DISKUZE K ČLÁNKU Webber si F1 už neužívá tolik, co dříve, pokračuje díky "odměňujícím" vozům Neweyho

Mark Webber přiznává, že byť ho Formule 1 nenudí, má ke konci své kariéry u Red Bullu problémy s motivací.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Webber si F1 už neužívá tolik, co dříve, pokračuje díky "odměňujícím" vozům Neweyho

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 33, poslední 02.11.2013 20:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 11 lidí) 30.10.2013 08:43
Moc by mě zajímalo nakolik je odměňující série… »
» uzivatel001385 (Hlasovalo 10 lidí) 30.10.2013 08:32
Mark Webber ...Jinak řečený "smolař sezóny… »
» uzivatel001385 (Hlasovalo 10 lidí) 30.10.2013 11:43
Nemá cenu se tady dohadovat o počtech… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

93.99.87.XXX
Promiň, ale nevím co víc už bys chtěl. V té statistice jsou popsány všechny problémy obou jezdců. Nejen poruchy vozů, ale i špatné strategie, špatné výměny a podobné problémy, které si nezpůsobil sám jezdec. Nechápu, proč by tam měli počítat každý Markův špatný start. Má stejné auto jako Seb, že s ním dokáže dobře odstartovat jen někdy, je problém jeho, ne techniky nebo týmu.
Statistika mluví celkem jasně. Neukazuje žádné zvláštní odchylky mezi oběma vozy. A pokud ti jde o následky, pak poruch způsobujících odstoupení měl víc Vettel a nevzpomínám si, že by Mark odstoupil někdy z prvního místa, což se Sebovi stalo několikrát. Opět nic nasvědčujícího o nerovných podmínkách u obou pilotů.

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

PC

46.13.21.XXX
mysli si co chceš, ale nějaká i sebedelší statistika nic nevypovídá, pokud do ní nezaneseš komplexní vyhodnocení, co jaký problém přinesl jezdci a jeho závodu. Jen prostý seznam poruch a problémů o ničem nevypovídá..........!

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

PC

46.13.21.XXX
přečti si k těm statistikám od XR (klobouk dolů, že je dal dohromady!) co jsem k nim napsal. Takovýhle seznam nic konkrétního nevypovídá!

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

PC

46.13.21.XXX
teď jsi mě rozesmál! Chováš se jako klasický politik - se stejnými statistikami se dá dokázat i úplný opak čehokoliv! Kdybys byl opravdu objektivní, musel bys kromě obyčejného seznamu problémů také vyhodnotit, jak se projevily na tom kterém závodě, toho kterého jezdce! Jak píšu výše, řekneš například, že oba měli stejný počet mechanických poruch. Jenže na Sebových závodech se projevily mnohem méně výrazně, kdežto Markovi třeba pravidelně znemožňují slušný start (viz jeho už léta! problémová převodovka). Až tohle dobře vyhodnotíš, pak teprve bude statistika skutečně něco reálného vypovídat! Do té doby je stejně cenná jako jakékoliv jiné tvrzení nebo doměnka.02

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

PC

46.13.21.XXX
jak jsem psal výš, pro objetivní vyhodnocení podmínek obou jezdců nestačí jen tohle. Musíš rozebrat následky, co to komu způsobilo. Řekneš, že oba měli například stejný počet mechanických poruch. Jenže na Sebových závodech se projevily mnohem méně výrazně, kdežto Markovi pravidelně třeba znemožňují slušný start (viz jeho už léta! problémová převodovka). Pak teprve bude statistika skutečně něco reálného vypovídat!

+ 6 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

PC

46.13.21.XXX
ale moc dobře víš, že nejde jen o odstoupení. Už jen Markovy špatné starty (prý ale zaviněné ne jeho neschopností, ale neustálými problémy s převodovkou) ho sráží z potenciálních bodových zisků mnohem níž než Vettela. Také práce jeho mechaniků a stratégů je na podstatně horší úrovni. Tohle vše bys musel započítat do statistik, abys poctivě vyhodnotil Markovy a Sebovy podmínky. Vždyť to ale vidíme na vlastní oči každý závod! Mark nemá stejně dobré podmínky jako Seb. A trvá to už léta.

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

62.240.189.XXX
nás objektivní..no to je geniální 01

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

XR

78.157.160.XXX
V důsledku tech. problémů do letošního léta - vážně. Chceš si jen lacině rýpnout nebo konstruktivně přispěješ k úpravě statistiky?

+ 6 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
McMatej

McMatej

81.201.60.XXX
Webber za 4,5 roku nedokončil 3 závody? Vážně? 12

+ 3 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001385

uzivatel001385

89.103.251.XXX
Dadal bych jen, že už není co dadat. Statistiky, které poskytli kolegové XP, a Mike17 jsou všeříkající. (Mimochodem těmto uživatelům za to děkuji. Jsem rád, že jsem to nemusel hledat sám) 11

Čili si své plky pro příště nechej sám pro sebe. Řiď se především podloženými fakty, a až poté svými domněnkami.

Já nikdy nebyl zastáncem takovýchto ubohých konspiračních teorií. Pokud si v tom ty osobně libuješ, tak budiž. Ale nás objektivní nikdy nepřesvědčíš o této své pokřivené pravdě.

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
No jestli si Marka u kroucení hlavou lituješ a ve stejné situaci u Seba si říkáš "dobře že konečně vyhraje někdo jiný", pak nutně musíš dospět k pocitu jaký máš. Nahoře máš od XR dokonalý přehled problémů i s příčinami. To jsou fakta. A z nich nic podezřelého nevyplývá. Ani z Markových rozhovorů. 03

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

XR

109.81.245.XXX
2013
Australia: Webber has ECU/KERS issues for the first part of the race.
Australia: Webber returns in traffic after the front jack failed in the pit stop.
Malaysia: Vettel is given a team order not to challenge Webber half-way through the race.
Malaysia: Vettel is given a team order not to overtake Webber after the final pit stops.
Malaysia: Webber loses the lead after Vettel ignores a team order.
China: Webber lost fuel pressure in Q2.
China: Webber’s wheel comes off during the race.
Britain: Vettel retires from the lead with gearbox issues.
Germany: Webber’s first pit stop goes disastrous, which puts him back at the end of the field.
Germany: Vettel has KERS issues during the race.
Hungary: Webber has KERS issues during qualifying.
Hungary: Vettel has overheating and KERS issues during the race.
Belgium: Webber has clutch issues at the start of the race.
Italy: Both Vettel and Webber have gearbox issues, which causes them to have to short-shift.

2013 half-season score card
Sebastian Vettel: 6 issues (4 mechanical issues, 2 team orders), 1 leading to a DNF
Mark Webber: 9 issues (6 mechanical issues, 2 significant pit stop issues, 1 team-mate clash), 1 leading to a DNF

SHRNUTÍ ZA 4,5 ROKU
VETTEL: 40 problémů (33 mechanických, 3x týmový režie, 2x kolize s týmovým kolegou, 2x vážnější problém v boxech) - vedly k 8 nedokončeným závodům.
WEBBER: 45 problémů (33 mechanických, 3x týmový režie, 2x kolize s týmovým kolegou, 7x vážnější problém v boxech) - vedly ke 3 nedokončeným závodům.

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

XR

109.81.245.XXX
2011
Australia: Webber had KERS issues in Q2 and Q3.
Australia: Vettel and Webber had KERS issues during the race.
Australia: Webber had problems with his chassis.
Malaysia: Webber had no KERS in Q3.
Malaysia: Vettel and Webber had KERS issues during the race.
Malaysia: Vettel has brake problems late in the race.
China: Webber qualifies 18th after electrical problems in practice.
China: Vettel has KERS issues during the race.
Spain: Vettel had KERS issues during qualifying.
Spain: Vettel had KERS issues throughout the race.
Monaco: Webber had radio issues shortly before his pit stop, causing a slow stop.
Canada: Webber had KERS issues during qualifying.
Europe: Webber had gearbox issues later in the race, dropping him from 2nd to 3rd.
Britain: A faulty wheelgun at his pit stop drops Vettel from the lead into 2nd place.
Britain: Vettel has KERS issues late in the race.
Britain: Webber was given team-orders not to challenge Vettel, who had KERS issues.
Britain: Vettel was challenged by Webber, who ignored the team orders not to.
Germany: Vettel has brake issues during the race.
Hungary: Webber had no KERS in Q2, which returned in Q3.
Hungary: Webber’s DRS failed during Q3.
Hungary: Vettel has brake issues during the race.
Belgium: Webber misses the pit call and had to go for another lap.
Italy: Webber had KERS issues in qualifying.
Singapore: Webber had no DRS during the race, which he believed dropped him from 2nd to 3rd.
Abu Dhabi: Vettel has a tire puncture in turn 1.
Brazil: Vettel has gearbox issues, which drops him from the lead, to finish 2nd.

2012
Australia: Both Vettel and Webber had KERS issues in qualifying.
Malaysia: Vettel’s radio stopped working shortly after the restart.
Bahrain: Webber had no KERS for the first lap.
Spain: Webber is held too long in Q2, making him miss out on Q3.
Spain: Both Vettel and Webber had to have their front wing changed during the race.
Canada: Webber has engine issues early on in the race.
Europe: Webber had DRS issues in qualifying, which left him at the back of the starting grid.
Europe: Vettel retires from the lead due to an alternator failure.
Germany: Webber had to change his gearbox, leading to a 5-place grid penalty.
Germany: Vettel has KERS issues during the race.
Hungary: Webber had an issue with his differential.
Belgium: Webber receives a 5-spot grid penalty for a gearbox change.
Italy: Vettel retires with an alternator failure.
India: Webber’s KERS issue dropped him from 2nd to 3rd.
Abu Dhabi: Vettel’s fuel pump issues in qualifying sent him to the back of the starting grid.
United States: Webber retires with an alternator failure.
Brazil: Vettel’s start is affected after Webber ignored instructions not to challenge him.
Brazil: Webber is issued a team order to let Vettel pass.
Brazil: Vettel’s radio stops working, leading to wrong tires at the pit stop.
Brazil: Vettel’s last change of tires saw a 7.6 second slower pit stop.

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

XR

109.81.245.XXX
2009
China: Vettel can only make one run in each qualifying session due to driveshaft problems.
Turkey: Vettel is given the team order not to challenge Webber for 2nd place.
Belgium: Webber had an unsafe release during his pit stop, leading to a drive-through penalty.
Hungary: Vettel retires with suspension faillure.
Europe: Vettel has to make a 2nd stop because of fuel rig problems, and then retires with an engine problem.
Singapore: Webber retires with a brake problem.
Japan: Webber has issues with his headrest, forcing him to make 2 extra pit stops.

2009 score card
Sebastian Vettel: 4 issues (3 mechanical issues, 1 team order), 2 leading to a DNF
Mark Webber: 3 issues (2 mechanical issues, 1 significant pit stop issue), 1 leading to a DNF

2010
Bahrain: Vettel loses the lead due to a spark plug failure, dropping him back to 4th.
Bahrain: Webber had a slow pit stop, which lost him a position to Button.
Australia: Vettel retires from the lead due to a brake failure.
Spain: Vettel has brake issues late in the race, which drop him back from second to third place.
Monaco: After Monaco, it is found that Vettel’s chassis was cracked.
Turkey: Vettel loses out on pole position due to a broken anti-rollbar.
Turkey: Webber loses the lead after Vettel colides with him.
Canada: Webber had to change his gearbox, leading to a 5-place grid penalty.
Canada: Vettel has gearbox issues during the race.
Europe: Webber drops behind Kovallainen after a slow pit stop
Britain: After a front wing failure left the team with one new spec front wing, Webber was given the old spec.
Germany: Webber had an oil pick-up problem late in the race.
Italy: Vettel’s engine shortly died half-way through the race.
Korea: Vettel retires from the lead due to an engine failure.
Brazil: Webber struggles with high engine temperatures in the race.

2010 score card
Sebastian Vettel: 8 issues (8 mechanical issues), 2 leading to a DNF
Mark Webber: 7 issues (3 mechanical issues, 1 team order, 1 team-mate clash, 2 significant pit stop issues), none leading to a DNF

+ 5 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Takže když si tak objektivní, a tvrdíš, že na Markovy poruchy se nikdo nezaměřil a měl jich víc, trochu to shrnu:
2013: není co řešit, nikdo tu nepopírá, že je na tom Mark podstatně hůř (1:4)
2012:Vettel odstoupil pro poruchu 2x (Valencie a Monza), Mark jednou v USA + 1 po hodinách v Monze (nevím jestli byly hodiny způsobeny technikou, nebo porucha hodinami)
2011:Vettel odstoupil kvůli prasklé gumě v Abu Dhabi, Mark ani jednou neodstoupil kvůli poruše
2010:Vettel odstoupil v Austrálii a Korei, Webber opět žádné!!!
2009: Vettel měl problémy v Maďarsku a Valencii, Mark pouze v Singapuru

Takže pokud dobře počítám, pak je počet poruch i s tímto rokem, které ZAVINILY ODSTOUPENÍ v poměru 8:7 (možná 8:6) víc u Vettela. Jsou to naprosto objektivní čísla, žádný pocit. 03

+ 4 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

PC

212.47.2.XXX
nestačí, neznám důvody a podmínky za kterých se to stalo. Připomínám, že my do toho nevidíme, ale poslouchete a sledujte také Webera. Jak kroutí nevěřícně hlavou, jak nevěřícně nahlíží do Sebova vozu. A to je Mark člověk, který může k montáži vozu a má k dispozici počítačové sjetiny ze simulací, z tréninků i z vlastního závodu. To také něco říká. Tvůj názor ti ale neberu.

+ 4 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

PC

212.47.2.XXX
K těm tvým "pokaženým" Markovým startům - nedávno jsem četl, že je to zaviněno jeho problémovou převodovkou. Co k tomu řekněš? Věř si ty čemu chceš, statistikami neztrácím čas, tak to zase nežeru. Ale mám oči a sleduji pár let každý závod.

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

PC

212.47.2.XXX
Nikdo, kdo má oči a sleduje celý ročník, závod po závodu, nemusí vymýšlet žádné konspirační teorie. Seb má technické problémy spojené s odstoupením naprosto vyjímečně, kdežto Mark, jakoby jezdil s vozem výprodejní kvality. Trvalé problémy s převodovkou (proto prý jeho špatné starty), s Kersem, nepřišroubovatelná kola apod. Za celá léta jeho kariéry se na to nikdo nezaměřil a závady neodstranil. Proč ale neměl stejné závady Seb?.......

+ 4 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

PC

212.47.2.XXX
K Vettelovi žádnou nenávist nechovám. Jen mám před očima minulá léta, kdy Vettel jezdil tak katastrofálně, že to vypadalo, že se ho budou muset zbavit. Nebral nikdy ohledy na Marka a několikrát mu zkazil závod. A během krátkého času se vše obrátilo, Weber začal mít velké problémy s vozem i s jeho řízením a už si neškrtl a z Vettela byl najednou zázračný jezdec?!!!! Vždyť to je k smíchu! Netvrdím, že je Vettel neschopný - to v F1 není nikdo, ale jak jsem psal výš, žádný zázrak to není a věřím, že řada jiných současných jezdců by ho se stejným vozem strčila do kapsy. Chápu a beru, že se jezdec vyvíjí a zlepšuje, ale pochybuji, že to jde tak skokově a naopak, že by se Mark tolik a stejně rychle zhoršil. Trvám si na tom, že Mark neměl stejnou techniku a přizpůsobení vozu svému stylu jako Vettel a naopak, že Vettelův obrovský úspěch stojí a padá s kvalitou vozu. Snad se jednou dozvíme pravdu, jak to tenkrát u RedBullu opravdu bylo.

+ 4 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kimi

94.113.22.XXX
Ty ses Kapore asi díval na jiný závod než my ostatní vid? 03

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama