DISKUZE K ČLÁNKU Komisaři Alonsa za předjetí mimo trať trestat nebudou, Vergnemu se to nelíbí
Komisaři dodatečně Fernanda Alonsa za kontroverzní předjetí Jeana-Erica Vergneho mimo trať během Velké ceny Abú Zabí trestat nebudou.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Komisaři Alonsa za předjetí mimo trať trestat nebudou, Vergnemu se to nelíbí
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001385
(Hlasovalo 23 lidí)
03.11.2013 19:00
Alonsovo předjetí Tady snad ani není moc co… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Nasir
16:22 04.11.2013 188.175.176.XXX
To by se dalo tvrdit i o Massovi v Indii 2011, že jel standardní stopu, přesto byl potrestán. Proč?
Podle tebe měl Vergne gumy v takovém stavu, že nemohl jet jinou stopou nebo nemohl přibrzdit? Lepší argument sis nevymyslel? A proč do toho pleteš úmysl pilota? On taky Vergneho nikdo nesoudil, že by snad vytlačil úmyslně nebo razantně, pokud sis ještě nevšiml.
Podle tebe měl Vergne gumy v takovém stavu, že nemohl jet jinou stopou nebo nemohl přibrzdit? Lepší argument sis nevymyslel? A proč do toho pleteš úmysl pilota? On taky Vergneho nikdo nesoudil, že by snad vytlačil úmyslně nebo razantně, pokud sis ještě nevšiml.
mi88ki
11:15 04.11.2013 165.72.200.XXX
Tady pleteš dvě věci.
Když Verne vjížděl do zatáčky tak nemohl předem tušit, že jí nebude moci využít v celé její šíři. Chybu na straně Jeana tedy určitě nevidím. On si nemůže v prostředku rychlé zatáčky rozmyslet, že jí pojede uzavřeněji.
Alonso měl dvě možnosti, buď to tam pošle a děj se vůle boží nebo se zařadí až za Jeana. Prostě to díky nesmyslně řešenému výjezdu z boxu vyšlo tak, že se jejich dráhy protnuli a v tomhle případě by měl mít jezdec ve stopě skutečně přednost, tzn. že Alonso měl trošku zvolnit. Podobně jako při výjezdu z boxového stání. Když se tam protnou dráhy jezdce ve stopě a jezdce který vyjíždí ze stání, tak ten co není ve stopě musí dát přednost. Alonso to řešil po svém a to tak, že prostě využil asfalt okolo trati.
S odkazem na to jak se podobné chování trestalo u jiných jezdců, je zcela jasné, že komisaři nevyhodnotili jednání Fernanda stejně.
Když Verne vjížděl do zatáčky tak nemohl předem tušit, že jí nebude moci využít v celé její šíři. Chybu na straně Jeana tedy určitě nevidím. On si nemůže v prostředku rychlé zatáčky rozmyslet, že jí pojede uzavřeněji.
Alonso měl dvě možnosti, buď to tam pošle a děj se vůle boží nebo se zařadí až za Jeana. Prostě to díky nesmyslně řešenému výjezdu z boxu vyšlo tak, že se jejich dráhy protnuli a v tomhle případě by měl mít jezdec ve stopě skutečně přednost, tzn. že Alonso měl trošku zvolnit. Podobně jako při výjezdu z boxového stání. Když se tam protnou dráhy jezdce ve stopě a jezdce který vyjíždí ze stání, tak ten co není ve stopě musí dát přednost. Alonso to řešil po svém a to tak, že prostě využil asfalt okolo trati.
S odkazem na to jak se podobné chování trestalo u jiných jezdců, je zcela jasné, že komisaři nevyhodnotili jednání Fernanda stejně.
mi88ki
10:59 04.11.2013 165.72.200.XXX
Dodržování tratě Ještě mě ironicky rozesmálo, jak hlásili, že budou komisaři přísní a jak si dají pozor na výjezd na cílovku. Už v sobotu v kvaldě to bylo celkem nefér, když bylo vidět jak se někdo snaží udržet na trati i za cenu zpomalení a druhý to prostě přejel, ale stejně mu nikdo žádný čas nevzal. To jako jezdí dle dvou pravidel ?
Nemluvě o tom, že stejnou výhodu šlo získat již o zatáčku dříve, kde se taky vyplatilo zajet až na okraj obrubníku, tedy až za čáru. Nejenže tím udržíte vyšší výjezdovou rychlost, ale taky si můžete poté najet do cílovky pod větším úhlem.
Nemluvě o tom, že stejnou výhodu šlo získat již o zatáčku dříve, kde se taky vyplatilo zajet až na okraj obrubníku, tedy až za čáru. Nejenže tím udržíte vyšší výjezdovou rychlost, ale taky si můžete poté najet do cílovky pod větším úhlem.
mi88ki
10:49 04.11.2013 165.72.200.XXX
Taky si říkám, jak můžou postavit tak debilní výjezd ? Který jouda tohle navrhnul a kdo to schválil ?Když už je to tak blbě postavený, tak by stačilo výjezd aspoň trochu protáhnout, mimo trať, do míst kde už ostatní vozy na trati přejíždějí na druhou stranu. Ale ideální je výjezd směrovat vždy na rovinku a mimo optimální stopu.
Kapor
10:14 04.11.2013 194.160.178.XXX
Áno, Fernando sa rozhodol správne,... ...a v duchu pravidiel. Ak by mu Jean-Erik nechal miesto na výjazd,na šírku vozidla ako mal, tak by ho mimo trať nemusel predbiehať. Je len zarážajúce, že sa sťažoval. Týmto ma len utvrdil v tom, že ešte nedozrel a jeho kolegu do hlavného tímu Red Bull, za spolujazdca Sebastianovi v sezóne 2014, vybrali správne.
Duncan66
09:46 04.11.2013 89.29.32.XXX
Vergne jel standartni stopu v tom miste. navic mel pneu v haji, takze to nebyl zadny umysl nebo neco podobneho. Jestli netrestat Alonsa, tak by meli zrusit nekolik trestu nejen v teto sezone. Meli by si v tom konecne udelat jasno a trestat vsechny nebo nikoho. Takhle je to k bliti a je zase "nahoda" ze Alonso nedostane trest za stejny prohresek jako jini ano
Petr
09:09 04.11.2013 109.81.245.XXX
Nemáme.
"The incident with Alonso? For a while now, if a driver puts a wheel outside the track when overtaking he gets a penalty and he had four wheels outside the line. In any case, he would have passed me down the next straight as I was struggling with my tyres by then.”
[odkaz na stránku]
"The incident with Alonso? For a while now, if a driver puts a wheel outside the track when overtaking he gets a penalty and he had four wheels outside the line. In any case, he would have passed me down the next straight as I was struggling with my tyres by then.”
[odkaz na stránku]
*04*
21:16 03.11.2013 141.170.129.XXX
taky myslím, že se tam Alo cpal zbytečně, nehledě na to, že první jezdec si volí stopu
a Vergne ji měl (nehledě na to, že tato šílená zatáčka má snad jedinou) dávno zvolenou, než se tam Alo přiřítil....
Měl pozici vrátit, v DRSku ho předjet a byl by klid,
a Vergne ji měl (nehledě na to, že tato šílená zatáčka má snad jedinou) dávno zvolenou, než se tam Alo přiřítil....
Měl pozici vrátit, v DRSku ho předjet a byl by klid,
*04*
21:08 03.11.2013 141.170.129.XXX
záznam Nejen dnes, ale i při jiných sporných a pro diváka zajímavých momentech,
nechápu režii přenosu, PROČ nezařadí do opakovaných zaznamů, záběry z onboard
kamer jednotlivých jezdců, kterých se incident týká?
Byly by určitě zajímavé a také mnohé prozrazující o jízdě a záměrech pilotů...
nechápu režii přenosu, PROČ nezařadí do opakovaných zaznamů, záběry z onboard
kamer jednotlivých jezdců, kterých se incident týká?
Byly by určitě zajímavé a také mnohé prozrazující o jízdě a záměrech pilotů...
Chasnik
20:56 03.11.2013 217.117.213.XXX
anonyme, těžko se v rychlé zatáčce mění stopa, tohle je formule 1, tady se jezdí jinak než na běžných silnicích. Špatný pohyb volantem a Vergne mohl být klidně mimo trať.
Zkušený Alonso se cpe někam jako pubertální bezmozek. Měl žluté gumy, na další rovince by ho v pohodě předjel. Zřejmě ho zasáhl syndrom "but I am Senna..."
Grosjeana v Maďarsku taky potrestali, ta konzistentnost musí být - nebo by alespoň měla být. Kecy komisařů typu "on měl pneu v lepší kondici" jsou úplně mimo mísu. Copak existuje nějaké pravidlo, že jezdec se staršími pneu musí pustit toho s čerstvějšími gumami před sebe? :D
Taky se divím, proč nebyla řešena situace Sutil - Maldonado. Pereze Maldo málem napíchnul stejně, jako kdysi Hamiltona ve Valencii. Pokud se řeší v boxech unsafe release v místě, kde je omezená maximálka, tak analogicky by komisaři měli řešit nebezpečné vjetí do tratě, kde se piloti častěji pohybují výrazně rychleji než v pit lane.
Zkušený Alonso se cpe někam jako pubertální bezmozek. Měl žluté gumy, na další rovince by ho v pohodě předjel. Zřejmě ho zasáhl syndrom "but I am Senna..."
Grosjeana v Maďarsku taky potrestali, ta konzistentnost musí být - nebo by alespoň měla být. Kecy komisařů typu "on měl pneu v lepší kondici" jsou úplně mimo mísu. Copak existuje nějaké pravidlo, že jezdec se staršími pneu musí pustit toho s čerstvějšími gumami před sebe? :D
Taky se divím, proč nebyla řešena situace Sutil - Maldonado. Pereze Maldo málem napíchnul stejně, jako kdysi Hamiltona ve Valencii. Pokud se řeší v boxech unsafe release v místě, kde je omezená maximálka, tak analogicky by komisaři měli řešit nebezpečné vjetí do tratě, kde se piloti častěji pohybují výrazně rychleji než v pit lane.
anonym
20:54 03.11.2013 62.245.112.XXX
K tzv. "prohřešku" jsem se už vyjádřil. Co mě ale do diskuze napadá je, proč je výjezd z pitlane na okruh tak pitomě situovaný (na vnější okraj zatáčky na jejím výjezdu. Ještě navíc kvůli tomu dělají podjezd. Mnohem logičtější a bezpečnější by byl výjezd do vnitřní části výjezdu zatáčky.
uzivatel001385
20:25 03.11.2013 89.103.251.XXX
Podle mě jasnou výhodu získal. [odkaz na stránku]
Za daleko banálnější prohřešek dostal Grosjean v Maďarsku tvrdý trest. Alonso je asi něco víc.
Za daleko banálnější prohřešek dostal Grosjean v Maďarsku tvrdý trest. Alonso je asi něco víc.
tom
20:23 03.11.2013 85.135.232.XXX
1. Aky vyjazd z boxov mas namysli - boxy koncia bielou ciarou (cize nebolo co trestat)
2. Bol uplne na urovni Vergna - z coho vypliva ze mali potrestat bud jedneho za nepovolenu vyhodu, alebo druheho za vytlacenie jazdca z trate.
Rozhodne by som to nevidel tak jednostranne ako ty p. Truhlik :-)
2. Bol uplne na urovni Vergna - z coho vypliva ze mali potrestat bud jedneho za nepovolenu vyhodu, alebo druheho za vytlacenie jazdca z trate.
Rozhodne by som to nevidel tak jednostranne ako ty p. Truhlik :-)
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
- Trénink (18:30 - 19:30)
- Kvalifikace (22:30 - 23:14)
-
Sobota
- Závod (18:00 - 19:00)
- Kvalifikace (22:00 - 23:00)
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek