DISKUZE K ČLÁNKU Proč Red Bull změnil Webberovi strategii na tři zastávky?

Šéf týmu Christian Horner vysvětluje, proč v průběhu Velké ceny Japonska u strategie Marka Webbera přešli ze dvou na tři zastávky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Proč Red Bull změnil Webberovi strategii na tři zastávky?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 54, poslední 22.10.2013 13:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 15 lidí) 15.10.2013 10:34
Možná by stálo za to porovnat tvrzení Hornerovo… »
» uzivatel001385 (Hlasovalo 12 lidí) 15.10.2013 08:13
Stratgie Dle mého názoru byly strategie týmu Red… »
» Hr3bec (Hlasovalo 10 lidí) 15.10.2013 08:14
Pneumatiky To jen znovu dokazuje jak tragická a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                • odin

                  odin

                  77.240.96.XXX
                  Miku a jak by mu pomohlo, kdyby si stěžoval na poškozování pár závodů před koncem sezóny za téměř rozhodnutého stavu? Mark je na odchodu a případné jeho stížnosti by ho mohly v očích lidí, jako jsi např. ty, jen poškodit. Vždyť to tu už v minulosti bylo a to měl Mark šanci na titul stejnou jako Seb. Přesto tým upřednostnil Vettela a bylo jim úplně u pr..le, co nějaký Webber křičí do vysílačky. Objektivní lidi si udělají obrázek sami a pokrytci v rozhodnuté sezóně čekají a přejí si souboje týmových kolegů. Nepochopitelné!!!
                  Mám jeden soukromý dotaz. Jak by případný souboj ať už vyhraný, nebo prohraný (mezi Vettelem a Webberem) ovlivnil tvůj pohled na výkonnost obou? Vždyť už o nic nejde ani Vettelovi. Ten se nemusí už ani Webberovi bránit v boji o vítězství. Klidně může souboj vypustit a neriskovat kolizi. Jemu stačí skončit před Alonsem a titul má doma.

                  + 2 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    93.99.87.XXX
                    Myslím, že by můj pohled zůstal stejný. Rozdíl mezi nimi je pořád větší. Nevím, jestli je to rozdílným věkem, nebo Markovi nová koncepce vozu prostě nesedí. Ale letos prostě na Seba nemá. A určitě si nemyslím, že je za tím TR týmu. 2 nebo 3 zastávky? Výsledek by byl stejný. Seb byl stejně o něco rychlejší celý víkend. 03

                    + 0 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    93.99.87.XXX
                    Jo a k tomu začátku:
                    Přečti si komentář Coultharda. Byli s Markem v jednom týmu dost dlouho a asi jeho myšlení zná líp jak my. On sám Mark řekl, že by strategie 2 zastávek neznamenala, že by vyhrál. Podle toho, jak mluvil se mi nezdálo, že by měl nějaký pocit ublížení. Prostě jen zpochybnil oprávněnost strategie.
                    Ale samozřejmě si můžeme oba domýšlet co se nám hodí. 04

                    + 0 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • odin

                      odin

                      77.240.96.XXX
                      No nevím. Podle mne, Red Bull prokázal, že obě strategie byly v jejich podání vítězné. A teď jen záleží kdo by zvítězil, kdyby jel Mark na dvě zastávky? Když čistě matematicky připočítám Vettelovi cca 20 sec. (jako zdržení při třetí zastávce), tak mi vychází vítězně Webber.
                      Ano, můžeme diskutovat do jaké míry musel zajíždět tak brzy k předešlým zastávkám a zda by mu pneu vydržely až do konce, kdyby jel "jen" na dvě. Ale já jsem přesvědčen, že Red Bull využíval Marka na "vykrytí" soupeřů pro vítězství Seba. V Abu Dhabí 2010 použili Marka na vykrytí Alonsa a letos v Japonsku na vykrytí Grosjeana. V obou případech zvítězil Seb. V obou případech byl Seb v závodě za Markem a soupeřem se kterým bojoval o vítězství v závodě. Nevěř všemu co říkají sami piloti. Je to stejné divadlo a PR kecy, jako v případě výroků managerů, poradců týmu a řiditelů. U Rad Bullů to platí dvojnásob!!!18 18

                      + 2 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • odin

                      odin

                      77.240.96.XXX
                      Jo a ke Coulthardovi. Ty jeho komentáře jsou podle mne až příliš ovlivněny momentální situací. Ještě nedávno nemohl Grosjeanovi přijít na jméno a jen se mu (Gros.) povedly dva závody, už ho opěvuje. To samé platí v případě jeho pohledů na ostatní piloty (včetně Vettela s Webberem). Podle mne dost laciné.
                      Jak asi bude mluvit až se Grosjean přimotá do nějaké další kolize? Zase bude házet vinu na něho?17

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        93.99.87.XXX
                        To, že k Vettelovu času jen připočítáš 20s nemyslíš vážně. Jak tě znám, tak mě jen zkoušíš. Sice by se ti to hodilo do teorie o Markově vítězství, ale zcela pominout degradaci gum a fakt, že na nových se jezdí o hooodně rychlejší časy, je trochu moc. A k tomu připočítej maličkost, že Romain by určitě změnil strategii a zajel kolo po prvním z RB a dostaneš deatil, že by se Mark těžko dostal před něj. Osobně bych to pak viděl na 3. místo, ale samozřejmě je to spekulace.
                        A co se týká Abu dhabi 2010, nenacházím nic, co by vůči Markovi udělali špatně. Alonso by se přizpůsobil, ať už by zastávku u něj udělali kdykoliv a kdyby poslali do boxů prvního Vettela, stejně by si počkal na Marka. Ale opět jen spekulace, stejně jako tvoje tvrzení. Takže to podle mě nemá cenu řešit. 03

                        + 0 / − 2

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        93.99.87.XXX
                        A Coulthard kritizoval Romaina v dobách kdy to dělal každý a kdy si to podle mě ( i jiných) zasloužil. Pokud vím, jsou s Markem kamarádi a nevidím důvod, proč by si na jeho adresu vymýšlel pomluvy. Ale jistě, můžeme si myslet svoje. 03

                        + 0 / − 2

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • odin

                          odin

                          77.240.96.XXX
                          Tak je jasné, že čistě matematicky strategie v závodech řešit nelze. Ale s těmi gumami tu argumentuješ, jak se ti momentálně hodí. Ještě nedávno jsi kritizoval, že rychle odcházejí a nelze na nich zajet ani dvě rychlá kola. Tak jak to vlastně je?
                          Ono totiž, kdyby tomu bylo tak, jak jsi říkal, moje "spekulace" by nebyla až tak mimo.03 12 .
                          Co se týče Abu Dhabí, tak tam je jeden velký rozdíl. Kdyby poslali prvního Vettela, tak si Alonso počká na Webbera a s ním se utká o titul. Vettel by byl zcela mimo hru. Nebo vymyslíš nějakou sci-fi teorii, která toto moje tvrzení vyvrátí?18 18 18 A tím pádem jsme u toho, co se ti tu snažím po celé roky vysvětlit. Totiž, že RedBull jezdí na Seba i v dobách, kdy má Mark k titulu blíž. Troufnu si totiž tvrdit, že kdyby Alonso nezajel po Markovi k pitu, tak už ho neměli RedBulláci jak odstranit. Jedině po Schumacherovsku sejmout. Čili v Abu Dhabí hrál RedBull o titul Vettela, nebo Alonsa. Webbera z tohoto boje škrtli už v průběhu závodu, nebo před závodem.

                          + 2 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            93.99.87.XXX
                            Já nějak nechápu, kde vidíš rozdíl v mé argumentaci ohledně gum. Ano gumy degradují a to velmi rychle (to tvrdím stále už velmi velmi dlouho, což snad uznáš). A právě proto jezdec na nových gumách je výrazně rychlejší. Jak bylo vidět u Marka po přezutí na nové ve srovnání se starými u Seba. Takže pokud má víckrát nové gumy (což Mark o jedny měl), pak jezdí rychlejší časy. Proto přeci nemůžeš pokaždé odečíst čas zastávky v boxech, pokud chceš tvrdit, že by Mark dojel před Sebem. Kdyby to tak bylo, všichni by jezdili jen na jednu povinnou zastávku ne?
                            Takže kdybych tvrdil opak než předtím, pak bych musel tvrdit, že Markovi nedegradovali a jezdil na nových pořád stejné časy jako na starých (pak by byl o těch 20s rychlejší při 3 zastávkách). To je pravý opak. Nechápu, proč se pořád snažíš (neúspěšně) nacházet nekonzistentnost v mých názorech.
                            Ano, kdyby poslali v Abu Dhabi Seba do boxů dřív, tak by si Alonso počkal i na Markovu zastávku. Přesně jak tvrdíš. S tím naprosto souhlasím. Co by se tedy stalo? Alonso by zůstal před Markem (byl před ním o několik pozic) a získal by titul. Takže co vlastně RB vyčítáš? Že nezvolili strategii, která by je připravila o titul??? No to je prasárna! (Sorry za ten sarkasmus)

                            + 0 / − 1

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • odin

                              odin

                              77.240.96.XXX
                              Tak tedy, tvoje slova :
                              "07.10.2013 14:15 Mike17 - RE: Hembery
                              Nejsem si jistý, že to zvládli. Dostali za úkol, udělat gumy co se budou měnit zhruba 3x za závod. Sice se s nimi dalo jet na tolik výměn, ale udělali gumy, které vydrželi sotva jedno RYCHLÉ kolo. Příklad je nedávné vyjádření Alonsa."
                              Čili když tyto gumy podle tebe vydrží sotva jedno rychlé kolo, pak by to rychlé kolo muselo být o těch 20 sec. rychlejší, než u soupeřů, aby měl Webber šanci konkurovat Vettelovi, ne? Pochybuji, že tomu kdy takto bylo.18 Jak je tvým dobrým zvykem snažíš se přehánět i za cenu, že si protiřečíš.
                              V Japonsku jezdili oba piloti RBR s novými gumami přibližně o necelou 1 sec. rychleji, než stájový kolega. A s přibývajícím opotřebením už to ani ta 1 sec. nebyla. Webber zajížděl k poslední zastávce s náskokem 14 sec. na Vettela a do cíle zbývalo 10 kol. Ať počítám, jak počítám, při ztrátě 1 sec./kolo by mu to k vítězství stačilo. Proto jsem psal zda by mu vydržely gumy do konce a zda musel zajet k první výměně tak brzy.
                              Já jednoduše věřím, že v současné době mají týmy k dispozici tak vyspělou výpočetní techniku, že jim počítač vyplyvne simulaci závodu a pořadí v jakém skončí, ještě dříve, než k závodu dojde. Záleží jen na zadání dat, které co nejpřesněji odpovídají skutečnosti. Což během závodu nemusí být až takový problém, kór když se jedná o dva piloty stejného týmu, u kterých tým ví, s jakými daty do závodu nastoupili.03
                              V AD nebyl Alo před Web o několik pozic, to si pleteš. Byl před ním o jedinou pozici už od startu. Vettel vedl a i s ním muselo Ferrari počítat, když byl FA čtvrtý a MW pátý. V té chvíli měl na SV náskok jen 2 b. Případná první zastávka Vettela mohla Ferrari také strhnout k vykrývání. Já tím jen chci říci, že "návnadou" byl vždy u RedBullů Webber. Pokud se mýlím, připomeň mi opak. V AD vedl SV a nevýhodnou zastávkovou strategii naordinovali pro MW. Letos v Japonsku vedl MW a opět nevýhodnou strategii naordinovali jemu. Já to vcelku chápu, jen mi připadá hodně pokrytecké očekávat nějaké souboje Vettela a Webbera, když ještě nemají oba tituly v kapse. Na něco takového jste se těili pouze ty, Duncan66 a Tomyš Richtr. Samozřejmě, že k ničemu takovému nedošlo. Znalým to bylo jasné dávno.03

                              + 3 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                93.99.87.XXX
                                Proboha včem si protiřečím????????????
                                Mark po přezutí byl o víc jak vteřinu rychlejší než Seb, přestože před zajetím k pitstopu zajížděl pomalejší časy než SEB. To znamená, že nové gumy byly výrazně rychlejší a to NAPROSTO PŘESNĚ ODPOVÍDÁ mé citaci, kterou jsi uvedl!!!!!!!
                                Klidně dám na tebe a spokojím se s tím, že na nových gumách Mark získal jen vteřinu na kolo. Pak jen na konci 2. stintu Seba získal Mark 9s, A to nebyl jediný stint, který měl Mark kratší a získal na něm výhodu nových gum! Ale kdybys uvedl místo 20s jen 10s, pak bych do toho nerejpal. Přesný čas nevíme. Z toho, že by Mark stejně nevyhrál vycházím též ze 3 faktů:
                                1. Seb zajížděl do 2. Markova pitstopu stejné časy, přestože na gumách musel vydržet déle. To znamená, že kdyby je Mark šetřil stejně, byl by nutně pomalejší!
                                2. Mark neměl 2 sady tvrdých gum, takže by musel být JEŠTĚ pomalejší.
                                3. Romain by na 99% přizpůsobil taktiku a na stejně ojetých gumách by jeho předjetí bylo MNOHEM těžší. RB by hloupě přišel o body.

                                Ano, počítače to dokáží spočítat a právě proto před závodem mluvili (na RTL, ne RB) o 2-3 pitstopech, přičemž dávali přednost 2 z důvodu OBTÍŽNÉHO PŘEDJÍŽDĚNÍ. Časový rozdíl tudíž nebyl příliš velký!!!
                                AD: Dobře, díval jsem se na článek, byl v tu dobu jednu pozici za Alonsem. Na to aby získal titul musel být před ním a to nejméně o 2 pozice. RB prostě nezbylo nic jiného, než poslat Marka do boxů dřív než Alonsa, aby měl šanci se před něj dostat. Takže nevidím na jejich strategii nic podezřelého a nic proti Markovi. Nebo víš o jiné strategii, která by dostala Marka před FA? Povídej, mohlo mi něco uniknout. 03 Kdyby poslali Seba do boxů ještě před nimi, změnila by se jediná věc. Titul by získal Alonso. Proč by to RB proboha dělal???
                                Já vůbec neříkám, že měl Mark lepší strategii. Jen tvrdím, že byla pro RB (jako celek) rozhodně výhodnější. Ať už v Suzuce nebo AD. Že z toho profitoval Vettel se možná RB hodně líbí, ale ani v jednom případě to pro Marka neznamenalo nějakou újmu, které se dalo předejít. A co se týká jejich (MWxSV) případného souboje? No jestli jsi věděl, že Romaina předjede Vettel hned a Mark až po 6-ti kolech, pak smekám. Ale teď bych to mohl říct taky. 03

                                + 0 / − 1

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • odin

                                  odin

                                  77.240.96.XXX
                                  Miku, ale ty nové gumy nevydržely pouze jedno kolo. Kdysi jsme se spolu přeli o degradaci a já ti psal, že je na každém, jak s pneu pracuje. Klidně na ně mohou piloti tlačit co to dá a jet na více zastávek. Což se tobě šíleně nelíbilo. A především po stíhací jízdě Seba (musel bych najít kde, ale ty budeš jistě vědět jaký závod mám na mysli). Kdy stahoval nejprve 4 sec. pak 3 a po cca pěti kolech jel stejně rychle jako tuším Hamík. Podle mne je to jedno, mně jen vadí změny v průběhu sezóny. Také píšu, že RBR zvolil strategii pro Seba (logicky). Já bych neudělal nic jinak, jen bych netvrdil, že oba mají stejnou šanci vyhrát a mohou spolu bojovat jak se jim zlíbí. To je pokrytectví. Věřím, že RBR dá Webberovi ještě letos šanci, aby naposledy vyhrál závod, ale až se stane Seb mistrem světa. Dřív ne!!!
                                  V AD Alonsa mnohem více během závodu ohrožoval Vettel, než Webber. Po SC měl náskok před SV jen dva body zatímco před MW deset bodů. Byla to jednoznačně strategická chyba Ferrari. Alonso musel sám vykrývat dva vozy RBR, cožasi nemohl stihnout. Kdyby zajel Seb do boxů dřív a Alonso ho následoval, byla by cesta k titulu otevřená pro Marka. Kdyby Alonso nevykrýval v úvodu závodu žádné auto RBR, nejsíše slavil titul on. Ale jsou to jen dohady. Jde mi o to, že RBR předhodil návnadu Webbera a nikoliv Vettela. Přesto že nevěděli zda na to Ferrari skočí. Jednoduše Webber neměl šanci díky strategii titul získat. Chápeš?
                                  Co se týče předjetí Grosjeana, tak to jsem opravdu nevěděl. Ale jsem si jist, že tým RBR to tušil. Opět protože znal nastavení obou aut (SVxMW). Webberovi to nejelo ani s otevřeným DRS.

                                  + 2 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • Mike17

                                    Mike17

                                    93.99.87.XXX
                                    Ano vzpomínám si na to. Bylo to po Číně. A pořád mi to vadí, že odchází rychle. Už asi chápu co jsi tím chtěl říct. Ale já nikde netvrdil, že rychle odejdou a degradace se zastaví. Princip je stejný a pořád stejně špatný. Gumy odchází po 1. kole a drží pořád hůř a hůř. Mě nešlo ani o změnu konstrukce. Pokud byla nutná OK, pokud ne, tak je to špatně. Mě vadil příliš agresivní přístup Pirelli, kdy dával na závod gumy, co nevydržely ani 2 kola jako v Číně. Hlavně by se podle mě daly vyrobit jinak, jak jsme se bavili na srazu. Klidně ať je vyrobí od nové sezony, ale ať sakra vydrží aspoň 8-10 kol a klidně pak odejdou stylem 5s na kolo. Dřív to šlo, proč ne teď?
                                    Co se týká těch 2 závodů, jsou podle nás obou podobné. Podle mě se výsledek RB náramně hodil, ale prostě to bylo výhodnější pro celý RB. Jinou strategií by přišli v Suzuce o body a v AD o titul. V AD měl po SC asi blíž k titulu SV, ale jak jsi sám napsal, Alonso by si stejně hlídal spíš Marka. Už jen proto, že si těžko Ferrari připustilo, že by se Alonso kousnul za nějakým Petrovem a dojel až 7. Proto si myslím nebrali Seba jako reálnou hrozbu. A určitě s tím nepočítal ani RB. Naprosto souhlasím, že to Ferko podcenilo a Alíka připravili o titul oni. Ale Mark si tenkrát podělal skoro jistý titul sám v Korei a nikdo by mu v tom nezabránil.

                                    + 0 / − 0

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • odin

                                      odin

                                      77.240.96.XXX
                                      Nejsem gumař, ale řekl bych, že nejde donekonečna vyrábět pneumatiky s omezeným výkonem a přitom bezpečné a vždy jiné, tak aby týmy nemohly čerpat ze zkušeností předešlých let. Ale vcelku nemám s tvým názorem problém. Letos také původní pneu vydržely déle než 1 kolo. Ono záleží jak s nimi ten, který tým a pilot pracoval. A to je problém, který vnímám kriticky. Některé týmy dokázaly postavit auta šetrná i k těmto původním gumám, jiné nikoliv. Proč byly ty schopnější trestány za dobře odvedenou práci změnou konstrukce? A těm méně schopným vyšli FIA s Pirelli vstříc?
                                      Co se týče obou závodů, máš pravdu, že je vidíme podobně. Já jen se snažím vnímat více možností jež týmy mají a podle toho jak se zachovaly pak vyhodnocuji. Proto považuji jakýkoliv souboj obou pilotů RBR zatím za vyloučený. Podle mne si moc dobře hlídají, aby se neopakovalo Turecko 2010.

                                      + 0 / − 0

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                      • Mike17

                                        Mike17

                                        93.99.87.XXX
                                        Já myslím, že už takové gumy vyrobeny byly, když se dřív jezdívalo někdy na 3-4 zastávky. A přitom gumy vydržely třeba 10 kol hrubého zacházení. V Číně je Vettel nijak neprobrzdil, nebo je nijak neničil. Jen jel na limitu a přesto už ve 2. kole odcházely. To je podle mě špatně. Proto si myslím, že by šly udělat líp. A změnu konstrukce nějak neřeším. Taky nejsem gumař a proto si nedovolím tvrdit, že byly bezpečné. Změny uprostřed sezony by být neměly a je to nefér, ale mělo se před sezonou zajistit, aby Pirelli mohlo svoje gumy pořádně otestovat, aby neudělali takový šmejdy (pokud tedy potřebovaly změnu konstrukce).

                                        + 0 / − 0

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                                        • odin

                                          odin

                                          77.240.96.XXX
                                          V tomto se shodneme. Jen jsi mě asi nepochopil, co se týče výroby gum. Jistě dříve už takové pneu vyrobeny byly. Ale já narážím na to, že nelze donekonečna vyrábět pneumatiky, které mají stejné vlastnosti (vydrží cca 10 kol a pak degradují, jsou bezpečné i po své degradaci, jen nemají potřebnou "výkonnost" atd.) a přitom aby byly jiné než ty z minulých sezón. Podle mne ta škála možných konstrukcí (variací) je omezená. A pokud by pneu byly stejné, nebo hodně podobné těm, se kterými se už jezdilo, vytratil by se prvek "náhodnosti", nebo jistého začátku od nuly pro všechny týmy v nové sezóně ve zvládnutí pneu. Nevím jak to lépe popsat. Pirelli podle mne zvládá úkoly dost dobře a to i přes některé problémy. Já si myslím, že tyto problémy byly účelově zveličeny, aby mohly jisté zájmové skupiny vytvářet nátlak na Pirelli. Každopádně Pirelli (i když v minulosti nepatřily k TOP pneumatikářům a jejich pneu používaly spíše chudší týmy), mají můj obdiv, že do něčeho takového šli.

                                          + 0 / − 0

                                          ohodnotit kladně záporně

                                          Reagovat Nahlásit
                                          • Mike17

                                            Mike17

                                            93.99.87.XXX
                                            Je fakt, že asi příliš nerozumím, jak to myslíš. Já nemám nic proti tomu, aby byly jako dřív. A nemyslím si, že by hrozily tehdejší vláčky. Pokud tedy budou pořád rozdílné směsi umožňující několik možných strategií. Ale je to jedno, stejně to neovlivníme. Já ani tak nechci kritizovat přímo Pirelli. Asi by tu práci zvládali mnohem líp, kdyby mohli rozumně testovat. A taky přesně nevím, jaké dostali zadání. Jen se mi nelíbí momentální výsledek. 03

                                            + 0 / − 0

                                            ohodnotit kladně záporně

                                            Reagovat Nahlásit
  • Biblbrox

    94.138.104.XXX
    Webber je na rozdíl od Vettela moc "inteligentní". Vettel se před zónou DRS nebezpečně nalepil na Grosjeana a neinteligentně ho předjel. Webber si nechával inteligentně velký odstup a pak se divil. Kdyby ta dvojice nedojela vláček, pořadí by se do cíle nezměnilo. Webber zkrátka předjíždí moc inteligentně. Kdy vůbec poslední dobou někoho předjel? Sice se dotáhne a pak dost.

    + 3 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Olda

    89.203.220.XXX
    Jednoznačně strategie pro Vettela Vettel je v týmu číslo jedna, takže nevěřím ani slovu té historce ... Mark má holt smůlu, je dvojka a tak to zůstane až do konce sezóny.

    + 14 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Biblbrox

      94.138.104.XXX
      No nevím, do konce sezóny jsou ještě 4 závody a pokud bude Webber v nejlepším autě pořád tak bezzubý, prý ho nahradí někým z mechaniků.

      + 3 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama