DISKUZE K ČLÁNKU Davidson: Jezdec musí žít s pocitem strachu ze smrti
Podle bývalého jezdce Formule 1 jsou dnešní vozy a okruhy příliš bezpečné…
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Davidson: Jezdec musí žít s pocitem strachu ze smrti
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Viermottoter
(Hlasovali 4 lidé)
22.10.2013 07:15
Jde ale také o to, že piloti mají díky únikovým… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
19:13 21.10.2013 194.160.178.XXXJe dobre,.. ...že nezodpovedný jazdci sú ihneď potrestaný, lebo sa tým preventívne odstráni prílišná agresivita mladých jazdcov, ktorí svojou bezohľadnosťou môžu zapríčiniť aj smrteľný úraz, ako sa to stalo v minulosti v SPA, keď Roman skoro ustrelil hlavu Fernandovi, preto netreba hnať tento šport do väčšieho rizika, ak raz sa nastavila latka, že sú potrestané všetky prehrešky tak, za akých podmienok oni vznikli a jazdcom je podrobne vysvetlené zo strany komisárov toho, ktorého závodu, čoho sa dopustili v uvedenej VC, sú im prehrané záznamy daných situácií, z ktorých je jasné, čo vykonali zle a komisári vždy najprv z jazdcami hovoria a ak sa jedná o malý prehrešok upozorňujú a až potom trestajú tak, ako je to uvedené v pravidlách, lebo tie musí dodržiavať každý. Ani na stavbe majster nepovie robotníkom, aby nerobili provizórne zábradlie na poschodí, lebo už dávno nik nespadol a nezabil sa. Je to skrátka dodržiavanie bezpečnosti predpisov a bezpečosti práce na pracovisku, lebo jazdci sú pri VC v práci a musia predpisy a bezpečnosť dodržiavať, preto je scestné, ak niekto poukazuje na to, že je to nuda. Nie je, ide totiž o závodenie a nie o to, aby niekto vytváral pôdu pre kolízie, robil ich a tak ohrozoval nielen svoje zdravie, ale aj zdravie ostatných jazdcov F1.-
Viermottoter
07:15 22.10.2013 91.231.171.XXXJde ale také o to, že piloti mají díky únikovým zónám možnost napravovat své jezdecké chyby bez většího omezení. Pak to dopadá tak, že je možné předjíždět aj mimo trať a do soubojů na trati uměle zasahují komisaři, s jejichž rozhodováním nemusí někdo souhlasit. Já bych to nechal pěkně všechno na jezdcích, ať si to rozhodnou na trati. Vyjedeš mimo trať, končíš v kačírku nebo ztratíš hodně času výjezdem z něho.
-
-
Zix.
15:23 21.10.2013 78.102.229.XXXDavidson má pravdu Ve všem s Davidsonem souhlasím a je vážně směšný jakou kolikrát udělá jezdec chybu a jedinej trest je pro něj,že ztratí pár vteřin než zase vjede na trať.
A jak říká - nikdo nechce vidět smrt,ale když sou nehody nebo pořádný boje,tak je to prostě mnohem větší zábava než kdyby se nic nedělo.
Pokud taky chtěj předcházet smrtím,tak by taky vůz F1 neměli dávat každýmu kdo má plnou peněženku,ale jen jezdcům,který si to zasloužej podle výsledků z nižších sérií(nebo nějaký kvalitní jiný). -
Zip
14:49 21.10.2013 194.228.13.XXXDobrý den Dobrý den Vážení čtenáři,
říkám si Zip a než se zde budu podílet s Vámi o své názory, tak se Vám alespoň trochu představím. Zní to možná divně, vzhledem k tomu že je to jaksi anonymní, ale za své názory se nestydím. Je mi 28 let a jsem muž z vesnice co se nebojí manuálně pracovat, byť mě manuální činnost neživí. Formuli 1 jsem začal sledovat kolem roku 1998, možná trochu dříve.Nicméně jen příležitostně. Avšak souboje M Schumachera s M. Hakkinenem mne upoutaly k obrazovce a už mě to nepustilo. Jen díky nim a několika dalším jezdcům mě tento "sport" nepustil. Budou to už asi 3 roky co tyto stánky navštěvuji a pročítám. Chtěl jsem se připojit k Vám až následující sezónu, ale nač čekat, že? Neslibuji Vám že budu nějak velkým přínosem pro Vaše diskuze, ale co člověk to názor, což platí i u tohoto článku. S pozdravem Zip.
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek