výhodu získal. [odkaz na stránku]
        Za daleko banálnější prohřešek dostal Grosjean v Maďarsku tvrdý trest. Alonso je asi něco víc. 17

        + 12 / − 12

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Nasir

          188.175.176.XXX
          Díky, na videu je jasně vidět, že měli přední křídla téměř na stejné úrovni, když ho Vergne vytlačil.
          Grosjeanova situace byla trochu jiná - spíš je otázka, proč na něj byli tehdejší komisaři přísní.

          + 10 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Biblbrox

          94.138.104.XXX
          Alonso je opravdu někdo víc! Je to nejlepší a nejinteligentnější jezdec v F1. To, že není nejrychlejší nevadí. Grosjean je zase moc rychlý a to se ve vztahu k těm inteligentnějším moc NEVYPLÁCÍ.

          + 4 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Chasnik

        217.117.213.XXX
        anonyme, těžko se v rychlé zatáčce mění stopa, tohle je formule 1, tady se jezdí jinak než na běžných silnicích. Špatný pohyb volantem a Vergne mohl být klidně mimo trať.
        Zkušený Alonso se cpe někam jako pubertální bezmozek. Měl žluté gumy, na další rovince by ho v pohodě předjel. Zřejmě ho zasáhl syndrom "but I am Senna..."

        Grosjeana v Maďarsku taky potrestali, ta konzistentnost musí být - nebo by alespoň měla být. Kecy komisařů typu "on měl pneu v lepší kondici" jsou úplně mimo mísu. Copak existuje nějaké pravidlo, že jezdec se staršími pneu musí pustit toho s čerstvějšími gumami před sebe? :D

        Taky se divím, proč nebyla řešena situace Sutil - Maldonado. Pereze Maldo málem napíchnul stejně, jako kdysi Hamiltona ve Valencii. Pokud se řeší v boxech unsafe release v místě, kde je omezená maximálka, tak analogicky by komisaři měli řešit nebezpečné vjetí do tratě, kde se piloti častěji pohybují výrazně rychleji než v pit lane.

        + 13 / − 9

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • *04*

          141.170.129.XXX
          taky myslím, že se tam Alo cpal zbytečně, nehledě na to, že první jezdec si volí stopu
          a Vergne ji měl (nehledě na to, že tato šílená zatáčka má snad jedinou) dávno zvolenou, než se tam Alo přiřítil....
          Měl pozici vrátit, v DRSku ho předjet a byl by klid,
          04

          + 8 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • tom

      85.135.232.XXX
      1. Aky vyjazd z boxov mas namysli - boxy koncia bielou ciarou (cize nebolo co trestat)
      2. Bol uplne na urovni Vergna - z coho vypliva ze mali potrestat bud jedneho za nepovolenu vyhodu, alebo druheho za vytlacenie jazdca z trate.

      Rozhodne by som to nevidel tak jednostranne ako ty p. Truhlik :-)

      + 11 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      62.245.112.XXX
      K tzv. "prohřešku" jsem se už vyjádřil. Co mě ale do diskuze napadá je, proč je výjezd z pitlane na okruh tak pitomě situovaný (na vnější okraj zatáčky na jejím výjezdu. Ještě navíc kvůli tomu dělají podjezd. Mnohem logičtější a bezpečnější by byl výjezd do vnitřní části výjezdu zatáčky.

      + 9 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama