DISKUZE K ČLÁNKU Davidson: Jezdec musí žít s pocitem strachu ze smrti

Podle bývalého jezdce Formule 1 jsou dnešní vozy a okruhy příliš bezpečné…

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Davidson: Jezdec musí žít s pocitem strachu ze smrti

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 22.10.2013 08:32 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Zip (Hlasovalo 17 lidí) 21.10.2013 14:49
Dobrý den Dobrý den Vážení čtenáři, říkám si… »
» Zix. (Hlasovalo 8 lidí) 21.10.2013 15:23
Davidson má pravdu Ve všem s Davidsonem… »
» Viermottoter (Hlasovali 4 lidé) 22.10.2013 07:15
Jde ale také o to, že piloti mají díky únikovým… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Je dobre,.. ...že nezodpovedný jazdci sú ihneď potrestaný, lebo sa tým preventívne odstráni prílišná agresivita mladých jazdcov, ktorí svojou bezohľadnosťou môžu zapríčiniť aj smrteľný úraz, ako sa to stalo v minulosti v SPA, keď Roman skoro ustrelil hlavu Fernandovi, preto netreba hnať tento šport do väčšieho rizika, ak raz sa nastavila latka, že sú potrestané všetky prehrešky tak, za akých podmienok oni vznikli a jazdcom je podrobne vysvetlené zo strany komisárov toho, ktorého závodu, čoho sa dopustili v uvedenej VC, sú im prehrané záznamy daných situácií, z ktorých je jasné, čo vykonali zle a komisári vždy najprv z jazdcami hovoria a ak sa jedná o malý prehrešok upozorňujú a až potom trestajú tak, ako je to uvedené v pravidlách, lebo tie musí dodržiavať každý. 01 Ani na stavbe majster nepovie robotníkom, aby nerobili provizórne zábradlie na poschodí, lebo už dávno nik nespadol a nezabil sa. Je to skrátka dodržiavanie bezpečnosti predpisov a bezpečosti práce na pracovisku, lebo jazdci sú pri VC v práci a musia predpisy a bezpečnosť dodržiavať, preto je scestné, ak niekto poukazuje na to, že je to nuda. Nie je, ide totiž o závodenie a nie o to, aby niekto vytváral pôdu pre kolízie, robil ich a tak ohrozoval nielen svoje zdravie, ale aj zdravie ostatných jazdcov F1. 14

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Viermottoter

      Viermottoter

      91.231.171.XXX
      Jde ale také o to, že piloti mají díky únikovým zónám možnost napravovat své jezdecké chyby bez většího omezení. Pak to dopadá tak, že je možné předjíždět aj mimo trať a do soubojů na trati uměle zasahují komisaři, s jejichž rozhodováním nemusí někdo souhlasit. Já bych to nechal pěkně všechno na jezdcích, ať si to rozhodnou na trati. Vyjedeš mimo trať, končíš v kačírku nebo ztratíš hodně času výjezdem z něho.

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Zix.

    Zix.

    78.102.229.XXX
    Davidson má pravdu Ve všem s Davidsonem souhlasím a je vážně směšný jakou kolikrát udělá jezdec chybu a jedinej trest je pro něj,že ztratí pár vteřin než zase vjede na trať.
    A jak říká - nikdo nechce vidět smrt,ale když sou nehody nebo pořádný boje,tak je to prostě mnohem větší zábava než kdyby se nic nedělo.

    Pokud taky chtěj předcházet smrtím,tak by taky vůz F1 neměli dávat každýmu kdo má plnou peněženku,ale jen jezdcům,který si to zasloužej podle výsledků z nižších sérií(nebo nějaký kvalitní jiný).

    + 8 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Zip

    Zip

    194.228.13.XXX
    Dobrý den Dobrý den Vážení čtenáři,
    říkám si Zip a než se zde budu podílet s Vámi o své názory, tak se Vám alespoň trochu představím. Zní to možná divně, vzhledem k tomu že je to jaksi anonymní, ale za své názory se nestydím. Je mi 28 let a jsem muž z vesnice co se nebojí manuálně pracovat, byť mě manuální činnost neživí. Formuli 1 jsem začal sledovat kolem roku 1998, možná trochu dříve.Nicméně jen příležitostně. Avšak souboje M Schumachera s M. Hakkinenem mne upoutaly k obrazovce a už mě to nepustilo. Jen díky nim a několika dalším jezdcům mě tento "sport" nepustil. Budou to už asi 3 roky co tyto stánky navštěvuji a pročítám. Chtěl jsem se připojit k Vám až následující sezónu, ale nač čekat, že? Neslibuji Vám že budu nějak velkým přínosem pro Vaše diskuze, ale co člověk to názor, což platí i u tohoto článku. S pozdravem Zip.

    + 17 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Sergio Pérez měl našlápnuto k lepšímu výsledku, ale skončil předčasně v předposledním kole (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Piasti v euforii, Leclerc zpytuje svědomí, Verstappen propadá mírně skepsi

Oscar Piastri se dočkal vítězství díky vlastnímu dobrému výkonu (ilustrační foto)

GP ÁZERBAJDŽÁNU: Piastri ustál Leclercovy ataky, Monačan ani napočtvrté nezúročil pole-position

Lewis Hamilton v závodě v Austrálii

Lewise Hamiltona na startovním roštu v Baku neuvidíme

Vozy Alpine by dosavadní průběh Grand Prix v ulicích Baku vymazaly (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO KVALIFIKACI: Všichni čekají nepředvídatelný závod

Sergio Pérez v letošní sezóně poprvé v kvalifikaci porazil svého kolegu (ilustrační foto)

Leclercovi Baku svědčí zajel tu čtvrté pole-position v řadě, Norris fatálně propadl

Alexander Albon stejně jako jeho nový týmový kolega v Baku překvapili (ilustrační foto)

Třetí trénink plný dramat: dvě červené vlajky a výborný Williams, těsně triumfoval Russell

George Russell téměř celou první polovinu prostál v boxech (ilustrační foto)

Leclerc těsně pokořil Péreze v druhém tréninku, smůlu měl Norris

Max Verstappen v závodě v Monaku

První trénink v Baku ovládl Verstappen. Leclerc a Colapinto bourali

Newey nastupuje k Aston Martinu

Newey přechází k Aston Martinu. S Alonsem a Hondou očekává opět úspěšné partnerství

Model monpostu McLarenu v aerodynamickém tunelu

Proč McLaren stále nenasadil to největší vylepšení a díky čemu předčí při vývoji své soupeře?

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:30 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:30 - 12:30)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama