DISKUZE K ČLÁNKU Mateschitz: 50 % posledních vývojových prací pomůže Red Bull i v příštím roce
Podle majitele Red Bullu Dietricha Mateschitze se usilovná snaha o vylepšování letošního monopostu RB9 jeho týmu vyplatí i v příštím roce, přestože se mění technická pravidla.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mateschitz: 50 % posledních vývojových prací pomůže Red Bull i v příštím roce
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001385
(Hlasovalo 17 lidí)
30.10.2013 13:05
... Věřím, a doufám, že se jim příští sezóna… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
15:56 30.10.2013 194.160.178.XXXDieter nie je Merlin,... ...aby predpovedal, čo bude v roku 2014 a mne sa tak vidí, že v r. 2014 dostanú dobre na frak a spirála titulov sa určite skončí. Skončila by sa už v tomto roku, nebyť zmeny pneumatík na minuloročné , lebo to Red Bull zachránilo, lebo to, čo sa odohralo v réžii Pirelli mohlo byť aj fingované a nikto nevie, či tie prasknuté pneumatiky nebola len taktika, ako sa vrátiť k tým predošlým, keď to Red Bullu skrátka nešlo, lebo RB9-ke pneumatiky zo začiatku roku 2013 vôbec nesedeli a ak by boli ostali, tak o 4. titul určite prídu. Hry s pneumatikami, do ktorých nikto nevidí, mohli byť aj uplatené Red Bulom, lebo každý vie, že prestavať auto v prostred sezóny okolo pneumatík je nezmysel a že popredné tímy špičky to robiť nebudú a tam je pes zakopaný, lebo RB9 je len nejaké vylepšenie RB8, ktoré úplne stačilo na konkurenciu, ktorá sa musela vysporiadať so zmenou pneumatík a to bol ich hlavný handicap. Je tu však cesta ako ich poraziť v r. 2014 a je to netradičná cesta stavdy pohonnej jednotky, okolo ktorej a budúcoročných pneumatík sa dá postaviť víťazné auto zo strany Ferrari aj Mercedesu. Ak to urobia, majú k dispozícii aj lepších pilotov, lebo v každom z uvedených tímov sedia dvaja rovnocenný Sebastianovi a to je pre nich veľká výzva, ktorú by mali naplniť. Či to urobia, necháme sa prekvapiť.-
PC
11:30 31.10.2013 212.47.2.XXXNo nepřipadalo mi, že by byl letos RedBull až tak závislý na pneumatikách. Spíš jsem měl dojem, že se s jakýmikoliv změnami vypořádal naprosto s přehledem, nejrychleji a nejefektivněji ze všech týmů. Nevěřím ani náhodou, že bude mít nějaké větší problémy příští rok. Takový obrovský potenciál nikdo nevymaže jen tak. Podle mě bude zase jednička a dvojka bude buď Mercedes nebo posílený McLaren. S Ferrari to vzhledem k opakujícím se PR-kecům a údajným problémům s novým motorem vidím hůř. Podle mě, pokud týmy zásadně nezmění filozofii konstrukce (možnost nastavení vozu) průběh vývoje nových dílů a týmovou spolupráci - pro to vše může být RedBull vzorem - tak nemá nikdo šanci RedBull sesadit. A to nejsem fanda RedBullu.
-
-
Zip
13:44 30.10.2013 194.228.13.XXXProhlášení Ahoj, Já být konkurencí Red Bullu tak prohlášení D. Mateschitze by mě přišlo docela troufalé. Hned to vysvětlím. Mě se to jeví jako že chtěl říci konkurenci že ať zaberou s vývojem jak chtěj, tak na ně stejně nebudou mít a že vývoj dělají jen tak, aby si udržovali určitý náskok. Pokud by tedy na to Red Bull tlačil hned od začátku,tak by asi jediný komu by S Vettel nenadělil kolo byl M Webber. A pokud by k tomu přecijen mělo dojít, tak je tu v záloze porucha. Ha Ha Ha-poslední věta, ať to není tak vážné. -
viking
13:20 30.10.2013 93.153.124.XXXsnad se Ferrari a McLaren konecne zmatori... bylo by fajn, kdyby se konecne trochu zmatorilo Ferrari a McLaren, Redbullu sice patri poklona za jejich praci, ale byl bych zvedavy na Seba jak by bojoval v nedominantnim aute. Urcite by mu to v jeho dalsim vyvoji hodne prospelo. -
-
uzivatel001385
13:05 30.10.2013 89.103.251.XXX... Věřím, a doufám, že se jim příští sezóna vydaří stejně dobře, jako ta letošní.
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek